FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sorin Oprescu Presedinte
Text postat de ecsintescu virtual
Zi trista pentru Romania. Zi trista pentru bugetari, pensionari, medici si pacienti, zi trista pentru romani! De ce? Simplu!
Poporul roman crede in spiridusi si in padurea de tepe a lui Basescu. Vrea sange si Basescu a dat poporului ceva din sangele albastru al imbogatitilor. Adrian Nastase! Pentru asta romanii nu l-au dat jos! Neantul Valah? Sa fim seriosi!
Poporul roman crede in lideri. Si in ouale lor. Nu-I plac maritatii! Si nici vandutii! Si nici pastorii adventisti!
Poporul roman este atent la detalii! Cand Basescu vorbea despre Patriciu, Voiculescu, Vantu ca fiind sancrul Romaniei si Geoana face SPA la Vantu, inseamna ca distrusul trebuia sa primeasca in ghetute in loc de arculete Mihaela dragostea mea..pumni in cap de la soacra-sa! Ceea ce s-a si intamplat!
Poporul roman a vazut ca dragostea de pupitrul din Cotroceni a lui Antonescu se asemana cu dansul Baloo a lui Ponta cu Daciana la “ Dansezi pentru Tine” . Oul lipsa a lui tata socru nu inseamna ca Aliodor Manolea o sa faca acestui cuplu oua ochiuri. Ca tot declara Sova ca asta e mancarea lui preferata!
Poporul roman a simtit ca declaratiile nationaliste a lui Crin Antonescu palesc lamentabil in fata unui stranut produs de Vadim Tudor! Vadim ar fi fost in stare sa scoale la furci intreg Ardealul!
Poporul roman a plagiat din Dogaru si a dat in “cainii democratiei” Crin si ginerele lui Sarbu, cu precizia unui militar atent la granitele lui din Uniune! Cand astia explodeaza cursul euro-leu e cam clar.
Poporul roman s-a dus la plaje. Peste cu Mazare nu se poarta nici la maharajahi. Au ramas aia cu virilitatea Intact si Basescu cu Udrea. Lasciva, curva dreaq!
Poporul roman si-a dat seama ca Sova e un dobitoc! Retardul sau e spectalos si spectacular! Poporul roman nu e prost si nici ignorant!
Poporul roman si-a luat inca o data Portia de Democratie! De aceea va fi Sorin Oprescu Special!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Textul nu este rău însă încalcă regulamentul. Dacă nu vrei să te victimizezi, îl corectezi sau aștepți măsurile regulamentare.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-30 09:39:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE