FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Manipulare și toleranță
Text postat de Emanuel Cristescu
Toleranța la frustrare, în circulația rutieră, îți poate salva viața! Altfel, adică dacă ești intolerant, poți sfârși, eventual, ca sârbul acela, căruia i s-a ridicat o statuie pe soclul căreia scrie “Aici zace X care a avut prioritate”!

Armele biologice ale lui Saadam, negăsite niciodată, au oferit pretextul perfect pentru bombardarea Irakului. Fără campania de presă prealabilă -manipulare și intoxicare profesionit realizate- lumea nu ar fi acceptat invadarea unei țări independente.

Să mai amintim că Goebbels spunea cu excesiv cinism: “„Dacă interesele Fuhrerului, ale poporului german și ale celui de-al III-lea Reich milenar o cer, se poate demonstra că albul este negru, și negrul este alb”

Oare ce interese cer ca România să fie supusă unei campanii de intoxicare și manipulare, acum, când se desfășoară, unul dintre procesle democratice, legitime, acela al suspndării și organizării referendumului de demitere sau nu, a președintelui, pentru grave încălcări ale Constituției?

Cum poate cineva, în cazul nostru, președintele suspendat, să spună public, prin urmare, ușor verificabil, că în Constituția României nu există procedura de suspendare? Și, mai mult, cu această minciună să intoxice lideri politici importanți ai momentului? Și ce lideri sunt aceia care se lasă astfel manipulați?

Iată ce scrie în Constituția României:

“Suspendarea din funcție ARTICOLUL 95
(1) În cazul săvârșirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituției, Președintele României poate fi suspendat din funcție de Camera Deputaților și de Senat, în ședință comună, cu votul majorității deputaților și senatorilor, după consultarea Curții Constituționale. Președintele poate da Parlamentului explicații cu privire la faptele ce i se impută.
(2) Propunerea de suspendare din funcție poate fi inițiată de cel puțin o treime din numărul deputaților și senatorilor și se aduce, neîntârziat, la cunoștință Președintelui.

(3) Dacă propunerea de suspendare din funcție este aprobată, în cel mult 30 de zile se organizează un referendum pentru demiterea Președintelui.”

Ce jocuri fac ambasadorii care nu-și informează statele despre astfel de minciuni?

Iată ce scrie în “CODUL DE BUNE PRACTICI ÎN MATERIE DE REFERENDUM
Adoptat de Consiliul pentru Alegeri Democratice la cea de-a 19 a reuniune (Veneția, 16 decembrie 2006) și de Comisia de la Veneția la cea de-a 70 a Sesiune Plenară (Veneția, 16-17 martie 2007)

“7. Cvorum
Nu se recomandă următoarele:
a. un cvorum (prag, procentaj minimal) de participare, întrucât îi asimilează pe cei care se
abțin cu partizanii votului negativ;
b. un cvorum de aprobare (acceptarea de către un procentaj minimal din numărul alegătorilor înscriși), întrucât riscă să creeze o situație politică dificilă în cazul când proiectul este adoptat cu o majoritate simplă, inferioară însă cvorumului (pragului) necesar.”

http://www.venice.coe.int/docs/2007/CDL-AD(2007)008-rom.pdf

Și ce se încearcă a ni se impune nouă? Un prag de validare a referendumului de 50% plus unu din numărul alegătorilor (și acesta neactualizat din 2003; între timp populația României a scăzut, conform datelor preliminare oficiale ale Institutului Național de Statistică la 19,4 mil)

Specialiștii în dezinformare și intoxicare au lucrat perfect. Presa a intrat în spirala vicioasă și avalanșa se mărește.

Frustrant, nu? Extrem de frustrant! Avem două soluții: una, să ne opunem. Dreptatea este de partea noastră. Legea, practica, bunul simț, buna-cuviință sunt de partea noastră. Adică 100% avem dreptate. Respectiv suntem îndreptățiți să protestăm, să luăm măsuri, în Parlament pentru a ne manifesta această dreptate și în virtutea suveranității noastre să-i sfidăm pe aceia care imoral, ilegal și nedrept ne acuză și ne impun lucruri inacceptabile. Procedând astfel, sentimentul de frustrare ar fi satisfăcut. Însă ce ne facem dacă, în această situație, avem “șansa” de a muri cu dreptatea de partea noastră?

Mai rămâne o soluție. A doua. Să ne înfrângem frustrarea. Să trecem peste ea. Greu, dureros de greu. Dar nu imposibil! Să acceptăm condițiile. Cu seninătate și paciență. Să arătăm că știm că suntem nedreptățiți dar că noi avem generozitatea de a trece peste aceaste mari nedreptăți. Și să ne mobilizăm. În 1859 tot cam așa s-a procedat cu Principatele. Românii au avut inteligența să își înfrângă frustrările și să treacă peste orgolii. Și au ales unul și același domn în ambele țări. Și au consfințit astfel Unirea.

Soluția de acum? Să ne implicăm. Să ne mobilizăm. Să explicăm. Să convingem. Ca oamenii să se prezinte la vot. Și fiecare să voteze conform propriei conștiințe. Și, astfel, 29 iulie va putea deveni o dată izbăvitoare în calendarul deveniri României. Un nou început. Pentru o nouă Românie ieșită din captivitatea unui personaj malefic și a jocurilor unei Europe, care nu a fost niciodată o vestală și care acum ne produce o mare și justificată frustrare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Am mai văzut o fază, tot la tvr:
O sluguliță de jurnalist - habar nu am cum îl cheamă, că, pentru mine, tvr a fost closetu lu băsescu - îi lua un interviu idolului.
La un moment dat, ambalat de discurs, băsilă se îneacă. Îi ajunsese marinelului nodul din gîtlej, în dinți.
Iute-iute, reporterașul cel viteaz pune mîna pe paharul personal, plin cu apă, în intenția instinctivă de a sări să-și salveze stăpînul.
Între timp, băsescu întinsese și el mîna după propriul lui pahar și îl dusese la gură, să-și vîre nodul înapoi.
Ce-a făcut reporterașul?
Sesizînd, probabil, ridicolul situației, materializat prin impulsul lui obedient, a băut și el din păhăruț, fericit că poate contribui, astfel, la salvarea marelui cîrmaci de la... înec!
Ei aș!
Pe 29 îl lansăm la apă!
Definitiv.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 14:41:16
         
 
  Pe surse... pe surse... pe surse...
Za tavarișci aferici & ceata lui de guriști:

http://www.dw.de/dw/article/0,,16101771,00.html
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 14:33:02
         
 
  Stimate domnule profesor
Cum sa nu fie disperarea mare cand marinarul e aprope dus?
Dar daca se va intampla, fereasca Dumnezeu! o asemenea nenorocire stiti cum vor striga regalistii de la palatul Victoria?
-Betivul e mort!
-Traiasca plagiatorul!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 08:58:18
         
 
  Vai dar ce intoxicare. E mare disperarea dacă s-a ajuns la asemenea absurdități!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 08:29:18
         
 
  Sorina Matei? Ziarist? Lacheu! Am văzut interviul luat președintelui suspendat. Atâta slugărnicie nu mi-a fost dat să văd nici la colonelul Turcescu ori la politrucul Cristoiu. Ca să nu mai vorbesc de îngălatul Cartianu! Stătea încovoiată, aplecată, paralel cu masa! Iar când domnul președinte suspendat a zis, cu sinceritate, dacă voi fi demis, "îmi iau bocceluța și plec" a șoptit lingușitor: nnnnuuu ...nnn-o să plecați domnule președinte! Un jurnalist, domnule coleg, trebuie să fie vertebrat, curajos, inteligent, insistent și inparțial. Un jurnalist este în serviciul public. Lacheii sunt la dispoziția personală a puternicilor zilei!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 08:28:32
         
 
  Sorina Matei: Iresponsabilul Crin Antonescu a folosit atentatele teroriste ca pretext pentru decapitarea unui șef de structură specială a României  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-20 02:46:40
         
 
  Exploziv: Kondyacov a pus la cale demiterea lui Traian Basescu pentru a pune Rusia mana pe resursele energetice ale Romaniei.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-20 02:41:37
         
 
  Stimate domnule profesor,
Am tradus-o deja, am pus-o pe Google si a aparut aproape instantaneu traducerea. E uluitor cat de bine a reusit Google-ul sa o traduca. Bineinteles ca mai trebuie slefuita nitel, o sa incerc sa fac ce pot, dar limbajul meu diplomatic nu este la fel de slefuit cum este cel ingineresc. Asta nu inseamna ca nu m-am invartit in cercurile cele mai inalte ale politicii americane, fiindca i-am cunoscut pe Ronald Reagan, George Bush Primul, Bill Clinton, George Bush al Doilea si acum il cunos foarte bine pe Barac Obama. Si pe plan international m-am descurcat destul de bine, in sensul ca i-am cunoscut pe Ion Iliescu, pe Traian Basescu si mai recent am avut onoarea sa il cunosc chiar in cele mai mici amanunte pe Victor Ponta. Ca ei se fac ca nu m-au cunoscut si nu ma cunosc nici in momentul de fata, este problema lor nu a mea.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 11:31:55
         
 
  Ce sa mai pot spune, domnule Cristescu? L-ati invatat minte pe domnul Barroso si l-ati pus acolo unde ii este locul. Si pe el si pe doamna Merkel. Pai ce cred ei, ca noi intram in Europa pana nu isi adapteaza legile la ale noastre? Sa isi vada de treaba lor si sa ne lase in durerea noastra. Daca vrem sa ne scobim nas si sa umblam cu ciunga in par este numai treaba noastra, ca doar suntem liberi, nu?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 11:08:59
         
 
  Nu fiți necăjit domnule Florian. Doar știți că noi românii avem un proverb superb: nu-i pentru cine se pregătește ci pentru cine se nimerește!

Ce spuneți de scrisoarea deschisă?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 10:53:05
         
 
  Contez pe buna dumneavoastră credință.
Și apoi mai avem și posibilitatea verificării. Pentru că o voi pune pe site. Și cum știți, pe Europeea, sunt oameni deosebit de inteligenți.

În plus eu tot mai credîn recuperarea dumneavoastră din iadul dictaturii în raiul deocrației. Vă curățăm de smoală, vă albim și sunteți ca nou!

Serios, puteți să mă ajutați?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 10:50:57
         
 
  Contez pe buna dumneavoastră credință.
Și apoi mai avem și posibilitatea verificării. Pentru că o voi pune pe site. Și cum știți, pe Europeea, sunt oameni deosebit de inteligenți.

În plus eu tot mai credîn recuperarea dumneavoastră din iadul dictaturii în raiul deocrației. Vă curățăm de smoală, vă albim și sunteți ca nou!

Serios, puteți să mă ajutați?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 10:50:57
         
 
  Intre timp, il vad la televizor pe acneicul taietor de panglici, care isi aroga meritele predecesorilor, precum Oprescu. Cat de jenant!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 10:48:17
         
 
  Bună dimineața de la București, domnule coleg. Am, sigur că am. Tocmai am terminat o scrisoare deschisă adresată domnului Barroso.

Are aproapedouă pagini. Mă puteți ajuta în traducerea în lb. engleză a acestei scrisori?

Și apoi mă poate ajuta cineva să inițiem o listă de semnături pe internet?

Vă mulțumesc anticipat.
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Sa stiti ca rugamintea dumneavoastra m-a uluit. Este ca si cum Faust l-ar ruga pe Mepfistoles sa-i traduca in limbajul sfintilor o scrisore pe care el intentioneaza sa i-o trimita lui Dumnezeu.
Sa stiti ca eu va traduc scrisoarea dar s-ar putea ca ea sa para ca fiind trimisa de suporterii lui Traian Basescu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 10:44:06
         
 
  Domnule Peia, ce versuri frumoase va ies pe goora :)
Nu degeaba v-a crescut nivelul si inteleg de ce nu va putea EBA, sarmana, sa ocupe vreodata primele locuri.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 10:41:38
         
 
  Într-un top al primilor zece proști ai României, EBA este pe... ultimul loc!!

Păi, asta-i culmea prostiei: să nu fii tu în stare măcar locul întîi să-l ocupi!!!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 10:11:00
         
 
  Mda, abia acuș văzui!!!!
Că mă taman minunam ce editore să fie ăla care îmi posta cu așa viteză comurile!!...
Păi, să lași slobode toate lighioanele băsiste, care scelălăie de dimineață pînă seara și să-și înlănțui chiar proprii partizani...?!

La drept vorbind, eu aș pune sub obroc, mai degrabă, înfiorătoarele agramatisme ale cioculetelui și insultele revoltătoare, la adresa noastră, a românilor neaoși, aduse de către toți afericii ultra-băsiști!
Da, mi-e greu să pricep: cum de lași dușmanul să-ți joace tontoroiul în bătătură, pe motiv că e... hă, hă, hă - cum ar zice bășilă - europenește!

Apropo, aș adăuga un catren la benerul cu merkăli și boși-baroși:

Pe-alde merkăli și barosso,
Noi îi băgăm, modo-grosso,
Uite-așa, ușooor, ușooor,
(ghiciți versul, domnilor!...)

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 08:39:51
         
 
  corectură: (și, implicit, voi)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 08:27:39
         
 
  Eu, unul, nu pricep de ce nu i-au făcut colonei evropenești pe alde aferici, cioacă, șărșăl & grămuță! Sau poate că vor și fi.... și, la fel ca kiobeși, nu să știe, nu să știe, ce moț au sub pălărie... da' afla-vom în curînd, cam ce scorburi au pe gînd...
... în curînd, adecă, pe dată, cînd le-om face scurt, băi tată, marinelu marinată!

aliniat special pentru cioacă:
cioacăăă, limba română uitată, nu se mai învață, tată... țigăneasca, da, e ca mersul pe bicicletă, nu se uită, dar cine dracu-ți face traducerile? Tot un coetnic?... că-s la fel de agramate!...

Și încă ceva:
Eu ți-aș zice să faci ciocu mai mic, că dacă ăia (și, implicit voi) au parale, cum văd că sugerezi, rînjind mînzește, e pentru că au fost cei mai mari HOȚI ai istoriei: au acaparat teritorii, au jefuit, au îngenuncheat, au tezaurizat. Iar, acum, cumpără, cu astfel de mangoți murdari, conștiințele voastre de cutre de doi bani!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 08:25:30
         
 
  Pentru distinsul tiraspolean, latunski

Ați uitat să adăugați la listă și pe doamna Susanne Kastner - presedintele Grupului de prietenie Romano-German, presedintele Comisiei de aparare din Bundestag si vicepresedinte al Bundestag - care a difuzat un comunicat in care vorbeste despre evenimentele politice din Romania ce spuneþi?

Domnia sa "se arata surprinsa de reactiile negative pe plan international relative la situatia interna din Romania: “A vorbi despre suspendarea statului este cu certitudine exagerat. Este firesc sa te intrebi daca urgenta (ordonantele de urgenta n.n.) sunt masurile corecte pentru solutionarea problemelor din Romania. Pasii intreprinsi de Guvernul Romaniei au fost, insa, evident in conformitate cu Constitutia, ceea ce a fost confirmat si de Curtea Constitutionala"."

Și mai sunt și alții, ca de exemplu, fostul comandant NATO Wesley Clark, de vreo săptămână consilier pro bono, pentru dezvoltare strategică, al premierului.

Da ce mai știți de Smirnov, excelență? Tot printr-o lovitură de stat? Ca la noi? Ori una reală? Cam pentru aceleași fapte, ori altele?

Salutări distinsei și neprețuitei Nina!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 08:12:06
         
 
  Bună dimineața de la București, domnule coleg. Am, sigur că am. Tocmai am terminat o scrisoare deschisă adresată domnului Barroso.

Are aproapedouă pagini. Mă puteți ajuta în traducerea în lb. engleză a acestei scrisori?

Și apoi mă poate ajuta cineva să inițiem o listă de semnături pe internet?

Vă mulțumesc anticipat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-19 07:56:32
         
 
  Nu numai Voronin este de partea noastră, dar și Evgheni Șevciuc, președintele meu și al Transnistriei. Este un semn bun, de resovietizare, de relansarea comerțului cu fierbătoare, de ieftinire a gazelor, că de gazele lu' matale și ale lui AF-eu ne-am intoxicat suficient.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-19 07:55:16
         
 
  Stimatev domnule profesor,
Dupa atatea vesti proaste sunt enorm de fericit sa va pot da, in sfarsit, si o veste buna: nu suntem chiar singuri in lupta noastra pentru o cauza dreapta fiindca Voronin este de partea noastra.




"M-a comparat (Traian Basescu, n.r.) cu Ponta. Mie imi place Ponta, mie îmi place Crin Antonescu, iaca persoanele astea îmi plac foarte mult. De ce: pentru că ei tot cum au procedat până astăzi și au făcut până astăzi au făcut strict în conformitate cu constituția statului român, a României, nu au încălcat nimic", a declarat fostul președinte al Republicii Moldova, la ProTV Chișinău.




 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 07:39:17
         
 
  Stimate domnule profesor,
Eu nu cred absolut nimic din ce spun talharii astia din EU. Problema este ce putem face pentru a le da peste bot. Aveti vreo propunere? Fiindca de la colaboriationistii Crin si Victoras nu ne putem astepta la nimic bun. Ei au declarat deja ca EU are dreptate. Parerea mea este ca ei nu cred ca EU are dreptate, dar sunt ferm convinsi ca EU are paarale. Meritam noi oare ca ei sa ne vanda demnitatea noastra nationala pe cinci miliarde de euroi?!

Romanian PM systematically abusing constitution, says EU

EU report says Victor Ponta government has 'threatened judges, illegally removed officials and tampered with democratic system'
Share1355




European authorities have waded into a brutal political feud transfixing Romania, accusing the prime minister, Victor Ponta, of systematic abuse of the country's constitution and undermining the rule of law in his campaign to unseat the country's president.

A 22-page report from the European commission highlighting Romania's failures to observe EU legal standards, obtained by the Guardian before being released on Wednesday, says the Ponta government has ignored the constitution, threatened judges, illegally removed officials from key posts, and tampered with the democratic system of checks and balances in order to try to secure the impeachment of President Traian Basescu.

Earlier this month, Ponta used his parliamentary majority to unseat Basescu, rushing through new referendum rules on impeachment and ignoring the country's supreme court verdict that the moves were unconstitutional.

The report says the government's commitment to democracy has been put in doubt. In unusually strong language, the commission described Romanian politics as highly polarised.

"However, this political context cannot explain the systematic nature of several actions. They raised serious doubts about the commitment to the respect of the rule of law or the understanding of the meaning of the rule of law in a pluralist democratic system. Political challenges to judicial decisions, the undermining of the constitutional court, the overturning of established procedures and the removal of key checks and balances have called into question the government's commitment to respect the rule of law and independent judicial review. The commission is, in particular, extremely concerned by the indications of manipulations and threats which affect institutions, members of the judiciary."

Brussels demanded that the Ponta government reverse what has been widely seen as an assault on rights and democratic procedures.

Basescu has been suspended from office as head of state pending a referendum at the end of the month. On Monday, the interim president, Crin Antonescu, a Ponta ally, moved to satisfy Brussels by reinstating referendum rules that make it more likely that Basescu will escape impeachment and remain in office.

The impeachment vote will need a turnout rate of half of the electorate plus one to be valid, increasing the likelihood that the referendum will be void.

A commission spokeswoman said on Tuesday that Ponta had written to Brussels promising to meet all the demands set by the commission president, Jose Manuel Barroso.

Romania has been in the EU since 2007, but remains subject to an EU monitoring regime because it is seen as highly corrupt and criminalised, with a dubious commitment to the rule of law.

The report complains that ministers and parliamentarians are rarely edged out of office even when prosecuted for or convicted of corruption or conflicts of interest and that parliament routinely blocks all attempts to investigate political sleaze.

The detailed report looks at the country's record on combatting corruption over the past five years, but focuses on the current crisis because of the Ponta government's record since coming to power in May.

The report says the Romanian government may not understand how a pluralist democracy works, indirectly suggesting the country is not fit to be an EU member.

The perceived trampling of democratic rights and procedures have put paid to Bucharest's hopes of ending the Brussels monitoring regime. The report says surveillance needs to be continued and a further verdict on democracy in Romania will be issued by the end of the year.

"Judicial independence and the separation of powers are fundamental building blocks of a democratic society," the report says. "In the coming months all political levels in Romania will need to demonstrate through their actions their commitment to these principles in order to restore confidence."
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 07:03:37
         
 
  Something to make us proud (?)

http://www.bbc.co.uk/news/uk-18870107
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 04:48:52
         
 
 

Advertise on NYTimes.com.

Stimate domnule profesor,
Vedeti unde ne-a dus capitularea neconditionata a lui Crin si Victoras chiar in momentul cand noi aveam dreptate 100%?! Daca dictatorul era inca presedinte Europa nu ar fi indrazit sa arunce cu laturile astea in capul Poporului Roman! Eu stiu, nici dumneavoastra nu va place de Basescu asa cum nu imi place nici mie, dar in momente de mare cumpana cum este acesta, nu mai conteaza ca Lupul de Mare bea de svanta si e afemeiat. Avem nevoie de calitatile lui de gladiator deci trebuie readus la putere.

Europe Rebukes Romania on Democratic Efforts

By PAUL GEITNER

Published: July 18, 2012
BRUSSELS — Five years after it joined the European Union, Romania came in for unusually harsh public criticism on Wednesday over its respect for democratic values as the European Commission announced stepped-up monitoring of the country.






Connect With Us on Twitter

Follow @nytimesworld for international breaking news and headlines.

Twitter List: Reporters and Editors
.

Romania and Bulgaria joined the bloc in 2007, but on the condition that they submit to regular reviews from Brussels because of concerns about corruption and organized crime in the countries. The European Commission could have decided on Wednesday to discontinue the reports, which are seen as a stigma in Bucharest and Sofia, but opted instead to continue the monitoring.

“Progress has been made in both Bulgaria and Romania, but the process is not yet sustainable and irreversible,” said a commission spokesman, Mark Gray. “The focus is very much now on shifting to implementation.”

But whereas Bulgaria was given extra breathing room, until the end of 2013, before its next report, Romania was told that “urgent” action was needed to demonstrate its commitment to the rule of law, after a clash between its newly elected government and the sitting president provoked a constitutional crisis.

After being called to Brussels for a reproach last week, the Romanian prime minister, Victor Ponta, promised in writing to undo his government’s emergency measures that had raised concerns. A referendum on impeaching President Traian Basescu will go ahead on July 29, but under rules endorsed by the constitutional court.

The president of the European Commission, José Manuel Barroso, said Wednesday, “Romania has stepped back from the edge, but we cannot yet say that we have reached the end of the process.”

Mr. Barroso warned that the recent “exceptional” events in Romania, including “challenging judicial decisions, undermining the constitutional court, overturning established procedures and removing key checks and balances,” had “shaken our trust.”

“Party political strife cannot justify overriding core democratic principles,” Mr. Barroso said, an allusion to the bitter rivalry between Mr. Ponta, who leads a center-left coalition, and the center-right president. “Politicians must not try to intimidate judges ahead of decisions, or attack judges when they take decisions they do not like. The competences of the constitutional court cannot be changed overnight.”

In a statement issued in Bucharest, Mr. Ponta called the report “balanced” and said Romania should “draw the necessary conclusions.”

Diplomats in Brussels had trouble remembering a previous occasion where the commission had dared chastise a member state so strongly. But Mr. Barroso had strong backing from several capitals, including Berlin. The German foreign minister, Guido Westerwelle, said in a statement, “We must not allow violations to happen against our common European values, of which democracy and the rule of law are central.”

Heather Grabbe, director of the Open Society Institute-Brussels, which is backed by the billionaire philanthropist George Soros, welcomed the tough language, but said the European Union needed better ways than peer pressure to ensure that all its members adhered to the rules. “The problem remains that the E.U. lacks an established mechanism and set of criteria on democratic standards that is transparent and applied to all member states,” she said in an e-mail.

The political turmoil in Romania has weighed on its battered economy, which is backstopped by a standby loan of €5 billion, or $6 billion, from the International Monetary Fund. The I.M.F. has delayed sending a scheduled review mission to Bucharest until July 31, after the referendum. Meanwhile, Romania’s currency, the leu, has sunk to all-time lows against the euro.

The next E.U. report on Romania is due to be presented before year-end. Normally, the next one would not be due until July 2013, with an interim version in February.

For Bulgaria, the next report will not be due until December 2013. Mr. Gray said the extra time was “to give Bulgaria the time now to establish that track record of convincing results.”

In a statement, Bulgaria’s prime minister, Boiko Borissov, noted that the commission had praised his government’s “strong political will for reform” for the third consecutive year.

At the same time, he said, “we are aware that the new approach and the institutional changes within the judiciary are still not achieving the results that we all desire.”

A recent report, done by the Open Society Institute in Sofia, shows that 77 percent of Bulgarians support the E.U. monitoring of their country. But Ivanka Ivanova, the institute’s law program director, said Wednesday that it had yet to stimulate real change.

“There has been some progress,” she said, “but it’s not enough to meet the expectations of Bulgarian citizens and the European Commission.”

Boryana Dzhambazova contributed reporting from Paris.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 03:58:20
         
 
  "Că eu care nu pun picătură de alcool în gură, este posibil să fiu."
(generalul Ioan Peia)

Stmate domnule general,
Dumneavoastra de baut nu beti, de fumat nu fumati, de femei nu va tineti, iar cand ne este lumea mai draga fugiti de fronturile de lupta europeeice lasandu-ne singuri in fata dusmanului. Pai ce fel de general sunteti dumneavoastra?!
Daca v-ati lasa si de injuraturi ar iesii din dumneavoastra un calugar in fata caruia pana si Sfintia Sa parintele Sorin Olariu s-ar simtii obligat sa-si scoata potcapul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-19 03:23:03
         
 
  Reactii ale presei internationale nu au intarziat sa apara in urma publicarii raportului MCV pentru Romania. Masurile adoptate recent de Guvernul Romaniei genereaza preocupari serioase privind nerespectarea principiilor fundamentale si ridica "indoieli serioase privind angajamentul fata de respectarea statului de drept sau privind modul in care este inteles statul de drept intr-un sistem democratic pluralist", se arata in raportul MCV pentru Romania publicat miercuri la Bruxelles.

Le Monde: "Evenimente extraordinare", au zguduit recent Romania, dar autoritatile de la Bucuresti trebuie sa inteleaga ca toate tarile membre ale Uniunii Europene trebuie sa respecte statul de drept si independenta justitiei. Pentru ca "principiile de baza ale democratiei, nu pot fi incalcate din cauza certurilor politice". Acesta este rezumatul mesajului trimis miercuri, de catre Jose Manuel Barroso, presedintele Comisiei de la Bruxelles, Guvernului roman de centru-stanga condus de prim-ministrul Victor Ponta.

Le monde mai noteaza ca intrarea Romaniei in spatiul Schengen este in pericol: "Raspunsurile domnului Ponta la cele 11 recomandari si obiectii venite din partea domnului Barroso nu au fost suficiente pentru a calma Comisia. Cu un ton neobisnuit de virulent presedintele CE a anuntat un nou raport la sfarsitul anului".

ABCNews: "Uniunea Europeana a criticat aspru Guvernul Romaniei, spunand ca a subminat statul de drept si independenta justitiei in incercarea de eliminare a presedintelui...Criticii il acuza pe prim-ministrul Victor Ponta ca a orchestrat o miscare prin care a preluat puterea iar tulburarile politice rezultate au afectat credibilitatea Romaniei in raport cu SUA si UE".

El Mundo: "Romania este membra a Uniunii Europene dar sistemul democratic si judiciar continua sa prezinte anumite slabiciuni, slabiciuni care ar putea fi remediate prin aplicarea efectiva a legilor comunitare. Aceasta este concluzia raportului adoptat de comisia Europeana ce evalueaza progresele inregistrate de aceasta tara de la intrarea sa in UE in domenii cum ar fi independenta justitiei si a luptei impotriva coruptiei".

Euractiv.com: "Comisia Europeana foloseste un limbaj fara precedent in raportul sau privind progresele inregistrate de Romania in cadrul mecanismului de monitorizare a reformei in sistemul judiciar si a luptei impotriva coruptiei. Daca constitutia tarii nu este respectata, Romania ar putea pierde dreptul de vot in Consiliul Europei".
Sursa: HotNews.ro
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 03:20:36
         
 
  Iata si o veste care sfideaza limitele prostiei. USL isi da arama antieuropeana pe fata. Mai mult, pentru ca mesajul se adreseaza retardatilor, acesta a fost insotit de pozele celor doi, Barroso si Merkel, pentru ca dementa sa depaseasca orice limita patologica cunoscuta pana astazi.
Priviti aici, va rog, ca sa nu credeti ca exagerez cu ceva
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 03:07:12
         
 
  WIKILEAKS:
Ce spunea Ambasada SUA despre Ponta dupa alegerile pentru sefia PSD din februarie 2010

"Ponta este considerat ca fiind un ferm opozant al reformei efective a sistemului judiciar. (...) Indatorirea lui Ponta fata de garda veche, tineretea sa, conexiunea sa cu Nastase si provocarea de a gestiona de unul singur multiplele interese de grupuri in PSD fac ca perspectivele pentru o reforma reala in PSD sa fie foarte slabe. Victoria sa poate fi considerata ca fiind revenirea lui Nastase si, cu siguranta, razbunarea lui Iliescu impotriva lui Geoana", se arata intr-o telegrama trimisa la Washington de catre Ambasada SUA la Bucuresti in anul 2010 si consultata de HotNews.ro. Subiectul telegramei: "PSD, partid de opozitie, a oferit surpriza alegandu-l pe Victor Ponta ca noul lider".

Telegrama trateaza alegerile pentru sefia PSD din februarie 2010, atunci cand Victor Ponta a fost ales presedinte al partidului in dauna lui Mircea Geoana.

"Un absolvent de drept, Ponta a fost ales personal in 2001 de catre Premierul Nastase sa conduca Corpul de Control al Guvernului. Cu toate aceasta, Ponta este considerat ca fiind un ferm opozant al reformei efective a sistemului judicar. Cele mai de luat in seama ONG-uri il detesta, iar ura sa fata de fostul Ministru al Justitie Monica Macovei - un reformist muncitor si energic - este notorie. El este de parere ca concentrarea atentiei asupra coruptiei la nivel inalt este gresita si ca reforma ar trebui sa se axeze pe mica coruptie", apare scris in documentul trimis la Washington.

Intr-un comentariu al Ambasadei SUA, marcat ca atare in telegrama, se spune ca: "Indatorarea lui Ponta fata de garda veche, tineretea sa, conexiunea sa cu Nastase si provocarea de a gestiona de unul singur multiplele interese de grupuri in PSD fac ca perspectivele pentru o reforma reala in PSD sa fie foarte slabe. Victoria sa poate fi considerata ca fiind revenirea lui Nastase si, cu siguranta, razbunarea lui Iliescu impotriva lui Geoana. Este prea devreme sa judecam daca alegerea lui Ponta reprezinta un start nou pentru PSD sau e doar un paravan pentru aceleasi misculatii Iliescu-Nastase din trecut. Nu ne asteptam ca aliantele strategice ale partidului sa se schimbe prea curand, dar ar putea fi o schimbare in ceea ce priveste tacticile vis-a-vis de PDL si PNL."
Nota redactiei: Textul dintre ghilimele reprezinta traducerea textului asa cum apare el in telegramele Ambasadei SUA
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 02:51:19
         
 
  Breaking News.
Pe surse, de data aceasta externe, am fost asigurat ca sovietizarea Romaniei este aproape inevitabila. Orice s-ar vota la referendumul de pe 29, presedintele ales al Romaniei nu va avea nicio sansa in fata masinii de furat voturi a USL. Chiar in acest moment il urmaresc la televizor pe Victor Ciorbea, rusinea Romaniei. Suntem complet pierduti.
Dementa ia formele cele mai neasteptate.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 02:19:08
         
 
  Cred că garantul prostei tatei tot băsescu a fost!

Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 01:15:49

ma mir si io cum a iesit dintr-un om atat de inteligent si clarvazator ca taica-tu, ce a iesit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 01:35:16
         
 
  Si inca o chestie, jenica,
Nu-l mai insulta pe Base.
Ai sa-i simti mania dupa 29 iulie.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 01:30:43
         
 
  auzi jenica,
Chestia asta :

NU VĂ E RUȘINE, NU VĂ E TEAMĂ DE MÎNIA NOASTRĂ, AGARICILOR?

Spune-o alora din cusca ta !
Poate s-or speria si cine stie !
Si-or de demisia !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 01:29:09
         
 
  "Pana acum, garantul independentei justitiei a fost presedintele Basescu" (afereel)

Pfuuuuu!... să mori de rîs, nu alta! Ce-a fost, frate? Garantul a ce?
Asta-i tare!
Este echivalentă cu următoarea fază:

http://www.agenda.ro/elena-basescu-da-lectii-de-gramatica-cu-succesuri/225384

Cred că garantul prostei tatei tot băsescu a fost!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 01:15:49
         
 
  Domnule Peia, pentru aceeasi infractiune, aceeasi pedeapsa. Pentru plagiat, asemenea. Asta inseamna un stat de drept. pentru toate acestea, insa, ai nevoie de o justitie independenta. Pana acum, garantul independentei justitiei a fost presedintele Basescu. Si a fost, desi justitia s-a eliberat cu greu de personajele compromise inca de pe vremea impuscatului.
Daca obtin un acord pe aceasta tema cu dumneavoastra, pot pleca si eu linistit spre casa. Daca nu, asta e, voi avea un somn agitat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 01:00:58
         
 
  MITOCANI ȘI MÎRLANI SUNTEȚI VOI, BĂI INȘI FĂRĂ NEAM!
CUM ÎNDRĂZNIȚI SĂ COMPARAȚI ROMÂNIA CU O... MOCIRLĂ?
NU VĂ E RUȘINE, NU VĂ E TEAMĂ DE MÎNIA NOASTRĂ, AGARICILOR?

Da, cînd văd haiat de hiene care stă să sfîșie România, sunt naționalist, patriot și parcă v-aș sări la beregată, dezrădăcinaților!
Cîtă nemernicie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 00:51:24
         
 
  Păi, e cam nasol!
Taman ea, mîna dreaptă a lu băsescu?!
Coloneleasă ca coloneleasă, mai pricep, parcă ce mai contează, pe lîngă stufărișul dă colonei portocalii, da' chiar așa?... să fii pusă a prinde infractori, iar tu matale să fii taman așa ceva? Păi, cum să te prinzi tu, însule, dă mînuță, hop-șa-șa, și să te cari la la mititica?! Mititica dă ia!... că e cam pă invers!

O luluță
cam lunguță
ce și-a tras
o copiuță!

Iote ce potrivire!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 00:47:29
         
 
  ! Respir aici, văd aici, simt aici și judec aici.
Postat de catre ioan peia

iar te-a patruns nationalismul si patriotismul !
Nu ne mai faci neste versuri ?

Chestia asta :

Auziți, domnu Cristescu, pe cine găzduiți aici și pe cine protejați de încălcările mele de regulament?!
Trăiți, cumva, într-o... MOCIRLĂ, domnu Cristescu?
Pot, totuși, să le spun că sunt niște NEMERNICI, tuturor acestor dezrădăcinați mizeri, ca drept răspuns LEGITIM la o astfel de INSULTĂ, fără să fiu sancționat pentru asta?

Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 23:51:12

Asta e insulta 100%

Noroc ca noi stim in ce faza te afli si te iertam, dar daca dai peste unu' care n-a fost dus la biserica, te-ar face de tot rahatul si ti-ar mai spune ca esti si prost crescut, si marlan, si mitocan.
Uite ca noi nu facem asa ceva, si nu pentru ca asta e un site literar ci din cauza de stofa..
Oricum, sforteaza-te si tu putin, la cate carti ai citit, si arata-ne si tu ca ai un pic de clasa.
Macar aia de a facut-o Crin de doua ori.


 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-19 00:47:12
         
 
  Domnule Peia, uite cum facem. Sunteti de acord ca un hot sa intre la puscarie? Banuiesc ca da. Sunteti de acord sa fie judecati in mod corect de o justitie libera? Banuiesc ca da.
Asa se face in orice tara civilizata. Toti, absolut toti sa fie judecati si condamnati precum Nastase.
Ei bine, aici e aici. Bolsevicii doresc ca hotii lor sa ii judece pe ai celorlalti. Observi diferenta care face din social democratie un comunism criminal?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 00:47:04
         
 
  Nene Peia, tot pe surse, vom afla maine si despre doctoratul Codrutei Kovesi. La pachet.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 00:41:13
         
 
  "Cum este cand iei apararea hotilor, turnatorilor la securitate, bolsevicilor, plagiatorilor, repetentilor, pentru ca mai apoi sa te dai om de cultura si revolutionar anticomunist? :) " (aferel)

Păi nu știu, măi aferici, acoperitule, pseudonimule, curajosule, cum e să iei apărarea a ceea ce spui tu. Că eu nu am făcut asta nikagda, vorba neamțului rătăcit în Bulgaria!
Da' zic că-mi împărtășești tu, din experiența ta, de apărător ai infractorilor băsiști: sorin blejnar, recomandat de nașu lu băsescu, de la Arad, Falcă; adjunctul lui blejnar, unu marta, de care nu dă nimeni, nici cu interpolu; nevasta lu marta, proxeneta; udrea - manipulatoarea de fonduri preferențiale, șterpelite din vistieria statului, prin fel și fel de mișculații contractuale; anastase - infractoarea parlamentului; ritzi-pitzi, care-i ducea mapa de campaniei proastei lu tata, ditamai parlamentara agramată, care a beneficita de fonduri măsluite de către ritzi-pitzi; negoiță cu fundiță - fost primar care a sifonat fonduri europene; videanu marmoreeanul - plantatorul de borduri și vile personale; apostu, mîna dreaptă a lui boculete, azi, la mititica; pinalti - băiatul dăștept, cu buleftrica ieftină la poznare, cel care lipea verzișori pe fruntea lăutarilor; fluturaș de la oraș, cu hieroglife ovine pe dealuri; oooo, dar să nu uităm de nașul fratelui suspendatului, la masa căruia a danțat și cinstit și băsilă, anume marilii berceeeeeeaaa mondialuuu!
...și, în spatele lor, armata nevăzută a camorrei, care a finanțat menținerea la putere a fostului căpcăun de la Poltroceni!

Ia zi, cum e?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 00:40:19
         
 
  Vai dă mine, da' e o indicccnare mondială, frățică, dă stă să scoboare ceru pă pământ!
Da' dă kiobeși, dă kiobeși, procurăreasa luluță, actual coloneleasă, aia care a tot prins la infractori, nimic, nimic, nicio lecuță dă iudiccnare?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 00:33:33
         
 
  Da, măi aferele,
Este tipul perfect de minciună, acoperită de un argument fals!
Am priceput și fără să mă informezi tu, chiar din momentul în care ne-ai furnizat o astfel de informație prețioasă.

Dar ce zici de coloneleasa plagiatoare kiobeși, a?
Toarnă colea, că tu ești obișnuit cu asta, vrem să îți auzim muzicuța gîlgîitoare, pe subiectul ăsta.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 00:30:29
         
 
  Pe surse: La aflarea vestii ca toata presa internationala protesteaza cu indignare fata de caracterul infractional al parvenirii unui premier al unei tari membre a UE, doctorul Ponta ar fi exclamat folosind o fraza deja celebra: " Vă vor judeca colegii mei, academicienii…”
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 00:28:54
         
 
  Cît privește pe berkăleasa, cred că domnu cancelar consort ar trebui s-o mai strîngă pe-acasă, să o pună la coada cratiței, acolo unde îi stă mai bine.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 00:27:24
         
 
  Domnule Peia, hai sa va invat o regula de bun simt a bunei cresteri. Cand citezi dintr-un autor caruia nu i-ai cerut permisiunea sa ii faci public numele, se face exact ca in lucrarea de doctorat a plagiatorului Ponta. Adica redai cu exactitate cele spuse, dar pastrezi discretia asupra autorului pana cand obtii acceptul acestuia. E o informatie pe care o ofer gratuit, spre binele comunitatii Europeea.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 00:20:05
         
 
  bingosss! pai da, d-le peia, asta era si schema! dvs ce credeati, ca niste puslamale ajunse prin frauda in functii de senatori si mai sus, nu stiu cum sa va dea un smen subtire? he,he,he...
figura e simpla: vi l-au pus pe basescu de sperietoare, voi furiosi va repeziti sa-i sustineti, ca vb aia, vi l-au dat pe basescu sub stampila, si ei isi fac smecheria. Iau puterea, schimba legi etc, stiind ca voi sunteti ocupati sa fiti furiosi pe basescu! Pac, pac:)) Pai nu asa au facut si in decembrie '89?? he,he,he...

Asta am vrut sa aud d-le peia, va multumesc.
Dar, nu chiar toti romanii iau smen la colt de strada.
seara buna.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-19 00:18:38
         
 
  Ia mai zi-le, bre, nene Peia, ca prea le zici bine cand ne ataci la personelul nostru nesimtitor. Cum este cand iei apararea hotilor, turnatorilor la securitate, bolsevicilor, plagiatorilor, repetentilor, pentru ca mai apoi sa te dai om de cultura si revolutionar anticomunist? :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 00:14:43
         
 
  Da' care e, aferele, "Omul", personalitatea proeminenta a lumii acedemice din Romania", dacă nu îndrăznești nici a-i da numele faimos, ca să aflăm și noi cine e băsistul academic, să-i prezentăm, vorba aia, rășpectu șî știma noastră dă neacademici!...

Oh, și cum, chiar ți s-a adresat pe numele conspirativ?
Ei, lllasă-mă! Nu cumva și el are tot un nume conspirativ și te-ai gîndit să nu-l divulgi, căci te bate șăfu coloneilor, cu vărguța, la poponeț?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 00:13:15
         
 
  șărșăle și voi, măi băsiștilor,
Pe mine nu mă prea interesează, oricît de greu v-ar veni să credeți, cine-s ăștia care au apucat un pic de marginea puterii - că pînă nu cade-n bot căpcăunul, nu se poate vorbi de nou-veniți la putere - ci mă interesează NUMAI că mi l-a pus sub ștampilă pe băselea.
Și te asigur eu că este gîndul majorității românilor. Că eu trăiesc fix în România, iar nu la mama dracu-n praznic! Respir aici, văd aici, simt aici și judec aici.
Spre deosebire de voi, care nu existați decît pe post de corcituri globtroterriste!

PS: Ha, ha! Iote că și kiobeși e coloneleasă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-19 00:08:15
         
 
  Stateam de vorba inainte de emisiune cu unul dintre invitati si l-am intrebat despre MCV-ul de astazi si despre faptul ca UE a hoatart sa mai intocmeasca un raport MCV anul acesta. "Omul", o personalitate proeminenta a lumii acedemice din Romania, dupa o clipa de gandire mi-a spus: "Stiti ceva, domnule Andrei? Si eu mi-am pus aceeasi intrebare, pentru este bizar si in afara procedurilor uzuale. Singura varianta logica este ca Jose Manuel Barroso a dorit sa delimiteze in mod clar perioada de pana la lovitura de stat si cea de dupa, pentru ca borfasul de Ponta ar fi fost in stare sa isi asume toate meritele cuvenite de drept premierului Boc. Trebuie sa luam in calcul ca urmatorul raport MCV va fi facut public in pragul alegerilor din iarna, ceea ce, in imaginatia lui Barroso, ar putea sa il aduca pe Ponta pe caile democratice ale Statului de Drept. Calcul fals, pentru ca este inutil sa va mai spun ca indivizii acestia n-au frica nici de Dumnezeu.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-19 00:00:53
         
 
  aferel,
Speranțele tale, ca eu să te las să joci tontoroiul pe aici, sun deșarte!
Tocmai existența voastră nocivă m-a determinat să renunț din nou la liniște.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 23:52:55
         
 
  grămuță,
Ca să vii tu, un nomad fără casă și mas㠖 vorbesc de România – cu pretenția că mai știi încotro se află, ca localizare geografică, și, în plus, să mai și știi dincotro bate "traistă-goală", apăi ăsta-i un tupeu fără margini!
Dar, la voi, nomazii, busola joacă tontoroiul prin creieri, deci de unde localizări geografice? Și încă din alea afective!

Ei da, băi grămuță, civilizatule și umblatule pîn toate coclaurile, berkăleasa și fabăru ăla nu mă interesează nici cît m-a interesat hitler, cînd a luat-o razna, pe cîmpiile evropii. Și cît pe ce să sară lacu la engliterieni! Că parcă civilizații dă nemțălăi făcură fro două răzbele și prăpăd prin lume, cu drăguța lor de civilizație pe care voi o pupați cu evlalvie drept în orificii?

Cît privește „scobitul în nas” și „rîgîitul”, cred că nu pot avea astfel de manifestări, întrucît nu stau la mese bogate, cerșite de la boși, și nu mănînc, precum faceți voi, din palma ălora care vă plătesc să dați din gură.
Iar ciorapii, ooo! păi voi, măi americanilor vorbiți de picioare ascunse sub masă? Voi, măi civilizaților, le aruncați direct pe masă, ca să nu mai întrerupeți fluxul odorant către nările convivilor!


Ce zici, măi nomadule? Să rămîn în „mocirla in care... m-am... nascut,”??

Deci, pentru voi, România este o mocirlă?

Auziți, domnu Cristescu, pe cine găzduiți aici și pe cine protejați de încălcările mele de regulament?!
Trăiți, cumva, într-o... MOCIRLĂ, domnu Cristescu?
Pot, totuși, să le spun că sunt niște NEMERNICI, tuturor acestor dezrădăcinați mizeri, ca drept răspuns LEGITIM la o astfel de INSULTĂ, fără să fiu sancționat pentru asta?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 23:51:12
         
 
  Domnule Cercel, marturisesc ca la varianta demisiei nu m-am gandit. Oare de ce? :)
Mai degraba se retrage domnul Peia de pe Europeea, desi ar fi pacat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 23:41:43
         
 
  Erata :
Am zis ca bati campii, dar acum ai luat-o deja pe ponta !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-18 23:40:19
         
 
  jenică,
iar te-ai enervat si nu-ti face bine.
Ne-ai spus zilele trecute ca esti tare fericit sa traiesti momentul cand Base va fi dat jos.
Uite-l jos !
Ce te-a apucat acum ?
Ai dubii de ceva ?


Am zis ca bati campii, dar acum ai luat-o deja pe o panta !

(șărșăl, scllluptoru dă capete dă morți!)
Postat de catre ioan peia

Dupa referendum, sa-mi trimiti o poza sa-ti fac scafarlia ! Am sa ti-o fac din gorun ca suna bine !
Poti sa mi-o trimiti de pe acum ca sa fie gata pana se aseaza iar Base la Cotroceni.
Pupici.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-18 23:39:11
         
 
  "Cum nu mă pricep la latină," (aferici)

Cum, măi aferel, tras printr-un inel, să nu știi tu latina?
Păi, dacă nu știi, de ce-ți mai dai cu părerea?
Doar așa, ca să-ți ventilezi aerul de sub limbă?
Să faci gimnastică, de unul singur, în baie?
Manuală, evident!
Că dacă nu știi latina, atunci latrina o știi sigur încotro se află!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 23:33:40
         
 
  Io ma astept la orice din partea astora !
de cand sunt la putere, si Crin si Ponta, au vorbit pe limbi diferite.
Sper ca nu te referi la vreo demisie !
No, no, no, no !
Ar fi prea funny !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-18 23:31:40
         
 
 
"Si asta o spun romanii intelepti." (șărșăl, scllluptoru dă capete dă morți!)

șărșăle,
E de presupus că tu ești unul dintre ei!
Deasemenea, este de presupus că dacă majoritatea românilor vor da cu băsescu de pămînt, așa cum au făcut, la recentele alegeri, cu pedeleii, atunci toți sunt proști!
Specific modului vostru de a gîndi, băsiștilor!

"A-l da jos pe Base, doar ca-i un arogant si are o muie nasoala, sau ca ar fi ciordit si el ceva, ..." (șărșăl)

La o așa afirmație, rostită cu atîta parșivă nonșalanță, nu pot să-l numesc pe cel ce poate să se preteze la un astfel de discurs! Dar îl sugerez, prin tăcere!

A "ciordit" și el... ceva, zici, șărșăle?
Ei da, chiar așa! Ce, dacă cercel a venit în România și a sărit cu mita pe funcționari, ce mare lucru!
Și dacă băsescu „ciordește” și el „ceva”, ce atîta!...
Uite, tată, cine ne dă lecții de moralitate! Mituitorii și ciorditorii!!
Brava, mă nomazilor!
Mai faceți voi mămăligă la ceaun, pe pirostrii, în fața cortului? Mai ciordiți voi din găinile creștinilor? Mai țineți clăci filozifice, strînși ciotcă, în jurul focșorului demiurgic, invocînd vechea maximă kantiană: cerul înstelat deasupra mea, lumea morală în mine, mînca-ț’aș?!

"Tu nu ai bagat de seama ca uselistilor nu le pasa de nimic altceva decat sa-l vada pe base jos ?" (șărșăl)

Stimabile,
NU DOAR USELIȘTII VOR SĂ DEA DE PĂMÎNT CU BĂSESCU!
USELIȘTII DOAR AU FOST OBLIGAȚI DE VOINȚA POPORULUI SĂ ÎL LIVREZE PE CĂCPCĂUN JUDECĂȚII LOR.
Deci, fie ești în cea mai gravă eroare, fie ești animat de o crasă rea-voință!

șărșăle,
Te întreb:
DACĂ ÎMPOTRIVA LUI BĂSESCU VOTEAZĂ O MARE MAJORITATE DINTRE ROMÂNI și, totuși, CONDIȚIA PERFIDĂ, strecurată subtil de însuși băsescu, printr-o lege care să-l apere de demitere, dacă astă condiție va face să NU se adune, totuși, 9 milioane de români la vot, ci vreo opt și juma, motiv pt care băsescu se va întoarce la Cotroceni, cu niciun vot pentru, sau cîteva zeci de mii, tu zici că asta ar fi în regulă?
Da’ dacă, totuși, poporul îl va trimite la-mpins vagoane pă căpcăun? Tu, înțăleptuleee șî dășșșteptuleee șî frumosssuleee, ce mai ai dă zis?

Economia, măi șărșăle, care ființezi pe cu totul alte coordonate, și habar nu ai de aia de pe aici, căci DOAR NOI, implicați direct în ea, putem vorbi, ei bine, economia aia nu e ce credeți voi, îmbuibații. Voi, care mîncați din truda noastră, ar trebui să vă rămînă dumicații în gît, nu să-i numărați pe-ai noștri!

Leul pică? Leul a tot picat și pe timpul lui băsescu. S-a devalorizat cu 15%.
Acum, principalul vinovat este tot băsescu. El dărîmă tot. El e cel care spus că dacă va pica, va trage totul după el.

„Hai ca esti citit si poate si treaz !” (șărșăl)

De, măi cercelușe, neam de rromân, voi fi fiind, poate, treaz. Că eu care nu pun picătură de alcool în gură, este posibil să fiu. Da’ tu, care le ai cu beuturica, după cum se vede și în pozele cu care ai ținut să te afișezi, ești veșnic treaz, desigur!

„Nu mai bate campii si zi-o, pe bune.” (șărșăle)

Pă bune am zis-o, șărșăle, dar, de bătut cîmpii, este elementar să știi că nu eu îi bat, ci taman tu! Dar nu pe aici, ci prin insulele alea, pe unde te dai băiat spălat, cu meserie serioasă: scllluptezi în lemn de soc, capete de morți!)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 23:29:44
         
 
  Pe surse, am aflat ca maine va fi oficial ca Ponta a plagiat. Hai sa facem abstractie de surse si sa ne inchipuim ca nu stim nimic. Credeti ca mai este posibil sa se intample vreo minune?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 23:23:48
         
 
  "Summa Cum Laude" ?

Nț !

mai repede "Șpaga Cum Laude" !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-18 23:23:37
         
 
  L-am vazut pe ponta chiar acum la teveu, cu cristoiu. Sa zica saru' mana ca a fost tratat cu blandete.
Bun, asta-i alta treaba, chestie de media.
Un singur lucru ma nedumereste pe mine: nene, cum se poate ca un putzoi care in viata lui nu a facut absolut nimic, dar nimic, doar a dat din gura, sa ajunga prim ministru?
El nici macar o lucrare de doctorat nu a reusit sa faca. Spunea in emisiune ca " e o problema personala (chestia cu plagiatul)" care denota pur si simplu prostie si egoism. Nu este o problema personala in momentul in care el este seful guvernului. Este problema reprezentarii tarii!

Te uiti cum sunt enspe comisii care ce fac? Nu stiti? pai sa va spun eu ce fac: stau cu hartia igienica in maini si cureta rahatii astuia. Asta fac. Daca dvs, d-le Cristescu, plagiati un poem, ce patiti? Stau cincizeci de comisii sa "dea raportul" expertiza tehnica sau mai stiu eu ce?
Deci asta-i noua conducere a romaniei? niste copii de bani gata, cu pile si relatii, ajung in functii barosane fara sa-i doara capul, devin doctori xeroxand carti, si apoi, apar latraii cu hartia igienica sa curete rahatii lor lasati in drumul spre succes? Astia il inlocuiesc pe iliescu si voican-voiculescu, dan iosif, vacaroiu. Lupii tineri! Infometati, fara timp sa mai si realizeze un lucru pe care il fac sute de oameni simpli, o teza nenorocita de doctorat.
Dar ma scuzati, el este ocupat maine sa "inaugureze 2 autostrazi" si se felicita ca a dat "5 la suta la pensionari". Oamenilor alora de-i sterg laturile de pe jos pana la 12 noaptea,in sedinta, cad le da oare?
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-18 23:22:50
         
 
  peia, habar nu ai ce se intampla in Romania, esti pe langa, mai baiatule, mai. Tie doar ti se pare ca traiesti in tara aia, dar de fapt esti intr-un delir continuu. Plus ca ai o mentalitate tipic de bizon mioritic. Auzi la el: : "cine maie si Merkel aia, cine mai e si Ferber ala?" sau mai-stiu-eu care...
peio, aia sunt niste oameni care iti spun sa nu te mai scobesti in nas in vazul lumii, sa nu mai ragai si sa nu iti mai pui picioarele pe masa ca iti put ciorapii. Dar tu nu ai cum sa intelegi astea fiindca, nu-i asa, romanul e cel mai bashtept si toti ceilalti ie neshte prosti.
Ramai in mocirla in care te-ai nascut, e o inutila pierdere de timp pentru oricine incearca sa iti intinda o mana ca sa te scoata afara.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-18 23:07:38
         
 
  Victor Ponta a obținut titlul de doctor cu distincția "Summa Cum Laude". Cum nu mă pricep la latină, întreb și eu: “Summa” vine de la faptul că toată lumea din comisie a fost mulțumită sau de la colecția de texte de la diferiți autori necitați?
kamikaze
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 22:58:21
         
 
  jenică,
sanse exista ca Base sa ramana presedinte.
Lasa presa si TV-ul ! e pura, cum a zis si Cioaba, tiganie. Ai scris prea mult ca sa zici nimic.
Acest referendum nu isi avea rostul. Si asta o spun romanii intelepti. A-l da jos pe Base, doar ca-i un arogant si are o muie nasoala, sau ca ar fi ciordit si el ceva, sau ca a insultat-o pe rromica aia de matase...
Era mult mai important ca acest USL sa faca ceva pozitiv pentru tara si neam.
Au facut caca pe ei.
Tu nu ai bagat de seama ca uselistilor nu le pasa de nimic altceva decat sa-l vada pe base jos ?
Leul pica si va mai pica, investitiile straine scad, economia...foaie verde !
Asta era important ?
Hai ca esti citit si poate si treaz !
Nu mai bate campii si zi-o, pe bune.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-18 21:54:28
         
 
  Dacă voi, diasporezilor, vă informați din ziare, și, mai ales, din cele care ajung la voi, apoi totul e clar!
Rețineți: chiar și aici, unde ar trebui să fie măcar pe din două raportul pro USL- probăsescu, lucrurile nu stau așa. Aproape toată presa a fost infiltrată de băsiști: evenimentul zilei, adevărul, românia liberă, fostul academia cațavencu, spart în trei, de către un alt securist, unu... adamescu, care a dezmembrat și postul de TV Realitatea - acum băsistă; din fostul academia cațavencu s-au ales o bandă de securiști, care au preluat brandul și care nu au nici cel mai elementar simț al umorului, se returnează tot de la chioșcurile de ziare.
Dar n-a fost de-ajuns, în zelul lor băsist, au mai creat și revista kamikaze - trucată de către alt securist notoriu: mircea toma!, doar-doar i-o anihila pe adevărații Cațavenci!
Ei, uite că nu le-a mers, căci fidelii cititori ai vechilui ziar au aflat de manevră și citesc, mai departe, CAȚAVENCII, format din vechii redactori, migrați în masă, cu cățel și cu purcel, sub altă siglă.

Evident, și alte cîteva reviste, așa-zis culturale, tot în sfera băsistă se înscriu: dilema lu pleșu, 22-ul lui liiceanu și pleșu, pe unde mai mestecă, pofticioasă, și cărnățăreasa ateneică pora;
Singurele ziare antibăsiste sunt: Jurnalul, Cotidianul și, cred, Ziua.
Dintre posturile de Tv, pînă mai ieri, Televiziunea română & celelate patru apendice ale acesteia, erau oficina de partid a băsescului. Și atît de zeloși au fost încît au păpat nu mai puțin de 100 milioane euroi. Asta fiind, desigur, lipsa la cîntar!
Să mai vorbim de cunoscuta „labe unu”, finanțată de „mogului bun” păunescu, sediul de campanie al băsiștilor, unde, pînă mai ieri perora la pupitru și se da-n stămburi faimosul „nașu”, din papornița căruia păpa și aferelu de pe aici! (ulterior, o manevră a colonelului turcesu l-a basculat pe tip de pe-acolo, lăsîndu-l și pe bietul aferel fără mălai, motiv pt care îi poartă mare pică!).
Să mai vorbim de oteveul țiganului diaconescu, ins care joacă leapșa pe ouate, prin spatele cortinei, cu băsescu? Sau despre multitudinea de posturi și postulețe apărute, provincial, ca ciupercile după ploaie?

Din ce trăiesc ele?
Din stipendii maronii, evident.
Ca și ziarele băsiste.

Doar un singur post Tv a mai rămas pe baricadele antibăsiste: ANTENA 3, care i-a tocat mărunt pe ipochimeni, pînă le-a scos zeama pe nas.
În plus, netul este invadat de băsiști, care papă, încă, din trocul mare al serviciilor secrete – majoritatea avînd atingere, în vreun fel sau altul, cu acestea.

Dar, chiar și presupunînd că ați fi avut acces la toată presa din țară, nu poți să-ți faci o ideea reală și conformă cu adevărul, despre acea țară, desprea acea comunitate, decît trăind efectiv acolo, suferind în mijlocul ei.
Acesta este un adevăr total.
Cînd văd ce aberații îndrugați pe aici, voi, băsiștilor, și ce tîmpenii debitează ăia de-și zic uniune europeană, îmi vine să vă înhaț pe toți și să vă silesc să trăiți, retrospectiv, în regimul băsescu. Să vă văd atunci.
Din păcate, istoria este un dat, de regulă mizer, pe care îl consumi, cu înghițituri amare și pe care nu-l poți evalua corect decît în propriu-ți cuget.
Așa că, eu și cei care vă văd cum vă dați cu părerea despre românii neaoși, care nu și-au luat tălpășița la distribuitorii de bombonele fondante, vă trecem pe la toate icoanele.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 21:21:22
         
 
  Domnule Cristescu,
Opiniile celor de aici, din Canada, nu le prea cunosc, insa cunosc pozitia majoritatii.
Daca ar fi sa ne luam dupa tot ce scrie prin presa romaneasca si tot ce se da pe canalele TV din tara, am concluziona foarte simplu ca si unii cat si ceilalti sunt compromisi, astfel, o alegere intre "da" sau "nu" ar fi o pierdere de vreme pe la consulate. Chestiunea care se dezbate pe-aici este alta.
Noi stim ca acest USL a luat nastere cu scopul de a se ajunge la referendum pentru eliminarea lui Base, ca apoi, USL-ul sa se dizolve si la alegerile din toamna sa se participe asa cum a fost si mai 'nainte.
Ceeace va trebui sa ne lamureasca pe noi, cei din diaspora, vazand ca si unii si altii sunt plini de pacate, este daca nu cumva toata chestia asta sa nu fie nimic altceva decat o rafuiala intre fortele politice, o lupta pentru ciolan, sau intr-adevar, intentiile sunt de a restabili situatia economica din tara, invatamantul, s.a.m.d.
Base a facut greseli, a avut un comportament discutabil, a fost arogant, in fine, ce se prevede pe-aici este ca dupa ce Base va fi destituit, aruncat afara, se vor face alegeri pentru presedentie la care va lua parte, bineinteles, Crin si care-o mai veni pe lista.
Pe-aici se simte ca acest Crin nu va castiga presedentia, ci tot unul din spate, de care ne e teama de pe acum de ce va fi in stare.
Pe Base, cel putin, il stim de ce-i in stare pielea lui.
Ramane de vazut cate alte gafe va mai face tandemul Crin-Ponta pana la 29 ale lunii.
Pana acum s-a vazut cat de nepregatiti sunt cei doi.
Oricum, pozitia diasporei este ca acest referendum nu isi are rostul. USL-ul, avand majoritatea in parlament, trebuia sa-l ignore pe Base si sa treaca la treaba, schimband tot raul spre bine, pana in toamna cand erau alegerile.
Trebuia sa arate ca fac o diferenta.


 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-18 20:36:27
         
 
  aferel,
Îți evoc cîteva nume, cu aromă băsistă inconfundabilă: sorin blejnar, recomandat de nașu lu băsescu, de la Arad, Falcă; adjunctul lui blejnar, unu marta, de care nu dă nimeni, nici cu interpolu; nevasta lu marta, proxeneta; udrea - manipulatoarea de fonduri preferențiale, șterpelite din vistieria statului, prin fel și fel de mișculații contractuale; anastase - infractoarea parlamentului; ritzi-pitzi, care-i ducea mapa de campaniei proastei lu tata, ditamai parlamentara agramată, care a beneficita de fonduri măsluite de către ritzi-pitzi; negoiță cu fundiță - fost primar care a sifonat fonduri europene; videanu marmoreeanul - plantatorul de borduri și vile personale; apostu, mîna dreaptă a lui boculete, azi, la mititica; pinalti - băiatul dăștept, cu buleftrica ieftină la poznare, cel care lipea verzișori pe fruntea lăutarilor; fluturaș de la oraș, cu hieroglife ovine pe dealuri; oooo, dar să nu uităm de nașul fratelui suspendatului, la masa căruia a danțat și cinstit și băsilă, anume marilii berceeeeeeaaa mondialuuu!
...și, în spatele lor, armata nevăzută a camorrei, care a finanțat menținerea la putere a fostului căpcăun de la Poltroceni!
Mai vrei?
Mai așteaptă un pic, aferel.
Vremea adevărului vine iute.
La o parte din cărare/ că te calcă de-anpicioare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 20:24:18
         
 
  Cine mai e și Ferber ăsta, bre?
Un lider?
Las' să fie, da' la el, acolo.
Pe aici, se cheamă că este România, care nu a rugat niciun ins din ăștia, cu morgă de mare boss de partide, să îi doară grija de sufletul nostru. Că nici pînă acuș nu i-a prea durut. Da' de loc, de loc, de loc/ Să răsară busuioc!...
Am cotizat la ei, am dat bir șase miliarde, și ei, pardon! ne-au dat de bănuit!
Ei varsă, în teșchereața altora, sute de miliarde, că, cică, musai să-i scoată din criză, iar nouă ne socotește, la centimă, amărîtele de lefuri, de pensii, de drepturi la sănătate, de drepturi la educație și, mai presus de toate, de dreptul la demnitate! Ceea ce, pardon! nu se preas potrivește!
Că de deștepți ce-au fost, au provocat ditamai criza!
Sau, poate, tocmai d-aia, precum glăsuiam mai deunăzi, ca să ne vulnerabilizeze și să ne desființeze, ca popor. Să rămînă locul ăsta fără locuitorii lui de veacuri și să vină ei, să-ți sporească spațiul vital! Cred c-ar fi mai bine să facă stînga-mprejur, că nu și-au găsit proștii.
Tocmai angajaseră sluga perfectă, să dea din cap, precum cățelușii din spatele vechilor Dacii, la toate planurile lor falimentare. E, acuș sluga aia va fi decăzută din înalta-i "demnitate" și, laolaltă cu ea, tot aliotmanul băsist, care a jefuit România pînă la sînge.
De-aia și schelălăie portocalii cu atîta zbatere!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 20:05:49
         
 
  Raspuns d-lui Cristescu: nu, nu voi vota la referendum pentru ca in Caraibe, pe vasul de croaziera pe care voi fi la ora aia, nu sunt sectii de votare. Sau trebuia sa imi fac concediul pe litoralul romnesc, la Mazare?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-18 20:04:22
         
 
  Dar ne poate spune distinsa doamnă Mona Dîrțu, cu cine a concurat pe acest post și cum a fost angajată? Nu credeți că ar fi interesant răspunsul, distinse coleg?

Că, de exemplu am văzut aseară parcă, un interviu luat de Sorina Matei, donului președinte suspendat. Era atât de aplectă că devenise paralelă cu masa. Slugărnicia nu face bine jurnalismului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 19:51:36
         
 
  Restaurația bilsevică acupă gările, aeroporturile, televiziunile ... Mona Dîrțu, șefa TVR Interactiv, departament care se ocupă și de site-ul tvrinfo.ro, și-a dat astăzi demisia. Într-o postare pe contul de faceebook, Mona Dîrțu își explică gestul: “de sâmbătă, nu mai am dreptul de a lua decizii editoriale.” Ce s-a întamplat sambătă? Începând de sâmbătă site-ul tvrinfo.ro a intrat sub coordonarea editorială a Monicăi Ghiurco.
Totodată, ea povestește cum fostul președinte interimar Radu Călin Cristea a apostrofat-o pentru că a dat pe site știrea cu acuzațiile de plagiat aduse premierului Victor Ponta.
Mona Dîrțu a venit în TVR în august 2010. Înainte de TVR a fost redactor-șef al săptămânalului Money Express.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 19:45:38
         
 
  Da și la Severin însă în mod special la Doamna Macovei!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 19:38:42
         
 
  Bună ziua, domnule Cercel,

Ex abrupto vă pun o întrebare: veți vota la referendum?

Adresez aceeași întrebare și distinsului Sorin Olariu?

Ar fi interesant dacă și alți membri ai site-ului, aflați în diaspora, ne-ar spune poziția lor,

Eu, ca să nu existe dubii, voi participa la vot și voi vota DA, adică pentru demiterea președintelui subsemnat.

Și, da, domnule Cercel, în România situația se normalizează!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 19:37:41
         
 
  Eu am o întrebare: cum putem demite, legal, un eurparlamentar care minte și care a făcut mult rău, României?
Postat de catre Emanuel Cristescu

Va referiti la Adrian Severin ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-18 19:34:48
         
 
  Domnilor,
Nu cred ca este important ce spun unii sau altii.
Important este ce a declarat primul ministru, Ponta, acum cateva zile pe nu stiu ce antene :
Situatia in Romania este normala !

Cei care ne critica, lasati-i sa-si bata gura de geaba.
Nu ei ne baga bani in buzunar.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-18 19:33:17
         
 
  După ce valul de intoxicare și venin băsesco-macoveian va trece, situația se va lămuri.

Eu am o întrebare: cum putem demite, legal, un eurparlamentar care minte și care a făcut mult rău, României?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 19:30:40
         
 
  Da de poziþia doamnei Susanne Kastner - presedintele Grupului de prietenie Romano-German, presedintele Comisiei de aparare din Bundestag si vicepresedinte al Bundestag - care a difuzat un comunicat in care vorbeste despre evenimentele politice din Romania ce spuneþi?

Domnia sa "se arata surprinsa de reactiile negative pe plan international relative la situatia interna din Romania: “A vorbi despre suspendarea statului este cu certitudine exagerat. Este firesc sa te intrebi daca urgenta (ordonantele de urgenta n.n.) sunt masurile corecte pentru solutionarea problemelor din Romania. Pasii intreprinsi de Guvernul Romaniei au fost, insa, evident in conformitate cu Constitutia, ceea ce a fost confirmat si de Curtea Constitutionala"."

http://www.susanne-kastner.de/presse/downloads/PM_2012/2012_07_17%20
Stellungnahme%20ueber%20die%20Situation%20in%20Rumaenien.pdf
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 19:27:57
         
 
  Markus Ferber nu ia in calcul faptul ca un scuipator de semite ca Ponta, un individ care s-a ridicat prin frauda si minciuna, nu stie ce este o demisie de onoare.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 19:01:57
         
 
  În sfîrșit, apărut un nou link!
Începusem să-mi fac griji!
Trecuse O ORĂ și pseudo nu mai postase nimic!
Lița e încă funcțională!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 19:01:57
         
 
  Breaking News: Liderul europarlametarilor germani CSU-CDU, Markus Ferber, a declarat, în exclusivitate pentru Adevărul, că raportul pe justiție prezentat astăzi de Comisia Europeană este cel mai critic pe care l-a avut România de la aderarea sa la Uniunea Europeană și apreciază că acest „dezastru" este responsabilitatea Guvernului social democrat de la București.

„Premierul României ar trebui să demisioneze pe loc. Acțiunile sale au șters tot ceea ce românii realizaseră în ultimii cinci ani, de la aderarea țării lor la UE. Este cel mai rău raport de până acum. Pentru prima dată România va avea trei rapoarte de monitorizare anul acesta în loc de două iar șansele de aderare la Schengen sunt mici. Am văzut deci rezultatele dezastruoase ale Guvernului social liberal. Apreciez că din acest motiv este nevoie ca Traian Băsescu să rămână la putere pentru a asigura un echilibru politic astfel încât credibilitatea României să nu fie definitiv distrusă", a declarat Ferber

Sursa: Adevarul.ro
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 18:57:54
         
 
  În orice caz, după cum se prezintă situația, cred că propagandistului, pseudonumit AF, de pe aici, nu mai are mult și i se prăjește lița de la siguranță!
Săracu de el, îl vom avea pe conștiință!
Haideți, totuși, să-i pormitem că vom vota la unison: DA!
În spiritul vechii alianțe, cu același nume: DA!
Să se mai liniștească bietu om!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 18:56:27
         
 
  "Fac apel la toți cei din diaspora să voteze." (Em. Cristescu)

Faceți apel degeaba, dle Cristescu!
De ce?
Păi, ăia care, data trecută, votau cu viteza de patru inși pe minut, peste tot, prin străinezia, dar, mai ales, la Parisul baconskian, nu mai sunt. Și-au scrîntit mîinile și, între timp, nu s-au recuperat.
Ăștilalți, adică cei cîțiva care mai trăiesc din propaganda băsistă, brusc vor uita de exercițiul democratic numit vot și vor pleca cu barca în insulele... Virgine! O parte, scoțînd de la teșchereața paradisurilor fiscale destui marangoți, furați din buzunarele noastre, cît să trăiască zece generații după ei. Ceilalți, mai mici și mai proști, ridicîndu-și solda substanțială, care încă mai le mustește prin conturi ascunse.

În rest, vedea-vom cît de "cinstiți" au devenit ambasadorii și consulii, toți băsiști! în interval de doi anișori...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 18:32:53
         
 
  "Aveți această datorie, și acum sunt un pic patetic, față de țara în care ați învățat alfabetul și în care, probabil, v-ați îndrăgostit prima dată. Deoarece, prima dragoste rămâne cea mai frumoasă și nu se uită niciodată. Contăm pe votul domniilor voastre, domnilor din diaspora?"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Eu sunt convins ca dumneavoastra sunte foarte bun in tot ce faceti, dar nu ca propagandist politic. Cu pasajul de mai sus m-ati demobilizat sust la suta si iata de ce. Intradevar prima mea dragoste mare a avut loc in Romania. Din pacate prima mea dragoste mare a fost si ultima. . Din pacate obiectivul primei indragostiri a acceptat sa se casatoreasca cu mine prelungindu-mi suferintele de indragostit cu inca patruzeci de ani. Si dumneavoastra vreti sa ma mobilizati pentru vot amintindu-mi de prima mea dragoste?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-18 18:32:45
         
 
  1. "aceiasi idioti aflati in acelasi Parlament"

2. "eu sunt poporul." !!!

3. "Daca nu eram sesizati la timp, idiotii astia ar fi putut sa spulbere tot efortul facut de Romania si romani timp de cinci ani."

4. "un fost ministru de justitie, care sa rasteste la Barroso "

(maxime desprinse din rafinata gîndire băsistă a afericilor)



1. E de presupus că toți cei categorisiți drept idioți de către gînditorul de la AFengia sunt parlamentarii din USL. Ăilalți, ai lu băsescu, dimpotrivă, sunt singurele genii în viață, demne de titulatură. Drept care îmi este greu să-mi explic de ce , hăt! 300 de parlamentari a prevăzut faimosul referendum antic, nepus în practică nici de către băsiști, cît timp s-au aflat la putere. Prea mulți. De ce nu DOAR cei o sută și ceva de genii pustii, de culoare oarnjadei! În felul acesta am rezolva defintiv problema spinoasă a democrației traianbăsiste!

2. Chiar așa, neică?! Iote, dom’le, ce revelație! Și noi care ne tot frămîntăm, ca proștii, cum să facem să extindem timpul alocat votării... Păi, e simplu: un votant – recte aferel – înmulțit cu dooj dă secunde (ca la Paris!), egal... dooj dă secunde, a la Roumanie! Rezolvat rapid, fără cheltuielil inutile, fără bătăi de cap!
Un DA mare și hotărît, pe buletinul de vot!!!
Ce zici, aferele, te bagi?

3. Raportul cuprinde perioada de fro cinci anișori, în care democrația băsistă a tresăltat țanțoșă pe gîtlejul justiției, dirijată de către justițiaru șăf, băsescu.
Ultimele secunde, ocupate de către administrația USL, egal 0,000..., serie de n, cînd n tinde la infinit, în repectivul raport al lui pește!

4. Dacă parlamentarul în cauză doar s-a răstit la onorabilul baros, asta e o dovadă de excesivă eleganță. Pesemne că s-a sfiit să evoce imensul cor de înjurături care se ridică deasupra României, cor avîndu-l drept andrisant pe venerabilul și onorabilul, cu nume de unealtă ciocănitoare și, care cor, se ridică din milioane de piepturi românești, jignite în demnitatea lor de neam.

Dar ăștia, vînzătorii ăștia de sentiment național, fără mamă fără tat㠖 căci, dacă aveau oleacă de respect pentru cei ce le-au dat viață, nu făceau asta – inți aciuați prin diferite cuiburi călduțe de întreținuți, nu au cum să aibă un astfel de sentiment de demnitate, căci sunt niște CÎRPE omenești, cumpărate de la solduri!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 18:20:57
         
 
  Domnule Cioacă, Aveți timp să vă faceți documentele necesare pentru a putea vota. Asta dacă nu doriți să boicotați referendumul. Altfel, veți risca să fiți considerat cetățean de mâna a doua. Adică unul vegetal. Care nu se implică în viața cetății și prin urmare, de opiniile căruia nu trebuie să se țină seama. Fac apel la toți cei din diaspora să voteze. Cum doresc dar să voteze. Aveți această datorie, și acum sunt un pic patetic, față de țara în care ați învățat alfabetul și în care, probabil, v-ați îndrăgostit prima dată. Deoarece, prima dragoste rămâne cea mai frumoasă și nu se uită niciodată. Contăm pe votul domniilor voastre, domnilor din diaspora?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 18:16:47
         
 
  "Și Beethoven i-a închinat o simfonie, Eroica, lui Napoleon. Apoi când a aflat că s-a încoronat împărat a rupt furios dedicația și a exclamat "Încă un tiran"

Când a încălcat Constituția, Nixon, ca să nu fie demis, a demisionat."
(Emanuel Cristescu)

Eu nu zic ca Traian Basescu nu este mare, dar totusi comparatia cu Napoleon este exagearata. Cum exagerata mi se pare si cerea dumneavoastra implicita ca marii compozitori romani sa-si rupa compozitiile ca semn de protesc impotriva fostului dictator. Car despre Nixon, el nu a demisionat de placere ci pentru a nu intra la parnaie. Ford i-a spus ca daca il pune pe el presedinte il va gratia inainte de a fi condamnat, lucru care s-a si intamplat. Ori se pare ca Basescu abia asteapta sa fie bagat in celula cu Nastase pentru a duce cu acesta cateva discutii politice cum numai marinarii stiu sa duca.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-18 18:11:29
         
 
  Da, mulțumesc domnule Florian. Am să încerc să mă uit mai mult să văd dacă este o televiziune neutră sau partizană. Nicio ipostază nu este rea. Cu o condiție. Să fie asumată. Detest cameleonismul. Adică să te dai neutru și să fii uselist, ori băsist.

Am trecut de vreo câteva ori și am văzut, o dată câteva secvențe cu domnul ministru Tabără, ieri parcă am văzut ceva cu "analistul" grețos Cristoiu care afirmă azi ce nega ieri, și pe Cartianu care a lipsit la cursul de obiectivitate și deontologie. În schimb am văzut serislele cu dacii. Excelente. Mă preocupă mai demult problema și mi-au plăcut. Și ca realizare dar, mai ales, ca adevăr istoric. Știți că există o mișcare frumoasă și curată de, cum i-am spune astăzi, rebrenduire a adevărurilor fundamentale ale istoriei noastre.

Problema este să nu cumva să aduceți atingere acestei mișcări, prinztr-o implicare politică excesiv partizană. Însă aveți circumstanțe atenuante. Sunteți la început și este o nebunie în spațiul politic, declanșată de iresponsabilitatea unui președinte care se crede "statul".

Succes și felicitări. Și, repet, fiți democrați și puneți mai presus de orice poporul. Evident, fără să credeți, cum greșit ați afirmat mai jos, că domnia voastră ați fi poporul! Și invitați, că așa este deontologic, și de o parte și de alta. Altfel veți sfârși într-o fundătură.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 18:07:11
         
 
  Numai pașaportul a expirat???
(Latunski Criticul catre genuneanu)

Boiar Latunski,
Eu nu numai ca nu am expirat, dar de cand cu forfota asta politica ma simt din ce in ce mai inspirat. Deci, pentru sanatatea dumneavoastra, va rog sa nu mai incercati a dantuii pe taisul iataganului meu. Ar fi pacat ca minoritatea muscalo-turceasca sa piarda intre-un mod atat de ne-necesar si absurd pe cel mai de vaza reprezentant al ei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-18 17:59:02
         
 
  Domnule Cristescu, ma alatur opiniei dupa care, printr-o comparatie la care nu m-am gandit nicio clipa, il puneti pe presedintele ales al Romaniei, domnul Traian Basescu, alaturi de marele Napoleon. Comparatia este atat de buna incat ma fac ca nu inteleg cine ramane sa rupa dedicatia :))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 17:57:23
         
 
  Și Beethoven i-a închinat o simfonie, Eroica, lui Napoleon. Apoi când a aflat că s-a încoronat împărat a rupt furios dedicația și a exclamat "Încă un tiran"

Când a încălcat Constituția, Nixon, ca să nu fie demis, a demisionat.

L-am votat în primul mandat pe Băsescu. Năstase nu mai era de suportat. Băsescu s-a descalificat când cu "răpirea jurnaliștilor". A urmat alegerea ca "independentă" a Ebei ca europarlamentar. După aceea a urmat un șir neîntrerupt de încălcări grosolsne și grave ale Constituției. Nu l-a numit pe Jojanis premier, a deturnat voința electoratului, a uzurpat puterile Guvernului, etc. etc.

De aceea, la 29 iunie românii democrați îl vor spulbera. Democratic, prin vot!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 17:49:12
         
 
  Domnule Cristescu, se implinesc doi ani de cand nu mai lucrez pentru B1Tv. Intre timp am colaborat cu mai multe televiziuni, iar acum sunt actionar si angajat la singura televiziune libera din Romania, o televiziune mica dar care se dezvolta in ritm sustinut si sigur. Sunt o persoana libera, va asigur. Spre deosebire de vremurile cand lucram pentru diversi moguli, acum este cu mult mai greu, dar si mult mai frumos.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 17:45:57
         
 
  Nu stiu de unde vine ideea ca "poporul" vrea sa-l demita pe base. Pe ce se bazeaza chestia asta? pe niste sondaje facute de jurnalul national:))))?
Eu am vazut chiar acum un sondaj mai relevant facut pe FB si care include zeci de mii de utilizatori, si la care am votat si eu. 60% votau impotriva demiterii, 10% pentru demitere si 30% boicotau(nu votau).
Nu e niciun secret, daca aveti cont FB, intrati si puteti vedea pana si cine a votat.
Tare mi-e ca base va fi re-validat cu peste 60%. Atunci sa te tii...:). deh, avantajul tehnologiei, nu mai suntem in anii '90.
Partea proasta este ca urnele alea mobile se vor plimba pe plaja odata cu vanzatorii de porumb. E regatul lui mazare, nu?
In orice caz, chiar daca pica base, USL intra in noroi, tot mai adanc. Nimeni nu va uita zilele asta in care ati terfelit orice idee de democratie, lege, ordine. E a lovitura aia de pumn care nu doare la inceput, dar pe masura ce trece timpul devine tot mai usturatoare. Nu stiu cine va va ierta. Deci, pt USL e mai bine sa fie revalidat base, altfel ati incurcat-o.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-18 17:26:17
         
 
  "Eu voi raspunde la vot cu un NU hotarat. Si asta nu pentru ca nu asi fi vrut sa raspund la vot cu un DA si mai hotarat ci datorita faptului ca mi-a expirat pasaportul romanesc."
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-18 17:17:40

Numai pașaportul a expirat???

 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-18 17:22:28
         
 
  Ooooo! A ajuns probabil Soarele pe fusul orar american. O adevărată bucurie. Bună ziua domnule Cioacă: Sau bună dimineața. Îmi era dor de sofismele dumneavoastră. Sunt admirabile. Într-o nouă formă, cândva când oi mai găsi resurse și voi reface site-ul, mă gândesc să includ și această categoremă: sofisme. Și poate să deveniți editorul ei.

PS. Vă rog și pe dumneavoastră să nu abordați subiectele de mai sus. Că mușcă. Și fac buba. și vă strică vacanța. Și cum mai votați dumneavoastră?
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Eu voi raspunde la vot cu un NU hotarat. Si asta nu pentru ca nu asi fi vrut sa raspund la vot cu un DA si mai hotarat ci datorita faptului ca mi-a expirat pasaportul romanesc. Ori agentii lui Basescu care sunt hotarati sa falsifice alegerile de aici nu mi-ar fi permis sa votez chair daca asi avut un pasaport valabil fiindca ei stiu ca sub flecareala mea pro-basista se ascunde un pontist inversunat.

p.s.
Sunt convins ca nici dumneavoastra nu veti merge la vot, asa cum nu vor merge multi sustinatorii ai domnului Ponta, fiindca daca ar merge nu ar face alceva decat sa urmeze indicatiile fostului dictator care a cerut tuturor romanilor sa mearga la vot. Ori noi social-democratii, domnule profesor, vrem din tot sufletul sa-l dam jos pe Basescu nu sa facem ce ne cere el, chiar daca este ultima lui dorinta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-18 17:17:40
         
 
  "....Numai pentru că ați adus vorba de slujbă..... Prin urmare B1 sau altă televiziune?..." Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 16:12:56

"Întrebare greșită, boss. Mai încercați" (parafrază după expresia favorită a lui A.F.).
De exemplu: Boumerang sau Cartoon Network?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-18 17:11:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  In alta ordine de idei, dati-mi voie sa pariez inca de pe acum ca prin mazilirea lui Basescu nu se va schimba nimic in Romania. Numai niste naivi pot sa creada ca din 30 iulie o vor duce mai bine. Raul este in alta parte.



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-18 17:00:43
         
 
  Diferenta dintre un roman traitor in afara tarii si un roman din in Romania este urmatoarea: romanul din diaspora (de exemplu S.O.) respecta decizia luata de poporul sau atunci cand acesta si-a ales conducatorul. Americanii au respect pentru presedintele lor indiferent ca ei au votat cu alt canditat sau ca presedintele lor e negru, mormon sau femeie. Il mai sicaneaza, il mai vorbesc pe la spate, mai fac glume pe baza lui, dar atat. Politicienii din opozitie se mai iau cu el la tranta, dar niciodata nu a fost suspendat un presedinte numai fiindca asa vor muschii cuiva. Presedintele si politicienii corupti se dau jos prin alegeri democrate, o data la patru ani. O sa spuneti ca il mai si impusca. Da, dar nu il ciuruie. Respectandu-si presedintele ales americanii isi respecta de fapt poporul, natiunea. De aceea ei si sunt atat de sus, de aceea sunt numarul unu in lume in mai toate domeniile. Ceea ce nu se intampla la romani.
Personal, nu l-am ales niciodata pe Basescu pentru ca nu am fost niciodata la vot. Dar gagiul asta fost ales de romani de trei ori pana acum. Fara sa ii forteze nimeni. Ce poate spune cineva neutru? Ca romanii sunt niste tampiti? Ca nu stiu ce vor?
Cand romanii au sa invete sa stranga din dinti si sa isi respecte propriile decizii (corectabile legal) au sa traiasca bine, vorba cuiva. Pana atunci nu.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-18 16:55:37
         
 
  "Andrei Florian, dacă "boborul" certifică suspendarea lui Bășescu prin actul demiterii, este "boborul" idiot?"
(Latunsky Criticul catre Andrei Florian)

Tavarisci comisar
Si dumneavoastra aveti dreptate 100% sa puneti intrebarea, dar numai ca minoritate nationala.
Andrei Foria are si el dreptate 100% sa nu va raspunda la intrebare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-18 16:53:07
         
 
  "Bună ziua nea Istrate!
Niște pui de rață frate!"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Daca dumneavoastra imi veniti cu astfel de argumente bine intemeiate la intrebarea mea de ce sa capitulam neconditionat in fata Europei care are dreptate numai in proportie de 0% pe cand noi avem dreptate de 100%, incep sa cred ca au avut dreptate si Crin Antonescu atunci cand a spus ca legile Romaniei se fac de catre romani si el nu va capitula cat si Victor Ponta care a declarat care a declarat ca el, pentru a putea capitula mai bine, va invata Limba Germana.

p.s.
Poporul Roman se pare ca a facut mari progrese pe timpul lui Ponta din moment ce are dreptate 100%. Pe timpul celui mai mare fiu pe care l-a dat Poporul Roman avea dreptate numai in proportie de 98,9%.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-18 16:45:38
         
 
  Ooooo! A ajuns probabil Soarele pe fusul orar american. O adevărată bucurie. Bună ziua domnule Cioacă: Sau bună dimineața. Îmi era dor de sofismele dumneavoastră. Sunt admirabile. Într-o nouă formă, cândva când oi mai găsi resurse și voi reface site-ul, mă gândesc să includ și această categoremă: sofisme. Și poate să deveniți editorul ei.

PS. Vă rog și pe dumneavoastră să nu abordați subiectele de mai sus. Că mușcă. Și fac buba. și vă strică vacanța. Și cum mai votați dumneavoastră?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 16:33:45
         
 
  Subiectul topicului îl puteți vedea mai sus. Da să nu vă atengeți de ele că, așa cum v-am mai spus, mușcă!

Subiectele zilei sunt mai multe.

Pentru că ați adus vorba. Numai pentru că ați adus vorba de slujbă. Și nu aveți nicio obligație să răspundeți. Iar dacă întrebarea mea vi se pare nepotrivită vă prezint anticipat scuze. Prin urmare B1 sau altă televiziune? Pentru că de astăzi eu am intrat în vacanță și mai zapez diverse posturi TV.

O zi plină de exclusivități.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 16:28:43
         
 
  "Repet, un bărbat de stat, care a făcut atât rău țării sale, și care se află în situația în care se află președintele suspendat, ar demisiona instantaneu."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor
Fostul dictator ar fi demisionat sigur daca nu l-ar fi influenta atat de negativ noua stea a politicii si diplomatiei romnaesti Victoras Ponta
care se afla in situatia in care se afla si nu demisioneaza. Nu putea Victor Ponta, care se afla in situatia care se afla, prin demisia lui din postul de prim-ministru, sa-l ajute pe dictatorul Traian Basecsu sa-i urmeze exemplul? Bineinteles ca putea! Dar Victor Ponta nu a facut acest lucru nu ca nu ar fi vrut sa o faca ci datorita faptului ca Poporul Roman i-a interzis categoric sa-l ajute pe Traian Basescu sa ia hotararea corecta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-18 16:28:10
         
 
  Ma grabesc sa ajung la slujba. Voi reveni pe subiect cu stiri fierbinti si exclusivitati.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 16:20:07
         
 
  Nu domnule Cristescu, nu a fost un abuz. Dar daca doriti sa semnalati un abuz adevarat, iata-l, se vede si de la Bruxeles. De altfel acesta este subiectul zilei. Lovitura de stat si abuzuriule pentru care suntem sanctionati de UE.
Un partid din Norvegia cere ieșirea țării din Schengen din cauza României și Bulgariei(mediafax)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 16:18:32
         
 
  Tot mai persistați în mizeria aceea cu lovitura de stat? Păi și CC și suspendatul au recunoscut constituționalitatea demersului. Dacă nu ați aflat spuneți și vă ajut.

Referendumul cu monocameralitatea a fost un abuz. Citiți cum se organizează un referendum conform patrimoniului electoral european și apoi mai vorbim.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 16:12:56
         
 
  Domnule Cristescu, altfel spus, nu recunoasteti decat referendumul care vine in sprijinul loviturii de stat? Cum vine asta?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 16:09:26
         
 
  Antidemocratic până la fanatism.

Dacă prin metode securiste a fost în stare să țină captiv, atâta amar dr vreme, un popor și un Parlament bicameral, cred că realizați că unul monocameral ar fi așa un fel de CC condusă de un mare specialist constituțional care are și el un singur articol științific publicat. Și ăla ceva despre privatizare sau cam așa ceva. Adică un Paralmentăraș de buzunar. Domnule coleg, democrația costă. Iar un Parlament bicameral intră în tradiția noastră parlamentară.

Cât despre infracționalitate chiar nu vedeți tunurile date de oranjalii?

V-au mușcat cele două subiecte?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 16:06:48
         
 
  Plus de asta, domnule profesor :), sa nu uitam ca avem de-a face cu o grupare condusa de un multiplu repetent si un plagiator ordinar, masterand la Oxford si in Catania. Nici la furat nu as porni cu astfel de oameni :))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 16:06:46
         
 
  Ma vad silit sa aduc in discutie viziunea elitista a pucistilor si raporturile in care acestia viseaza sa se puna cu noi, contribuabilii cinstiti. USL se considera o elita aflata deasupra legilor si a noastra, a tuturor
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 16:02:48
         
 
  Domnule Cristescu, spre deosebire de colegii dumneavoastra de partid, eu am recunoscut toate rezultatele ale tuturor referendumurilor. Nici nu as putea sa nu le recunosc, din moment ce sunt parte a acestui exercitiu electoral. USL este pregatit sa ne recunoasca votul de la precedentul referendum sau se considera o elita deasupra legilor si a Constitutiei Romaniei? Aud? Aud ceva despre Parlamentul cu un singur dormitor echipat cu 300 de paturi? Nu, nu aud, asa cum nici dumneavoastra nu auziti. In mod normal, Parlamentul nu mai are dreptul sa ne mai cheme la referendum atat timp cat ne dispretuieste si nesocoteste opinia exprimata prin vot. Corect?
Stiu, nu este vina dumneavoastra, dar parlamentarii sunt niste infractori iresponsabili
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 15:58:02
         
 
  veadevăruri-neadevăruri  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 15:55:56
         
 
  Oooooo! Sunteți un discipol model! Câte veadevăruri în doar 11 rânduri! Și ce legături de cauzalitate găsiți! Și ce reper moral aveți! Un domn care respectă România așa de mult că o vrea de origine cumană! Împotrivă adevărurilor istorice și arheologice! Și culmea, găsește aderenți! Domnul Neagu Djuvara credeți că este o autoritate în materie de prostie și fudulie? Domnule coleg, de ce vă ignorați? De ce luați numai mestecături? De ce nu vreți să vă bucurați de savoarea fructelor gândirii domniei voastre?

PS. Să nu care cumva să vă legați de cele două subiecte. Că mușca și fac buba!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 15:55:25
         
 
  In timp ce guvernul USL isi exercita mandatul obtinut prin lovitura parlamentara, leul este in cadere libera, preturile explodeaza, investititorii isi retrag banii de pe piata si isi inchid afacerile din Romania, marii actori economici incep sa isi inchida portile. Ce face usl? Pai USL pune noi biruri si, in ciuda promisiunilor populiste, arunca contribuabilul cinstit in prapastie. E haos. Este mediul in care comunistii se simt in largul lor si atmosfera in care obisnuiesc sa introduca teroarea. Acesta este urmatorul pas pregatit de USL. Momentan sunt ocupati cu denuntarea raportului si cu clamarea neamestecului UE in treburile interne ale puterii de la Bucuresti. Dupa ce ca sunt total idioti, vorba istoricului si filozofului Neagu Djuvara, astia se mai si fudulesc cu prostia lor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 15:48:20
         
 
  QED. Am avut dreptate. Veți face orice să evitați cele două subiecte.

Când va vedea despre ce este vorba, când va realiza starea de spirit a poporului român, ținut captiv, prin metode securiste, când va vedea cum va fi spulberat la referendum, domnul președinte suspendat, probabil, își va reevalua poziția.

Dar, a propos, veți recunoaște rezultatul referendumului? Ori o veți face numai dacă va fi invalidat?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 15:32:45
         
 
  USL refuza punctul 11 de pe lista lui Barroso. Adica sa-i dea afara din Parlament pe Andon si Paslaru pentru ca asa spune o hotarare judecatoareasca definitiva.

"11. Parlamentarii care au decizii finale de incompatibilitate și de conflict de interese sau au condamnări pentru corupție să-și dea demisia." Lista lui Barroso
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 15:31:17
         
 
  Domnule Cristescu, recunosc ca nu sunt un rafinat cunoscator al principiilor de drept, dar am incredere in specialistii tarilor civilizate. Chiar acum, la televizor vorbeste un handicapat de la PNL, un fost ministru de justitie, care sa rasteste la Barroso pe motiv ca nu este de acord cu lovitura de stat de la Bucuresti. Domnule Cristescu, credeti-ma pe cuvant, Romania are vocatie de tara europeana si nu de provincie sovietica.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 15:22:36
         
 
  Jose Manuel Barroso, presedintele CE: "Romania a facut un pas inapoi de pe buza prapastiei, dar nu a ajuns la finalul acestui proces. Raportul MCV recunoaste ca s-au inregistrat progrese in ultimii cinci ani, dar contine si recomandari pentru a finaliza reforma" - pe romaneste: Daca nu eram sesizati la timp, idiotii astia ar fi putut sa spulbere tot efortul facut de Romania si romani timp de cinci ani. Cu sprijinul nemijlocit al celor doi iresponsabili, Romania este inca la un pas de instaurarea regimului criminal comunist, iar din acest motiv suntem cu ochii pe voi ca pe butelie pana cand veti vota sa scapati de aceasta otrava politica. De voi depinde ce vreti de la viata, dar va avertizam ca nu va putem primi in clubul nostru atat timp cat in fruntea vostra stau birjarii celor sase cai frumosi.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 15:15:52
         
 
  Domnule Florian,

Vă răspund ca exercițiu de democrație nu pentru că aș spera vreo clipă că aș putea în vreun fel să vă influențez opiniile.

Mai sus, sunt două exemple concrete. Clare. Fără dubii. Care pot fi văzute, citite și înțelese de oricare membru al poporului. Cel cu minciuna cu suspendarea care uu este prevăzută în Constituție și cel cu cvorumul, conform Patrimoniului electoral european. Știu că nu vă veți referi la ele și că veți face toate exercițiile de inextricabilitate argumentativă să le evitați. Vreu numai să știți că știu.

Domnia voastră sunteți un antidemocrat convins. Dacă idolul domniei voastre se consideră "statul" domnia voastră vă considerați "poporul". Aveți o bilă albă dacă îmi spuneți unde greșiți!

Repet, un bărbat de stat, care a făcut atât rău țării sale, și care se află în situația în care se află președintele suspendat, ar demisiona instantaneu. Nu este vorba despre suspendatul actual care minte cu nonșalanță, se comportă mai rău decât cel mai laș dintre lași și se ascunde în spatele unor minciuni evidente și pentru orbi și surzi.

Dar, rețineți: referendumul, în care dintre toți românii care se vor prezenta la vot, majoritatea va vota pentru suspendare, chiar dacă cei 15% care ar putea vota împotriva suspendării nu se vor prezenta la vot, referendumul spuneam, îl va spulbera. Dar evident, dumneavoastră, care vă considerați "poporul" veți înțelege, ca de obicei! Adică invers. Pote jigniți mai puțin, ori deloc!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 11:51:14
         
 
  Flacara Democratiei merge mai departe. Ieri seara, Flacara Democratiei a fost inmanata la intrare in judetul Bacau. Astazi, Flacara Democratiei a plecat din Onesti si este purtata spre Piatra Neamt.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 11:43:48
         
 
  latunski, eu sunt poporul. Nu sunt parlamentar, nu fac parte din executiv si nici din vreo formatiune politica. Nici macar bugetar nu sunt. Eu sunt poporul.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 11:25:08
         
 
  Andrei Florian, dacă "boborul" certifică suspendarea lui Bășescu prin actul demiterii, este "boborul" idiot? Sau tu va trebui să scrii cîte un comentariu în fiecare zi, care să înceapă și să se încheie cu propoziția: "Am fost (sînt) un idiot!".  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-18 11:20:09
         
 
  Sistemul politic actual este un sistem politic indreptat clar impotriva cetateanului si se impune inlocuirea lui cu un nou sistem in care Constitutia si legile clare ale contractului cu alegatorii sa fie estenta si obiectivul final
Incet dar sigur, chiar sub ochii nostri, printr-o ofensiva de o virulenta fara precedent in istorie, Parlamentul Romaniei pregateste terenul unei dictaturi. Avem datoria morala sa impiedicam aceasta crima. O putem face, iar momentul actiunii se apropie. Il veti recunoaste cu siguranta.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 11:14:30
         
 
  D-le Florian, linkul trebuie facut mai vizibil:

http://hydepark.ro/articol/articol/psd-si-poporul-incompetent-977.html

incredibil. dati un click si uitati-va la el.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-18 10:43:29
         
 
  Domnule Cristescu, in 2007, acelasi barbat de stat s-a prezentat in fata aceluiasi popor, iar poporul a hotarat ca avem un presedinte onest si ca cei 322 de parlamentari bolsevici sunt idioti. Desigur, niciun idiot nu a demisionat din Parlamentul Romaniei in urma verdictului dat de popor. Un numar de 255 dintre cei 322 de idioti, aproape aceiasi, aflati in acelasi Parlament, il suspenda pe acelasi presedinte si il trimit in fata aceluiasi popor. WTF?
Daca acelasi presedintele ar mai fi avut dreptul la inca doua mandate, aceiasi idioti aflati in acelasi Parlament l-ar mai trimite de inca doua ori in fata aceluiasi popor. Observati?
Avem o ecuatie cu doua constante, presedintele si poporul, si o variabila aflata in scadere, adica suma idiotilor aflata in Parlamentul Romaniei.
In timp, odata cu inradacinarea libertatilor fundamentale in randul populatiei si a institutiilor de presa, ca efect al contactului nemijlocit cu lumea civilizata, numarul idiotilor este in scadere. Sper.
De aceasta data, insa, intr-un dispret total fata de legea fundamentala si fata de institutia care garanteaza respectarea Constitutiei, idiotii au crezut ca pot schimba regulile democratice ale vietii politice. Dupa cum spuneam, ca tot ati adus vorba despre adevaratii barbati de stat, sptamana aceasta astept demisia premierului. De asemenea, astept ca Parlamentul Romaniei sa se curete de puscariabili si sa respecte vointa poporului exprimata la ultimul referendum.
Ca sa intelegem cine sunt suspendacii, va mai prezint unul dintre ei.
Iata-l!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-18 10:31:26
         
 
  Nu-i așa că diasporezii băsiști, din considerente etice, nu se vor prezenta la vot?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 09:46:21
         
 
  Bună ziua nea Istrate!
Niște pui de rață frate!

Bărbații de stat în situația lui demisionează!
Lașii și plângăcișii caută virgule constituționale și se ascund în spatele minciunilor.

Cu toată activarea fără precedent a cârtilor de toate felurile referendumul îl va spulbera. Peste 11 milioane se vor prezenta la vot. Și majoritatea oamenilor va vota împotrivă. Mai are o șansă. Să declare conflict constituțional între el și poporul român. Iar Curtea Constituțională să-i dea dreptate și să exileze poporul român!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-18 09:45:13
         
 
  "Mai rămâne o soluție. A doua. Să ne înfrângem frustrarea. Să trecem peste ea. Greu, dureros de greu. Dar nu imposibil! Să acceptăm condițiile."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
In articolul de mai sus ati sustinut ca noi romanii (reprezentati bineinteles de guvernul Ponta) avem suta la suta dreptate in disputa cu Europa asupra suspendarii presedintelui Romaqniei Traian Basescu. Acest lucru inseamna de fapt ca Europa are 0% dreptate. Lucru de inteles daca tinem cont de exceptionala putere de dezinformare a doamnei Macovei. Si dumneavoastra propuneti sa ne supunem conditiilor umilitoare ale Europei cand noi avem suta la suta dreptate si ei au numai zero la suta dreptate?! Dumneavoastra va dati sema ce faceti? Generatii intregi de romani nu vor mai putea scoate capul in lume dataorita faptului ca inaintasii lor condusi de marele Ponta s-au predat fara lupta intrun moment cand dreptatea era de partea Poporului Roman suta la suta. Europa actuala se va uita la noi ca la niste lasi fiindca ne-am supus vointei ei fara macar a mima ca am opune o rezistenta. Observand cat suntem de lasi vecinii iredentisti vor incepe sa-si faca de cap. Convinsi ca nu opunem nici o rezistenta Republica Moldova va trece Prutul pentru a anexa Moldova noastra, Bulgaria va ocupa toata Dobrogea, Ungaria va pune labele ei murdare si rapace pe Ardeal iar Turcia va cere sa i se cedeze insula Ada Caleh cu toata Dunerea care o acopera. Cu tot regretul trebuie sa va spun domnule profesor ca in momentul istoric de fata Romania si Poporul Roman nu au nevoie de lideri defetisti precum Cris Antonescu si omusorul de stiinta Victoras Ponta care deja au acceptat conditiile de capitulare neconditionata si oneroasa impuse de imperialismul european deslantuit. Readucerea la putere a lui Traian Basescu se impune ca o necesitate absoluta findca numai el este in stare sa spuna un NU hotarat Europei deslantuite. Fiindca Traian Basescu, domnule Cristescu, are enorm de multe defecte, dar las nu a fost, nu este si nu va fi niciodata.

p.s.
Inca nu-mi revin din soc! Domnul Cristescu sa propuna capitularea neconditionata cand avem dreptate suta la suta?! Nu este posibil! Singura explicatie pe care o pot oferi Poporului Europeeic este ca defetistii Crin Antonescu si Victor Ponta dupa ce l-au luat prizonier pe viteazul nostru sef l-au supus celor mai cumplite schingiuiri pana au reusit sa smulga de la dansul acesta declaratie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-18 09:28:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE