FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
mincinosului care scuipă pe mormintele mele
Text postat de Dragoș Iovan
mincinosule, murdăriile tale nu mă pot mînji
alunecă pe mine,
cum alunecă ploaia pe iarba udă de sînge
vrei să mă terfelești, da’ ți îndes mizeriile înapoi în gură
știi tu cine zace acolo sub zece palme de țărînă?
habar n-ai
e pămîntul lor și-o să-ți ardă tălpile,
dacă ai curajul, mincinosule, să calci pe el

ți-ai pierdut tu brațul la cotu’ Donului
ai zăcut în tranșee ca ei
ai dispărut neștiut în zăpadă
te-au deportat javrele roșii în Donbass
să te întorci de-acolo cu oasele zdrobite
ai mîncat pîinea umilinței fiindcă n-ai vrut
să le dai grîul, vitele, casa, toată agoniseala?

privește-te oglindă, mincinosule,
pe-obrazul tău de poltron se-ntipăresc
urmele grele ale degetelor,
din brațul tăiat, din mîinile crăpate de ger
toate bătăturile din palmele lor te plesnesc, lașule

tu minți cum respiri,
îți pute gura a neadevăruri oribile
duhnești ca o mortăciune ,
fiindcă nu-mi lași în pace morții
am să-ți astup gura cu lut,
cum se-astupă oalele sparte
și-am să mă ușurez în tine, mincinosule,
ca-ntr-un țucal, noapte de noapte,
pînă cînd din mormintele alor mei
nu se vor mai auzi șoapte!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  țățicule, americancele ale obeze, arțăgoase, inculte,botoase, siliconate să le ții pt mătăluță. lesnea le poți ameții cu rotocoale ilogice și-n stihuri urlate la lună! că doar autobiografic ai enunțat că ești lup circumcis! :))) epocal de hilar!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-04 11:31:28
         
 
  Gata, dragosiovane... daca zici ca ai Matiz nou ti-am gasit o amanta! Nu mi trebuie sa dai anunturi mascate.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-04 09:47:21
         
 
  pai, atunci de ce unii se comporta ca niste tirfe? retoric, ma-ntreb inspiratescule!!!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-02 16:59:12
         
 
  "o duc mult mai bine decît 80% dintre români, am un apartament cu 3 camere proprietate personală, un autoturism matis nou-nout...'

reche, asta nu-i site de matrimoniale!



 
Postat de catre Petre Inspirescu la data de 2012-06-29 17:21:29
         
 
  Domnilor, miza acestui text ar trebui să fie una exclusiv literară. Încă odată se probează faptul că europeea e originală în concepții, iar europeicii extrem de inventivi în comentarii;așadar în ordine:
AF, pprobabil ca-i greșit pagina, deși în linii mari ai dreptate. în rest, nu-s microbist treci mai departe, sunt destui care adoră tipul ăsta de socializare.
Epi, așa cum am aflat din niște documentare, hiena e un carnivor extrem de adaptabil și oportunist, nesfiindu-se să atace în ceată ierbivorele sau să smulgă prada vie din gura marilor feline. Intervențiilor tale, chiar aici le dau valoare de simbol.
VC,
Altceva? eventual despre text. Nu te îngrijora inutil, nu stau în chirie, o duc mult mai bine decît 80%dintre români, am un apartament cu 3 camere proprietate personală, un autoturism matis nou-nouț, ieftin, dar consumă puțină benzină, 5 ha de pămînt arabil, o vie mică da' rodnică și-o căbănuță la munte. Nu pot afișa aici toate actele de proprietate, pe la noi se fac escrocherii imobiliare, falsificîndu-se acte notariale.
D-le Cioaca,
iar aveți o criză de "metaforită"(v-am exemplificat acu ceva vreme) firește că nu urinez pe mincinos, e o figură de stil, sper că n-are sens să continuăm discuția. Nădăjduiesc că v-a plăcut totuși textul, deși nu e redactat în rimă(nici măcar nu pretind că e poezie ci prozopoem)iar latura personală cuprinsă în el v-a deșteptat oareșce simpatii.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-29 11:10:55
         
 
  Hienele vin la hoit.
Any problem?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-06-29 07:23:46
         
 
  Stimate domnule Dragos Iovan
Desi nu stiu precis cine e mincinosul care indrazneste sa faca asfel de crime va cam inteleg revolta, fiindca si tata si toti unchi mei dupa mama si tata au luptat im a doilea razboi mondial si contra puhoiului bolsevic si contra hoardelor hitleriste. Din fericire toti s-au intors acasa sanatosi. Unul dintre unchii mei dupa mama, Ionel Mihaiescu avea chiat numerose decoratii printre care ordinul Mihai Viteazu de la romani, Crucea De Fier de la nemti, si vre-o patru sau cinci decoratii rusesti. Cand eram eu copil purta numai potcoaavele rusesti, decoratiile romanesti si nemtesti le ascunsese in casa noastra de frica sa nu fie arestat, daca la o eventuala perchizitie s-ar fi gasit in casa lui. Deci, desi va inteleg revolta, nu pot sa fiu intru totul de acord cu masurile de represiune pe care incercati sa le luati impotriva mincinosului. Chiar sa urinati pe el? Masura mi se pare si contraproductiva, fiindca dupa ce veti face acest gest nenorocitul o sa minta si mai tare, sustinand ca nu dumneavoastra ati facut treaba mica pe el ci el a facut treaba mare pe dumneavoastra. Fiindca sa stiti ca mincinosii nu au nici un fel de rusine. In afara de mincinosi, cand sunt zgandarati devin si cei mai mari ticalosi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-29 06:40:04
         
 
  22:56, ora la care încep să vină hienele!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-29 00:31:58
         
 
  Ploton, adunaaaa-rea!
Drrrepți!
Drrrepți, mă coloneilor, ce stați ca căruțașii la bodegă?!
Anșa.
Acu puneți mîna pă plaivas și desenați și voi pomișori. Cu verdele-n sus, aveți grijă!
Brava, coloneilor!
Ați fost bine intruiți!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-29 00:29:03
         
 
  Nu-si da foc la casa, Sorine, ca sta cu chirie la o matusa.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-06-29 00:20:48
         
 
  In sfarsit ti-a reusit autoportretul, rechesane! Felicitari! Ti-as da si o steluta, da' mi-e frica sa nu dai foc la casa...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-06-28 23:15:53
         
 
  Tehnica loviturii de stat pusa la cale de bolsevici:
Primul pas al oricărei lovituri de stat este violent. Totul se tranșează în stradă. Nemulțumirea față de un politician sau altul este exacerbată. Mulțimea cere să se facă dreptate, devine violentă, imprevizibilă. Mulțimii i se face dreptate. Sacrificiul ritual are loc în aplauze, mulțimea se retrage. Cum lovitura de stat nu a avut încă loc, autorii ei trec impasibil la elementul următor .

Minutul 50, Italia conduce cu scorul 2 - 0 echipa Germaniei :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-28 22:56:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE