FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mesaj
Text postat de Vasile Popovici

„Prea-meștere
zidar Manole, -
caligrafiat cu-aldine - ,
acum, -
vecină cu-Altair* - ,
te iert,
ba chiar și te admir
că m-ai zidit
în tine!”

* Altair – cea mai strălucitoare stea din constelația
Aquila(Vulturul), de tip A, la distanță de 16,7 ani-lumină
(5.13 parseci) de pământ, una din cele mai apropiate
stele vizibile cu ochiul liber.

26 iunie 2012


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  „Atitudinea aceasta neproductivă costă, nu doar minusuri la credibilitate ci și în "socializarea" deșănțată în care sunteți campion".

Ar trebui să vă mulțumesc?
Numa' ziceți, și mă conformez.
 
Postat de catre Vasile Popovici la data de 2012-06-27 12:43:18
         
 
  D-le Popovici,
Așa cum ați constatat, lecturînd regulamentul acestui atelier literar, pe europeea nu sunt interzise pseudonimele sau entitățile literar asumate, poreclite "clone"...deci am dat curs curiozității dumneavoastre inutil de agresive!
În ceea ce privește restul ..hmm , hai să le zicem epitete, dar mai ales cumulul de presupuneri privind starea mea de sănătate(fizică, mentală)constat că nu vă respectați promisiunea făcută editorului! Încă odată, observați detașat un fapt simplu și concludent:eu mă refer la ceea ce scrieți nu la ceea reprezentați ca ins. Atitudinea aceasta neproductivă costă, nu doar minusuri la credibilitate ci și în "socializarea" deșănțată în care sunteți campion.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-27 12:02:40
         
 
  Domnule Dragoș Iovan, măcar spuneți-mi, nu cumva pe Certificatul de naștere scrie că vă cheamă altfel?
Întreb!!!
Ce jalnică exprimare!
Cu toată sinceritatea, mi-e milă de d-ta!
Mi-aș da un an din viață dacă v-aș ști recuperat!
Vorbesc la modul cel mai serios. Dovadă e că accept în fața unui medic că-mi dau anul în schimbul recuperării domniei tale.
Iar mă-ntreb: ce fel de om sunteți!?
Cineva îmi șoptea că sunteți o entitate de prin eter, în marea risipire, nevirtuală și dintr-un univers paralel ori perpendicular. Așa să fie?
PRECIZAȚI! - să nu mor ca prostu'!
Și...cine vorbește de gramatică!!!
 
Postat de catre Vasile Popovici la data de 2012-06-27 10:52:44
         
 
  "Ascuțită-vă dinții, Hefaistos!?" poate:
-ascute-ți dinții, Hefaistos
-ascuțiți ți-s dinții, Hefaistos
-ascute-mi dinții, Hefaistos
-ascuțitu-va dinții ...etc
Com'on, domnu poet Vasile, nu încercați să fiți oleacă mai inteligibil? ori barem corect gramatical? despre valoare "jăstului poietic" deșănțat și fiorul liric rebarbativ cu altă ocazie... mai subtil!
Aș, ce sînge negru, e doar oleacă bilirubină de poet cu bila-n suferință(diskinezie prozodică acută)și apetențe vag cosmogonice!
Oricum ,povestea matale-mi amintește de parabola iepurașului care freacă pușca și vorbește-n dodii.

Cît despre reverența virtuală, frumooos și inutil gest.Continuați-l așa cum ați promis, în particoler, acilea se-ascut săbii, rime nu se dau pupici admirativi pe cununița de lauri.zic și io că-i caraghios!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-27 10:25:49
         
 
  Ascuțită-vă dinții, Hefaistos?

În gura voastră m-am întors,
famelicilor și insațiabililor
lupi ori hidre ori dragoni,
de-a sfâșia-ncolțind adânc
hălci sângerânde,
cu-o ,,pohtă”-antropofagică,
măcar de-o ,,pohtă”,
să vă ogoiți nesațul!

Rânjiți-vă apoi!
că ați făcut o treabă bună-n
colțul ăst de lume-al Nimănui.

Fosta-ți la Hefaistos,
să vă ascută dinții?
Să curgă sânge negru
și să puneți tropi pe răni,
în stil alexandrin.

Și ca să-ntreceți orișice măsură,
turnați în formă nouă și ineptă
ritm și rimă-nbrățișată,
să vă-ncălzească până la delir
Superegoul.

 
Postat de catre Vasile Popovici la data de 2012-06-27 08:45:29
         
 
  Reverență distinsului poet Valeriu Cercel!
Ne cunoaștem virtual de multă vreme, ne-am întâlnit pe meleaguri literare, ne-am „citit" reciproc, am trăit virtual fără ranchiune, ba dimpotrivă, și nu „ne-am comentat" prea mult; mai mult ne-am stimat, mai mult am tăcut, și când gândesc acum regresiv, ca într-o regresie temporală, de-abia acum am păreri de rău că nu i-am spus poetului Cercel cât de mult l-am prețuit, i-am savurat creațiile - chiar cu întreaga familie, dar promit că peste câteva momente îl voi contacta pentru a-i mulțumi într-un mod special, să nu ne audă nimeni.
Mulțumesc, prietene Valeriu Cercel!
 
Postat de catre Vasile Popovici la data de 2012-06-27 08:38:13
         
 
  Dar el...nu te va lasa.
E suparat pe tot, pe toate si pe toti, dar in primul rand pe el ca traieste intr-o astfel de societate. Unii isi iau viata, altii incearca sa le-o tulbure altora doar pentru a se simti, un moment, mai bine. Nu e stiinta care sa explice fenomenul si nici medicina nu-i poate salva cu vreo pilula magica. Acesti nefericiti se vor târâ, in durerea lor produsa de incapacitatea da a fi ceeace ei si-ar dori, pana la sfarsit.
Si eu am incercat sa-l stimez, dar astfel de caractere nu stiu ce-i aia stima.
Ignorati-l. Oricum va intra in subsolul dumneavoastra sa va lase un comm acru pentru ce scrieti si pentru ceeace nu este el in stare sa scrie.
Nu a inteles si nu va intelege ca situl acesta este pus la dispozitie de domnul profesor Corbu tuturor entuziastilor intr-ale prozei si rimei, tuturor amatorilor care cata sa se relaxeze scriind ceva, asa cum pot si asa cum simt.
Geniile nu isi pierd vremea pe aici.
Va citesc si va apreciez postarile, chiar daca nu las niciun comentariu.
Pace si lumina !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-06-27 02:02:45
         
 
  „Am dori, totuși, să știm ce îl deranjează așa de tare pe onorabilul poet:"
Să înțeleg că sunt mai mulți care se simt deranjați?
Domnule peia ioan, vă prețuiesc prea mult, încât să spun o vorbă nelalocul ei, despre Domnia ta.
Lăsați-mă să vă stimez!
 
Postat de catre Vasile Popovici la data de 2012-06-26 23:29:11
         
 
  5,13 parseci, fix,da fix-fix!!!
nici mai mult, nici mai puțin.
 
Postat de catre Vasile Popovici la data de 2012-06-26 21:30:57
         
 
  Am dori, totuși, să știm ce îl deranjează așa de tare pe onorabilul poet: comentariul pe text, dacă se nimerește a fi nefavorabil, ori persoana care-l face?
După care, lămuriți fiindu noi, purced-vom la indicațiuni mai detaliate, vizavi de minunăția de text mai sus gravat.

PS: Apreciem, desemenea, obervația pertinentă a venerabilului cenzor, care, presupunem, după procentele de validare dezvăluite, că autori cuminței și politicoși la comentar, precum cel mai sus postator, beneficiază de bonusuri de 100% puncte de validare. Ceea ce-i face cinste, atît lui cît și locului în care păstorește cu rîvnă mai mult decît lăudabilă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-26 20:56:20
         
 
  Domnule poet Vasile Popovici,

lăsați-l pe Gheorghe Recheșan să cîrcotească. E invidios. Nu va ști niciodată să scrie un astfel de poem, după cum nu va reuși în vecii vecilor să stăpînească arta poemelor cu adaos.

Mie mi-a plăcut mult faptul că ați manifestat creștineasca grijă de a nu vă lăsa cititorii cu ochii în soare, explicîndu-le, în modul cel mai detaliat cu putință, ce este Altair-ul și cam la cîți parseci se află dînsul (dînsa) de (P)pămînt.

Să fii la fix 5,13 parseci distanță și să fii vizibilă pentru ochii muritorilor. Ce își poate dori mai mult un pămîntean decît o așa minune curat poetică?

Îmi aduc aminte cu drag de Ciuculete, prieten din copilărie, azi boschetar prin grija proniei cerești și al propriului său dispreț față de carte. Cum ne spunea el anecdote, explicîndu-ne pe îndelete poanta (așa cum o înțelegea el...) spre a nu ne lăsa în întunericul neștiinței.

5,13 parseci, ziceți? Fix 5,13? Cît de departe și, totuși, atît de aproape!

Altair din Aquila (Vulturul)... Superb...



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-06-26 20:45:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  impresionant, ați citit și Biblia...da' de "semasiologiile" astea neaoșe scoase pin puțul gîndirii popoviciate ce spui, nene?
hai, să-ți reîmprospătăm nițel memoria aia selectivă:

"Sunteți jalnic, domnule, dar rău de tot!!!
Veniți, veniți, oameni buni și minunați-vă de inepția firii!!! Dacă acesta e comentariul unui bun mintean, atunci să nu-mi spuneți pe nume!
Chiar în așa hal de decădere umană, nu mi s-a mai întâmplat a-mi vedea ochii. Ridicați-vă, domnule Rechesan din cazanul cu smoală în care v-a afundat Nichipercea, măcar cât să luați o gură de aer! Ce e drept e drept, îmi place nespus vocabularul academic. Pe când eram copil, pe dealul celălalt era o femeie care spurca pe toată lumea întâlnită în cale, și pentru asta îi zicea - lumea, ei - FERFELEASCA! Păi...e frumos???


sau

"Mare dreptate ai, te admir, Andrei Florian, dar nu vezi câtă agresivitate, câtă ură, câtă pornire
antropofagică de te devorează în hălci sângerânde?
De pe care planetă au venit aceste venale entități?
Parcă au un legâmânt cu Dracu, parcă vin din Tartar!?
Rând pe rând au părăsit mulți site-ul și o vor mai face și alții. Eu prețuiesc mult oamenii valoroși de pe acest site. Uite în ce vocabular se bălăcărește MAESTRUL Rechesan: ,,behăit elocvent ovin"...POETIC! Până și un golan vorbește mai acătării. ,,Dumnezeu să-i ierte!", că nu știu ce spun.
Totuși: îmi doresc din suflet ca acest site să nu
fie un fiasco!"
Mare dreptate ai, te admir, Andrei Florian, dar nu vezi câtă agresivitate, câtă ură, câtă pornire
antropofagică de te devorează în hălci sângerânde?
De pe care planetă au venit aceste venale entități?
Parcă au un legâmânt cu Dracu, parcă vin din Tartar!?
Rând pe rând au părăsit mulți site-ul și o vor mai face și alții. Eu prețuiesc mult oamenii valoroși de pe acest site. Uite în ce vocabular se bălăcărește MAESTRUL Rechesan: ,,behăit elocvent ovin"...POETIC! Până și un golan vorbește mai acătării. ,,Dumnezeu să-i ierte!", că nu știu ce spun.
Totuși: îmi doresc din suflet ca acest site să nu
fie un fiasco!

alea mai "oacheșe" au fost, hélas' invalidate pt izul pătruzător de crîșmă!
Așa că io zic, după zicala: "dacă ai boț de unt șterpelit sub clop nu te pune la soare!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-26 20:22:58
         
 
  „Deșertăciunea deșertăciunilor, totul este deșertăciune" - zis-a Eclesiastul.
Poate găsiți o altă îndeletnicire, domnule Dragoș Iovan!
 
Postat de catre Vasile Popovici la data de 2012-06-26 19:26:13
         
 
  să ne limităm la comentarii literare...părerea mea e că sunteți la 116,7 ani lumină de subiect.subiect care pare o cosmogonie lirică neinspirată. puteți polemiza academic, "semasiologic"? hai, că puteți!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-26 18:20:16
         
 
  Domnule Radu Ștefănescu, vă promit că voi lua în serios avertismentul; pe dl Iovan îl cunosc virtual, nu de azi de ieri, n-aș zice că este impotent, Doamne ferește!
25 la sută, ziceți? e totuși o performanță!
Mai încercați dle Dragoș, mai coborâm ștacheta.
 
Postat de catre Vasile Popovici la data de 2012-06-26 15:39:12
         
 
  domnule Popovici, în ceea ce privește regulamentul, vă rog să luați foarte în serios avertismentul expertului Iovan. argumente? aprox. 25 % din comentariile domniei sale trec zilnic pragul validării, ceea ce, trebuie să recunoașteți, e un procent remarcabil.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-26 15:23:00
         
 
  domnu' Vasile, poete, libertatea de opinie e garantată pe europeea; nu-ți convin comentariile negative, ai la dispoziție un gest-două, simple ca bonjur:
1.închizi caseta comentariilor
2.îți trimiți opera unui critic cu patalama

În schimb, răstelile(chiar la durere), ocările, ofuscările și reacțiile rebarbative, sunt penalizate de amendamentul 1, subcapitolul 1.1. din regulament.mă rog, așa se presupune c-ar fi!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-26 14:19:35
         
 
  Parafrazează-l, frate, până cazi în...ce vrei,
numai lasă-mă în durerea mea.
Altă treabă mai acătării, nu ai?
Uite unde stătea la pândă criticul meu literar!
Sănătate, omule!
ps. pune un „s" la „atronomică"
 
Postat de catre Vasile Popovici la data de 2012-06-26 12:54:35
         
 
  încercați să pronunțai, scandați "acum vecină cualtair"...nu vă sună împiedecat? de ce nu, simplu, "vecină acum cu Altair"...  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-26 12:51:20
         
 
  er.:scuzați, aStronomică  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-26 12:49:03
         
 
  mulțumim, d-le Popovici, pt lămurirea atronomică din subsol. Altair, este ea vizibilă, în schimb, mesaju' textului dumneavoastră, ba! sau parafrazîndu-l pe poetul național " astăzi, nu-l vezi, că nu e!"  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-26 12:11:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE