FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Către Radu Ștefănescu; "recentul caz Hurmuzache"
Text postat de Bot Eugen
Gheorghe, să nu te superi, dpmdv, ce-ar fi de remarcat în genul ăsta de scrieri, e lipsa totală a ideii. chiar după a doua lectură, dacă ignoră meșteșugul frazării, luxuriantele viraje lexicale (de la Vergiliu spre Ilf și Petrov via Bolintineanu, nu ți-a scăpat aproape nimic), delicioasele găselnițe stilistice, o bună tehnică narativă, excelenta documentare (ceea ce presupune surse și foarte mult timp liber) și cîteva caricaturi haioase - cititorul n-ar fi în stare să povestească a doua - a treia zi despre ce-a fost vorba în propozițiune - decît poate cîteva chestii de genul "ha ha, iar l-a făcut praf pe X" - unde X e o variabilă care a luat cam toate valorile posibile, de la domnul Buricea la d-l Cristescu, cu escale mai lungi pe nefericiții care-au ripostat, vezi celebrul caz Boris Mehr, sau recentul caz Hurmuzache.
pe de altă parte, n-aș zice că a scrie sute de texte simpatice despre nimic e chiar o eroare, în fond suntem amatori pe un site literar, umplem baloane, le desumflăm, facem plămâni, e free, treaba noastră. dar parcă fără o cursă de 5000 m (n-am zis maraton, pentru ăla îți trebuiau vreo 20 ani mai puțin), îi facem degeaba. pe scurt, dacă vrei să intri în istorie, scrie măcar un roman mititel, meștere, nu-ți mai irosi aplicațiunea cu teme derizorii, compilații suspecte și satire de doi bani despre eroi pe care istoria nu-i va menționa vreodată nici măcar din greșeală. și mai pe scurt, te paște grafomania. părerea mea.

p.s. închei cu un citat: „Poate ar trebui să le arăți unui ins de meserie, critic literar, editor, mie mi se par cam încîlcite!” - e chiar din opul de mai sus.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-12 22:19:56



Radu, făcând abstarcție de faptul că textul publicat de Gheorghe Recheșan conține un atac (mai mult sau mai puțin voalat) la persoană și care în loc să fie invalidat conform regulamentului nou, din contră, a fost recomandat, am simțit nevoia să intervin, pentru că vorbești în com-ul de mai sus de "o variabilă care a luat cam toate valorile posibile, de la domnul Buricea la d-l Cristescu, cu escale mai lungi pe nefericiții care-au ripostat, vezi celebrul caz Boris Mehr, sau recentul caz Hurmuzache."


Dacă stau bine să-mi amintesc de acest "recent caz Hurmuzache", nu am primit niciun răspuns concret de la acest user care a spus lucruri neacoperite la adresa mea și căruia i-am cerut explicații, pe care bineînțeles nu mi le-a dat.


Fiind implicat, fără să vreau, în această bufonerie de conflict(altfel nu pot să-i spun), consider că merit niște explicații dacă nu de la Vasile Hurmuzache, măcar de la tine sau de la domnul Cristescu.



Eugen

13.06.2012;
01:00
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ștefănescu, mi-ai cenzurat elegantul răspuns.
nestemate Bot, conspectează dexul la termenii:pamflet, ordalie.
cred că te-ai făcut de rîs suficient cu micile manii și marile petiții, de ce nu te-ai resemna să scrii bine, prost ca pînă acum.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-15 07:36:21
         
 
  Latunski, te joci prea mult cu cuvintele . Știi exact cum mi-a zis Recheșan. Conform regulamentului,
textul trebuie invalidat.

Eugen
15.06.2012;
00:42
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-06-15 00:44:18
         
 
  Latunski  
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-06-15 00:41:29
         
 
  A, am uitat:
latunski
14-06-2012, 7511 de la zidirea lumii, 2766 de la fundarea Romei, ora 11.09.34
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-06-14 23:11:28
         
 
  Hmmm, am o curiozitate cît un furuncul cînd mă gînmdesc cum o să rezolve "arbiter cenzuraria" acest conflict major.
Nestemate domnule Bot, cum îți stîlcește Recheșan numele? În realitate te cheamă Murder?
Prea ilustre confrate, confrate nu-i totuna cu frate, toți frații mei pot confirma, pentru că umblă ce Dex-urile sub braț.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-06-14 23:02:41
         
 
  ignorantule, mai pune mîna pe dex, atunci cînd latunski pomenea de duel judiciar se referea la ordalie...una literară, firește.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-14 22:45:24
         
 
  BE, e suficient, te faci de rîs inutil. oricum nu ești un adversar pentru duel, ți-am spus-o de atîtea ori, utilizezi bîta(amintește-ți ultimele tale replici pe care mi le-ai adresat)iar eu contra bîtei, neavînd ciomag, parcă n-aș scoate floreta din teacă, i-aș toci vîrful.alt motiv ar fi rezistența epidermei adversarului.
salut, o noapte liniștită!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-14 22:41:20
         
 
  Radu, în legătură cu primul, privește la ultimul meu com. unde am lăsat o adresă de link și comentariul lui RG în care îmi stâlcește numele numindu-mă "Morda". Deci, e suficient de clar atacul persoană.


Al doilea text nu există, există doar comentariul tău în care spui lucruri fantastice și anume că userul Vasile Hurmuzache ar fi o "vctiimă"????

Uite o mostră din comul tău


o variabilă care a luat cam toate valorile posibile, de la domnul Buricea la d-l Cristescu, cu escale mai lungi pe nefericiții care-au ripostat, vezi celebrul caz Boris Mehr, sau recentul caz Hurmuzache."

Cu alte cuvinte cam asta reiese din ce zici tu mai sus - că nefericitul Hurmuzache ripostatse ...


Uite câteva mostre din atacurile gratuite ale lui Vasile Hurmuzache din subsolul unui din textele mele:

" Domnule BOT,ati numarat al catelea atac gratuit este?Sper sa nu va inchipuiti ca noi nu stim sa scriem ,,dimai", sau alte nazbatii!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-21 03:23:33




vasile hurmuzache, pretențiile tale frizează penibilul. ești la fel de plictisitor în ceea ce(și cum)comentezi, ca și în ceea ce(și cum) scrii.

Eugen.

22:05
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-04-25 22:05:59


D-le Bot,lucru elementar,cind cineva ti se adreseaza
protocolar,raspunzi la fel ,Aroganta nemasurata pe care o afisati nu inseanba alceva decat un caracter mai dificil,,,ca sa nu spun altceva..
Va multumesc pentru onestitate.
Totusi,trebuie sa va multumesc prntru informatile pe care mi le-ati furnizat printre randuri.
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-25 02:33:37


Vasile Hurmuzache, comentariul tău are ceva din disperarea celui nebăgat în seamă. Dacă crezi că are timp cineva să-și bată capul cu tine, ești rupt de realitate. Pe de alte parte, e problema ta dacă, citindu-mă, ți-ai simțit lezat eu-l bombastic. Iar faptul că ți-au plăcut multe lucruri din pagina mea, contrazice afirmația ta anterioară.
În altă ordine de idei, sinceritatea ta îmi pute de la o poștă a lașitate și ipocrizie, atâta timp cât nu ești capabil să-ți asumi un nume și o sumară biografie. prietenește, te sfătui, amice: întoarce-te la poezelele tale epigonistice și nu-mi irosi timpul de pomană.
Nu te cunosc decât prin ceea ce scrii și, desigur, la modul cel mai sincer posibil, recunosc : scrii atât de prost încât uneori îmi lasă impresia că o faci cu picioarele și nu cu mâna. Scuze pentru onestitate.

Eugen

19:30

Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-04-24 19:30:41


Domnule Eugen Bot, nu am vrut, nu vreau si nu caut raca nimanui. Cu atat mai putin dvs.
,,dimai" este tot un fel de ,,diaprel"...
Chiar daca nu vreti sa recunoasteti, atacurile au existat; si nu le-am raspuns numai pentru ca, citindu-va pagina de autor, mi-au placut multe lucruri pe acolo.
Sincer: v-ar place sa va stalceasca, public, permanent, cineva, numele;sa va agreseze, cu mizerabile injurii, familia? Nu cred.
Iar cine seamana vant, culege furtuna...
Domnule Eugen Bot, eu mai sper inca in onestitatea dvs.

Cu stima,Val

Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-22 16:47:15


Vasile Hurmuzache, la ce atacuri vă referiți? Apoi, ce-i aia "dimai"? Fiți mai explicit.

Eugen

09:37





Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-04-22 09:52:42


Domnule BOT,ati numarat al catelea atac gratuit este?Sper sa nu va inchipuiti ca noi nu stim sa scriem ,,dimai", sau alte nazbatii!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-21 03:23:33


Radu Ștefănescu, acesta este primul dialog pe care l-am avut în subsolul unuia din textele mele și unde face aluzii mincinoase la textele mele.
Pe lângă asta, mă acuză că i-aș fi atacat numele, familia etc ...

Iată al doilea atac la persoană și lucruri rostite la adresa mea care pur și simplu nu sunt adevărate:


http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=42098


Domnule Radu ;ȘtefĂnescu, ÎncercÎnd sĂ reparaȚi o nedreptate, aȚi fĂcut o nedreptate și mai mare: mi-ți invalidat textul ,,Unuia cu sîneața făraă cremene”.la cererea d-lui Bot, fără să verificați temeinic daca are dreptate sau nu.
De fapt, d-l Bot ar fi trebuit să-mi mulțumească Textul incriminat este adresat d-lui G. Puscaă
Care ne-a denigrat, pe ,,huruzache”” și ,,Bot”.[Citiți primul comentariu al d-lui Peia, la ultima sa revenire pe sait.}.
Verificînd cu atenție comentariile și textele anterioare,veți constata cu usurință partis priurile d-lui Bot cu G, Reche;an,G.Savu s;i altii… Tot cu rea credință se plînge că l-aș fi acuzat că mi-a denigrat familia, cînd,de fapt, doar l-am întrebat cum s-ar simti dacă i s-ar întîmpla aceste lucruri,avînd în vedere ceea ce mi-a făcut Gheorghe Rechesan.
Dar atacurile d-lui chiar au existat,chiar foarte strĂvezii…numai să vreți să le vedeți.
Am rămas pe acest sait numai pentru că am avut încredere iîn onestitatea dvs.
Vă rog să studiați temeinic cazul si să procedați în consecințaă-
Cu stimă și considerație,V.H


Și în sfârșit, linkul unde eu mă adresez acestui user și îi cer să aducă dovezi că cele spuse despre mine sunt adevărate:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=42099



Text postat de Bot Eugen

"Domnule Radu ;ȘtefĂnescu, ÎncercÎnd sĂ reparaȚi o nedreptate, aȚi fĂcut o nedreptate și mai mare: mi-ți invalidat textul ,,Unuia cu sîneața făraă cremene”.la cererea d-lui Bot, fără să verificați temeinic daca are dreptate sau nu."

Vasile Hurmuzache, numele meu a apărut în contextul(calomnios și denigrator) al textului pe care l-ai scris. Personal, nu mă interesează la ce sau la cine faci referire în textul tău; eu nu doresc ca numele meu să apară în el. Nu te-am atacat niciodată, nici într-un fel, acest lucru se află doar în imaginația ta, afirmațiile negative s-au referit strict la texte.


"De fapt, d-l Bot ar fi trebuit să-mi mulțumească Textul incriminat este adresat d-lui G. Puscaă"

Să-ți mulțumesc? Pentru ce? Că te agăți de numele meu și-l vâri în murdărie? Tu măcar realizezi ce zici?


"Verificînd cu atenție comentariile și textele anterioare,veți constata cu usurință partis priurile d-lui Bot cu G, Reche;an,G.Savu s;i altii… "

Cum nu ți-e rușine să minți în asemenea hal? Ce partispriuri visezi, bre? Cu cine? Cu Gheorghe Recheșan și G. Savu? Și încă cu cine? Ca să vezi, jumătate de site complotează împotriva genialului poet Vasile Hurmuzache.
Afirmațiile tale sunt de-a dreptul delirante și calomnioase.


"Tot cu rea credință se plînge că l-aș fi acuzat că mi-a denigrat familia, cînd,de fapt, doar l-am întrebat cum s-ar simti dacă i s-ar întîmpla aceste lucruri,avînd în vedere ceea ce mi-a făcut Gheorghe Rechesan."


Vasile Humuzache, în comentariile tale injurioase nu a figurat niciun nume. Din ele reiese clar doar un singur lucru, și-anume : că acele
injurii mi-au fost adresate mie. Orice om de bună-credință poate să-și dea lesne seama, citindu-le, cui îi sînt adresate:


"Domnule BOT,ati numarat al catelea atac gratuit este?Sper sa nu va inchipuiti ca noi nu stim sa scriem ,,dimai", sau alte nazbatii! "
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-21 03:23:33


"Domnule Eugen Bot, nu am vrut, nu vreau si nu caut raca nimanui. Cu atat mai putin dvs.
,,dimai" este tot un fel de ,,diaprel"...
Chiar daca nu vreti sa recunoasteti, atacurile au existat; si nu le-am raspuns numai pentru ca, citindu-va pagina de autor, mi-au placut multe lucruri pe acolo.
Sincer: v-ar place sa va stalceasca, public, permanent, cineva, numele;sa va agreseze, cu mizerabile injurii, familia? Nu cred.
Iar cine seamana vant, culege furtuna...
Domnule Eugen Bot, eu mai sper inca in onestitatea dvs.

Cu stima,Val"

Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-22 16:47:15


"Dar atacurile d-lui chiar au existat,chiar foarte strĂvezii…numai să vreți să le vedeți."


Vasile Hurmuzache, da, vreau să văd acele atacuri. Unde sînt?
Repet, am intrat în pagina ta pe 2 texte și am comentat strict numai pe text și asta după ce ai intrat în subsolul unui text de-al meu și ai început să mă hărțuiești cu tot felul de acuzații.



Vasile Humuzache, nici una din afirmațiile pe care le-ai însăilat mai sus nu sînt adevărate, nici n-ar avea cum să fie. Dacă ar fi fost , ai fi adus până acum niște dovezi.



14.05.2012;
01:16


E inutil să mai spun că nu am primit niciun răspuns. A tăcut o săptămână, după care a revenit pe site ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.


Eugen

14.06.2012;
21:50

 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-06-14 21:52:47
         
 
  Emanuel Cristescu, sper ca de aici încolo să nu fie prolix. Iată linkul unuia din textele mele și mai jos - unul din comentariile lui Recheșan unde îmi stâlcește numele, numindu-mă "Morda". Sper că acum atacul la persoană este suficient de clar oglindit.

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=41683


eu nu mă mir că pe poetul Bot Eugen l-a părăsit consoarta...pardon muza, la asemenea producții de o banalitate exasperantă s-o fi plictisit mititica și-a băgat divorț!

of:gaspadin Morda, comentariu de mia sus e unu' literar, nu tre' să-l iei literalmente sau să reacționezi comme d'habitude ca o sticlă de apă carbogazoasă care face implozie.
de comentat poți comenta orice, chiar să-njuri dacă te mîngîie ideea.constatarea mea e că nu prea ai ce spune/ nu prea te-apleci cu părerea pe textele altora de obicei/ sau replici doar aprecierilor pe care le primești.timpul nu e pierdut, poți încerca și ceva mai mult decît "mulțumesc, dar ideea mea era..."
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-17 19:37:45



Eugen
14.06.2012;
21:35
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-06-14 21:37:08
         
 
  Mult prețios al meu confrate, nestemate domnule Bot, eu am recomandat această schiță, în ciuda atacului la persoană "care mă atacă".
Nu cred că veți primi vreo reparație în confruntarea bufă cu alt nestemat coleg al nostru. Propun un duel judiciar.
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-06-13 05:11:41


Latunski kritiku, în primul rând, să lămurim un lucru: eu nu-ți sunt ție frate nici la propriu și nici la figurat. Să nu ne jucăm cu lucruri sfinte.

În al doilea, textul pe care l-ai înstelat face referire la modul indirect la persoana mea anume prin faptul că Recheșan nu o dată în alte comentarii sub textele mele mi-a stâlcit numele
cu "Morda". Deci consider textul respectiv atac la persoană.

În al treilea rând, de acord cu propunerea ta în legătură cu "duelul judiciar". Dar spune-mi tu, cum poți să te duelezi cu cineva care când ajunge vorba de dânsul, își bagă ca struțul căpățâna-n nisip și se face că plouă când de fapt jur-împrejur e vară și un soare dogoritor?

Eugen
14.06.2012;
21:30
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-06-14 21:32:42
         
 
  Eugen, textul la care te referi (al colegului Recheșan) e perfect regulamentar. către celălalt, despre care afirmi că nu e, fii bun și postează link.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-13 13:03:49
         
 
  am să devoalez eu ofuscarea ridicolă a d-lui Bot: e simplu, se transferă conflicte din alte nișe liternautice. recent am făcut constatarea, absolut firească că dumnealui e un autopsier de vise. nu pot reproduce replicile distinsului user europeic fiindcă sunt neecoliterare, ba chiar aș îndrăzni să spun lipsite de bun simț elementar.
pe de altă parte, "texte" ca cel de sus, chiar de-s validate după ce petentul a fost lămurit ar trebui radiate fără întîrziere că tare-s neliterare...citez:
"acest user care a spus lucruri neacoperite la adresa mea și căruia i-am cerut explicații, pe care bineînțeles nu mi le-a dat.
Fiind implicat, fără să vreau, în această bufonerie de conflict(altfel nu pot să-i spun), consider că merit niște explicații dacă nu de la Vasile Hurmuzache, măcar de la tine sau de la domnul Cristescu.
"
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-13 08:10:22
         
 
  Prolix. Concret, unde și cine a încălcat regulamentul? Paragraful.

"un atac (mai mult sau mai puțin voalat" Literatura reprezintă, printre altele și atacuri mai mult sau mai puțin voalate la comportamente, obiceiuri, năravuri, etc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-13 05:21:30
         
 
  Mult prețios al meu confrate, nestemate domnule Bot, eu am recomandat această schiță, în ciuda atacului la persoană "care mă atacă".
Nu cred că veți primi vreo reparație în confruntarea bufă cu alt nestemat coleg al nostru. Propun un duel judiciar.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-06-13 05:11:41
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE