FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mulțumiri
Text postat de Stelian Platon
Mulțumesc celor ce și-au răpit din prețiosul timp, pentru a-mi face această folositoare vizită. Am reținut impresiile critice.
Numai că se naște și o întrebare: ați avut vreodată o evaluare pozitivă pentru o anume postare pe acest site?

Cu recunoștință
Platon (e numele meu)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Da, am avut și evaluări pozitive, atunci cînd a fost cazul.

Acum, aici, nu e. Despre caz vorbeam.

Și, după evoluția domniei voastre din acest spațiu, nici nu se arată.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-06-12 19:53:28
         
 
  Ba mie mi-a plăcut pentaversul ăla de mi l-ai dedicat, "Autointitulatului Latunski", cu motto-ul: Criticului Latunski - (........ adj. -lipsit de vigoare, neputincios). Și pe care l-am păstrat nealterat, că nu în fiecare zi primesc dedicații "versificate" de la bărbați talentați, care mai au și harul diagnosticării, chiar fără a apela la anamneză; ori poate al cititului în cărți, de unde și acumulările cantitativ-calitative din operele înapoiașilor (înaintașilor?) răsfrînte în scrierile domniei-tale. Cu o corectură mică și flască: la așa diagnostic se adaugă și misoginismul, nu? - deci e o contradicție în termeni.

"Autoarei spui că-i bine
Că a scris cum se cuvine,
Și-n sinea ta: ”-Ce decolteu,
De ploaie m-aș ascunde
La ea acolo-n defileu”." (Stelian Platon)

Inserez această evaluare pozitivă și vă urez o aplecare în față, către mulțimea paginilor scrise de clasici viguroși.

distribuitor de Rudotel,
Aristotel (e numele meu)
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-06-12 05:24:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE