FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Atenționare
Text postat de Emanuel Cristescu
Denigrarea site-ului reprezintă o încălcare a regulamentului.

Dreptul la liberă exprimare prevalează calității textuale. Eu vreau să cultiv conștientizarea acestui drept fundamental în aceste vremi cumplite. Colegul nostru, Mihai Enescu, recent, a fost victima cenzurii politice la mpodul cât se poate de dur și de concret. Am văzut pe FB copia documentului. Prin urmare teama de o recrudescență a cenzurii nu este o toană de-a mea ci o periculoasă realitate concretă. Împotriva căreia trebuie luptat.

Vă rog să reveniți la sentimente mai bune în raport cu Europeea și administrarea acesteia.

O tragedie în familia mea m-a ținut departe de Europeea în ultima vreme. Sper să am puterea să revin începând cu săptămâna viitoare. Cu toată toleranța mea proverbială vă atenționez că acelora care încalcă regulamentul le voi reduce nivelul.

Mulțumesc pentru înțelegere.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Redactie? Nu este un pic cam prea mult spus? Nu va suparati ca intreb, la fel de denigrator in intentie, evident!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-05-07 09:09:39
         
 
  Sper din tot sufletul ca aceasta interventie schioapa de sens sa-mi fie catalogata ca "atac denigrator la adresa site-ului", ca sa ma vindec odata de patima de a mai da pe aici, numai Dumnezeu stie de ce! Eu unul am fost un fel de fan al acestei pagini literare, am incercat din raputeri, in felul meu de a o pastra libera de "carcalaci" literari si nu prea dar se vede ca efeortul, mic in copmparatie cu sarcina, mi-a fost zadarnic. Dom' Cristescu, se numeste "scadere de nivel" si e la indemana dvs! Aplicati-o si nu veti mai auzi de mine!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-05-07 09:07:38
         
 
  Avem Revista Europeea http://www.europeea.ro/main.php

Aici se pot publica numai texte selectate, asumate de către redacție.

Cine se oferă să să participe la acest proiect? Am dat câtorva membri parolele! Nu s-a întâmplat nimic. Iar eu, din păcate, dispun și de mai puțin timp ca înainte!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-05-07 08:51:36
         
 
  Dincolo de tragedia din familia domnului Corbu - Cristescu, pentru care imi pare sincer rau, pe distinsul apropitar il mai paste si tragedia prostului-gust europeic. Statuand preponderentza regulamentului (bun-rau, nu stam noi, pigmeii sa judecam asta!) asupra Valorii Textuale, care se manifesta sau ar trebui sa se manifeste prin calitatea dublata de corectitudinera gramaticala a textelor, Domnia-Sa pune, asa cvum s-a zis, o stampila de neseriozitate asupra paginii. Lasandu-i pe alde se stiu nei cine sa se produca (si sa se reproduca) oricum si oricand, in dispretul oricarui criteriu valoric, numai asa, de dragul scrisului, se autodenigreaza, denigrand si site-ul si pe cei care, cu buna credinta isi depun aici creatii de valoare. Ca sa ce? Ca sa fie improscati cu balele denigratoare ale celor mici de valoare dar mari in virtutea scuipatului in freza preopinentului, aplicat cu dexteritate, ca doar au antrenament!
Si de ce sa ne pese noua, ati putea intreba, ca doar e libertate. Ete de-aia ( as zice, in consens cu comportamentul nalucilor literare pripasite pe-aci) deoarece odinioara pagina arata altfel, avea STIL, avea postatori valorosi, alde Bacilica Dilie intra singura in vrie, fara sa fie acompaniata decat cel mult de exstultescu spirtual, giumbuslucarul care se pare ca si-a gasit, finally, destinul potrivit caracterului sau: politica, sau, ma rog, invartitul pe langa ea, ceea ce e aproape similar. Azi, cum atragi unuia atentia, oricat de politicos ai face-o, sar pe tine ca puricii pe caine o duzina de potai literare execrabile, atat ca exprimare cat si ca vehementza liricoida. Asadar, maitre Peia, mie unul mi se pare pierdere de vreme fara folos a mai intra aici, cel putin pana nu se va da cu vreun praf sau cu vreo solutie de purici literari. S-auzim de lucruri fine!
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-05-07 08:32:21
         
 
  Nu știu cine-l plătește p-ăsta, da' știu sigur cine te plătește pe tine.
Degeaba încerci să faci praf.
(ioan peia)

Daca tot stii cine ma plateste, spune-i sa-mi mareasca salariul ca am cheltuieli cam mari...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-07 07:31:55
         
 
  regulemante... regulamente...!
care, precum glăsuiește și noțiunea, nu fac altceva decît să reguleze!
armată la compania de poezie nu mai făcusem, să șterg cu batista praful de la rădăcina pereților, să frec cu periuța de dinți vasul de la toaletă, să netezesc pătura de pe pat, pînă sare banul din ea, să fac flotări în noroi, să.... să... să...
obsesia regulamentelor a generat cohorte de autiști și a modelat legiuni de pigmei - marionete de cîrpă ale unor obsedați cazoni!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-07 00:23:49
         
 
  nu, radu. inteleg ca invalidezi la greu ceea ce ataca regulamentul. asta e ok.
nu e insa ok sa scrii despre batut campii deasupra unor observatii care nu sunt aiurea.
inteleg ca plictisesc repetandu-le, poate ca atacurile permanente au acelasi efect. si nu numai asupra mea.
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2012-05-07 00:04:03
         
 
  Iulia, nu știu dacă băteai șaua - scuză-mă, aș zice că mai degrabă cîmpii... noapte bună.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-06 00:18:11
         
 
  mdah.
ideea era ca dl Cristescu ar trebui sa taie (texte) cand ele/ de fapt ei, autorii.../ o iau razna.
si cum dumnealui ii este imposibil sa urmareasca situl 24/24ore/7zile, chestia asta ar reveni editorilor.
ma rog, bateam saua...
dl Cristescu intervine cu reducerea nivelului cand lucrurile au degenerat deja.
poate ca refuzand aprobarea si atentionand autorii, dv, editorii, ati mai reduce nivelul...scandalurilor pe sit.
poate, nu-i sigur, asa o fi soarta pe-aici.

ps - imi pare rau ca pierd 90% din panarami de pe europee, de fapt nu chiar rau de tot
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2012-05-05 23:49:24
         
 
  Mr. Cristescu și mesiu escu,
1. Dacă acesta se declară "atelier literar" sau, mă rog, un fel de jucărie cu profil literar, atunci, după umila mea știință, în literatură, ca în orice alt domeniu, prevalează valoarea și este usturător indexată mediocritatea, veleitarismul, cultura de cartier, lipsa de inteligență, lipsa de har.

2. Dacă, dimpotrivă, e doar un loc de clacă, unde se adună toți gigeii la spart semințe și scuipat printre dinți, atunci saitul ăsta să-și schimbe, naibii, titulatura și să scrie pe manșetă: aci poa' să joace geamparale orice tilică, colportor de vorbe goale!

O variantă de mijloc nu există, că nu suntem la piață: mai dau eu, mai lasă tu!...

Deci:
ecsintescu este editor, dl Cristescu?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-05 16:36:10
         
 
  OAU!!!
Mă simt foarte onorat de faptul că domnul Emanuel Cristescu nu numai că îmi știe numele, dar mă și urmărește pe FB.
Mulțumesc!
 
Postat de catre mihai enescu la data de 2012-05-05 15:47:45
         
 
  @ maestre, în europeea, dreptul la liberă exprimare prevalează asupra calității textuale. orice altă discuție e de prisos.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-05 10:17:33
         
 
  Dar revin cu întrebarea care l-a dernajat pe escu și mi-a radiat comul:
ESTE ecsintescu editor PE AICI AU MĂNÂNCĂ CE NU-I PLACE?
Ca să știm cum ne poziționăm...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-05 10:13:13
         
 
  Ceea ce dăunează saitului - dealtfel oricărui tip de locație - este mediocritatea făloasă și agresivă, stimată useriță! Pasul de defilare al prostiei magnanime.
Și, în secundar, faptul că unii care se dau cunoscători tac ca mortu-n păpușoi, lăsîndu-i pe alții să presteze neplăcutul serviciu de deratizări periodice.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-05 10:11:08
         
 
  @ Iulia, de fapt ce ai vrut să spui?

că d-l Corbu are (paradoxal) dreptul de a-și exprima în scris opiniile, pe site-ul domniei sale, nu-i așa?

mai precis - deși asumîndu-și oarece riscuri - tare și răspicat, nu-i așa?

ei, acum că lucrurile s-au lămurit... noi îți mulțumim frumos pentru precizare.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-05 09:32:57
         
 
  Dl Cristescu, ar fi cel mai si cel mai bine sa atentionati tare si raspicat autorii care posteaza atacuri, injurii...! mai ales cand sunt plicticoase....:)

Textele respective nu le aprobati, dar postati o atentionare separat, ca aceasta, in care sa spuneti clar ce considerati ca dauneaza imaginii sitului dv. - referitor la textul in cestiune la momentul respectiv.

Aveti acest drept...
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2012-05-05 09:16:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu știu cine-l plătește p-ăsta, da' știu sigur cine te plătește pe tine.
Degeaba încerci să faci praf.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-05 08:02:25
         
 
  auzi, peio... intre noi fie vorba... da' pe Adrian asta cine-l plateste?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-05 04:56:58
         
 
  Nu mai spune, gigilă de la cucuieți!
Te gudurai pe lîngă escu, - că așe e de bonton, să îi stai la corason - făcînd referire miștocărească la mine?
Tu cu cine crezi că vorbești? Cu țîncii?
Ia să-ți vezi de lungul nării!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-05 00:04:13
         
 
  balamuc curat, exact ca-n ceata lui pițigoi/dai într-unul, țipă doi!

vorbeam cu editorele radu ot ștefănești, mr. peia, nu cu jean de la giurgiu !
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-05-04 23:45:43
         
 
  Măi ăsta care te vîri în ciorbă ca pătrunjelu lu olarelu!
Am evitat, pînă acum, să-ți răspund, pentru că te-am crezut cu obrăjoru ceva mai delicat!
Dar nu mă sili să-ți zic vreo două, neamule, că nu zăbovesc mult.
Ia vezi-ți de cîlții tăi!
Ăsta cu radiatoare comutate la cerebel, zic... la tine făceam referire?
Ce? Ai intrat în haită și acuș încerci și tu să latri pe vocea a doua?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-04 23:37:22
         
 
  De ce mi-ai radiat comul?
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-04 23:28:48

Radu, te rog io, data aviatoare... comuta-i radiatoru'!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-05-04 23:32:53
         
 
  Măi ștefan rădulescule sau răduleascu ștefănescule,
Am pus o întrebare jupînului.
Ce ți s-a părut așa ofensator?
Tu ești scutieru castelanului, portarul de la azil, mama omida pe post de gorgonă?
De ce mi-ai radiat comul?
Poți să-mi explici?
Așa că ai avut tu furnicături prin iubita cu cinci deștete?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-04 23:28:48
         
 
  Ehehe, ce mi-ar mai place mie sa ma faca cineva maidanez! E mult mai bine decat sa fii facut portocaliu...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-04 23:23:04
         
 
  Maidanezilor de pe site
Text postat de Stelian Platon


Autointitulatul Latunski, Iovan și Bot(ox)


Ploaia parcă vă răsfață
Parcă uitați și de necaz
Speram că vă și învață
Prețul pielii de pe obraz.
01-05-2012

 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-05-04 23:12:18
         
 
  două comentarii absolut normale invalidate. ipocriza atinge cote maladive.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-05-04 22:50:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE