FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Rostopasca Marcel
Poezii, proza, idei, in Romania se fura orice.
Iar acest site este cea mai clara dovada, fiind copiat INTEGRAL dupa ideea pe care este creat site-ul www.poezie.ro.
Asa cum de fapt exista inca alte 10 site-uri copiate, mai bine sau mai prost, dupa www.poezie.ro.

Pe langa acest flagrant, cei care viziteaza prima data acest site sunt intampinati cu o declaratie pompoasa a drepturilor omului, in care se vorbeste despre libertatea de exprimare. Ar fi frumos ca acest drept la libertate si libera exprimare sa fie alaturat articolelor despre "dreptul de autor" si despre "proprietatea intelectuala". Dar asta n-ar folosi la nimic, nu?

Ei bine, tocmai mi-am manifestat prin acest text acea libertate pe care mi-o garanteaza acest site (sau cel putin asa pretinde). Sunt tare curios daca acest text va aparea vreodata pe acest site, fiindca textul respecta intru totul conditiile de publicare iar furtul expus prin acest text este clar si evident. Daca autorii acestui site nu se simt cu musca pe caciula, astept chiar si niste contra-argumente.
Sunt curios daca cineva din acest site imi poate arata un singur amanunt care sa ma convinga ca acest site nu este doar o copie palida a site-ului www.poezie.ro.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Marcel,
in calitate de membra poezie.ro si europeea.ro,
cred ca inteleg motivul revoltei tale insa da-mi voie sa iti spun ca a tras anumite concluzii pripite si anume:

- s-a mai spus, spun si eu, acest site nu este copia fidela a poezie.ro. Este normal sa existe anumite elemente comune, ca pana la urma este si acesta un site de literatura;
- in legatura cu fragmentul de pe prima pagina cu libertatea de exprimare, ca e pompos sau ca nu e pompos, iata un prim aspect, o prima chestiune care nu a fost copiata;
- Spui tu: "pentru a-i considera pe cei care publica aici doar niste amatori, probabil indezirabili pe alte site-uri, oameni care s-au refugiat aici fiindca valoarea lor nu ii califica pentru un site mai serios".
Acum spun eu: eu sunt membra a site-ului poezie.ro de vreun an si jumatate, perioada in care am evoluat, atat eu, cat si altii. Din acest motiv ii datorez multe, sa spunem ca acolo mi-am cristalizat perspectivele. Intr-adevar, acolo este o competitie acerba, eu stiu foarte bine, am fost si apreciata, si jignita, intr-un cuvant, cred ca am trecut prin toate starile posibile acolo. Apoi cineva mi-a dat adresa europeea.ro spunandu-mi ca este inca intr-o faza incipienta si ca are nevoie de sustinatori pentru a se "misca". Si uite-asa ne-am adunat mai multi, nu in intentia de a copia ori de a ne "refugia" cum spui tu, ci pur si simplu pentru a incerca si altceva;
- stiu ca mai trebuie depasite anumite etape pana ca acest site sa se distinga net de orice alte site-uri literare, insa tine cont de faptul ca suntem la inceput, de aceea si grafica e mai simpla si in principiu totul e mai simplu;

Si sa iti mai zic ceva. Daca intr-adevar exista "refugiati" pe aici, asta se intampla nu pentru ca nu ar fi valorosi ori pentru ca au fost marginalizati pe agonia, ci pur si simplu pentru ca aici textele lor sunt criticate cu o anumita ingaduinta, dar in primul rand sunt citite. Cred ca esti de acord cu mine asupra faptului ca pe poezie.ro, multe texte bune ale unor autori mai putin cunoscuti, trec neobservate, eclipsate fiind de cele apartinand "somitatilor" sau celor care posteaza foarte des. In plus, sunt de acord cu faptul ca a critica e necesar, insa acolo critica e mult prea dura uneori, de natura sa zdruncine complet increderea in sine a unui novice. Aici in schimb, se procedeaza altfel: gresesti, ti se atrage atentia asupra greselilor dar mai intai sunt evindentiate punctele bune, ceea ce are un efect incurajator.
De fapt, vreau sa spun ca acolo totul s-a transformat intr-o lupta, e un fel de proiectie in miniatura a realitatii, or eu cel putin, caut un refugiu, un loc unde sa ma simt libera, un spatiu virtual in care spiritul creativ sa infloreasca in voie. De multe ori cand intru pe agonia, cu intentia de a ma delecta, mai tare ma enervez.

Te mai rog sa te abtii de la afirmatii de genul "COPIAT CU NESIMTIRE", "va avertizez ca un site copiat nu are NICI O SANSA sa se impuna, fiindca nimeni nu va veni sa scrie aici cand poate beneficia de original", pentru ca nu suntem la piata! In plus, nimeni nu cauta sa se impuna aici. Uite, vezi? Un concept atat de bine engramat in structura personalitatii poezie.ro, de ce oare toti cauta a se impune? Si deja sunt cativa autori care posteaza aici, unii mai talentati, altii mai putin, in orice caz nu cred ca echivaleaza cu "nimeni".

Si mai sunt multe de spus Marcel si as sta cu cea mai mare placere sa ti le insir dar uite ca mai am si altele de facut. Poate revin.
Pana atunci, te rog sa te mai gandesti inainte de a face anumite afirmatii si inainte de acuza!
Si..daca stau bine si ma gandesc, e ceva dubios aici. Nu inteleg de ce esti atat de revoltat. Daca tot europeea e insignifiant in comparatie cu poezie.ro, n-ar mai trebui sa te intereseze daca e furt sau daca nu e furt, daca lumea de pe aici e simtita sau "nesimtita" etc.

peta.
 
Postat de catre l;'l da la data de 2004-06-03 13:21:40
         
 
  UseruluiRostopasca

O lene metafizica si o lipsa de curiozitate pe care nu mi-o explic, poate pentru ca doar ai acuzat fara a proba nimic, ma fac sa-ti raspund fara sa fi vizitat siturile care pretinzi ca ar fi copiate.
Te intreb:
- pe acele situri poate publica oricine inclusiv sub pseudonim. ( ca sunt situri pe care de ex Perpessicius n-ar fi putut publica !)
- exista vreun fel de cenzura de ordin ideologic ?
- exista cenzori cu denumirea explicita "cenzori"
-acele situri au o revista cu sectiunile identice cu cele ale acestui site ?
-proprietarii acelor situri publica sub numelelor ori sunt cunoscuti ca fiind proprietari respectiv decid si se "consacara" ? De remarcat ca pe acest site editorul nu publica decat probleme de ordin administrativ.
-designul si conceptia acelor situri sunt identice ori similare cu ale acestui site ?
Acestea sunt cateva probleme de fond.
Aspectele de forma: site interactiv, utilizarea categoremelor literare consacrate, php, etc. cred ca fac parte din patrimoniul cultural comun si nu vor fi fiind protejate. Dar mai stii ?

Pe de alta parte daca exista un furt cineva trebuie sa se simta furat si exista legislatie si instante care sa apere proprietatea intelectuala. Evident furtul trebuie dovedit.

Astept sa raspunzi la aceste intrebari sau sa dovedesti furtul. Daca te vei margini iar sa acuzi global nu voi mai da nici o replica textelor tale.

In fine eu cred ca este loc pentru toti si pentru toate sub soare. Noi dupa cum vezi suntem toleranti. asta nu inseamna ca daca vei mai continua sa ne jignesti nu-ti vei primi replica pe masura faptelor tale chiar publicate anonim.

si in fond daca se va dovedi ca nu este vorba de nici un furt care-i grija ta pentru noi ? Scrie si tu, scrie bine, vei putea fi comentat, chiar publicat. Ori ai nostalgia monopolului ?
Afla stimabile ca monopolul in creatie nu exista decat in mintile bolnave de egoism. Sper sa nu faci parte dintre ele.

Sa auzim de bine si de texte chiar polemice serioase.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2004-05-28 17:42:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  mi-a placut aluzia lui Sorin T, citez:
"daca n-ar exista membrii cu nivel 0, 10, 50, 100 - site-ul poezia.ro nu si-ar mai lua sponsorizarea".
draga Sorin, ori vorbim despre lucruri diferite, fiindca eu vorbesc despre WWW.POEZIE.RO, nu poezia.ro (sper ca vezi diferenta), ori tu esti un mic zvonac care face niste aluzii complet deplasate.
inainte sa incep eu sa interpretez aceste aluzii, poate vrei tu sa explici afirmatia pe care am citat-o mai sus. PE FATA! asa cum am facut si eu toate afirmatiile de FURT INTELECTUAL.
fiindca din cate stiu eu, de la nivelul meu un pic mare ca 100 pe poeziE.ro, site-ul www.poezie.ro nu primeste NICI UN FEL DE SPONSORIZARE. totul se face cu ajutorul membrilor, voluntari si pasionati, un concept care probabil la voi nu a ajuns inca.
dupa care pot sa iti dau foarte multe exemple care sa sustina afirmatia ca acest site este COPIAT CU NESIMTIRE dupa www.poezie.ro. desi, ma intreb daca e nevoie, fiindca este prea evident ca sa mai fie nevoie sa o fac: TOT ceea ce se intampla pe acest site este copiat dupa www.poezie.ro.
iar voi m-ati inteles gresit (nu ca ar avea vreo importanta), eu incercam sa va avertizez ca un site copiat nu are NICI O SANSA sa se impuna, fiindca nimeni nu va veni sa scrie aici cand poate beneficia de original. Asa ca daca nu aveti de gand sa veniti cu ceva nou va chinuiti degeaba, si iar cred ca nu va zic nimic nou, fiindca din 2003 de cand observ ca e lansat site-ul asta probabil ca v-ati lamurit si voi. daca nu v-ati lamurit... imi pare rau. pentru voi, desigur.
 
Postat de catre Rostopasca Marcel la data de 2004-05-28 10:54:47
         
 
  Recunosc ca m-a amuzat textul tau... Sa fim seriosi, agonia a pornit cu intentii bune, si vai cum a ajuns, uite Sorin stie amanunte si sunt de acord cu el in tot ce spune. Mai stiu inca vreo 5 site-uri serioase de creatie literara si nu vad care e problema. The more the better.
pacat ca ai semnat patrunjel sau...rostopasca, am fi preferat numele adevarat...
 
Postat de catre dana stanescu la data de 2004-05-25 15:49:55
         
 
  Domnule marcel,

Daca ati citi cate ceva din regulile de functionare a acestui site ati observa diferente intre el si poezie.ro. Nu o sa le insir aici, va las sa le descoperiti singur.
Ideea de baza este ca aici avem de a face cu un atelier literar online care seamana cu poezie.ro care, sa vezi coincidenta, este un atelier literar online. Daca s-ar mai face un atelier literar de acelasi tip, cum credeti ca va functiona? Banuiesc ca va avea texte si comentarii si voturi si vizionari, tot tacamul.

In ceea ce priveste elementele noi pe care Europeea le aduce, v-am spus, va las sa le descoperiti, este foarte usor.

Succes!
 
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2004-05-25 12:34:07
         
 
  Mi s-a rostogolit adevarul in cap, domnule Beep, ca nu mai zic altfel ca iar o sa spuneti ca-s neeleganta, si cu el pe umeri ma adresez din nou dvs. N-as fi facut-o daca nu v-ati fi legat de varsta mea. Dar acum, daca tot ati ghicit ca abia mi-au iesit mugurasii incisivilor asta e, ma "fonfaiesc" si eu prin fata dvs. "amatoare si indezirabila" cum bine ati subliniat sa va explic(pentru ca n-ati inteles singur, si asta nu pentru ca n-ati fi inteligent, Doamne fereste!, ci pentru ca nu m-am facut eu lizibila) de ce v-am interpelat cu nume de plante medicinale.
Am recurs la acest "prostiute" pentru ca am considerat ca nu-i drept sa te declari curajos si sa te ascunzi dupa... Rostopasca!
Pe noi astia, mici si prosti ne poti cotrobai dupa plac, si pe "indigo" si pe original, ca asa suntem noi expusi dar,pe dvs. domnule, cu cei 100 de cititori DIFERITI pe unde sa va citim?
Pe fata, stiu, nu-i nevoie sa-mi raspundeti. Dar dati-ne un indiciu .
Pentru ca eu sunt dispusa(si asa am inteles ca mi s-a amanat inscrierea la cresa din motive lesne de inteles pentru dvs., nu-i asa?)sa va tin contabilitatea, sa va anunt daca cineva, Doamne fereste! , revine sa va mai citeasca a doua oara...
Dezarmata de micile mele prostiute, in fata farmecului dezarmant pe care l-ati imprastiat!!!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2004-05-25 10:29:35
         
 
  O, scumpule. Iar intervin. Am vrut sa-ti vad textele pe poezia.ro - pai, mai baiete. Asa de las esti? Coane, chiar ca e ultimul comentariu pe care ti-l scriu. Eu sunt Sorin Teodoriu - Sache - atat pe poezia.ro cat si pe europeea. Nu ma ascund dupa nume false, nu mi-e frica. Tie iti e frica, esti las si te ascunzi. Nici macar nu stii de ce te ascunzi, de ce ti-e frica.
Stii ce? Du-te si te culca.
st
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2004-05-25 10:25:38
         
 
  Marcele, mai intervin cu un comentariu. Scuze daca deranjez.
Daca textul care l-ai postat e OK pentru ca zici intr-adevar ceva, corect sau fals, dar zici ceva, la comentariu ai dat rau cu ei pe pereti. Vrei sa stii detalii de pe poezia.ro? Vrei cumva sa stii cum supravietuieste site-ul? Sau cum se dau punctele pe site? Sau stelele? Marcele, daca faceai comentariile astea pe poezia.ro, ar fi sarit pe tine cel putin cinci catei sa te muste si sa te puna la respect. Coane, vorbesti cu Sache, care zau ca e trecut prin ciur. Iar ca texte literare, eu le bag si aici si acolo doar in joaca. N-am nici o ambitie literara - fac asta ca sa scap de stresul unui serviciu idiot, ca toate serviciile din Romania anilor 2004. Marcele, mai afla ceva: daca n-ar exista membrii cu nivel 0, 10, 50, 100 - site-ul poezia.ro nu si-ar mai lua sponsorizarea.
Coane, nu stiu ce urmaresti cu ideeile tale expuse public, dar mai ai o groaza de invatat. Te sfatuiesc (asta daca nu esti cumva clona lui Herianu sau Geana, sau ...) sa mai citesti despre economie, afaceri, legislatie - e folositor mai ales cand critici ceva. Asa ca, sa auzim de bine, Marcele. Drum bun.
st
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2004-05-25 10:17:41
         
 
  Toti avem dreptul sa acuzam. Tu ti l-ai utilizat din plin. Insa intre a acuza si a "proba" este o mare diferenta. Te rog este posibil sa ai dreptate sa faci dovada a ceea ce tu numesti "furt".  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2004-05-24 23:26:14
         
 
  m-am amuzat, recunosc :)
din pacate am impresia ca nu ati prins esenta mesajului meu. nu mi-a furat nimeni textele, nu despre asta era vorba, era vorba despre copierea "la indigo" a unei idei. textele mele stau bine mersi pe poezie.ro si spre deosebire de voi, eu sa tot am peste 100 de cititori la fiecare material. DIFERITI :D

iar site-ul asta, fata de poezie.ro, ce aduce? aceeasi structura, aceleasi facilitati, ba chiar pe alocuri, aceleasi mesaje.

exista si un punct unde aveti dreptate, nu toate site-urile literare vor supravietui, si numai cele de valoare vor ramane la suprafata. s-a intamplat deja cu cateva "clone" facute dupa www.poezie.ro si probabil asa se va intampla si cu acest site.

cel mai tare ma suprinde ca nimeni nu pare sa recunoasca ca este adevarat ceea ce am zis: acest site nu aduce NIMIC nou, fiind doar o replica a site-ului citat mai sus.
motiv care mi se pare suficient pentru a-i considera pe cei care publica aici doar niste amatori, probabil indezirabili pe alte site-uri, oameni care s-au refugiat aici fiindca valoarea lor nu ii califica pentru un site mai serios.

din pacate, expunerea pe care o au textele publicate aici, ca si pe alte clone poezie.ro, este foarte mica, iar cei care citesc se pare ca sunt prea prinsi in propria maretie ca sa poata macar intrezari adevarul atunci cand se rostogoleste peste ei.
de aceea nici nu ma mira faptul ca unul din raspunsuri vine cu "musetel", "troscotel" si alte prostii. probabil varsta nu ii permite interlocutoarei sa se exprime mai elegant, iar singura ei arma sunt micile prostiute.

poate mai vorbim, desi nu cred.
marcel musetel si cum mai vreti voi.
 
Postat de catre Rostopasca Marcel la data de 2004-05-24 16:10:53
         
 
  Salut Marcel.
De acord cu tine pana la un punct. Uite ca textul tau a aparut pe site, ar fi fost naspa sa nu apara - a fost parerea ta si ti-ai exprimat-o. Posibil sa existe mai multe site-uri de poezie, proza, etc. Si e normal sa existe. Cum zice si Ina, in orasul ei sunt zece fabrici de paine. Asa si pe internet, trebuie sa existe sute de site-uri, cele mai bune vor ramane. Sau ma rog, cele sponsorizate vor razbate, ca asa-i in tenis. Te salut si astept si alte texte-polemici de la tine.
st
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2004-05-24 11:07:10
         
 
  Mai, domnule Musetel te-nteleg! Asa am simtit si eu cand s-a deschis a doua fabrica de paine in orasul meu. Socata am fost! M-am dus la poarta fabricii "furacioase" cu o porta-voce si am strigat:"Ba, nu va uitati la voi? Mama voastra de legionari care ati furat retete sa va imbogatiti pe spinarea nevoiasilor!"
Da, da! asa le-am spus, domnule Troscotel, da ce crezi, m-a bagat cineva in seama?
Neam! Mi-a mai trecut cand s-au deschis 7 fabrici de paine in orasul meu, ca facusem laringita de atata tipat!
Acum imi place sa cumpar paine in fiecare zi de la alta fabrica, da, e o experienta interesanta!
Auzi, stii ce voiam sa te intreb. Poti sa-mi dai celelalte adrese de site-uri copiate? Ca mie asa imi place. Sa-mi iau textele la subsuoara si sa ma plimb cu ele unde-mi vine bine!
Am voie oare, domnule Patlagina? Am drepturi de autor daca le scriu pe coltul mesei mele din bucataria mea? Ptii! Ce ziceai de proprietate intelectuala??? Am si de aia?
Aoleu!!! Acum m-am prins! Ti-a furat careva textele? Care i-ati luat, bre, proprietatea domnului Rostopasca? Recunoasteti si dati-i inapoi omului ce i-ati furat ca nu-i frumos! Eu iti jur ca nu-s flagranta deloc...pe cautate, ca nu ma supar!
Cu respect! Astept adresele alea!
P.S. Da' ce zici dom,le de aia care au furat scrisul de la aia de-l inventara?

 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2004-05-24 09:13:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE