FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnișoarelor și doamnelor
Text postat de Emanuel Cristescu
Tuturor domnișoarelor și doamnelor care activează pe Europeea ori numai o accesează precum și tuturor soțiilor și prietenelor domnilor care avtivează pe Europeea ori numai o accesează, vă spun astăzi la mulți ani! Și vă doresc să fiți frumoase, deștepte, cele mai deștepte și să fiți înconjurate de toată dragostea celor care vă sunt dragi! Să aveți o zi minunată care, dacă se poate, să se multiplice de cât mai multe ori într-un an. Și să aveți eleganța, tăria și puterea să ne suportați. Pe noi bărbații. Cu multele noastre defecte și cu puținele noastre calități. Pentru că, nu-i așa, o fi rău cu rău dar mai rău e fără rău. Și apoi, ce v-ați face domniile voastre fără noi? Și nu-i așa că, după zăpezile și frigul de acum câteva săptămîni, primăvara este și mai frumoasă? Cu mult mai frumoasă?

Prin urmare, astăzi, uitați de tot ce este rău sau neplăcut, îmbrăcați-vă elegant și simțiți-vă bine. Astăzi bărbații europeici au interzis la critica textelor feminine!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Liviu Bordas, cu tine nu vreau sa mai am niciun dialog. Tu ai parerea ta si nu ti-o scoate nimeni din cap pentru ca asa iti este firea; cand ti se pune pata, asta este. Spectacolul pe care l-ai dat pe site impreuna cu Adriana a fost antologic.
Iti dedic acest cantec, cu dragoste:

 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-03-11 12:33:04
         
 
  Vasilica, nu te impacienta.

Pe cine ai deranjat pe Europeea? Și cu ce? Mai ales cu ce?

Generația așteptismului, zici? Așteptismul fiind mișcarea celor care așteaptă, nu? Deși, e o contradicție în termeni aici. Dacă e mișcare, înseamnă că membrii ei nu vegetează, ci caută.

Apoi, așteptiștii, ce sunt ei? Autori care așteaptă, presupun. Ce așteaptă ei? Unii, mai talentați, așteaptă afirmarea. Alții, mai vitregiți, așteaptă talentul. Care talent, dacă nu a venit pînă acum, așteptarea e cam degeaba, ceea ce înseamnă că, pentru ei, așteptismul e o mișcare fără scop. Vorba cîntecului:

și tot aștept pe cineva,
și tot aștept pe cineva
ce nu mai vine...


Din acest punct de vedere, putem afirma, fără a greși, că Antologia Vama literară - generația așteptismului e antologică.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-03-11 12:23:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu stiu daca ai observat, Radu, eu nu am postat nici anunturile la lansarile mele de carte, daramite la aceste lansari! Sunt o persoana care am deranjat pe acest site si nu sunt in nicio gașcă asa cum nu sunt pe nicaieri, sunt o persoana care sunt la locul meu, imi vad de treburile mele dar care ia atitudine atunci cand trebuie si ma apar singura. Daca mi s-au adus unele prejudicii, de aici, de la acest site mi s-au tras, mai in gluma, mai in serios, insa, iti spun cu mana pe inima ca nu am resentimente fata de nimeni, pe toti v-am respectat si pretuit, asa, cu defectele voastre, cu tot. Altfel, nu as fi acum, aici, sa-ti raspund.  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-03-11 11:57:16
         
 
  mulțumesc pentru precizări, Vasilica! cine știe, poate că ar fi fost potrivit să postezi și un anunț cu această lansare - la urma urmei, ești încă o membră europeea, alături de alții, mai vechi, mai noi, pe care i-am regăsit în lista autorilor antologați - Iulia Ralia, Liliana Filișan (Adelina Ionescu), Stelian Platon, plus agoniști, roliști, etc. or mai fi și alții, nu știu, pe net nu am găsit decît liste parțiale de la înscriere, de ex. aici:

http://reteaualiterara.ning.com/events/comunicat-antologiile-de-poezie-vama-literar-al-treilea-val-a-1

felicitări, și poate te mai gîndești în legătură cu postarea... hai, curaj.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-11 08:32:42
         
 
  Domnule Radu Stefanescu, eu cred ca vinul rosu te-a facut sa nu vezi bine ce am scris: antologie de versuri, nu proza. Daca iti mai aduci aminte, am promis ca nu mai postez texte pe Europeea, ci am sa comentez, atat.
Da, cu placere am sa spun titlul antologiei: "vama literară, generația așteptismului", o antologie de versuri iar eu sunt la pagina 311, antologia avand 422 de pagini. Printre autorii cuprinsi in aceasta antologie se numara:
- Daniel Vorona
- Mihail Galateanu
- Ioan Es. Pop
- Mircea Florian Sandru
- Lucian Gruia
- George Alboiu
- Mircea Barsila
- Djamal Mahmoud
- Florian Silisteanu
- Marcel Ion Fandarac
- Viorel Sampetrean
- Adam Puslojic
- Cristian Pavel...si altii... sunt in total, 52 de autori.
Esti multumit de raspuns, domnule redactor-sef, pe Europeea?
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-03-10 23:58:38
         
 
  doamnă Vasilica, în numele colectivului de redacție, te rog cu mare respect (dacă ești bărbată), postează una dintre poeziile (prozele) cu care ai apărut în antologie, eventual, poate ne spui și titlul volumului.
jur pe această sticlă de vin roșu că n-am să-i fac niciun rău...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-03-10 17:52:21
         
 
  Chiar daca am intrat pe Europeea mai tarziu cu doua zile de cand domnul Cristescu a creat acest topic, cu urari pentru ziua femeii, vin si eu acum cu multumirile de rigoare.
Domnule Cristescu, eu chiar m-am simtit bine de ziua femeii: am fost libera de la serviciu, m-am imbracat elegant si am fost la doua lansari de carte, intr-una fiind inclusa(o antologie de versuri), unde m-am simtit foarte bine.
Va doresc, la randu-mi, o primavara frumoasa si fericita, nu numai dumneavoastra, dar si celorlalti barbati de pe site.
Cu aceeasi simpatie si pretuire,
Vasilica Ilie
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-03-10 16:24:54
         
 
  Cu intarziere, multumesc si eu pentru urari atat domnului Cristescu, caruia ii doresc sa ramana la fel de optimist si idealist cat si doamnei Veronica Pavel, o doamna speciala careia ii doresc o primavara senina ca fiecare aparitie a dansei pe acest site. In privinta rezervelor de a posta o inteleg. Cum sa stai si sa postezi netulburata cand ii vezi pe "dragutii nostri prieteni",- barbarii, gata sa sara pe tine? :)
Le oferi o trambulina elastica. :)
 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-03-10 16:09:40
         
 
  Multumesc frumos. Urarea sa fim destepte si frumoase e inutila, ca deja suntem destepte si frumoase! :)))

Daca stiam ca azi nu se fac critici pe textele feminine (adica texte scrise de femei, ca poate nu-s ele chiar intotdeauna "feminine") profitam si ma bagam si eu, dar acu' e cam tarziu si daca postez ceva sar dragiutii nostri prieteni pe mine...

Urari de bine tututor, si mai ales .atalantei :)))

Veronica

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2012-03-09 03:28:18
         
 
  Err: iar Soarele priveste cu mandrie

Multumesc!
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-03-08 20:08:00
         
 
  Și nu-i așa că, după zăpezile și frigul de acum câteva săptămîni, primăvara este și mai frumoasă? Cu mult mai frumoasă?

Au fost: zapada, frig si vijelie
si-i primavara parca mai frumoasa,
iar Soarele priveste cu manie
in cinci sparturi din tigla de pe casa.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-03-08 19:51:14
         
 
  Mulțumesc, domnule Cristescu!  
Postat de catre Sanda Nicucie la data de 2012-03-08 10:50:52
         
 
  am și io un brebenel, mic, gingaș și cam tembel:dacă dragilor consoarte, jurui-vom pîn' la moarte, fericire și mulți ani, la colege cu ce bani, le aducem vreun dar,f'un catren, sonet, tropar, epigramă sprinteioară să le ungă-n inimioară ?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-08 10:33:59
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE