FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Arestarea internetului
Text postat de Emanuel Cristescu
" Daca se pedepseste o televiziune pentru ca te injura la televizor, cred ca nu e mai prejos sa se aplice o sanctiune si celor care te injura in presa online. (...) "[1] Da mai abitir ar trebui pedepsiți toți cei ce te înjură în gând și, în general toți cei ce înjură. Sau toți cei care respiră!

Are dreptate marele, ce spun marele, gigantul, genialul, om cu broscoiul în gât! Trebuie de urgență să ne retragem din UE și să facem un acord cu Coreea de Nord. Trebuie să desființăm partidele iar PDL-ul să devină singurul partid pentru Noua Românie de 1000 de ani. Ne trebuie rapid Ermächtigungsgesetz (Legea împuternicirii). Chiar și fără majoritate chiar și cu protest parlamentar poate fi adoptată imediat. Se însărcinează Roberta Anastase să numere voturile. Președintele României va avea aceleași puteri legislative ca și cele ale Parlamentului. Șeful statului poate aproba amendamente la constituție în mod arbitrar, și în caz de urgență, va avea puteri speciale. Și cum faptul că încă mai există opozițe reprezintă o stare de urgență trebuie suspendate toate libertățile civile! Trebuie reformată odată și odată România. O Românie puternică este o Românie cu un președinte puternic și cu un sigur partid politic. Și ne trebuie o Pușcărie a internetului. Care internet TREBUIE ARESTAT!




[1] Am citat din secretarul general al PDL

[2] Pentru cine nu înțelege acesta este un pamflet. Și este publicat potrivit drepturilor fundamentale ale omului și în virtutea art 30 din Constituția României. Iar cine are pretenția de a lua decizii care să mă afecteze își asumă și riscul de a nu lua decizii pentru râme. Adică oamenii au dreptul să se exprime.

[3] Și mai cred, și din experiență proprie, că acest Consiliu al Culturii și Educației Capitaliste, CAN, este o instituție parazitară și bugetivoră și care a devenit un instrument politic partizan trebuie desființată. Avem suficiente legi și coduri în statul reformat care să pedepsească pe aceia care încalcă dreptul la imagine al oricui.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  pentru pamflet e prea moale.pare scris în pripă,
aveți și un typo:COREA
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-03-13 10:26:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE