FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de George (Dumitru) Corbeanu
Am vazut telefonul intr-un colt, langa urma de voma in care cazusem in nestire, reusisere sa o curete doar partial, cu graba, sa nu piarda nici o clipa din minunata atmosfera care fusese cateva ore mai devreme. L-am indesat in buzunar si am iesit, de data asta cu gandul sa nu ma mai intorc acolo, indiferent ce s-ar intampa, casele straine imi dau fiori cand le percep la lumina zilei, cu peretii aceia de culori diferite, cu mobilele acelea mereu altele, cu covoarele ingrijite diferit de fiecare data, cu ferestrele deschise sau inchise, ca aripile unor fluturi lesinati de caldura si duhoare. Mi se trage din copilarie, parintii mei ma luau cu ei peste tot, in lungile lor deplasari, de multe ori ma trezeam in alt pat, in alta casa, vedeam alt tavan deasupra capului, mangaiat de alte umbre, mai infricosatoare de fiecare data, iar paturile scartaiau lugubru dar diferit, fiecare lemnisor din constitutia lui parca plangea, iar eu imi puneam manutele la urechi si le apasam puternic, inchideam ochii si imi inchipuiam personaje fantastice, colorate tipator, infruntand toti monstri din jurul meu, iar cand, dupa mai multe zile si nopti, ma linisteam, cand vitejii din mintea mea castigau toate bataliile, iar tipatul patului devenea unul de victorie, cand in umbrele peretilor vedeam armatele nenumarate ale conducatorilor mei parasind campul de batalie cu capetele sus si armele in aer, trebuia sa ma mut, brusc, intr-o alta casa, rece si infricosatoare ca predecesoarea ei, unde craii mei cu pletele in vant inca nu ajunsesera, asa ca trebuia sa ii invoc din nou, sa le adresez chemarile pline de speranta si patos, ca intr-un ritual.
Afara, strangand aparatul in mana, mi-am amintit ca eu castigasem si nu stiam ce, ceea ce ma facu sa apelez numarul de la care fusesem sunat. Asa am aflat ca am castigat o excursie in strainatate, pe baza unor criterii pe care nu le-am inteles dar care nu ma interesau in momentul acela, si ca eram asteptat la o anumita data, intr-un anumit loc, pentru a completa anumite formulare de inscriere si descriere a tot ce se poate scrie si descrie. Ajuns acasa mi-am notat constiincios informatiile primite, cu gandul sa reflectez serios la problema, apoi am cazut intr-un somn adanc, fara vise.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Da, am avut rabdare si telefonul nu mai bruscheaza, si-a gasit locul. Stau pe "fir" si tot astept...  
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2004-05-24 09:21:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Este un fragment mai mic de data asta. O sa il postez si pe urmatorul cat de curand  
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2004-05-21 10:02:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE