FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cearceafurile
Text postat de Ion Onofrei

Prea devreme s-au deshămat repezirile rotunde
După vrăbii se apleacă și se sfarmă clipa zăpușită
Se micșorează behăitul cernut de crengi

Zburlit pe la fântâni vântul strânge frunze încruntat
Albește cerul de tuse se învârt pereți de praf
Drumul gâfâie un sfârâit înțepător își dă duhul
O pâclă închisă în șiroaie peste prânz
Cearceafuri coase.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Iovan,

promit sa nu ma intereseze.
 
Postat de catre Ion Onofrei la data de 2012-02-03 18:42:57
         
 
  d-le Onofrei, dumneavoastră la fel, da am vaga impresie că o faceți involuntar. promit că voi încerca, în următoarea decadă, dacă viscolul și fervoarea "cavalerilor oranjiști" se va potoli, să vă analizez minuțios toate încercările literare postate aici.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-03 18:01:49
         
 
  Domnule Iovan,

comentariul dvs este comic!
 
Postat de catre Ion Onofrei la data de 2012-02-03 16:27:32
         
 
  domnule(așa e bine)Onofrei,
dacă erați perspicace,nu continuați "dialogul". apoi, în primul meu comentariu nu era nimic ireverențios, decît la adresa textului(o să-l caut și pe-al doilea ca să recitesc)
în ceea ce privește pseudoinvitația politicoasă sau invers, mă tem că tre' s-o refuz, dintr-un motiv evident:nu mă interesează nici persoana d-voastră fizică, nici gradul de confort a locuinței personale.
Faptul că, fără noimă, reluați niște invective și-aprecieri onctuos-mascate vă descalifică de interlocutor, mai mult decît "înălbirea" aplicată de mine, lenjeriei de noapte ce-ați scos-o(cam abrupt liric) din șifonier.Nescrupulos fiind, din fire,voi recidiva, comentîndu-vă cum pot toate textele pe care le postați, din convingerea că analiza e preferabilă tăcerii. aceea de aur pe care ați ignorat-o flecărind sentențios.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-03 14:21:51
         
 
  Domnule Iovan,

observ cu uimire ca am ajuns sa ne tutuim. Cam pe cand va autoinvitati la mine acasa?


Domnilor Cioaca si Epigramist,

este in regula, am vazut, in viata mea, destul de multe persoane fara scrupule, fara educatie dar cu o dorinta exagerata de a iesi in evidenta.
Oricum va multumesc pentru atentionare.
 
Postat de catre Ion Onofrei la data de 2012-02-03 13:49:59
         
 
  nene Cioacă, dumneata n-ai ghioagă, ci doar un baston de cauciuc moale cu care-ți compui catrenele; nu vreau să te umilesc, cerînd să arăți similitudini între acest text și poezia lui Trakl, fiindcă se pare că nu recunoști un poem bun nici dacă dă un track peste sentențiozitatea matale.rămî la catrene și rima a-b-a-b, e simplu, ne ultra crepidas, că ți se văd desuurile culturale!

sebastian, care te face c-un ciocan
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-02 17:09:32
         
 
  Onofrei, dintr-o brînză-i faci pe trei.Sunt sigur că de nu interveneam eu aveați zero comentarii pe text.Pînă una-alta al meu e singurul aplicat pe text, celelalte, lesne se vede doar polițele unor inși ce se sclifosesc dîndu-și importanță, fără să le-o ceară nimeni.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-02 17:03:41
         
 
  trio-ipocriziu! nene, ce vă mîncă grija de părerile mele! și mai susține fănel că nu e cenzură pe europeea, daor așa să se afle în treabă, dar deh, corb la corb nu scoate ochii și-o fărîmă de respectabilitate trebuie păstrată să nu "jicnească" proaspeții useri aterizați pe-aici!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-02 17:01:50
         
 
  @Ion Onofrei: sunt pe aici doi useri care urasc tot ce ii inconjoara, chiar si pe ei insisi. O sa ii descoperi curand. Tot ce trebuie sa faci este sa postezi poeme de calitate si sa le urmaresti reactiile.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-02 16:56:25
         
 
  Domnule Onofrei,
Va rog sa nu luati in nume de rau interventia amicului meu Dragos Iovan. Asa este personalitatea domniei sale, nervoasa si impulsiva.
Dar atunci cand stii cu ce ghioga s-o iei isi revine.

p.s.
Poezia de mai sus imi aminteste de Georg Trakl. Si dumneavoastra va place Trakl sau atmosfera similara este absolut intamplatoare?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-02-02 16:01:08
         
 
  Va multumesc domnule Stefanescu.
 
Postat de catre Ion Onofrei la data de 2012-02-02 15:04:01
         
 
  domnule Onofrei, îmi cer eu scuze în numele d-lui Iovan. comentariul în care v-a ofensat prin modul de adresare va fi invalidat.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-02 14:52:23
         
 
  Domnule Iovan,
eu nu imi aduc aminte si de aceea va intreb: de cand ne tratam cu apelativul "musiu"?

Intrand pe acest sait eu sper sa intalnesc oameni civilizati, domnule Iovan, oameni instruiti de la care sa pot invata ceva. In nici un caz nu imi doresc sa intru in polemici cu indivizi agresivi verbal care fac "o analiză oarecum literară". Cat despre "analizat textul la modul "impresionist" " cred ca va autoflatati iar modul rudimentar in care va exprimati opiniile este argumentul cel mai bun.
Daca nu va place ceea ce scriu, aveti optiunea voluntara de a nu citi postarile mele.

Dar daca dvs sunteti cel care eticheteaza ce este literar si ce nu este sau cel care aproba textele, atunci nu am nimerit unde trebuie. Eu caut un sait literar.

Insa daca va considerati "rebelul" ori "certaretul" saitului atunci nu ati nimerit dvs pe PAGINA care trebuie deoarece nu am de gand nici sa intru in polemici cu dvs, nici sa tin cont niste opinii care depasesc limitele adresarii civilizate.

"Ce argumente vrei dumneata" Dle Iovan, eu nu v-am cerut argumente.
Eu am OBSERVAT SI V-AM COMUNICAT ca in comentariul dvs dati niste sentinte brutale fara a le sustine cu argumente.
Cat despre ultimele doua fraze ale comentariului de mai jos sper ca nu sunt reprezentative pentru modul dvs curent de relationare.
 
Postat de catre Ion Onofrei la data de 2012-02-02 14:12:05
         
 
  musiu poete Onofrei,
Nu știu cu ce intenții te-ai înscris matale aici, stimabile,dacă era cușca portarului de la Uniunea Scriitorilor poate intrai cu mai mult succes.
În al doilea rînd, io unu' nu te-am încondeiat nici de tîmp, nici de rele intenții, doar ce ți-am analizat textul la modul "impresionist", probabil ți-e familiară maniera.Nu zic poezie, fiindcă de existau urme lirice consistente făceam o analiză oarecum literară.
Ce argumente vrei dumneata pe opt rînduri cu metafore aiuristice, cu personificări mucegăite de veleitarism cînd nici Alex Ștefănescu de s-ar apleca asupra acestei producții nu și-ar putea stăvili un chicotit concludent.
La chestia "suptilă" cu intertextualitatea și cititul printre rînduri, de pe altă parte sunteți precum sintagma obsedatului sexual din anecdotele lui Bulă: " și dacă-i fluturi dinainte un tramvai, tot are erecție!"
prin analogie, citind vreun mascul critic sub titlul întins de dumneata pe sfoară, la uscat, în care i se sugerează să-și imagineze într-o cîrpă aparența unei codane nurlii, s-ar putea să exclame:"nici protejat de-o gumă!"
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-02 12:53:49
         
 
  Dle Iovan,

Va multumesc pentru comentariu.
Este adevarat ca observatiile dvs sunt usor agresive, lipsite de maniere si se vede ca sufera acut la capitolul "argumente".

Din pacate nu prea inteleg unde ar fi pretentiile nejustificate ("boala pubertății liricos-veleitare") pe care le reclamati de la poezia mea. Din cate stiu, eu m-am inscris pe un "atelier literar" nu pe saitul scriitorilor profesionisti candidati la Premiul Nobel pentru Literatura -asta, asa, ca sa facem legatura intre vrabetele meu si tenghelita din comentariul dvs.
Pe de alta parte nu este recomandat sa cititi "cauciuc" daca in text e scris "elastic". Corect?

Va multumesc inca o data pentru comentariu si va asigur ca e imposibil sa punem inalbitor peste cearceafurile ploii. Si nici la apretat nu se preteaza. Exceptand cazul in care stiti dvs vreo metoda...


 
Postat de catre Ion Onofrei la data de 2012-02-02 11:35:22
         
 
  zăpuși-m-aș și n-am cum...

boala pubertății liricos-veleitare ce face din orice sticlete, erete, din babă, fecioară arabă, vînturînd pe rupte "zăpușiri" oculte, "behăieli cernute", "sfîrîieli" ce-nțeapă, gîfîieli de apă...
(cerul ăla de tuse e ceru' gurii, pesemne)
zău, colega, prea te strofoci degeaba, cearșafurile-s matale-s peticite cu zdrențe prozodice și nici prea imaculate nu arată...io zic, ori să le pui înălbitor, ori să-ți achiziționezi altele noi-nouțe!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-02 08:58:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE