FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Am adăugat
Text postat de Emanuel Cristescu
La editorialul "Laudatio" am adăugat două motive de a ne mândri că suntem români.

Evident că seria poate continua. Eu voi mai adăuga cu siguranță.

Poate mai știu și alții astfel de motive.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Din păcate, în editură este o postare (un dreptunghi)care blochează textele invalidate și care nu-mi permite să văd ce s-a întâmplat.

Însă chiar nu mai contează ce s-a întâmplat.De la acest stadiu și de la această realitate trebuie plecat. Oamenii trebuie să-și recapete încrederea. Încet, încet, Europeea trebuie să redevină un site prietenos, în care se poate publica, învăța și comenta civilizat. Și în care se poate ignora cu respect.

Nu un spațiu aflat sub ocupația unui comando care ar avea, chipurile, monopolul valorii literare absolute și care ghilotinează tot ce nu intră în procustiana lor dimensiune axiologică. Nici al unor certăreți ori scandalagii prin vocație.

Sigur aceasta nu înseamnă încurajarea nonvalorii însă nici nu mai poate fi tolerată niciun fel de dictatură a niciunei, cum plastic denumea cineva, haite.

Poate mai timid, însă oamenii reapar. Iată, astăzi, a reapărut Label Black. Iar editorii să fie fermi și să aplice regulamentul. Am invalidat recent un comentariu pentru expresia "Dar e cam complicat pt mintea ta!" Care este o jignire și care nu trebuie acceptată. Dacă te consideri superior, incompatibil ori mai știu eu cum, nu intri în dialog. Însă dacă o faci nu este permis să practici jignirea, atacul la persoană, să utilizezi ca "argumente" expresii de tipul "Dar e cam complicat pt mintea ta!" Pentru că oricând se poate replica identic, adică tot printr-un atac la persoană și gata scandalul. Așadar, indiferent de nume, notorietate, valoarea textelor respectarea regulamentului este obligatorie. Cine nu o face, așa cum am mai spus, nu dau cu parul, însă va avea parte de o primă și o a doua invalidare, indiferent de nivel. Aceasta are conotația atenționării. Dacă totuși continuă voi face o atenționare publică. Dacă și după aceasta continuă va trece în carantină adică i se va reduce nivelul iar textele și comentariile ]i vor fi validate/invalidate de către editori.

Reinvitați-vă cunoștințele, prietenii, etc. pe Europeea. Site-ul ecoliterar în care intră cine vrea și rămâne cine poate. Valoric vorbind.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-03 22:15:59
         
 
  "OK. Am să intru în editură." / și? nu ne spui ce-ai găsit?

"Să văd dacă a fost un calm moderat ori unul pasiv" / corect, la urma urmei, putea fi și un calm activ, sau, Doamne ferește, exacerbat...

exacerbat de letargic.

"Teoria comportamentelor de substituție presupune inacceptarea realității." / aici n-am priceput ce și cum, dar sună dulce ca un clopoțel la sanie.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-02 15:10:09
         
 
  De cît timp păzește-n sit
Cu pixul și carabina,
Chiar nimeni nu s-a găsit
S-o răpească pe Sabina?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-10-02 14:26:23
         
 
  Mă bucur Radu că guști glumele de noapte.
OK. Am să intru în editură. Să văd dacă a fost un calm moderat ori unul pasiv cum sugerezi. Teoria comportamentelor de substituție presupune inacceptarea realității.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-02 00:48:53
         
 
  Nu-mi vine să cred că nu s-a iscat niciun scandal. Înseamnă că editorii au fost pe fază.

cea mai bună glumă a nopții :)

1. "editorii" erau Sabina, care a validat și ea, după posibilități, un text, după vreo 24 ore

2. scandal n-a fost, pentru că unii dintre noi au fost la pescuit, alții la culesul viei, etc...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-02 00:42:30
         
 
  PS. Am lipsit două zile de pe site. Am fost într-o localitate, Dobriceni, din județul Vâlcea și nu am avut net. Nu-mi vine să cred că nu s-a iscat niciun scandal. Înseamnă că editorii au fost pe fază. Aceasta înseamnă că se poate.

Trebuie menținută cu orice preț această linie europeică!

Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-10-02 00:11:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE