FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Înduioșător! Iată ce ne lipsea: Noua Republică!
Text postat de Emanuel Cristescu
Români, ni se pregătește ceva. PDL lansează "Noua Republică" Pe asta veche au terminat-o. Am primit manifestul sub forma unui Manual de campanie 2012. O drăgălășenie! Este adresat tuturor naivilor reali și potențiali. Naivi din toată țara uniți-vă. Și faceți Noua Republică. Pe cenușa celei vechi.

Îl puteți descărca de la adresa pe care colengul nostru distinsul domn Andrei Florian ne-a lăsat-o, discret, într-un comentariu la topicul Europeea rediviva. Ca să-l sprijin vă semnalez această oportunitate.

Nu uitați: Noua găselniță: Noua Republică! Să trăiți bineee , dacă mai apucați!

PS. Știe cineva cum îl mai chema pe Bicilis? Trădăorul acela care a făcut ca aurul Daciei să ajungă în mâna lui Traian. Atunci.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Va spun acum doar voua
Cu-o mina optimista:
Republica cea noua
E una... monarhista.

 
Postat de catre General Motors la data de 2011-09-27 20:29:39
         
 
  Si apropo de "interzicerea opozitiei", o singura intrebare am domnule EC: care opozitie?!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-09-27 14:26:13
         
 
  Stimate domn Cristescu, pedelistii nu sunt decat tot niste "serpisori". Spre deosebire insa de ceilalti care sasaie, ei sunt la conducere. Si-mi place cum sasaie. Si-mi place cum i-au inghitit pe ceilalti, precum in vechime sarpele lui Moise a inghitit serpisorii celorlalti vrajitori. Iar daca veti reusi cumva sa inghititi vreodata sarpele acesta portocaliu, eu tot aici o sa fiu, batand din palme si facand temenele, de data acasta chiar dvs, pe post de vajnic vasilisc. Imi plac serpii si le admir veninul si tenacitatea. Dar nu uit niciodata ca sunt serpi.
Pe de alta parte, ce aveti cu simbolul acesta?! Medicina il arboreaza cu mandrie, religia la fel. Sarpele a fost si a ramas simbolul intelepciunii si chiar Dumnezeu ni l-a dat de exemplu tuturor oamenilor. Poate tocmai de aceea ii place asa de mult sa ni-l vare mereu in frunte. Si eu nu ma supar pentru asta. Dvs insa da.
Sa fiti iubit.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-09-27 14:16:28
         
 
  Am validat comentariul domnului MTL, deși este un atac destul de grobian, pentru a vedea cum gândește democratic un simpatizant PDL-ist.

Așadar nu ar fi voie nici să gândești și să te exprimi altfel că ești considerat șarpe! Nu merg cu inferența mai departe!

De la acest mod de gândire la interzicerea opoziției nu-i decât un pas.

Mancurtizare, misiune, cinism, prostie? Ori altceva?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-27 11:38:26
         
 
  In ultima vreme citesc mai mult carti de sanatate. In special carti care te invata sa traiesti sanatos si fericit. Si tocmai am citit despre un studiu facut pe bolnavi de inima, despartiti in doua grupuri: "justitiarii" si "adaptatorii". Mai trebuie sa va spun ca justitiarii au murit primii si in numar mare, in timp ce ceilalti, care acceptau viata asa cum este si se bucurau si de bune si de rele au trait mai mult si mai bine? Nu stiu daca trierea aceasta a facut-o Dumnezeu sau Mama Natura, dar eu cred si in una si in alta. Si cred ca, cernand, lasa malaiul si arunca tarata.
Cred totusi ca studiul ar mai fi trebuit sa evidentieze o categorie: serpisorii. Ce fac acestia? Sasaie, creaza panica si ii inghit apoi pe slabii de inima ce se lasa paralizati de frica. Nu stiu ce au de castigat serpisorii, stiu ce au de pierdut cei care ii baga in seama: viata, traiul la care aspira.
Cum scapi de serpi? Ii lasi sa sasaie. Cum traiesti bine? Il urmezi pe Basescu sau pe oricare altul care face ca el: cainii latra, ursul merge! Asa ca mergeti, dragilor! Mergeti spre a trai bine! Ca se poate! Doar sa vrei! Deschideti ochii mari si priviti in jurul vostru: pasarile ciripesc dimineata, animalele se iubesc, cerul este albastru, soarele rosu la asfintit, pamantul te indeamna sa-l calci si totul iti zambeste si te indeamna sa traiesti bine si frumos, chiar daca lupii urla, cainii latra si serpii mananca pamant. Este alegerea lor. Si este alegerea oricui daca alege sa priveasca liber in jur si sa se bucure de viata, daca alege "sa traiasca bine" sau alege sa intre in vreo haita sau un cuib de serpi ca sa le asculte vocalizele. Care au si ele farmecul lor, daca stii ca sunt doar ... vocalize.
Sa fiti iubiti!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-09-27 09:17:15
         
 
  Să înțeleg, domnule latunski, că totul e OK?

Să înțeleg că Republica Transnistreană sete republică? Sau monarhie?

"apoi ameninți și dai ultimaturi?" Unde și când am făcut-o? Merit un 7,62 nu-i așa? Ori e alt standard? Ca la ecartamentul CF?

"care au sperat în "lansarea" lor" Păi au fost lansați. Acum pot zbura, ce spun eu zbura, pot hălădui prin cyberspații și nu numai. Și se lucrează și la "Encomiastica de weekend" unde vor fi răsfățați de critică.

Și se mai lucrează la abolirea regulamentului. Da cred că fără șanse.

Trăiască Bicilis. Vechi sau redivivus. Aurul e ochiul dracului. Mai bine ducă-se de aici!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-27 08:57:26
         
 
  (completare)
și ei nu regretă nimic, de aproape 100 ani nu și-au mai ucis conducătorii. Ba chiar au revenit supra deciziilor vechi. Iar domnia-ta, vii cu corturi la Universitate, cu Roșia lui Montana, cu aschilambici bețivi și curvari, cu un sait personal și anemic, întreținut prin efortul și creația unor oameni(puțini) dedicați literaturii, care au sperat în "lansarea" lor (nici nu mă bag prin adunare!), apoi ameninți și dai ultimaturi?
TICO, mă uimești!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-27 06:03:06
         
 
  Nu, nu se aude la Tiraspol!
Să vă povestesc din surse proprii cum e la Tiraspol:
- dacă stai la bloc, poți achiziționa 500 m. pătrați în afara orașului (CU O SUTĂ DE EURO! - toată suprafața);
- un apartament cu două camere costă 20 000 euro;
- chiria medie este de 50 euro pe lună;
- prețul unui apartament nou este de 250 euro per metru patrat.
Protecție socială:
- gaz metan gratuit;
- restul utilităților: aprox. 30 euro per lună (întreținere, cablu, curent);
- pensia medie: 100 euro;
- vîrsta de pensionare - 55 ani. pensionarii plătesc doar 25 la sută din prețul utilităților, nu plătesc impozite, au gratuități pe mijloacele de transport în comun și 20 procente reducere în orice magazin (de luni pînă vineri).
Mergi în piață, în bazar și vezi diferențele față de m UE. Dar voi, valahilor, aveți libertate, puteți să vă (o) ștergeți oricînd în spațiul Shenghen, Asta nu înțeleg eu la dom'prof' Corbu, de ce nu-și fructifică pregătirea profesională pe alte meridiane. că eu, ca fierar-betonist ce sînt, mă simt bine în Transnistria. Alo, se aude?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-27 05:47:05
         
 
  "Până și pe distinsul tiraspolean îl pot face republican."
Da de ce, eu am un conducător luminat, pe Smirnov, vă deranjează?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-27 01:30:19
         
 
  Domnilor, noapte bună. Dormiți liniștiți. Tripleta BBU vegează pentru dumneavoastră. Veți trăi la fel de bine, dacă nu și mai binee ca în Republica Portocalie în Noua Republică Verde.

Se aude și la Tiraspol?

Voturile prin corespondență sunt pregătite, fără număr, fără număr, iar domnul Baconschi, după ce a ratat Shengen-ul este gata pentu numărare. Alceva nici nu are de făcut. Națiune fii deșteaptă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-27 01:23:55
         
 
  Orice culoare e mai onorabila decat cea rosie.
Dar niciuna suficient de onorabila incat sa devin un sustinator fanatic.
Cred ca sunt suficient de inteligent incat sa nu ma inrolez in niciunul dintre partidele existente si destul de matur incat sa imi orientez optiunea spre cel mai putin toxic dintre ele.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-27 01:15:23
         
 
  Până și pe distinsul tiraspolean îl pot face republican. Uite-așa. Se culcă monarhist și se scoală nouarepublicanist. Înțeles? Și când se trezește, evident din somn, nu fiți cârcotași, nu mai confundă pe EC cu AF ci invers.

PS. Da de ce vă doriți o RPP și abandonați RPO. La oranj i se mai spune și portocaliu. Nu "populată" cum zice domnia voastră ci Portocalie, cum vă spun eu.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-27 01:06:42
         
 
  Eu chiar imi doresc o Noua Republica populata de cu totul si cu totul alta clasa politica. Stiu ca este foarte greu, daca nu imposibil, dar o vreau.
Politicienii de astazi, de la stanga la dreapta, sunt catastrofe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-27 00:58:25
         
 
  Domnule coleg (A.F.), domnule profesor (E.C.), fiind o oră tîrzie, am ajuns să vă confund! Greșeala mea!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-09-27 00:56:12
         
 
  Domnule coleg,

Chiar credeți în minuni? Păi să faci portocaliul verde nu-i o minune? Eu acum am văzut site-ul și am înțeles dintr-o ochire totul.

Cu zece, ori cici băieți internauți bine motivați vă pot da iluzia că toată planeta vrea Noua Republică.

V-aș putea, la o adică, imputa multe. Naivitatea niciodată.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-27 00:49:38
         
 
  Domnnule profesor, va marturisesc ca, desi am urmarit aceasta miscare inca de acum un an, pe cand era sub forma de embrion si am scris despre ea, n-am aflat nici pana astazi de unde si-a tras seva. De altfel, pentru ca am pus aceeasi intrebare ca dumneavostra am fost banat in mod permanet de pe acel site. Deh!
Am asistat la nasterea site-ului, am fost unul dintre comentatorii pemanenti ai acestuia, si, cu toate acestea, cand am adus vorba despre unul dintre ei si am dorit sa aflu cine este cu adevarat, m-au amutit. Harst!
Calaul meu a fost chiar Bleen, un personaj inteliget de altfel, cu un discurs coerent si penetrant, dar, fatalitate, isi iese repede din fire si devine violent, mon cher.
Dincolo de interdictia primita, trebuie sa recunosc ca imi place sa citesc cativa autori de acolo. Multi imaturi si exagerat de entuziasti pentru ceea ce isi inchipuie ca pot deveni, dar sunt curati si nepervertiti(inca) de mediul politic.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-27 00:43:21
         
 
  "Blogary, il gasiti si in blog roll la Baconschi. Ce vedeti acolo este activism portocaliu" Bine organizat, este adevărat, a și costat! de unde credeți că sunt banii? însă tot activim portocaliu se cheamă.

Personaje: aceleași măști portocalii date la reșapat și unse cu becalină, diaconescid și alte bâzdâgănii. Domnule coleg, are Mircea Badea o vorbă: prostirea proștilor. Ăsta-i un scenariu de prostire a proștilor și naivilor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-27 00:10:33
         
 
  Sa nu ne grabim, domnule profesor, pentru ca si eu sunt circumspect, dar nu ma grabesc sa trag concluzii pana nu vad ce personaje vor popula aceasta platforma. Parerea mea este ca merita sa-i acordam o sansa.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-27 00:02:37
         
 
  Am văzut spectacolul de artificii și gulgute politice. După ce au distrus o țară în portocaliu schimbă culoarea și spun că o salvează.

Să trăiți bineee! Nu-i așa? Mai tzrăește vreunul?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-27 00:00:55
         
 
  Tare mai disprețuiește românii această platformă dacă tot mai crede că îi va păcăli iar pe români. Sub noile blăni de oaie se văd colții de lup cu care i-au tranșat până acum.

Însă ca spectacol, jos pălăria. Hollywood -ul poate să ia notițe. Am mai spus-o: la manipulat, cucerit și menținut puterea nu-i întrece nimeni. De economie habar nu au da asta nici nu-i interesează.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-26 23:58:45
         
 
  Mihai Neamtu:"O Nouă Republică pentru cetățeni liberi.

Libertatea politic㠖 adică puterea de-a spune adevărul oricărei puteri oligarhice. Libertatea civică de-a întreprinde orice acțiune în interesul comunității. Libertatea economică a întreprinderilor neîngrădite, fără excesele controlului birocratic din partea statului. Libertatea religioasă, de-a proclama crezul nobil al înaintașilor.

O Nouă Republică se sprijină pe o Constituție a libertății. Aceasta cere alt leadership: oameni care n-au colaborat cu vechile structuri de partid comunist ori neo-comunist; oameni care nu și-au negociat demnitatea servind bătrâna Securitate; oameni care au ieșit din sărăcie prin propriile puteri. Noul și vechiul, așadar, aduse laolaltă: înțelepciunea tradiției (care ne învață prețul libertății) dialogînd cu inteligența modernității (care ne-a scos din sărăcie).

Ca oameni, murim singuri și ne salvăm împreună. Ca națiune, dăinuim doar oferind un răspuns robust provocărilor istoriei. Europa trece printr-o criză instituțională fără precedent. România merită lideri capabili să depășească nivelul parohial al unor discuții despre supraviețuire.

România de mâine are nevoie de oameni cu idei. Să ne mișcăm, să-i căutăm și să-i sprijinim.

Stând deoparte nu vom face nimic. Un nou partid nu e un capriciu, nici o iluzie: e o necesitate."
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 23:57:52
         
 
  "O acțiune centrală a platformei Noua Republică o reprintă petiția la adresa reprezentanților aleși: primari, consilieri locali, consilieri județeni, parlamentari și miniștri. Spune-le păsul. Arată-ți îngrijorarea. Adu-le aminte că ei sunt plătiți din taxele tale! Scrie-le scrisori și dă telefoane la cabinetul reprezentantului"
Trebuie sa recunoastem ca este de bun simt.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 23:51:31
         
 
  :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 23:43:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Va fi înlocuit vechiul guvern cu unul nou format din aceiași membri.

Sloganul "Să trăiți bine" va fi înlocuit cu unul proaspăt și plin de conținut "Să trăiți bine, dacă mai apucați"

Se va vota prin corespondență. Toată lumea va trimite voturile la Paris unde va fi detașat pentru numărare d-l Baconski.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-26 23:42:38
         
 
  Dupa 20 de ani, iata, adevarata dreapta din Romania se naste dintre noi, contribuabilii neangajati politic.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 23:39:49
         
 
  Manifestul a suportat deja o corectie. A aparut versiunea v 0.1.
http://theophylepoliteia.files.wordpress.com/2011/09/noua-republica_-politeia1.pdf
iata un extras:
"Premise:
• România trebuie să slujească interesele românilor de pretutindeni, iar nu castei politicienilor de profesie.
• Clasa politică se poate înnoi doar prin redescoperirea unor valori, oameni și instituții. Noua Republică e deschisă vocilor credibile, cu expertiză verificată, dornice să depășească sectarismul orb și steril.
• Noile mijloace de comunicare permit agregarea unor grupuri de presiune și acțiune pe care organizarea post-comunistă a politicii din România le-a ignorat sistematic.
• Noua Republică e platformă democratică prin care se reunesc, într-o acțiune coerentă și vizibilă, sensibilitățile clasic-liberale, conservatoare și creștin-democrate.
• Noua Republică se adresează cetățenilor de dreapta dezamăgiți de structurile politice actuale din România."
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-09-26 23:37:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE