FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Am s-adun din timp
Text postat de voicu marin
Am s-adun din timp orele în mână,
Și zile bune și nopțile târzii,
Când trec prin mine suspine ce răsună,
Ca o melodie a toamnei timpurii.

Și stele-adun clipind ușor din gene,
Ecoul ce sub cerul gol se-ascunde,
Și-adoarme-n patul nopților perene,
Ca pe zăpada liniștii profunde.

Iar când noaptea cerne șoapta ca un scrum,
Și-o lacrimă a umbrelor întinse,
Pe dolii rătăcite fără drum,
Mă poartă somnul nopților învinse.

Am să las gândul să-mi trecă peste chip,
Să-mi lunece priviri ca vremea-nceată,
Treptat ca dintr-un ceasornic de nisip,
Am să mă scurg în nemișcarea mată.

Marin Voicu

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mulțumesc mult domnule Cristescu!  
Postat de catre voicu marin la data de 2011-09-04 16:42:28
         
 
  "Mai ai mulți ageamii din ăștia, la cutituță, dom'le?"

Eu nu știu cine se înscrie, cine se va mai înscrie ori cine va pleca sau va fi alungat de pe site? Așa că întrebarea dumneavoastră este fără noimă.

Că a scris mai bine, mai rău, faptul de a scrie este unul pozitiv dacă îl raportăm la, de exemplu, a merge la cârciumă. Dacă îl raportăm la faptul că în România, mai mult se scrie decât se citește s-ar putea să fie un fapt mai puțin bun. Nu știu câți ani va fi având însă indiferent de vârstă poate învăța, se poate perfecționa. Atâta timp cât scrie și nu pretinde nimic, eu zic că trebuie primit cu amabilitate, îndrumat dacă este nevoie, apreciat dacă merită, ignorat ori comentat la adevărata valoare. În niciun caz speriat, amenințat, călcat în picioare, distrus. Însă canibalismul europeic a făcut și va mai face victime. Din păcate.

Eu îi spun bun-venit pe site, îi urez succes și sper să reziste aici. Și fac apel la ceilați cu excepția domnului Peia, cu care nu se poate purta o discuție în termeni civilizați, să fie obiectivi în limita propriei lor subiectivități, să fie toleranți și deschiși dialogului, să ajute dacă pot ori să ignore. Oricum să nu tragă cu tunul în fluturi. Pentru că, dacă ne-am raporta, fiecare dintre noi, la marile capodopere ale literaturii, nimeni dintre noi n-ar mai avea dreptul de a scrie.

PS. Cândva m-am adresat distinsului coleg la persoana II-a singular. A declinat sau a respins formula. Acum deși eu mă adresez civilizat acestui domn, domnia sa continuă să mi se adreseze nepoliticos. Îi sugerez ferm să se repoziționeze. Pentru că asimetria poate lua orice forme. Iar toleranța mea proverbială are limite.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-09-04 16:08:33
         
 
  Alt amator, făcător de versuri șchioape!
Mai ai mulți ageamii din ăștia, la cutituță, dom'le?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-09-04 15:14:00
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE