FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Inexpugnabila
Text postat de latunski criticul
Înainte de decimare
i-am spus generalului:
- Decimus, ferește-te-ntr-o latură,
il faut que je parte un peu – en mourant

- vezi, tu, Flocuss, ce bine-i că te-am purtat
pe la gali, mori și tu cult în cap,
nu ca toți cazonii care scriu versuri latino

toate cohortele, toate manipulele
băteau în scuturi cu ouă clocite,
cu pietre, cu cocteiluri
ori cu țestele lor de legionari

de pe dealul opus, barbarii
rîdeau de le crăpau brăcinarii de la bracatus

pierdută-n etimologie
rămîne originea Cetății
și originea noastră…

murim,
luptăm,
plecăm,
Cetatea de Floci apărăm!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Latunski, de la ultima scuturare a presului pe fereastra oficiului, la mine in cap au cazut cateva chistoace de Plugar cu filtru, aproape intregi. Treci sa ti le recuperezi sau, si mai bine, trimite-o pe Ninocika, manca-i-as io sufletu ei de secretara a Massolit-ului! De ce esti zgarcit? Lasa-ne si noua bucuria de a ne impartasi din tainele literaturii universale. Promit sa ti-o returnez cat se va putea de repede, sa moara gazu-n lampa care te minte!  
Postat de catre sters sters la data de 2011-08-24 16:13:16
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  N-am zis mascari, nu m-am legat de nimeni, am incercat sa repar primusul si-atata tot! Va reamintesc, daca te-nteledze tot te dzic, inteamna ca nu tunt peltic, nu? Si aveti de grija, cine crede tot ce-i spui, este vai de capul vostru...  
Postat de catre sters sters la data de 2011-08-24 16:09:36
         
 
  pana sa ma loghez am uitat de ce era sa zic: multe, cam foarte multe pretexte semantice pe aci. Incolo, un manierism cultivat, o sincera bataie de joc la modul cult, asa cum numai tiraspoleanul de la Massovaia Literatura stie a face. Mai are el si altele, macar de le-ati fi cetit cum se cuvine. Io as fi scris Floccus, e mai pre latineasca mea, da nici ashea nuie rau. Nuie, cu n. aia cu cetatea de...cum zici matale e de la lana, caci pre timpul acela se facea negot in draci cu respectiva marfa, adica parul de pe oaie, nu... Incolo, relementu-i reglement, vorba lu madam Stefan, tre respectat. Korect? Korect!  
Postat de catre sters sters la data de 2011-08-24 16:07:39
         
 
  Acuma, serios, ai reușit, cu acest text - doar cu acesta! - domnule kritik, să te circumscrii taman în sfera finuț ironică pe care eu o ador și care nu-mi este deloc tangibilă. Anume, stilul lui Leon Wahl și Iulian Poetrycă.
Eu nu spun brașoave, rog să fiu crezut.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-08-23 22:54:41
         
 
  N-am prea observat chestia cu "periatul".
Dar fie...
Oricum, nu am atitudini de cățeluș mîngîiat între urechi!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-08-23 21:50:27
         
 
  Mai erau și altele, dar nici eu nu te-am periat pe revere, cum m-am comis în noaptea asta. Pam, pam!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-08-23 21:46:10
         
 
  totu-i relativ, maestre Peia...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-08-23 21:35:27
         
 
  Kritikovski,
Asta-i tare, bre!
E cel mai bun text pe care l-ai produs.
Și trebuie să mă crezi căci, pînă acușa, n-am prea dat cu busuiocul prin creațiile matale.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-08-23 20:32:16
         
 
  Unii spun frumoasa hangiță Teodora, alții Tudora, nu știu care va fi fost numele concret. Da Theodora putea fi și ea insertată că unde merg Decimus and co. merge și-un secol XX sau XXI. La Tiraspol se știe de ce. Da mai pe șoptite să nu afle neprețuita Nina!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2011-08-23 20:25:12
         
 
  110%.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2011-08-23 20:14:00
         
 
  Tudora, nu Theodora, care este fosta mea iubită, pe cînd era ea angajată la non-stopul de vis-a-vis de Crîngul din Tiraspol...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-08-23 20:12:42
         
 
  desigur, cum spune domnia voastră; și nu mumai. Că dacă aș fi încercat ce spuneți, aveam loc pe patru pagini, fără să eludez regulamentul.
da-i cvasiinteligentă, nu?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-08-23 20:08:32
         
 
  Amintită, fosta celebră cetate, subcultural vorbind, de regulă, surprinde ori poate trezi cel puțin un zâmbet,în rândul auditorilor. Tema ar putea fi generoasă dacă n-ar fi decât un pseudotext pentru pretext. Sigur logica poetică ne poate propune orice spațiu ficțional și ar putea deveni act artistic dacă amalgamul conceptual ar avea o anumită coerență interioară, ca exigență minimă. Așa... decimare, Decimus, Flocuss, gali, latino, brăcinari, originea cetății, originea noastră!!! murim, luptăm, plecăm... ori ne punem mâinile în cap! Dacă măcar ar viza zona postmoderniostă! Sigur poate induce un oarecare remember. Teodora, Pătrașcu, Mihai Viteazul, etc. Însă acesta, rememberul, nu are de-a face cu textul, ci pur și simplu se manifestă ca un fel de curiozitate colaterală.

O încercare cvasiinteligentă de punere în dificultate a regulamentului europeic.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2011-08-23 19:40:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE