FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de BOGDAN GROZA
Sex, droguri, violenþã. Aºa se poate defini, în linii mari, literatura de “succes” a douãmiiºtilor. Ca sã faci “rating” literar n-ai nevoie de supereroi care sã salveze lumea, nici de feþi frumoºi pe cai albi care s-o fericeascã pe tânãra domniþã rãpitã de un zmeu priapic ci de un limbaj cât mai vulgar, de un subiect orgiastic ºi gata-i succesul. ªi iatã cum din sertarul devenit neîncãpãtor s-a revãrsat peste pat ( de multe ori extraconjugal, cã-i mai palpitant aºa) literatura noii (de)generaþii. În acest încãpãtor pat se petrec evenimentele protagoniºtilor. Se face sex cu “o bãtrânã octogenarã ºi cretinã”, se consumã droguri “a la Siam”, se mai pigmenteazã textul cu limbaj de borfaº, de bãiat sau gagicã de cartier, “ ce organa mea”, se fac inversiuni ºi cuplãraie la greu ºi aºa mai departe, cã dacã n-ar fi nu s-ar povesti ºi nu s-ar putea vinde cartea. Nu e o noutate pentru nimeni cã “turismul în frac” ( a se înþelege fracturismul) are cât mai mulþi drumeþi dornici de aventurã, de afirmare, de cãlcare (culcare?!) în pãmântul bãtãtorit al literaturii, cu modul ºi comportamentul lor, original, cicã, de a se exprima, de a-ºi etala impudic obsesiile, fanteziile, experimentele manuale sau “digitale”, fãcute pe ascuns în baie, sau dimpotrivã, fãþiº, ziua în amiaza mare, ºi cu o dozã de satisfacþie pe chip cã-s priviþi ºi /sau citiþi de public. Tare mi-e teamã cã toþi aceºti traseiºti ambulanþi ce se prostitueazã lingvistic, se vor afunda iremediabil ( sau/ºi irefutabil?!) într-o fundãturã ºi sã nu mai iasã de acolo nici cu ariel ultra care scoate orice patã.
Eu unul sunt mai pudibond. Nu pot sã fac exhibiþionism cu…organele mele sau cu ale altora. Prefer sã scriu naiv, cuminte, dulceag, telenovelistic chiar, decât sã fiu un rebel fãrã cauzã dar cu o mulþime de (d)efecte, refuzând s-o tot bag ºi s-o scot, cicã poetic, cicã metaforic.
Iar dacã asta înseamnã cã-s un demodat, un om cu principii învechite, anchilozate, depãºite, atunci accept eticheta asta, titulatura de filistin. Pentru cã a nu fi la modã, în aceste vremuri, denotã eleganþã, nobleþe ºi o dozã de naivitate sorã cu prostia. ªi dacã par un lup etic îmbrãcat în berbecuþ tot e bine. ªi mai bine sã fiu etic în starea mea anostã decât pat(h)etic ( adicã jalnic) în literaturã.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Deci imi vrei raul, Carmen. :D sa nu mai pot folosi "pana" mea in anumite situatii? :))
Ce pixul meu! :)))
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2006-02-01 12:55:46
         
 
  Ce...pana mea! :))))

Bogdanel de-un timp gemea:
Fractura-mi-as pana mea!
 
Postat de catre ics ics la data de 2006-02-01 12:37:48
         
 
  Adelina, si eu cred ca nu va supravietui aceasta moda, insa pana atunci va mai curge multa scarbosenie fracturista in paginile romanelor, dupa care va disparea de la sine.
Gorzo, da, abuzul duce la dependenta si numai o dezalcoolizare lingvistica e eficienta.
Multumesc pentru randurile voastre
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2006-02-01 11:38:46
         
 
  A uza versus a abuza.
Cred ca asta-i dilema. Ca la alcool.

 
Postat de catre Epimenide Papadopulos la data de 2006-01-31 21:25:50
         
 
  Bogdan,

am descoperit in randurile tale multa amaraciune si este cumva justificata.
Ceea ce vreau sa stii este ca iti impartasesc punctul de vedere.
Ceea ce vreau sa-ti spun este ca timpul va hotari ce se va intampla cu acest curent.
Este doar o moda. Va supravietui? Eu cred ca nu.
Cuvantul este cel care ne reprezinta.
In rest, sa ne auzim cu bine, sa ne citim cu bucurie.

Prieteneste,
Adelina

 
Postat de catre Adelina Ionescu la data de 2006-01-31 18:21:49
         
 
  Multumesc de comentariile voastre. Sunt adevaruri pe care le traim,din pacate, intr-o societate intoxicata de manele si literatura pornografica si ,culmea, premiata  
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2006-01-31 16:15:45
         
 
  Of, Bodo! Cate adevaruri ai pus aici. Si cata amaraciune...  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-31 14:07:53
         
 
  eh! si tu:), bodoganesti de ciuda ca n-ai ,,talent``, uite eu pentru lipsa asta de talent de care zici tu mai sus, plang zi si noapte, asa ca nu te mai necaji..nu esti singur:)
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-01-31 14:03:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE