FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
...sau problemele unui "Don Juan" modern

Dragostea este un sentiment pe care majoritatea oamenilor nu il intelege. Prea putini sunt cei care ajung sa simta fiorul ce-ti zguduie literalmente trupul.
De ce?
Trebuie sa ne intrebam cum se ajunge la o asemenea situatie. Raspunsurile sunt evidente, insa putini sunt cei care pot sa le accepte. De multe ori, in momentul in care dezavuam concluzia, cautam sa modificam ipoteza pentru a ajunge la rezultatul dorit. Gresim, pentru ca incercam sa ajungem la datele care ne convin folosind cai gresite!
Exact aceasta se intampla in cazul iubirii... Prea multi si-au format teorii gresite si afirma cu tarie ca inteleg. Insa foarte putini reusesc sa se ridice deasupra mundanului si sa inteleaga adevarata esenta a iubirii... Iubirea este singurul sentiment care poate infrange instinctul de conservare al omului. O fiinta rationala poate sa renunte voit la propria-i viata doar pentru fiinta pe care o iubeste!
Iubirea despre care vorbesc aici este iubirea dintre parteneri (fie ei heterosexuali, fie homosexuali - de multe ori intre acestia din urma apare o dragoste mai mare). Aceasta din urma, la apogeul ei (adica in momentul in care persoanele potrivite se intalnesc), intrece orice alt sentiment cunoscut omului! Ne este greu sa intelegem asta daca nu simtim, insa pentru cel care a experimentat iubirea, forta ei mistuitoare este evidenta!
Foarte putini oameni sunt gata sa recunoasca propiile trairi emotionale. Ei incearca de multe ori sa le mascheze, se ascund dupa deget incercand sa gaseasca scuze... Aceasta este cauza atator drame sentimentale. Oamenii pur si simplu nu sunt capabili sa afirme cu tarie ceea ce simt. Ei se simt prost in momentul in care realizeaza intensitatea sentimentelor lor, ei se tem de propia forta pe care sunt pe cale sa o dezlantuie in ei. Din pacate, astfel ei raman captivi in realitatea meschina a fiecarei zile, refuzandu-si practic sansa evolutiei spirituale!
Se spune ca iubirea este o cale de evolutie intermediara! Eu afirm cu tarie ca fara iubire, orice evolutie este pana la urma in van! Omul nu este complet singur, el este complet doar alaturi de sufletul sau pereche!
Nu toti pot intelege asta. Nu toti trebuie sa inteleaga asta. Pentru tinerii din ziua de astazi, preocupati de masinile noi, de vedetele Tv sau de ultimele modele de telefoane, iubirea este un concept prea complex. N-au cum sa inteleaga cei ce insira cuceririle una dupa alta pe o lunga "ata a prostiei", ce anume inseamna sa traiesti pentru cineva, ce anume inseamna sa iti rearanjezi intreg universul pentru o anumita persoana. Acest sentiment poate fi inteles cu adevarat doar de cei intelepti!
Asadar sa acceptam asta: oamenii nu stiu sa iubeasca, oamenii nu stiu sa traiasca aceasta viata cu adevarat! Cei cativa care totusi o fac, sunt exceptia care confirma regula!

Oamenii nu stiu sa iubeasca! Insa vorbesc... Este usor sa faci asta...
Niste egoisti care emit teorii savante despre "agatat" si despre "contracte prenuptiale"!
Ganditi-va ca pentru voi, o persoana ar insemna totul! Ce ar mai conta atunci!

Aceasta este iubirea... Ea mistuie... Unire... Contopire de azur...

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Aooooleo, maică! ai dreptate, zgudui-i-ar să-i zguduie pă care nu bagă...la cap ce-ai zis tu acilea! numa' că nu poci pentru ca să-nțeleg ce zici tu cu ,, (fie ei heterosexuali, fie homosexuali - de multe ori intre acestia din urma apare o dragoste mai mare). Aceasta din urma, la apogeul ei (adica in momentul in care persoanele potrivite se intalnesc), intrece orice alt sentiment cunoscut omului! ''

adică... e cunoscut omului, dar nu e, cum ar veni nu e pentru cin' se pregătește ci, pentru cin' se nimerește... acilea ai fost prea proFund maică!
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-01-31 13:36:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Aici nu ma bag...
Nu de alta, da n-as vrea sa prind drag de tine si sa inceapa fiorul sa-mi zguduie trupul...da ceva tot te-as intreba...ca eu credeam, pana citii aici, ca fiorul e ceva suav...da sa revin la intrebare...de la cati volti in sus incepe fiorul asta sa te zguduie...ca incep sa-mi fac griji...
Desi, de ce sa nu admit, ar fi posibil ca teama asta a mea sa fie doar o teorie gresita, pe care mi-am format-o...
M-am ridicat deasupra mundanului, ce zici?...Crezi ca intelesei adevarata esenta?...



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-01-31 08:43:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE