FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Malin Stan
De Malin Stan din Onesti jud Bacau

Proze scurte ( pagini urmuziene)

Piatra filosofala

Vladut a venit fuga acasa, mai devreme, pe motiv ca a descoperit “Piatra Filosofala” vazut in filmul “Harry Potter”. Avea cinci ani cand la vazut, iar de atunci e in cautari mai profunde fata de ceilalti copiii, care atfel il marginalizeaza.
Parintii se uitau la T.V. si se pare ca erau si ei in cautari. De atunci Vladut a stat numai in casa cautand “Piatra filosofala”, iar toata lumea l-a dat disparut. Parintii in cautari , tranteau intr-una usile, cu gandul la intrare.


Totul pentru pasari

Dimineata , pe fiul vacarului de seara , niste ganduri il tot framantau. Merge obisnuit cu pasarile , pregatindu-le pentru taica-su, dar nu stie ce sa faca sa iasa bine caci taica-su e mereu nervos dimineata.
Au avut aceeasi discutie in mijlocul adunarii de pasari, dupa care murind, cei doi se sinucisera , la picioarele lor, lasandu-le sa ciuguleasca in pace.


Tactica

Albi veni repede in incinta sa-si adune baietii pentru o noua tactica, caci era din nou bataie.
-La treaba! Uite acolo e unul ce m-a batut si inca ma mai bate!
-Unde ma? La dracu! Nu vedem nimic!
Si baietii holbandu-se, vad ca o gasca e batuta de Albi, iar o alta ca-l bate pe Albi.
Gasca il luara pe Albi din multime iar cele doua gasti se batusera intre ele, Albi devenind arbitrul bataii, avand in spate o intreaga gasca, pe el.
Cum reusete oropsitul? Se intreaba trecatorii.


Scarile

Paul iesind din scara blocului, se opri o clipa, isi trase slitul si intra in scara. O fata, Emi veni dupa el in scara, dar il pierdu: el era la alta.
Emi il striga dintr-un impuls al inimii, dar nu auzeau decat tipaturi, in scara unde era. Si ele inca mai spera ca se va intoarce candva.




Trup din pamant

K tocmai se plictisise de mancat rahat, spre bucuria celorlalti si spuse:
-Iata, bine a-ti venit in orasul meu la pamant! Sa facem cunostinta cu toti! Mereu progresez, urmati-ma, priviti si faceti! Hai sa ii arat mai bine! Si se duse sa se asze linistit.
Toti uintandu-se in propriul pamant mostenit , gandesc cum sa-i faca acte.


Vise spulberate

Milut se trezi dup ace veni Daniel si stete la capul lui cateva minute bune, gandind: lasa ca-ti arat eu tie avere! Atunci se trezi spunand: “lasa-ma in pace” dupa care deschizand ochii spuse:
-O, tu erai!
-Da! Ce mai faci?
-Tocmai am visat ca averea o las tie., dar visul s-a spulberat.asta fara sa vreau.
- O nu-I nimic Milut, e doar un vis. Atunci Daniel disparu, iar Milut se trezi plin de sudoare.


Betie

Iesind la o terasa, Geo zareste pentru a nu stiu cata oara resaritul soarelui. Deodata cineva ii arunca ceva pe masa si el il citeste, era codificat. Un nou soare rasare spre dimineata, care-l gasete in terasa adormita, dormind si incepu sa cante de singuratate pentru sori.


Ajutorul Domnului

Venit acasa, Virgil se tranti in pat uitand de intalnirea cu Misail, la manastire. Dar el in vis faramantandu-se tot striga numele lui.Misail acasa fiind il lua prin surpridere si speriindu-l de moarte , el se trezi..


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  text ce pare o imporatanta asimilare alui Urmiz dar care totusi are un aer banal dar mascat de o concentrare ce se vrea popetica  
Postat de catre Malin Stan la data de 2006-01-31 14:03:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE