FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Voroavă de înfățoșare a primului descălecat în calamara Evropeii
Text postat de Camila Petrescu
Vă leato 7518 de la zidirea lumiei,iară de la nașterea Mântuitorului lumii 2010,pe timpul supunerii dahilor suptu Traian Impăratul, meseța cuptoriului,27.Adunându multă simpatie înspre grupul de cărturari evropeeni, m-am gătit de mari lucruri a face,sperând că toate cu noroc mi-or veni, fără de nici o zminteală dându războiu vităjeste pe pajistea literară. Socotesc că nu mă veți băga la strâmtori adunându evropeni di pretitinderile cu vrajbă întru dânșii, făcându-mă să pohtesc la ajutoriu,mai ales că feliul mieu nu-i de mari amestecături și zarve în cari pier până și boieri, cari s-au prilejuit de-a veni cu oaste.Nu că m-aș spărie de o turburare ca aceasta și de mazilire, ca omul sămeț și fără crieri,dar parcă-mi șade tot mai bine nevărsătoriu de sânge,blându și nemândru, că binele este bine de-a pururilea,chiar dacă nu pentru multă vreme stătătoriu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ba, pușche pre limba ̀̀mnievoastră cu Ingliterra,c-acușilea ar putea să se izvodească fantoma lui
Riciard clona a treia țîpurând din toți rărunchii: -O Evropee pentru o cămilă! Schimb pe care nu stiu cine s-ar încumeta a-l face. Poate vrun proprietar de mină, de diamante, care în timpul liber se delectează cu literatură de specialitate: Creșterea, prăsirea și dresarea cămilelor de povară.
P.S. Intre timp v-am citit letopisețele și v-am numit în sinea mea Urecheșan.Ai talent domnule!
A fost o intamplare să dau peste dumneavoastră,eram sub influența altei cărți.La al doilea descălecat sper sa nu va gasesc printre post-postmodernisti ca spre acolo am de gând să mă aburc.
Cu stimă!
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2010-07-30 19:44:15
         
 
  Cămila scaieți visează...Nici de-ar descinde-n persoană înțolită.n catrință Camila ceea lu' Carolică de Windsor, ce-are pă mă-sa crăiță-n Englitera și s-ar fuduli cu cocoașa-i îmbrăcată-n purpură ori de calculu' ăla ar fi unu' renal din rărunchiu' lu' Manolescu și mare cît koh-i-noor-ul! Prea mare-i rîca între prozodieri, prea puțintică literatură se vîntură prin lavra bleu, bezmeticii suduie veleitar, nerușinarea trecu de catapeteasmă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-07-30 14:13:17
         
 
  Inteleg ca trebuie luata in calcul si posibilitatea unui al doilea descalicat.  
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2010-07-30 09:07:51
         
 
  Asta nu înseamnă că vă puteți instala bivuacul pastișelor fără jenă; există niște reguli literare de bun simț, pe care observ că le ignorați cu vioiciune și cam ghicesc eu ale cui poale se ascund sub cocoașa clonatei Camile!
Oricum "avangarda" postată e jalnică,scremută și se amestecă prin arhaisme și cîte-o sintagmă care nu-i de acolo.
În altă ordine de bătaie, n-am idee la cît s-ar ridica despăgubirile în caz de ignorare a drepturilor mele de copyright!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-07-29 21:16:22
         
 
  Imi pare nespus de rău, domnule Recheșan, că v-ați retras de pe lavra Evropeenească
precum o trupă de ocupație străină rămasă fără merinde și muniții și având în dotare doar o
biată cămilă pentru transportarea rămășițelor care v-au tocmit gloria de altădată.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2010-07-29 18:26:58
         
 
  A vîrî deștu' în doru' lelii în călimară și a mînji o foaie de pergament nu seamănă cu izvodirea de letopisețe. Puteți persista în atitudinea asta păguboasă, prin lavra bleu țiuind a pustiu chiar și cămila poate, cîteodată, trece prin urechea acului, dar vă asigur că nu interesează pe nimeni sclifoselile de acest gen. Dacă ați băgat de seamă, eu m-am retras de pe europeea și am repostat doar acele texte care-s reprezentative pentru o a nume perioadă din istoria saitului. Îmi va lua doar un sfert de oră să le șterg și atunci veți putea strecura nestigherită cocoașa prin bortă.
Buchiseală ușoară!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-07-29 13:08:14
         
 
  Ma scuzati domnule Rechesan ca nu am stiut ca numai dumneavoastra puteti fi intr-un Grigore Ureche.  
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2010-07-29 00:02:06
         
 
  erată: pastișarea fără haz a textelor...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-07-28 22:58:34
         
 
  Camilo Petrescu,
Nu știu din al cui avatar te întrupași clonă isteață, dar te asigur că pastișarea textelor mele e o strădanie stearpă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-07-28 22:57:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE