FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Toleranța nu înseamnă slăbiciune sau citiți și judecați
Text postat de Emanuel Cristescu
Am primit din partea domnului Kosta Vianu următorul mesaj:

”Stimate domnule profesor,
Am intrat azi, experimentând cu surpriza apăsarea unui buton ascuns in josul paginii, secțiunea Administrare tag-ul Texte, intr-o zona pe care, mărturisesc, nu o deschisesem
niciodată. Nu am timp si nici curiozități de genul acesta. DAR am observat cu neplăcuta surpriza ca textele mele sunt supuse unei cenzuri pe Europeea! Nu se mai autovalidează, ca si pana acum, ci este nevoie de intervenția unui editor sau administrator, sau cum ii mai numiți dumneavoastră, ca sa poată apărea in pagina. Odată cu dezgustul si stupoarea mea fata de acest incalificabil gest de punere la index, va exprim, pentru a mia oara, dezaprobarea fata de aceasta felonie fără seamăn: pe de o parte nivel care asigura autovalidarea, pe de alta, ideea ca totuși, insul asta e... si ar trebui controlat. Acestea fiind spuse, va rog insistent sa aduceți nivelul contului meu la expresia sincera a disprețului dumneavoastră, punând astfel de acord ceea ce exprimați cu ceea ce simțiți. Faceți acest minim gest de sinceritate si va voi mulțumi public. Cu deosebita jena, KV”


Am dat următorul răspuns:

„Greșit, distinse coleg. Când nu va pricepeți sau nu înțelegeți ceva, înainte de a acuza ori de a sari ca ars, întrebați. Cu pacienta si înțelegere. Ce credeți ca as avea eu cu domnia voastră? Nimic domnule coleg. M-ați mai acuzat cu delogarea. Sper ca acum ați înțeles.
Situația de acum: presupun ca va referiți la faptul ca in dreptul textelor dvs. probabil apare "autovalidat" la unele si la altele numele unor membri. Așa-i?

Ei bine la Romanța desueta apare Mariana Ghicioi, la In apărarea muzei apare Auto-validat, la propunere autovalidat, la cântec din vis apare Ioan Jorz. Acestea sun textele pe care le aveți acum in editura.
Si fără să fi înțeles, fără să fi întrebat afirmați nonșalant si cu parapon: "ca textele mele sunt supuse unei cenzuri pe Europeea" După care acuzații inadmisibile: "dezgustul si stupoarea mea fata de acest incalificabil gest de punere la index, va exprim, pentru a mia oara, dezaprobarea fata de aceasta felonie fără seamăn" "insul asta e... si ar trebui controlat" "expresia sincera a disprețului dumneavoastră" etc.

Neelegant, ca sa mă rezum numai la atât, distinse coleg. De ce credeți ca v-as cenzura? Ce sa am eu cu dvs? Eu, va aștept cu răbdare texte care sa mă entuziasmeze sincer si va asigur voi reacționa.

Tot nu v-a ieșit din cap ca Europeea nu este un proiect mefistofelic? Europeea, credeți-mă distinse coleg, este un proiect altruist si angelic. In limita posibilităților mele si a înțelegerii de către membrii săi a acestei stări. Nu am nimic de împărțit cu nimeni si m-as bucura daca eforturile noastre comune ar da roade.

Cu toate disputele mele, cu Radu Ștefănescu, de exemplu, apreciez traducerea sonetelor ca fiind o mare realizare, si apreciez multe dintre textele colegilor noștri, inclusiv unele care va aparțin. Așadar insist schimbați-vă percepția asupra mea si a proiectului Europeea.

Si acum sa vă lămuresc: membrii cu nivel 100 așa ca si dumneavoastră pot intra in administrație si pot acorda una, doua sau trei steluțe. Colegii noștri pe care ii percepeți drept cenzori chiar asta au făcut: v-au acordat steluțe. Si a rămas numele lor acolo. Pentru că știți scandalurile cu steluțele anonime. Acum cine acorda ori scoate steluțe rămâne in editura. Ultimul care face o astfel de operațiune.

Spuneti-mi acum, merit eu ceea ce mi-ați scris?”

Citiți și judecați!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Radu Stefanescu inseamna infinit mai mult decat acele sonete traduse cu care incercati, inabil desigur, sa-l discreditati in calitate de poet. Inca odata dati dovada unei incredibile fatarnicii: va prefaceti ca laudati ceva, ignorand altceva, mult mai valoros, cu scopul evident de a discredita. Ati putea incerca asemenea metode in politica, domnule Cristescu, nu aici. Stiti ceva? Niciodata nu mi-ati laudat, sub nume propriu, chiar cu voce minima un text, fie el oricare. Ati expprimat numai intentia de a o face sau ati pretins ca ati fi facut-o. Exemplele de atitudine contrara, insa, va demasca, domnule proprietar. Cui serveste sa nu fiti direct? Sa spuneti exact ce ganditi despre ceea ce scriu? Nimanui, credeti-ma! In timp ce lui ... ma rog, NOMINA ODIOSA, ii preamariti talentul, unul existent doar in imaginatia dumneavoastra, va asigur. Ati asistat impasibil la acuzatiile unora ca nu as avea texte postate pe Europeea, fara sa schitati un singur gest de contestare. Dumneavoastra nu va amestecati in dispute marunte decat prin intermediari, asa e mai "eco". Fiti sanatos, eu nu cedez si va voi reaminti de fiecare data ce gresiti. pana cand ma veti da afara sau imi veti reduce personal nivelul. K  
Postat de catre sters sters la data de 2010-07-20 13:22:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE