FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Invitație
Text postat de Emanuel Cristescu
Au fost selectate texte ale următorilor autori pentru a fi publicate în revista electronică "Europeea"

Adresez autorilor de mai jos invitația de a-mi trimite fotografii nu mai mari de 64k pentru a posta textele selectate. Formatul revistei presupune legarea textului publicat de numele autorului si de fotografia sa.

Autorii care au fotografii in pagina de autor nu este nevoie să mai trimită. Le vom lua pe acelea.

Atropa Belladona dacă nu ne trimite o vom folosi pe aceea pe care am gasit-o pe net si pe care i-am trimis-o pentru validare.

Fotografiile vor fi trimise pe adresa "[email protected]". (Pot avea și alte dimensiuni prelucrarea urmând să fie făcută de către redacție)

Corneliu Traian Atanasiu
Atropa Belladona
Radun Gabor
Mariana Ghicioi
Sanda Nicucie
Ioan Peia
Gheorghe Rechesan
Sorin Solaris
Radu Stefanescu
Adrian Suciu
Kosta Vianu.

Pe viitor vom încerca să publicăm "textul săptămânii" (poem, proză, eseu, pamflet, sonet etc.)

Vă mulțumesc pentru sprijin.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Kosta, nu e nevoie sa ai incredere in mine, ca nici macar eu nu am... aici e vorba de kilobiti si milisecunde. fenomenul asta nu se poate desfasura in timp real. a, daca excluzi factorul uman, poti croseta tot felul de scenarii IT, de ex. ca s-a instalat in server un filtru soft (si inca unul extrem de inteligent) care citeste, pricepe si trimite la cos comentariile incomode... dar asta e deja SF.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-21 17:10:43
         
 
  Nu stiu ce sa cred, Radule. Prea s-au dus amandoua, cele vinovate, iar cele nevinovate nu. Ma rog, tu nu m-ai mintit niciodata asa ca tie iti acord bancutza increderii, care nu e o moneda falsa, chiar daca e tinichea curata.Cat priveste admiraqtia, haida-de! Aci prea o faci de oaie! Cristescu? Nu cred nici taiat, murat si in putina bagat. El admira altceva, cum s-a si dovedit. Nu te mai stradui. Pretuirea mea pentru ceea ce scrii ramane insa intreaga, la fel ca si in cazul lu Rechesan, care e un prozator adevarat, indiferent de rautatile lui sau ale altora. S-auzim de lucruri fine si de tot ce ne convine.Pa.  
Postat de catre sters sters la data de 2010-05-21 16:16:30
         
 
  Si inca ceva: ti-ai sters textele, ok, dar poate ca ai admiratori care ti le-au copiat si le-au pastrat. Poate unul dintre ei e chiar IC.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-21 14:50:38
         
 
  Kosta, din punct de vedere tehnic este IMPOSIBIL ca un comentariu sa-ti fie refuzat, sters, invalidat, etc CHIAR LA APASAREA BUTONULUI, atata vreme cat la mijloc se afla un om, care, nu-i asa, trebuie intai sa-l citeasca.
Or, daca il citeste, nu-l poate citi decat in site. Apoi, il invalideaza, sa zicem. De sters, nu poate! Dar in cazul asta ar aparea la "invalidate". Si crede-ma pe cuvant, comentariile tale nu apar la "invalidate". M-am uitat adineauri. Ai cu siguranta o problema la conexiunea de net. Nu te incapatana sa crezi in prostia cu cenzura, de data asta gresesti.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-21 14:48:35
         
 
  Comentariile mele anterioare, doua la numar, nu acesta cu "Nu fac scandal" au fost refuzate chiar la apasarea butonului "Comenteaza" de un editor prea zelos (apud explicatiile proprietarului site-ului)In acele comentarii explicam ca nu inteleg cum va face onor Cristescu sa-mi publice vreun text cat de cat semnificativ undeva, deoarece eu mi-am sters toate textele mai demult, in semn de protest, asa cum se stie. Cineva sau ceva nu a fost de acord cu acel comentariu si l-a refuzat inca de la urcare. Treaba voastra. daca asa intelegeti voi sa luati apararea maestrului, n-aveti de cat! Eu unul n-o sa-l laud si n-o sa-l apar niciodata, chiar daca pretinde ca ma pretuieste in public iar pe de alta parte face in asa fel incat sa mi se faca pierdute anumite comentarii. o fi si acesta un fel de a nu avea parti-pris-uri, cine stie? Eu cam atata am avut de spus si va doresc si voua la fel si la intreaga familie, amin!  
Postat de catre sters sters la data de 2010-05-21 14:27:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Nu fac scandal, nu ma leg de nimeni, repar primusul si atata tot "(Behemoth, Maestrul si Margareta - M. Bulgakov)
Acest comentariu, postat tot de pe IP-ul de unde le postez pe toate a fost copiat inainte de a trimite textul prin apasarea butonului "Comenteaza", exact spre a vedea cine imi poarta sambetele. Daca acest comentariu intra, am dreptate eu! KV
 
Postat de catre sters sters la data de 2010-05-21 14:04:01
         
 
  Texte aparținând celor cinci autori care au trimis pozele și au texte în literatura online (atelir literar) au fost postate în revistă(butonul trei rândul al treilea de sus)

Aștept și alți autori și recomandări. Inclusiv pentru textul ori textele săptămânii.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-20 21:41:47
         
 
  Mulțumesc celor care au trimis fotografii.
Aștept și de la ceilalți.

Se completează lista cu distinsul experimentalist tiraspolean latunski. Poate și neprețuita Nina, dacă se ridică la înălțimea gaspadinului să ne trimită. Deși nu cred că va renunța la aura de mister care se înconjoară.

Evident că îl invit și pe domnul Ioan Jorz.

Lipsa mea de pe site, cu siguranță că a condus la necunoașterea multor nume talentate. Mulțumesc celor care le vor semnala.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-19 22:21:30
         
 
  erata: orgoliul sau infatuarea, fara amandoua, ca inseamna acelasi lucru, scuze...  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-05-19 22:05:55
         
 
  Sorin are dreptate cu antologia. S-a facut chestia asta si pe alte site-uri.Cunosc acest lucru si a iesit un lucru bun. De ce nu, si pe Europeea? Cred ca aici lipseste unitatea, initiativa. Primeaza mai mult; orgoliul si infatuarea. Mult succes revistei on line si a celor selectati!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-05-19 22:02:26
         
 
  Ok, parinte :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-19 21:30:18
         
 
  Cea mai bune metoda de a raspunde unei provocari sau injuraturi este aceea de a participa in revista electronica a sitului cu texte de calitate.
Asa ca... bateti-va in texte!

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-05-19 20:18:02
         
 
  Sorine, ne harjonim si noi un pic, asa, de plictiseala. In afara de o mica injuratura de mama si o acuzatie de plagiat, trebuie sa recunosc ca Jorz mi-a vorbit intotdeauna cu multa eleganta.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-19 19:58:16
         
 
  Mah, nu va mai tot sfaditi.
Initiativa e buna, fiindca era si cazul aparitiei unei reviste fizice sau macar electronice a Europeei, ba chiar si a unei antologii.
Atunci cand m-am ocupat de un volum colectiv de epigrame al userilor de pe un alt site, m-am rugat de Ioan Peia si de Laurentiu Orasanu sa lase disputele cu patronii si editorii si sa participe cu texte pentru ca scriu bine si cel care pierde prin absenta lor e Maria Sa, cititorul. Ioan Peia mi-a trimis material pana la urma, desi era sceptic cu privire la aparitia cartii. Laurentiu Orasanu insa nu. Ca pana la urma sa fie chiar el organizatorul lansarii acelei antologii. In care nici macar nu era prezent.
Asa ca va rog sa lasati la o parte micile frecusuri si sa participati cu totii la acest proiect care este revista electronica Europeea.

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-05-19 19:13:43
         
 
  Ștefănescule, bine că se poate conta pe tine! Tu ai o grămadă de poezii, de mare valoare și o grămadă de alte chestii, nemuritoare, care trebuie tezaurizate pentru viitorime. Ce să-ți spun! Sănătate!

Ioan J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2010-05-19 18:33:53
         
 
  Eu nu regret rien! Entitatea să-l primească în sînu-i pe Pruteanu! Sîntem printre puținele popoare constipate la nivel unilinguistic. N-am auzit (văzut) pe nici un frațuz care să se simtă complexat că nu gavarește engleza. Nici pe sîrbi, nici pe ucraineni! Eu, care vorbesc moldovenește la nivel superior, românește la nivel mediu și bulgărește la nivel TV, chiar nu înțeleg complexul linguistic!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-05-19 15:05:58
         
 
  Sunt extrem de curios ce a selectat redacția, în pagina mea nu figurează niciun text...aș putea, la solicitarea proprietarului,trimite unul însoțit de o declarație a drepturilor de autor:))
PS Cred că editorii ar trebui exceptați de la selecție, părerea mea...și regret absența lui latunski din antologia nevropeică
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-05-19 14:12:14
         
 
  Dle Latunski,
Tot e ceva: contemplați arhitectura bingo și deveniți mai optimist.
Oricum, Tzociu nu e Tzurconica, pentru că arhitectura ei are cu totul alte firide prin dos!
Știți cum e cu poveste aia cupidonică: țara arde și amorașii se piaptănă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-19 14:00:20
         
 
  Cu atipică emoție aștept reacția lui Kosta Vianu. Fără a considera valabile intevențiile telefonice de mulțumire!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-05-19 13:56:40
         
 
  D-le Peia, visul meu, nemărturisit, a fost să-i distrez pe cei din jur. Dar am fost oprit la intersecție. Sînt fericit că taximetristul care m-a transportat pe căi lăturalnice, a oprit în mijlocul unei străzi și mi-a șoptit complice: "Asta-i vila lui Romică Țociu"  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-05-19 13:49:47
         
 
  Jorzicule, un banc vechi, dar bun. Baletul mare din Moscova. Anunt. Organizam concurs pentru ocuparea postului de prim solist. Suna unul. Alo. - Da, va rog. Ati sunat pentru inscriere la concurs? - Da' de unde, eu sunt schiop... - Atunci de ce ati sunat? - Sa va spun ca pe mine nu e cazul sa contati !  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-19 13:13:14
         
 
  Dle Latunski,
Fără nici o legătură cu contextul, jur! m-ați distrat cumplit!
Ceea ce mi-a dat un mic imbold ca, astăzi, să uit de fatalitate...!
Miersi bocu!!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-19 13:04:06
         
 
  De unde se vede că editorul inimos este și autor prodigios. Autor aflat în faza a treia de creație. Nu mă strofoc să vă explic care sînt cele cinci faze prin care trece un producător de literatură. Cine știe, știe, cine nu știe nici că-i folosește. Spre exemplificare: Nicolae Tudor este în faza a doua (împarte în mod egal pămîntul – omul și pogonul), iar Gheorghe Sârbu este în ultima fază (geniu pustiu – de aia vă și ignoră).
Faza a treia presupune un subiectivism bine dozat,dublat de potența omisiunii și de Boss aprobat. Plus alte cîteva mici neîmpliniri glandulare, deci omenești.
Mărturisesc întru iertare: am suferit puțin pentru că n-am fost nominalizat. Dar ce spun eu(?), am suferit chiar mai mult.
Noroc cu Nina, care mi-a ascuns lamele de ras, spreiul pentru gîndaci și pistolul cu aer comprimat (cumpărat de la Vaniușa în acceleratul 553, vara trecută).
O să-mi public creațiile pe ceasul meu electronic. Cu poza mea, cu tot!
Cum o să mă justific în fața Ninei? Care crede în mine și mă vede un scriitor mai valoros decît Socrate, decît Cristos ori Țuțea...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-05-19 09:57:42
         
 
  Mă simt onorat de afirmație, dar vă asigur că, fără jucată modestie, într-un anume plan, pe care-l am în fața ochilor, îmi port convingerea că jocul meu de-a literatura nu merită a fi consemnat nicăieri.
Îmi dau seama cît pare de îndoielnică afirmația mea, dar poate s-o ia oricine, cum dorește.
Evident că nu ăsta e motivul principal al refuzului, ci cu totul altul.
Dar ar putea să constituie un pretext minimal, întru justificarea atitudinii mele.
Am făcut, cîndva, o greșeală.
Nu o voi mai repeta!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-19 00:38:11
         
 
  Este o pierdere mică pentru mine dar mare pentru literatură.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-19 00:30:22
         
 
  Mulțumesc pentru informația expusă franc, dle
Cristescu!
Vdedeți ce editori inteligenți aveți?
Oricum, nu ați pierdut prea mult!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-19 00:26:06
         
 
  In ordine domnule Peia. Am pierdut o cafea decofeinizată. Editorul care a făcut selecția, pe care mi-a transmis-o, a făcut-o fără domnia voastră și alți câțiva. Eu am propus și îmi asum responsabilitatea invitării și a domniei voastre. El a anticipat reacția domniei voastre. Eu nu. Dar nu are a face. Vă doresc de asemenea succes. Însă probabil veți fi citit regulamentul.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-19 00:19:47
         
 
  Dle Cristescu,
Nu vreau să par gomos, dar v-aș ruga să faceți un mic by-pass cînd ajungeți la numele meu.
Am motive personale,- pe care prefer să le trec sub tăcere - care mă împiedică să apar în proiectata dv. revistă.
Pdap, este evident că și fără prezența mea revista în cauză va fi la fel de reușită, dacă nu chiar mai...
Îmi cer scuze pentru refuz și vă doresc succes!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-19 00:11:11
         
 
  Si sa nu uit, daca mi se da mana libera, in maxim o luna cartea e gata de tipar.

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-05-18 23:53:00
         
 
  Glumiți, desigur! Cum, adică, să urmez?! Credeam că o revistă literară, fie ea și digitală - nu electronică - se (re)lansează cu materiale (și nume) de valoare, nu oricum! Sau, poate, greșesc? Vor fi existând și oareșce critici literari, competenți, care au făcut selecția! Atunci - dacă e așa - omiteți-mă! Eu nu particip (nu public) de pe locul (incert) următor, nicăeri, și niciunde!

Ioan J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2010-05-18 23:52:46
         
 
  Sper ca sa fiu si eu in carte. Sau macar Sorin Solaris...

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-05-18 23:51:56
         
 
  Este in pregatire. Insa, iar o să mă critice distinsul CTA, mai trebuie ceva timp!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-18 23:24:31
         
 
  Niciuna, nici alta. Unii spun ca ar fi epigramist, dar sa nu ii credeti. Gura lumii e sloboda... :)

PS: Astept un raspuns la propunerea mea despre un volum colectiv de poezie al europeenilor.

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-05-18 23:21:17
         
 
  Sorin Solaris o fi vreun dramaturg? Ori vreun cleric? Sau medic stomatolog?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-18 23:08:52
         
 
  Domnule Ioan Jorz,

Selecția de mai sus reprezintă un pas. Nici primul, nici ultimul.

Va urma și Ioan Jorz și vor urma și alții.

Revista există (http://www.europeea.ro/main.php) însă nu a mai fost actualizată. Un editor inteligent și inimos mă ajută.

Editorii pot face selecții și recomandări (dintre textele postate pe site) pe care să mi le trimită.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-18 23:07:39
         
 
  Domnule Cristescu, inițiativa d-voastre este, cel puțin, interesantă. Cel puțin, interesantă, atâtă vreme cât nu știm cum va arăta noul format ("electronic" ?!) al revistei. De ce nu și Ioan Jorz?! Aveți ceva cu mine? Cu stimă,

Ioan J

P.S. Poate publicați și ceva poezie de valoare! Și nu la valoare editorială (editorialistică) mă gândesc.
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2010-05-18 22:36:33
         
 
  Revin: de ce nu si o carte de versuri care sa cuprinda cativa din autorii de pe Europeea? Startul l-au dat alte situri literare care au tiparit deja antologii de poezie si epigrama.

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-05-18 22:34:08
         
 
  F'un epigramist, ceva? Nimic?...

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-05-18 22:31:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE