FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
iubito
Text postat de florin ispas
Iubito, îți dedic aceste rînduri scrise pe marginea tristă a unui gînd cu speranța că nu mă vei uita curînd.Drumurile noastre au luat forma unei inimi frînte iar cerul albastru s-a acoperit de nori.Mă gîndeam să implor stelele din ochii tăi dar am realizat că destinul s-a semnat implacabil în cîteva minute.Ne-am cunoscut într-o gară mică de tren și o vreme am călătorit împreună prin noaptea ce o vroiam lungă de 50 de ani.Buzele tale aveau gust de cireșe amărui iar pieptul generos se ridica și scădea într-un flux și reflux amețitor.Mi-ai spus că dacă două trupuri se unesc, matematica devine doar o stare fluidă din care doar fluturii mai iasă atunci cînd își dau obștescul sfîrșit.Ce frumos era! Ce frumoasă erai! Ce minunat era trupul tău gol desenat pe patul alb și pur.Apoi, a venit toamna, culegeam frunze moarte, călcam pe trupuri de vară moartă și ne sărutam la statuia veche din centru cu vîntul ce trecea prin părul tău.
Dragostea nu durează o veșnicie.Așa mi-ai spus la finalul poveștii noastre.Ți-ai făcut valiza mică, și odată cu iarna ce se instala ai plecat.A rămas în urma ta doar mirosul de levănțică, păpușa cumpărată din bazarul de la Neptun și amintirea.
Te-am văzut la brațul soțului tău , timidă, fericită, tandră.Gara noastră mică a rămas undeva în urmă cu trenuri ce vin și pleacă pe liniile destinului..
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE