FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
taxa
Text postat de florin ispas
Ne pun ăștia taxă pe viață.Deja ne-au vîndut la fier vechi cu totul iar acum ultima taxă care se mai pune este taxa pe gura de aer.Taxă pe pașii pe care îi facem, taxă pe gazele rezultate de la fasole, ceapă și alte alimente eructabile.Să fugi în Congo nu glumă!. Bocul, Ilici, băselul marinerul ne-au aruncat de 20 de ani încoace într-o hazna putredă iar noi, stăm bine mersi acolo.Ne-am obișnuit cu putoarea,am ajuns să credem că menirea noastră este aceea de a fi niște simpli cărători ai rahatului cu găleata.Fraților rahatul e așa de mare încît nici cerul nu se mai vede de el.Grămada a devenit atît de evidentă încît am ajuns să o ignorăm din lipsă de altceva.Patriotism! Patriotism! Stai române acolo și înghite!.Să nu ridici capul din buda istorică deoarece o să mori de ciudă văzînd cît de departe sunt vecinii tăi!.Ne mulțumim cu resturi europene, înnecăm amarul în bere și înjurăm vîrtos la meciuri.Nici măcar alea nu sunt ale noastre.Sunt amanetate de lachei care au ajuns să facă burtă din decepțiile unora sau altora.Greve! Să facem greve! Păi să facem greve și să dărîmăm cutia cu rahat odată! 3 zbiară a nemulțumire, 2 înjură pe la colțuri iar 5 bat din palme de foame.Facem greve fiecare în colțul lui căci atît suntem de dezbinați încît o să uităm mîine pentru ce mai facem grevele astea.Oricum am uitat să trăim, dacă am știut vreodată, preferăm să ne săpăm gropi comune în care să cadă vecinul.Da! Vecinul are o nevastă blondă, tînără, nurlie și cu foc la coadă iar dacă pică în gropăciune cine știe?.Poate gustăm din farmecul dînsei.
Fiecare amărît are un telefon mobil, haine găsești peste tot, iar magazinele sunt pline de vise.Dacă faci comparații cu anii 80, o să vezi dstanțe de la cer la pămînt.Dacă te uiți mai aproape realizezi că totul a fost o învîrteală în jurul cozii.O iluzie optică menită să ne facă să înghițim în sec și să aplaudăm supermarketurile apărute ca ciupercile după ploaie.Batem din palme, înjurăm și din patru în patru ani ne luăm pastila amară mergînd la vot.Mai bine votăm la gardul națiunii că oricum hîrtia zace pe undeva prin palatul parlamentului.
La școală se vrea să facem din copii niște tembeli cu 8-9 clase, reducem orele,punem dascăli fără motivație, bătrîni sau pur și simplu niște idioței care știu să lingă bine dosul onor inspectoratului și gata!. Am rezolvat-o cu golanii care știu prea multe și cer.Normal! De pe goagăl afli și cum se înmulțesc fluturii și cîte perechi de chiloți poartă ministreasa X , cîte gaze trage la ora 8 fix primul cioban al patriei.Să stăm lîngă el și să aflăm cîte kilograme de brînză a făcut între orele 8-18 și de cîte ori și-a descris crizele în emisiuni la Otv.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE