FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cine este...? (episodu' unu)
Text postat de Cristian Vasiliu

Cine este Radu Ștefănescu? Un puști scund, ras în cap și cocoșat ce ascultă toata ziua Paraziții (alea versuri nu ce găsești pe Europeea!), poartă un tricou cu imaginea diluată de soare și jeg a lui Kurt Cobain și o pereche de blugi evazați de sub faldurile cărora nu îi ies decât rareori adidașii. Asta și pentru că are laba piciorului mică și dacă ar fi să mă iau după ultimele teorii antropometrice – nici nasul său nu este mai impunător decât un nasture de prohab! – pot trage concluzia că și alte părți alte corpului său sunt minime. Minime am spus! Cine este Radu Ștefănescu? Nici nu contează până la urmă fiindcă autorul Radu Ștefănescu îl strivește. Autorul Radu Ștefănescu este un bărbat vânjos, cu plete blonde, cu o privire aprigă și visătoare, un bărbat care a strâns mâna lui Shakespeare.

Cine este Ioan Jorz? Un tip interesant ce seamănă cu Alain Delon pe vremea când juca în “Samuraiul”. Fumează doar țigări de foi, poartă costume de firmă și toate cămășile lui albe au pe guler brodat cu fir de aur inițiala numelui: J. Se prezintă: Jorz! Ioan Jorz! Femeile îl țin pe brațe, iar bărbații îl invidiază. Și eu îl invidiez! Doar a dat mâna cu Tomozei (traducătorul lui Shakespeare). În schimb, cine este autorul Jorz? Ohhh! Ce arătare hidoasă! Ce pitic cu fața enormă și turtită de parcă a intrat sub un compactor! Scrie cu piciorul pentru are mâinele amputate (drept pedeapsă pentru că abuza de sine însuși!) și e măcinat de ură. Trăiește în canale și de obicei iese la suprafață doar pentru a se hrăni din gunoaie. Cum naște un catren cum îi lucesc ochii, îl privește căzut în extazul martirilor și șoptește gâfâind: „ My precious!”

De ce sare autorul de catrene șchioape Jorz la autorul Radu Ștefănescu, când mai potrivit ar fi să-l invite pe puștiul scund Radu Ștefănescu la o bere?

Cine este Rechesan?... J (va urma)

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE