FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Comentariu cenzurat la textul “PROPUNERE”
Text postat de nicolae tudor


Am spus acolo ca autorul Dragos Iovan a gresit scriind “nivel de postare” si corect ar fi fost “nivel de acces”. Nu a corectat acel text, mi s-a sters comentariul ca ulterior sa fie repostat corectat.
Elitisti, de ce va este rusine cand nu stiti cate ceva?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mihai, eu chiar mă gândeam la Înviere (nașterea din nou) de unde și greșeala. Chiar nu mi-am dat seama de eroare. Important era mesajul care îndemna la iubire și toleranță creștinească în această perioadă, când așteptăm să se dechidă cerul. Cred că un astfel de mesaj nu trebuie luat în deșert, bagatelizându-l printr-o bășcălie imatură. Cu amiciție,

Ioan J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2010-03-21 12:25:56
         
 
  dle jorz, oare de ce am sentimentul că, de fapt, paraponul dvs e provocat de gafa pe care ați făcut-o confundând paștele cu crăciunul și, mai ales, că respectivul pocinog v-a fost semnalat de vasilica-mult-hulita?

v-a scos din țâțâni a la turca bre-ul pe care l-am folosit? da' tare sensibil mai devenți atunci când sunteți ținta unor critici, indiferent cât de firave ar fi ele...

să vă amintesc oarece replici vitriolante al căror părinte spiritual, cu onoare, sunteți? nu cred că e necesar, deoarece toți cei de aici, din europeea, știm să citim și, culmea, mai și înțelegem câte ceva!

cât privește un ipotetic ciomag literar pe care l-ați folosi împotriva mea, contrapondere la bâta cu care ziceți că umblu eu pe aici, prin site, eu zic să fie primit, sunt vaccinat. și, mai presus de toate, nu sunt un supărăcios, chiar mă amuză jocul ăsta.

faceți dvs o epigramă bună, luați-mă în tărbacă, și fiți convins că voi fi primul care mă voi amuza! dar aici e problema, știți cum se zice, mulți privesc, puțini văd...

așa că deferenței ipocrite care degenerează la cel mai mic declic în poale ridicate-n creștet, îi prefer de una mie ori această ghioagă...

cu egală contra-amiciție,
adrian mihai

(p.s. îmi puteți spune fie adrian, fie mihai, cum vă vine la gură, ambele sunt prenumele mele.)




 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-03-21 11:32:06
         
 
  Domnule Adrian, sau Mihai - că nu știu cum să vă mai numesc, epigrama nu presupune politețe ci, chiar, o reclamă! Vă dați seama că nu pot "duela" cu domnia voastră, fără a avea sentimentul că ne încrucișăm ciomegele, nu spadele (atâtă vreme cât dumneavoastră vă adresați cu "bre")! Probabil că vizați un adversar imaginar! Cu amiciție,

Ioan J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2010-03-21 00:27:16
         
 
  Cred că, măcar în acestă perioadă de post și smerenie - când ne pregătim să sărbătorim nașterea Mântuitorului, ar trebui să fim mai deferenți, unul cu altul!
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2010-03-20 22:24:09


Domnule Jorz, va rog, nu mai vreau sa ma intorc la Craciun, sa fie iarna. Vreau sa fie primavara, sa vina Invierea Domnului nostru Iisus Hristos, sa fie Paste!
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-03-20 22:38:09

ioane...

la gândul care nu-mi dă pace
nu pot a comenta nimica:
bre, ori de-ți place ori nu-ți place,
are dreptate vasilica!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-03-20 23:15:16
         
 
  daca semnala greseli nu putea fi de flori de mar. un com nu poate fi sters decat daca este vulgar prin cuvinte nebanate sau face atac la persoana.
Situl este un atelier si nu o revista literara tiparita unde este nevoie de responsabilitati redactoriale. europeea are revista europeea si acolo sunt propuse textele cele mai reprezentative.
eu am spus acolo ca in popor exista zicala (deci nu am pus de la mine cum ca "am auzit", "se vorbeste ca", "unele voci spun ca". proverbul era: "pana nu esti prost nu poti sa fii destept" care este injuria? eu cred ca vinovata a fost doar musca de pe caciula.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2010-03-20 22:40:33
         
 
  Domnule Jorz, va rog, nu mai vreau sa ma intorc la Craciun, sa fie iarna. Vreau sa fie primavara, sa vina Invierea Domnului nostru Iisus Hristos, sa fie Paste!In privinta smereniei, aveti dreptate, suntem in Post si trebuie sa fim mai buni. Va doresc Post usor si Sarbatori pascale, fericite!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-03-20 22:38:09
         
 
  Pur și simplu..comentariul nu era "pertinent" era unu' de flori de măr ca să vă aflați în treabă! Dacă aveați o părere în legătură cu subiectul postat o puteați face...mai ales că era vorba de penalizarea unui limbaj neadecvat, injurios pe sait.Clovneria la care vă dedați în mod constant mă face să cred că nu motive literare vă animă, ci doar aflatu' în treabă..cînd nu poți face, te faci că faci!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-20 22:31:12
         
 
  de ce sa-mi fie rusine daca un inalt editor sterge fara rusine un comentariu pertinent?  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2010-03-20 22:25:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule CTA, dacă însărcinări editoarialicești te îndreptățesc la un asemenea ton, atunci eu mă declar un scriitor demodat, înțelegând prin asta că politețea între oamenii de litere este ceva vetust, perimat!
Am sesizat și eu greșeala respectivă și faptul că autorul (ei) a repostat textul, corectând-o. Nu e un capăt de țară, nici motiv de (re)atenționare, din partea domnului Tudor, nu e!
Cred că, măcar în acestă perioadă de post și smerenie - când ne pregătim să sărbătorim nașterea Mântuitorului, ar trebui să fim mai deferenți, unul cu altul! Cu amiciție,

Ioan J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2010-03-20 22:24:09
         
 
  Nicolae,
Dacă ție nu ți-e rușine pentru un gest prostesc, nouă de ce să ne fie rușine că ție nu ți-e rușine?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-20 22:22:26
         
 
  Cu rusinea este ca si cu prostia. Daca ai unul inaintea ta...  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2010-03-20 22:15:15
         
 
  Nicolae, dar ție nu ți-e niciodată rușine, de nimic (ai repetat comentariul ăla tembel de vreo 30 de ori)? Sau forța ta morală te face imun pînă la neobrăzare? Sau în asta constă vehemența drojdiei nedreptățite?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-03-20 22:12:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE