FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Maria Prochipiuc




Maria în viziune graficã

Notã:

Aceastã graficã a fost inspiratã din versurile respective ºi a participat la expoziþia de graficã în cadrul Cenaclului din "Pod'" - 30 octombrie 2003 de la Iaºi. Expziþia a conþinut atât lucrãri inspirate din poeziile volumului Duminica Sinelui de Dan Tristian, cât ºi lucrãri inspirate din alte texte de pe poezie.ro.

vizitaþi>>>>>>Cuvânt ºi culoare ... - Maria Prochipiuc (Decembrie)




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Elena,

am postat mai târziu explicaþia acestei grafici tocmai pentru a vedea viziunea cititorilor.
Un tablou alegoric cu personalitate. O dimensiune a autoarei care va putea fi valorificat intr-una din galeriile de la sectiunea arta ale "Europeii"
Sper ca textul, excesiv calofil, din postare, nu se regaseste si in tablou.

Îþi mulþumesc de îngãduinþa opririi asupra textului meu! Îþi ºoptesc un secret: verdele indiferent de nuanþã este culoarea care mã defineºte.

N.A.I., mã bucurã oprirea ta, mângâind cu privirea cuvintele regãsite în imagine. Explicaþia o gãseºti sub text, trebuie doar sã dai clik dupã>>>>


Sorin, Maria poate fi vãzutã ºi în viziune graficã sã ºtii! Viziunea aceasta este a unei femei (o tânãrã la jumãtatea vârstei mele a reuºit s-o contopeascã pe Maria cu natura ).

Dana,
Vin ºi eu în livada ta, Maria! Mã primeºti? Te aºtept cu mult drag! Cuvintele mele sunt simple, dar sufletul îmi este o metaforã.


 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2004-05-05 17:34:25
         
 
  Nicolae

aveam vise mari, s-au naruit toate intr-o clipa- Greºeºti ! Visul rãmâne vis! Poate sã renascã ºi din cenuºa altui vis!

Un gand din crepusculul de lumina:
ªi mâine e o zi______Azi, lumea se sfârºeºte pentru tine, eºti trist ºi îþi spui: Va fi ºi mâine o zi dar ºtii bine cã acel mâine va fi tot un AZI, poate mâine vei reuºi sã zâmbeºti atunci când soarele va scãpãta primele raze, poate zâmbetul va fi cel care îþi va acoperi chipul cu blândeþea lui mângâietoare. Esenþial e sã fii încrezãtor în tine, sã nu te vestejeºti precum firul de iarbã sub arºiþa soarelui necruþãtor, trebuie sã fii ca piatra peste care trec râuri ºi chiar dacã o mutã din locul ei va fi mereu piatrã ºi... poate MÂINE, cel de AZI îþi va umple golul din inimã cu iubirea ce va ºterge ºi ultimul rid. Da, ºi mâine e o zi!


Gândul meu s-a materializat în : href="http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=375 ">
Dãruind vei dobândi ... Maria Prochipiuc [Maria]

Voi ascrie un articol referitor la postarea imaginilor dar încã mai am de învãþat, promit cã voi face acest lucru, dacã nu eu, rog pe altcineva.
 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2004-05-05 16:40:07
         
 
  Vin si eu in livada ta, Maria! Ma primesti?

Primul vers e fantastic! Potopul, acela care in mod normal ne duce cu gandul la frig si urat, capata aici expresie pozitiva! Nici nu stiu ce sa mai zic, cum sa ma argumentez..
 
Postat de catre l;'l da la data de 2004-05-05 00:19:54
         
 
  He! He! He!
Cica Maria in viziune grafica :) Eu cred ca pictorul are talent doar la pomi. Pe Maria n-a vazut-o bine, probabil obosise de atatia pomi si a baut o bere. Si mie mi se intampla sa mi se faca sete cand desenez. Odata am desenat-o pe Liliana, colega din banca a treia. Vroiam sa-i fac un cadou de ziua femeii. Am desenat-o cu creionul chimic si am cumparat un snur alb-rosu. Rezultatul a fost ca n-a mai vorbit cu mine pana in clasa patra. Atunci a recunoscut ca nu auzise, pana la mine, de pictorii modernisti si mi-a cerut autograf pe portretul desenat de mine. N-am putut sa-i dau pentru ca nu mai aveam creionul ala chimic. Dar nu s-a mai suparat pe mine, eram mari acum, eram in clasa patra.
Imi place textul,
st
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2004-05-04 11:28:18
         
 
  Degetele verzi ale ierbii ... superb !
A cui viziune grafica este aceasta ?
 
Postat de catre Nicolae Alexandru Isaia la data de 2004-05-03 21:54:55
         
 
  Erata: "care va putea fi valorificata"  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2004-05-03 21:31:24
         
 
  Un tablou alegoric cu personalitate. O dimensiune a autoarei care va putea fi valorificat intr-una din galeriile de la sectiunea arta ale "Europeii"
Sper ca textul, excesiv calofil, din postare, nu se regaseste si in tablou.

Pentru Nicolae: sa intelegem ca ti s-a cerut celebra "taxa de protectie" ? Daca este asa ma solidarizez cu tine, si ii rog si pe altii sa o faca.Protestez impotriva manifestarilor de tip mafiot tolerate de regimul actual. Daca vrei si ne dai amanunte putem protesta impreuna, putem initia demersuri, etc. Scrie un articol pentru sectiunea politica. Oricum atentie pe cine votati.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2004-05-03 21:30:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Maria,
multumesc pentru ingrijorarea ta observand absenta mea de un timp. Asa este ,am luat calculatorul de-acasa si nu mai am internet. Am deschis un bar asa cum am mai spus, nu am dormit de 100 e ore si sunt obosit. M-am confruntat cu probleme grave. Cred ca exista Dumnezeu, azi dimineata a scos la poarta o vecina tocmai cand o gasca periculoasa care mi-a cerut pe datorie o noapte intreaga era pe punctul sa ...
Am deschis un bar amenajat cu gust, amangajat fetita mica si am dat "lectii" tuturor despre cum trebuie sa se desfasoare o atfel de activitae. OAMENI BATRANI IMI PUPA MAiNILE, nu mi s-a mai intamplat!
Au venit gastile (credeam ca sunt doar in filme)si Bianca e speriata, tremura incasa. Am nvestit toti banii aici, este implicata si politia, nu am cui sa ma adresez. Voi dormi cateva ore si voi cauta o solutie.
Despre poemul tau vizuat numai admiratie. Daca ai invatat sa postezi cu imagini, te rog sa scrii un articol si invata-ne si pe noi cum ai facut, pas cu pas, fiindca aducerea imaginilor invioreaza situl.
aveam vise mari, s-au naruit toate intr-o clipa.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2004-05-03 19:58:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE