FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Margareta Georgeta Vadan
Se pare ca lectura este un bun exercitiu prealabil scrisului, mai bine zis compozitiei. Am asteptat destul de mult pana sa intru in "tagma" celor ce-si "dau cu parerea" si inca nu o faceam daca nu observam ca se manifesta si in acest cenaclu literar vestita " amabilitate" romaneasca.
Concret, ma refer la " colegul " scriitor sau poet care a sarit la "gatul" Rodicai Lupu , " apreciind" calitatea textului referitor la primul cenaclu .
Dupa calitatea comentariului,dupa "sentintele" din textul lui, cred ca este destul de tanar si fara prea multe lecturi la activ. I-as recomanda ciclul "Sfarsit de mileniu " al genialului Radu Tudoran, lectura din care poate invata ca o fraza stufoasa, care poate parea agramata, daca o citesti cu atentie are un farmec subtil si cere multa munca.
In cadrul unui Atelier Literar orice stil este permis( mai putin greselile gramaticale) iar comentariile trebuie sa fie constructive, nicidecum jignitoare.
Daca mai tanarul literat nu a inteles nimic din textul Rodicai, este de vina capacitatea lui de intelegere si nu textul si autoarea lui ( sper ca cel in cauza sa faca distinctie intre capacitatea intelectuala si capacitatea de intelegere si sa nu se simta jignit de comentariul meu).
Este de apreciat la oricine efortul de a asterne pe hartie ceea ce gandeste, de asa maniera ca scrisul sau sa atinga ceva din interiorul cititorului. Ordonarea ideilor si sentimentelor si, mai ales, introducerea lor intr-o "forma " accesibila tuturor, cere mult efort si mai ales iubire si respect fata de cel ce citeste.

Urari de bine tuturor celor care s-au " deschis" in cadrul acestul Atelier Literar.

Margo
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Margareta, am citit cu atentie toate textele, si eu o apreciez pe Rodica si pe ceilalti colegi, dar hai sa ne calmam putin si sa nu mai nominalizam, nu s-a deschis nimic pe site:) ai sa vezi, decat o fereastra pentru toti cei ce vor sa scrie, ce si cum asta e povestea aceea lunga fara final:)
pace?:)
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-01-24 19:19:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Margo, pace. Hai sa facem pace. Repet, ii faceti jocul lui Dodu. El isi rade in guler acum de valurile facute. Haideti va rog, linistiti-va.

Cu drag.
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-24 18:15:57
         
 
  Explicatie : in titlu am folosit verbul A URI ( adica a nu suporta) si nici9decum verbul A URA ( adica dori) . Este greu sa te faci inteles fara diacritice .

Margo
 
Postat de catre Margareta Georgeta Vadan la data de 2006-01-24 16:41:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE