FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Margareta Georgeta Vadan

Am sters primul titlu “invat sa scriu’, temandu-ma de “vigilenta” celor ce comenteaza textele, care urgent m-ar si s-ar fi intrebat : ce cauta intr-un Atelier Literar cineva care este ucenic intr-ale scrisului : inapoi la clasa I ! De fapt , scriu de la varsta din sus amintita clasa ; am mai si creat uneori, doar pentru a-mi usura preaplinul sufletului, uneri de mult amar, alteori de prea multa bucurie, dar niciodata nu am avut curajul de a ma « scoate la vedere ».
Citind textele si comentariile participantilor la crearea literaturii contemporane , constat ca scrisul este molipsitor , uneori si stilul . Am admirat abordarea « sampanie » a Matragunei , tonul ei are savoarea bauturii amintite, care te gadila placut in cerul gurii, dar te pocneste la inteligenta, uneori constructiv, dar daca este in exces …priviti comentariile la text.
Revenind la tema, incepand de la Homer, se parea ca nu se poate mai bine in materie de creatie, dar spiritul uman a evoluat , ( vezi Dante, Shakespeare, Garcia Marquez , etc.) si parca intotdeauna este loc pentru inca ceva. Dovada este prezentul Atelier , cu Maestrii si ucenicii ce-l alcatuiesc. Chiar daca spiritul polemic este dominant, sunt unele texte care chiar pot fi numite CREATII , ceea ce demonstreaza, daca mai era necesar, ca : « nimic nu se pierde, ci totul se … compune ».
Succes tuturor !

Margareta Georgeta Vadan
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Margo,
Scrie ceva frumos. Tu poi s o faci !
Astea sunt numai vorbe... Vei rmne fr muz ! Crede-m.
Nu ai ce nva de aici ! Ai talentul i asta este suficient... Va avea cine s te aprecieze... Fii sigur. Believe it !

Scrie ! Prezint-ne ceva creat numai de tine. Fr discuii, fr colaborri, fr consultri, fr stngcie. Direct. Numai de tine. Apoi, poi s discui.
 
Postat de catre CT Popescu la data de 2006-01-25 19:35:02
         
 
  Atunci, bine ai venit Margo! Si multa inspiratie, iar muza..., lasa ca vine ea.  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-25 15:32:15
         
 
  "sunt unele texte care chiar pot fi numite CREATII"
Margareta Georgeta Vadan

Nu ai vazut, fato, furtuna de deunazi? Aici totul e CREATIE.
Sau vrei sa se starneasca iar uraganul, de n-o sa mai stie domnul Sorin Teodoriu cum sa se imparta pe comm_uri spre a face liniste.
Grija mare la ce scrii...

Altfel, succes si tie!
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-01-25 14:22:58
         
 
  Multam de urare, Margo, iaca, ma luai si io dupa Sorin, sa ramai aici, langa noi, si daca te pisc, sa-mi dai inapoi peste mana, ca nu ma supar! :) Sa dai chiar tare! :))))  
Postat de catre ics ics la data de 2006-01-25 13:57:22
         
 
  Sorin,ai inteles bine, incerc de mult sa scriu, dar "muza" ma cam ocoleste. Poate , vizitand mai des atelierul, o sa ma "molipsesc" !

Margo
 
Postat de catre Margareta Georgeta Vadan la data de 2006-01-25 12:49:02
         
 
  Margo, sa inteleg ca ramai in Europeea si vei scrie? Sau doar... Nu stiu, chiar nu inteleg ce mesaj ascunde articolul tau.  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-25 11:33:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE