FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un botoșănean sparge topul muzical mondial
Text postat de Carmen Stanciu
Mircea „Joe“ Rusi este botoșăneanul care i-a captivat pe străini cu vocea și chitara sa. Bluesmanul a urcat fulgerător 29 de poziții în topul mondial de blues ReverbNation. Dacă la începutul lunii se clasa pe poziția 49 într-un top de 10.000 de locuri, acum a mai urcat 29 de poziții. Muzica botoșăneanului este gustată de milioane de oameni, iar solicitările pentru concerte vin în număr tot mai mare. La 34 de ani, Mircea „Joe“ Rusi a ajuns pe poziția 20 în Global Blues Chart și nu pare să se oprească.

Botoșăneanul are toate șansele să intre în Top 10. Mircea a studiat vioara la Liceul de Art㠄Ștefan Luchian“ din Botoșani, dar marea sa dragoste a fost chitara. Studiile liceale le-a făcut la Iași, la Colegiul Național de Art㠄Octav Băncilă“(...)
„În Norvegia am ajuns pentru că în țară nu se putea trăi din acest gen muzical. Într-o seară, după un concert la care am cântat cu Țăndărică, stând la povești, acesta mi-a spus: «Copile, ce cânți tu trebuie cântat în altă parte»“, a spus Joe Rusi. Scandinavii l-au primit cu brațele deschise și chiar i-au plătit o bursă la Berklee College of Music din Boston. Joe a urcat în topul mondial de blues alături de artiști precum Joe Bonamassa și Van Morrison. (...)

http://www.adevarul.ro/articole/botosani-un-botosanean-sparge-topul-muzical-mondial.html
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  http://mytalentro.ning.com/profile/MirceaJoeRusi
Da, Mircea va avea ce "spune" in muzica. E bun.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-10-29 22:59:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE