FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Portret: Virgil Ștefan Prispian: „Să cânți live, să fii pe scenă, e ca un drog“
Text postat de Carmen Stanciu
Cântă de la 11 ani, iar acum, la 33, recunoaște că este „dependent de muzică“. De câțiva ani, tânărul își împarte viața între Botoșani și Norvegia.

Încă din copilărie, Virgil Ștefan Prispian și-a descoperit pasiunea pentru muzică. Primul instrument la care a cântat a fost acordeonul. Cum a ajuns la liceu, chiar dacă s-a înscris la profilul de matematică-fizică, botoșăneanul a rămas fidel muzicii. Astfel că, în adolescență, artistul a dat acordeonul pe pian și împreună cu alți patru prieteni a „încropit“ formația Verdict. „Primul concert l-am dat în Republica Moldova, în cadrul unui schimb de experiență între Botoșani și Glodeni. Erau câteva mii de oameni și am cântat cam 45 de minute în cadrul unui spectacol în aer liber, organizat de autoritățile de acolo“, își amintește artistul. La scurt timp s-a alăturat formației Seism și împreună cu renumitul bluesman Mircea „Joe“ Rusi și alți doi prieteni, Mihai Chiriac și Cătălin Dascălu, a susținut (...)

http://www.adevarul.ro/articole/botosani-portret-virgil-stefan-prispian-sa-canti-live-sa-fii-pe-scena-e-ca-un-drog.html


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE