FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vadim face presedinti
Text postat de ecsintescu virtual
Traian Basescu a preferat astazi sa fie o centurista amatoare de Dacii autohtone vopsite-n Logan in loc sa participe in calitate de felationista sefa la Licuriciul cel mare care astazi a implinit 233 de ani de impartit felatii in stanga si in dreapta.
Daca ne aducem aminte ca in campanie, Geoana si-a tras oamenii lui Obama si Antonescu pe ai lui Mc Cain se pare ca Licuriciul cel Mare a ramas doar cu Elena Udrea, EBA, si distinsa Ridzi. (Pentru necunoscatori, reconversia falica spre linsul in pitzi a lui Ridzi facuta prin Boureanu in plina comisie parlamentara reprezinta echidistanta sultanului fata de eunucul model care ii protejeaza pitzipoancele de virilitatea adanca a legii penale )
Nimic nu este intamplator. Basescu nu are nevoie de America sa castige aceste alegeri. Are nevoie de Vadim Tudor. Orice felatie innoita la licuriciul cel mare este lovita de nulitate, atat timp cat Vadim isi pune barbatia la bataie. Vadim Tudor a batut mana barbateste cu PDL si a obtinut un post de viceprimar al Capitalei. Din trei consilieri PRM, unul a ajuns viceprimar. Vadim l-a ingenunchiat pe Vanghelie. Care este. Care este in cea mai libera cadere in PSD. Alaturi de cei pe care i-a garantat.

Ultimul sondaj CURS comandat de PSD este extrem de interesant. Geoana ar fi pe locul doi cu 25%. Crin Antonescu e creditat cu 20% si Vadim ar avea 11%. Apare insa, pentru prima data in istoricul sondajelor de opinie, o intrebare trecuta in chestionar: “În unele țări votul este obligatoriu prin lege. Dacă în România votul ar fi obligatoriu și duminica viitoare ar fi alegeri prezidențiale, pe care dintre următorii candidați i-ați vota?” este întrebarea institutului care a primit următoarele răspunsuri: Traian Băsescu (din partea PDL) ar primi 45%, Mircea Geoană (din partea PSD+PC) – 15%, Crin Antonescu (din partea PNL) – 12%, Corneliu Vadim Tudor (din partea PRM) – 9%, Principele Radu (independent) – 7%, un candidat din partea UDMR – 2%, Nati Meir independent – 1%, alt candidat – 9%.

Sistemul de manipulare al sforarilor PSD este banal. Ei inoculeaza cu buna stiinta ca o prezenta masiva la vot l-ar reconfirma pe Basescu presedinte. Va amintiti stenogramele PSD. Alea de la Turnu Magurele. Geoana se plangea ca UDMR s-a miscat mai bine. Si a continuat spunand ca PSD, la o prezenta scazuta, are cu adevarat sanse ca sa intre in turul doi.

Cui va da Vadim voturile?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE