FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Distinsului CTA
Text postat de Emanuel Cristescu
Europeea are reguli. Știm, vața reală și o bună parte a unor texte uzează de cuvinte neaoșe. Nu le negăm. Au suficient spațiu internautic și printabil de manifestare. Ba chiar înclin să cred că au poluat cea mai mare parte din existența cotidiană. Europeea, experimentalismul europeic, încearcă (își asumă și riscul de a eșua!) să refacă partea pudică a existenței noastre. Pentru cei interesați. Unii aderă la ceasta. Alții nu. Pentru aceia care nu aderă dar țin morțiș să polueze și această mică zonă, avem posibilități tehnice de invalidare și reducere a nivelului.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  petre,
te înțeleg pînă la "dovedito"!!
de acolo, mai departe, te mai atenționez și asupra redactării.
apoi... parcă ar trebui să fii oleacă mai domol, căci dacă ai venit să înveți, nu arunci cu cocoloașe de hîrtie în profesor.
în rest, s-auzim de bine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-05-09 22:52:31
         
 
  Domnule Cristescu
Vă cer scuze atât dumneavoastră cât și celor care sfredelesc cuvinte pe acest tărâm, născut asemenea "Junimii" lui Maiorescu pentru a ajuta spiritul să se propage spre măiestrie. Desigur, "intră cine vrea, rămâne cine poate", parcă așa scrie la intrare în "Casa Pogor".Vă spuneam, cer scuze tuturor, cu o singură excepție:G.R.!Și ați constatat și dumneavoastră de ce...sper să mă ignore, eu o fac demult, acum a depășit orice limită făcând pe "avocatul" nu știu cui în fața dumneavoastră.
Eu îmi asum greșeala în fața dumneavoastră care,sigur ca proprietar faceți regula...sper să fie una pentru toți așa cum mi-ați dovedito acuma...Mulțumesc pentru atenție.

P.S.
Am venit aici pentru a învăța și vă asigur că sunt oameni cărora le port multă recunoștință și țin să le mulțumesc.
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2009-05-09 20:42:48
         
 
 
"Și îi iubesc pe toți."

Kosta a sesizat pe bună dreptate că apelativul "distinse" este unul fals al pretinsei subțirimi a bășcăliei dv. Pe mocani ai apelați fără niciun fel de menajamente și de la pluralul unei politeți calpe săriți în propoziția următoare la tutuiala cicălelii:

"Este nepermis un asemenea atac. Polemizați pe idei. Și prezintă scuze."

Aveți o idee confuză asupra Europeii, vă identificați facil cu ea. Sînteți finanțatorul, proprietarul, administratorul său (cu o prestație îndoielnică), dar nu faceți greșeala lui Becali. Jucătorii sînt alții.

De ce vă chinuiți să ne iubiți? Credeți că asta ne poate impune să iubim un site pe care nu știți să-l administrați?

Nu ne iubiți, dar faceți ca acest site să fie un literar, așa cum, se pare, l-ați intitulat.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-05-09 17:23:37
         
 
  Gheorghe, scuza-ma pentru intarziere, am fost plecat. Cu privire la remarca ta, da, asta m-a mirat si pe mine. O avea si el o idiosincrazie. Am si eu, avem poate fiecare. Ba nu, cu siguranta avem fiecare, doar ca temperamentele mai putin colerice si le reprima.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-05-09 17:01:24
         
 
  Radu,
Nu e prima dată cînd ai astfel de opinie(a trecut un an de cînd ți-ai exprimat-o)dar nu e vorba de textele postate drept"poezii" ci de răbufniri veleitare la adresa mea; sunt yeci de useri care scriu mai prost decît PM, dar nicunul atunci cînd a fost criticat nu și-a permis să riposteze cu "mă Jiji, te-a întrebat cineva ceva, vezi-ți de treaba ta!"
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-09 11:35:35
         
 
  D-le Cristescu,
Eu unul nu resimt decît "regurgitările" unui spirit incapabil să deceleze ironia; acum multe luni mi-am permis să-i dau sfaturi acestui user și replica sa a fost asemănătoare.Din punctul meu de vedere prezența sa europeică nu face altceva, din păcate,decît să îngroașe turma "bîlbîxolană"; de cînd am revenit pe acest site nu am avut de a face cu nimic din ce scrie PM și voi continua să-l ignor!
Nu cred că la o răbufnire de o insolență rară se mai poate aștepta un răspuns civilizat.
În ceea ce mă privește voi continua să postez texte aici, indiferent de nivelul de acces sau intelectual al lui PM
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-09 11:31:01
         
 
  Gheorghe, Emanuel, scuzati ca ma bag in vorba: mie unul PM imi pare un tanar talentat
cu putina bunavointa polemica asta poate fi uitata, aici suntem doar ceea ce scriem

si mai ales ceea ce promitem a scrie candva.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-05-09 11:21:18
         
 
  Erata "cred că toți aceea" se va citi " cred că toți aceia"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-05-09 11:05:27
         
 
  Gheorghe Recheșan,

Pare a fi vorba de un conflict mai vechi.

Să înțeleg că replicile colegului Petre Mocanu vor fi fost doar simple reacții la nevinovatele

"Altfel ne pierdem în supoziții ca și nehotărîtul coleg Mocanu, ce pendulează cu grația încropită ad-hoc,între dorința de a i se crește nivelul și teama de a nu fi suficient de ecoliterar!"

"pentru că la dînsul sensul și verba totuna sunt, iar de zice ceva "șui", nu e musai să ne imaginăm decorațiuni interioare în stil oriental!"

"Domnule Cristescu o ultimă întrebare: aveți și modalități tehnice de admonestare a mojicei? Sau la nivelul moc(ofa)nilor purcedeți doar la recompensarea pentru insistență?"

Aștept puncte de vedere exprimate civilizat.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-05-09 11:02:33
         
 
  Ideile sunt domnule Cristescu,următoarele:
1. Petre Mocanu este un "mocofan" agramat și veleitar, frustrat de absența comentariilor lauditive din pagina sa
2.Suficiența sa este egalată doar de dezinvoltura grobiană cu care mi se adresează
3.Nu am niciun fel de respect pentru prezența unui astfel de individ, care confundă un site de literatură cu crîșma din sat
4. Neaceptarea unei evidențe și-anume că este cel mai ignorant proyodier de pe site îi dă spaime existențialiste

Sunt gata să polemizez ecoliterar și în limitele bunului gust pe baza acestor idei, nelimitat!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-09 11:01:09
         
 
  Kosta Vianu

„noi, toti cei care figuram in mintea maestrului ca dusmani ai site-ului Europeea si implicit ai domniei sale,”

Distinse Kosta Vianu,

Spațiul public irascibilizeză. Exercițiul individual de vanitate duce la ruperea punților de comunicare.

Eu sunt un optimist incorigibil. De exemplu, chiar în aceste momente, împotriva multora, argumentat, eu cred că lumea a început să iasă din criză. (evident sistemul financiar monetar actual, trebuie reformat din temelii; dacă nu se va face asta, criza va reizbucni mai dur peste câțiva ani. Spirala infernală vicioasă reprezintă modelul către care neoliberalismul excesiv, lipsa reglementărilor, paradisurile fiscale, structura actuală a SFM și multe altele ne conduc.) Ținând seama de context, nu-i așa că pare optimism excesiv?

Ei bine, mutatis mutandis, cred că toți aceea care își fac, voluntar, cont și care postează pe Europeea, sunt onești în această opțiune, sunt capabili să discearnă între vulgaritate și pudoare și cred în „promisiunea” lor, făcută atunci când și-au deschis cont, și au răspuns la întrebarea „Sunteti de acord cu termenii si conditiile de mai sus?” „Da, sunt de acord!” De asemenea îi consider pe toți prieteni ai site-ului Europeea. Nu am nici o (sic) prejudecată și cred că dorința fiecăruia este să publice aici lucrări cât mai bune. Și să se manifeste literar, polemic, filosofic, etc. Ferm dar civilizat, fără ură și părtinire. Și îi iubesc pe toți. Și îmi pare rău când se atacă reciproc sub centură.
Și îmi pare rău când punțile de comunicare sunt frânte. În mintea mea, spiritual vorbind, Kosta Vianu, Ioan Peia, Corneliu Traian Atanasiu, ca să-i numesc doar pe câțiva dintre membrii aflați într-o oarecare stare de contardicție cu mine, cu sau voia domniilor lor, îmi sunt prieteni textuali. În nici un caz dușmani ai Europeei și cu atât mai puțin dușmani personali. Asta nu înseamnă totuși că Europeea nu ar avea neprieteni.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-05-09 10:58:14
         
 
  Petre Mocanu

"ești un mare patruped..."

Este nepermis un asemenea atac. Polemizați pe idei. Și prezintă scuze.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-05-09 10:34:35
         
 
  Cu scuze pentru domnul Cristescu, Jiji trebuie să-ți spun că ești un mare patruped...îți trebuie două zile să te "prinzi" de o replică?  
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2009-05-09 09:54:25
         
 
  Domnule Cristescu o ultimă întrebare: aveți și modalități tehnice de admonestare a mojicei? Sau la nivelul moc(ofa)nilor purcedeți doar la recompensarea pentru insistență?

cu stimă, în pofida evidenței, Gheorghe Recheșan
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-09 01:46:21
         
 
 
La întrebare mea:

"Deci și poponeață a devenit un cuvînt indezirabil? Eu știam că e un eufemism agreat de orice bunicuță."

patronul răspunde:

"Nu distinse CTA. Jucați stângaci rolul inocentului. Pentru celelalte cuvinte, chiar dacă sunt cuprinse în dicționar."

Deduc că dînsul admite cuvîntul poponeață și luptă ecologic doar cu neobrăzatul DEX. Îi urez "succesuri".

Textul, pe care l-a invalidat cu o abilitate de prestidigitator, este la linkul ăsta:



Poponeață de cal


și îl voi reposta ștergînd cele două articole de dicționar, definiții ale unor cuvinte românești prohibite de marea doctrină a ecoliteraturii de nișă.

Sigur, că repostînd textul sau pentru alte motive, n-are importanță care, voi putea fi retrogradat. Mă bucur că astfel site-ul va fi ecologizat. Cît despre daunele mele vor fi echivalente cu paguba-n ciuperci.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-05-08 15:57:37
         
 
  Petre,
Poate nu ai băgat de seamă, dar nu ești decît în vizită pe pagina aceasta, spațiul europeic aparține tuturor, iar amfitrion și singurul care poate să mă reducă la tăcere este proprietarul Emanuil Cristescu!(asta fiindcă tot e vorba e reguli)
Faptul că nu mă citiți nu mă deranjează, contrariul mi-ar putea provoca neliniști creatoare, pentru doamne ferește, ce repercursiuni ar avea textele mele asupra unui intelect inocent!
Despre doleanța de a primi nivel există o adresă de email, oricum mojicia colocvială vă recomandă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-08 15:32:51
         
 
  typo:frustrată  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-08 15:24:54
         
 
  Domnule profesor,
Oare și observațiile "distinsului "coleg Mocanu sunt tot în partitura unui rol de inocent jucat cu stîngăcie? Ori are vreo legitimitate ascunsă intervenția aceasta frustă și frustată:

Cine te-a întrebat pe tine ceva măi Jiji?
Nu te citesc, ești ultimul om de pe pământ a cărui părere mă interesează, ce te bagi tu în treaba altora?
Mare, mică, fiecare cu treaba lui...
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2009-05-08 15:16:45

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-08 15:24:29
         
 
  Domnule Petre, dumneavoastra sunteti cu adevarat mocan, asa cum va arata numele? Cunoasteti cu adevarat continutul expresiei "bai, mocane!"? Daca da, nu mai am nimic sa va intreb. Din pura curiozitate, K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-05-08 15:21:06
         
 
  Cine te-a întrebat pe tine ceva măi Jiji?
Nu te citesc, ești ultimul om de pe pământ a cărui părere mă interesează, ce te bagi tu în treaba altora?
Mare, mică, fiecare cu treaba lui...
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2009-05-08 15:16:45
         
 
  Ma vad silit sa fac o observatie la fel de impertinenta ca intreaga mea fiinta: noi, toti cei care figuram in mintea maestrului ca dusmani ai site-ului Europeea si implicit ai domniei sale, meritam apelativul "distinse", fapt care ne apropie asimptotic de Sublim (sic, adica cu "S" mare- pentru intelectualii site-ului)Mi-am luat libertatea de a ma prenumara si eu in hulita categorie amintita mai sus deoarece la fel mi s-a adresat si mie. Altfel, altora, catadicseste (cabulipseste) a se adresa pe nume, dar in cazul nostru nici n-ar fi firesc. Cu fereala, K  
Postat de catre sters sters la data de 2009-05-08 14:06:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Pentru corectitudine și consecvența principiilor enunțate de dumneavoastră poate ar trebui să mă autodenunț!
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=34102
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-08 14:03:27
         
 
  PS pesemne colegul Petrică ar accede la o recunoaștere sporită,așa cum îl recomandă insistența pe șesul ecoliterar bleu, pentru că la dînsul sensul și verba totuna sunt, iar de zice ceva "șui", nu e musai să ne imaginăm decorațiuni interioare în stil oriental!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-08 13:28:37
         
 
  Domnule Cristescu putem vedea și noi textul incriminat? Altfel ne pierdem în supoziții ca și nehotărîtul coleg Mocanu, ce pendulează cu grația încropită ad-hoc,între dorința de a i se crește nivelul și teama de a nu fi suficient de ecoliterar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-05-08 13:25:29
         
 
  Nu distinse CTA. Jucați stângaci rolul inocentului. Pentru celelalte cuvinte, chiar dacă sunt cuprinse în dicționar. Chiar nu puteți experimenta un joc literar, inteligent al pudorii pe acest site, măcar?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-05-08 12:20:38
         
 
  Aproape simultan cu textul dumneavoastră am încropit un text cu înțelesuri mai șui pentru a mă lămuri asupra semanticii regulilor Europeei: ce-i nepermis aici? Înțelesul sau cuvântul...ori amândouă...În altă ordine de idei e prea mult dacă vă rog să-mi acordați un nivel prin care să am acces pe Europeea fără a trebui să aștept ok de la editori?
Vă mulțumescpentru atenție!
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2009-05-08 11:35:19
         
 
 
Deci și poponeață a devenit un cuvînt indezirabil? Eu știam că e un eufemism agreat de orice bunicuță.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-05-08 11:31:23
         
 
  Nu-mi puneți consecvența la încercare. Mă văd obligat să atrag atenția că această intervenție este un avertisment.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-05-08 11:27:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE