FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Personaje de tranziție
Text postat de Emanuel Cristescu
Deciziile lor ne influențează viața. Cum vedeți aceste personaje? Faceți-le portretul pastelat sau vitriolant. Pot rămâne mărturii peste timp. Dacă sunt scrise cu inteligență și talent. Atenție este vorba de portrete literare, esențializate. Pot fi pamflete, epigrame, aquaforte, caricaturi, etc. Însă nu calomnii ori atacuri la persoană.

Exemplificativ câteva personaje de tranziție : Mircea Dinescu, Radu Duda, Traian Basescu, Corneliu Vadim Tudor, Elena Udrea, Sorin Oprescu, Vanghelie, Teodor Stolojan, Mona Musca, Roberta Anastase, Mircea Geoana, Emil Boc, Ion Tiriac, Dinu Patriciu, Sorin Ovidiu Vantu, Alina Mungiu Pipidi, Gigi Becali, si altii.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
"Site-ul este suficient de viguros.[...] Păcat că nu am timpul să finalizez [...]"

Veșnicile campanii de sezon. Aveți entuziasmul activistului care nu începe bine un lucru că lansează mobilizator altă chemare. Ce finalizare pot avea avortonii?

Pe cînd o adevărată analiză finală? Nu așa în pripă să creadă galeria că geme site-ul de capodopere.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-04-23 13:11:54
         
 
  "Doar pentru a revigora saitul?" Revigora? Am citit bine? Site-ul este suficient de viguros. Doar în prima pagină se găsesc câteva texte excelente. Păcat că nu am timpul să finalizez varianta imprimată!!!

Cât privește invitația mea iată deja o superbă parodie adresată unui celebru personaj de tranziție: "Sunt tânăr, doamnă, tânăr.. " Poate intra în orice antologie de gen. Păcat că autoarea în ultima vreme își închide comentariile. Am mai remarcat zilele trecute un alt poem deosebit scris de Loredana, cu un final superb "și poți să dai scrisoarea oricărui de pe drum"

"rămîne și trece" ??? Dacă faceți portretul fiecărui personaj vor rezulta mai multe portrete care sunt mărturii care pot rămâne peste timp. (Când am scris această invitație tocmai citeam ceva din Istoria Secretă). Este mai dificil dar inteligibil și corect.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-04-22 22:18:27
         
 
  Stimată Elena Ștefan, doar ce rămîne este demn de a fi luat în considerare. Aceștia (acestea) "rămîne și trece". Chiar și dușul cel mai rece. De ce? Doar pentru a revigora saitul? Nu e cazul! Cît sînt și eu p'acilea! Latunski, personaj de tranzi(c)ție.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-04-22 20:42:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE