FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nou site literar
Text postat de Emanuel Cristescu
http://www.roliteratura.ro/

Comunitatea literară virtuală s-a îmbogățit cu un nou site. Îi dorim succes. Membrii Europeea, care doresc, pot accesa link-ul de mai sus și pot deveni membrii ai ori și ai noului site.

Așadar sper că argumentul "sunt cenzurat" să dispară din posibilele polemici or nemulțumiri europeice. Există prin urmare, ca site-uri interactive (dacă m-am înșelat corectați-mă:
http://www.agonia.ro/
http://www.bocancul-literar.ro/
http://www.hermeneia.com/
http://www.liternet.ro/
http://www.corpse.org/
http://www.tiuk.reea.net/

Și probabil multe altele. Cei care cunoașteți și altele le puteți adăuga listei de mai sus.

În acest context Europeea rămâne site-ul de nișă în care:
-libertatea de exprimare rămâne valoare fundamentală și prevalează talentului. În numele valorii, care are o mare doză de efemeritate, istoria a dovedit, au fost reduși la tăcere, evident pentru perioade limitate de timp, mari creatori. Mai bine să fie publicate zece texte fără valoare decât să fie interzis un text valoros. Oricum valoarea se diferențiază de nonvaloare asemenea diamantului de steril.

-se utilizează libajul ecoliterar.

-userii pot publica sub pseudonim. Rațiunea acestei valori o reprezintă "textul nud, textul în sine" rupt de contextul poziției sociale a autorului.

-nu atacului la persoană.

Paște fericit ortodocșilor, primăvară frumoasă celorlați și texte valoroase pentru membrii comunității Europeea.

PS.
Știu că Europeea poate și trebuie să fie îmbunătățită. Cel puțin în ceea ce privește departajarea valorii și evaluarea textelor. Poate anul acesta timpul va fi în favoarea acestui deziderat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Un Paște fericit tuturor!
george ioniță
 
Postat de catre George Ionita la data de 2009-04-20 13:15:04
         
 
  O săptămână luminată fericită credincioșilor ortodocși, primăvară frumoasă și respect pentru credințele lor, celorlalți.

Adriana Giurcă, Veronica Pavel, Dana Banu mulțumesc pentru remarcă. Însă gestul ar trebui să fie unul firesc. Mai mult aș vedea dispute literare între astfel de spații. Pentru că astfel poate dispărea și ultima urmă de reticență din partea cuiva în argumentație. Totul stă în respect și înțelegerea NECESITĂȚII de a coexista. Pentru că, malthusianismul, este ori ar trebui să fie pentru toată lumea o "filosofeală" revolută. Resursele net și creația pot hrăni necesitățile spirituale ale multor umanități.

Elena Toma și Marinela Preoteasa, mulțumec pentru urări. Vi le întorc cu aceeași plăcere.

Nicolae Tudor,
Orice comunitate, cu atât mai mult una literară, trebuie respectată.

Gheorghe Recheșan, Apartenența la noua comunitate nu nu trebuie să fie o funcție de tipul "ori". În plus, laconic și ironic. Același adică.

Andrei Florian, În multe privințe nu sunt de acord. Europeea respectă toți membrii săi. Că între diverși membri apar disensiuni ori incompatibilități, într-o mică măsură este vina Europeii. Respectul trebuie să fie reciproc. Indiferent de talentul și cantitatea de orgoliu pe cap de user.

Dacă un user este ofensat și reclamă poate fi apărat iar cel care a ofensat poate fi sancționat până la reducerea nivelului. Dacă un user este ofensat și apoi ofensează, ba mai mult escaladează ofensele și apoi reclamă, Europeea are puține mijloace de a face dreptate ori de a media conflictul.

Morala: să ne respectăm și să nu ne facem singuri dreptate.

Cât privește cenzura pe Europeea, sunteți în eroare definitivă. Însă vă respect percepția.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-04-20 10:02:28
         
 
  domnule Emanuel Cristescu,

gestul dumneavoastră este unul care vă onorează

în calitate de editor al site-ului RoLiteratura vă mulțumesc pentru acest semnal

vă doresc
Sărbători luminate alături de familia dumneavoastră și toți cei dragi
 
Postat de catre Dana Banu la data de 2009-04-20 09:00:03
         
 
  Paste fericit alaturi de cei dragi, tuturor.
Domnule Cristescu, site-ul Europeea nu se numara printre cele mai ofertante site-uri, nu va amagiti si nu amagiti pe nimeni. Nu site-ul este valoros, ci userii sai. Vreau sa amintesc ca printre cei mai valorosi si constanti useri se numara Ioan Peia, Radu Stefanescu, Corneliu Traian Atanasiu,IBG&Co,MMI Rudy Valentino, si alti cativa useri valorosi pe care ii rog sa ma scuze ca nu i-am mentionat. Pentru aceasta lista relativ scurta de useri valorosi ma intorc zilnic sa citesc prima pagina a Europeei. Fara acesti useri, site-ul Europeea nu sare de nivelul unui oarecare Vasile si al scrisorilor sale, nenumarate, ramase fara raspuns. Chiar ma intrebam cand va inceta sa-i mai scrie ingerului ingrat si nemilos.
Daca tot ati adus vorba de cenzura, nu ma pot abtine sa evidentiez singurul site lipsit de cenzura din lista propusa de Dvs, si anume Bocancul Literar. Nu l-as fi numit eu daca nu il regaseam in lista propusa de Dvs. Daca doriti sa reconfigurati site-ul, va sugerez sa preluati facilitatile si configuratia Bocancului Literar, singurul site care se apropie de ceea ce trebuie sa fie un site literar liber de cenzura. Daca Bocancul Literar ar fi avut in lista userilor sai activi si lista celor numiti de mine, as fi venit cu mult mai rar sa citesc paginile acestui site.
Omul sfinteste locul, iar Europeea fara cei cativa useri de talent pe care ii are, ar fi fost un site cu mult mai trist. Cinstiti-i pe cei cu valoare si dati-le respectul cuvenit. Nu ma refer la stelute, nu ma refer la nivelul de acces, ma refer la atitudinea in fata valorilor reale, evidente, in fata carora ma aplec si eu, cu respect.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-04-20 02:00:30
         
 
  Prea acri strugurii, domnule nicolae tudor?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-04-20 00:09:46
         
 
  Rolitera… se vrea un sit care promoveaza valoarea. Eu nu am simtit aceasta. Acolo sunt editori misteriosi care dau stele si puncte unor texte care nu rezista nici unei minime grile valorice. Pentru ca s-au gaschit prin alte parti si s-au recunoscut acolo. O stea acordata aiurea ridica un text cat ar face-o 5 oameni acordand punctele maxime cu buna credinta. Am urmarit sa vad cine acorda stele? Autori care posteaza cu duiumul si ies din ecran cu cateva citiri. am interpelat-o pe M. si, cica, aia nu e literatura. pe... roliteratura nu e literatura, curat murdar!
Am urmarit textele apreciate. Prin alte parti nu se zice nici pas, aici au cel mult o stea si acolo sunt in top. Cand creatorii sunt aproape aceiasi.
Am obtinut 2 puncte cu mentiunea: pentru inceput”. Auzi: “pentru inceput”!
Un lucru au bun in afara de Peia: mobilitate si tehnica informatica, ceea ce europeea… se screme de 4 ani sa puna una alta la punct si nu a reusit nici macar un fas.
Un nou spatiu virtual este inca o experienta. Eu cred ca e pierdere de timp. Pentru mine acum si europeea este prea mult.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-04-19 19:16:03
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu, Paște fericit alături de familie, de cei dragi!
Hristos a înviat!
Cu stimă,
MP
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-04-19 12:54:19
         
 
  Paste fericit, domnule profesor ! Invierea Domnului sa va gaseasca alaturi de cei dragi, cu sanatate, bucurii si sa aveti parte de noi, si noi de dvs., desigur. Cu stima

ET
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2009-04-18 21:52:56
         
 
  D-le Cristescu,

Se spune ca abia cand pierzi pe cineva/ceva ii apreciezi calitatile. Dar eu cred ca nu e neaparat nevoie sa "pierzi" pentru ca sa apreciezi. De aceea ma bucur si acuma ca Europeea nu a disparut.

Loc de mai bine este, viatza merge inainte, vor fi useri noi, altii vor pleca, una peste alta acest site este, cum bine ati spus, o nisa care se vrea curatzita de limbajele vulgare si care da libertate de exprimare decenta.

Felicitari pentru postare si Paste fericit.

VP.



 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-04-18 16:22:48
         
 
  Stea pentru fair-play
si Paste fericit, domnule profesor.

Tuturor, de altfel!:)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2009-04-18 11:57:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE