FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Dan Norea
Florica se strecurã cu ferealã în hambarul lui nea’ Gheorghe. Înãuntru, o mânã asprã îi astupã gura pentru câteva secunde.
- ªºt !
- Tu eºti, Neluþule ?
- Bineînþeles cã eu sunt. Te-a vãzut cineva ?
- Nu, nu cred.
Urmã un sãrut prelung. Apoi mângâieri. Apoi…

Apoi Florica oftã.
- Oare de ce trebuie sã ne ferim atâta ?
- ªtii bine de ce. Heterosexualii riscã închisoarea. Înainte era numai batjocura lumii, dar bineînþeles, de când a apãrut Legea nu scapi fãrã câþiva ani de temniþã. Dacã ar ºti taþii mei unde sunt acum bineînþeles cã m-ar duce legat la poliþie.
- Da, ºi mamele mele la fel, oftã iarãºi Florica. Dar am auzit cã acum douã sute de ani era voie… Nu-mi pot imagina o casã locuitã de femei ºi bãrbaþi, de fete ºi bãieþi, de-a valma.
- Am citit niºte cãrþi despre asta. Bineînþeles, sub plapumã. Se pare cã era chiar o vreme în care, culmea, homosexualii erau prigoniþi. Familiile erau mixte, bineînþeles, iar copiii se nãºteau numai pe cale naturalã. Cum fãcurãm noi adineauri. Bineînþeles, copiii se nãºteau cam la nimerealã, din cauza asta a crescut prea mult populaþia. Încet- încet homosexualii au scãpat de prigoanã. Apoi au cãpãtat dreptul sã se cãsãtoreascã, sã înfieze copii ºi sã-i creascã. Bineînþeles, copii de acelaºi sex. Mai târziu nu mai înfiau copiii, îi comandau la Centrul de eprubete. Cum nu apãruse încã Legea, o familie mixtã avea un copil, o familie normalã de homosexuali avea cinci- ºase. Bineînþeles, ca în orice democraþie, când raportul s-a schimbat au pus mâna pe toate posturile importante. Au început cu ziarele ºi televiziunea, unde raporturile heterosexuale erau batjocorite. A urmat, bineînþeles, religia. Pe rând Iisus, Moise, Mahomed, Budha au fost declaraþi homosexuali. În final, bineînþeles, au intrat în scenã politicienii. În prima variantã a Legii o familie avea dreptul la un singur copil, bineînþeles dupã obþinerea unei aprobãri. Majoritatea copiilor erau comandaþi la Centrul de eprubete, dar erau încã multe femei hetero care nãºteau pe cale naturalã. Bineînþeles cã homosexualii respectau Legea iar ceilalþi o mai încãlcau din când în când. Ãsta a fost pretextul pentru Legea de azi. Familiile mixte ºi bineînþeles relaþiile heterosexuale au fost interzise.
- Ce bine era acum douã sute de ani ! oftã Florica a treia oarã. Oare om fi singurii … ?
- Nu, am auzit cã la oraº sunt cinematografe ºi baruri unde hetero se întâlnesc pe ascuns. Dar se feresc nu numai de Lege, se feresc bineînþeles ºi din cauza bolii ãleia noi, ADIS. Cicã se ia mai ales prin relaþii mixte. Dar eu nu cred, am un unchi suspect de ADIS care bineînþeles cã nu l-a înºelat niciodata pe soþul lui.
- Ai un unchi bolnav ? De ce nu mi-ai zis niciodatã ? întrebã Florica suspicioasã.
- Stai liniºtitã, am fost cu taþii mei si ne-am fãcut analizele. Bineînþeles cã n-am nimic. Altfel mã mai întâlneam cu tine ?
- ªtiu eu ? se sclifosi un pic Florica. Ce bine cã n-ai nimic. ªi ce bine a fost… Mai vrei o datã ?
- Bineînþeles !


11.11.2005
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE