FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de mihai zabet
Portretul unui turnator marunt.

MOTTO
Intelepciunea* striga pe ulite, isi inalta glasul in piete:
*Cap.8.1,etc.;9.3. Ioan.7.37.
striga unde e zarva mai mare; la porti, in cetate, isi spune cuvintele ei:
Pana cand veti iubi prostia, prostilor? Pana cand le va placea batjocoritorilor batjocura, si vor uri nebunii stiinta?
Intoarceti-va sa ascultati mustrarile mele! Iata, voi turna* duhul meu peste voi, va voi face cunoscut cuvintele mele ...
”Pildele lui Solomon”

Are trei clase primare.
Adica una mai mult ca trenul.
E plin de complexe, asa cum fata sa e plina de o spuzeala marunta, cauzata de nespalare, de jeg.
Ii place fotbalul si muzica populara de tip nou.
Citeste numai rubrica sportiva a ziarului.
Joaca constant la Loto si spera ca o sa se imbogateasca din nimic.
Joaca table in pijama, in fata blocului, la intrare.
Creste gaini in balcon.
Combate bine la sedintele de partid. Acolo se simte un mic Dumnezeu.
Poate egalul lui Stalin.
Toata viata s-a uitat pe gaura cheii sa vada ce fac vecinii. Cata fasole manaca. Daca asculta posturi subversive de radio. Cate bancuri spune fiecare impotriva maretului ideal al omenirii.
E vesel cand asculta tamp, discursurile liderilor de partid si de stat.Nu intelege nimic, dar in strafundurile lui stie ca asta e lumea in care el poate sa traiasca cel mai bine. Neatins de nimeni si de nimic. Stie ca daca, timpurile se vor schimba, va ajunge un aurolac stationat intr-o gura de canal de la termoficarea centralizata stalinista a orasului.( stiti care este capitala cu cea mai mare lungime de conducte de termoficare dupa Moscova? – in nici un caz Praga ). Stie ca nu o sa aibe nici o sansa intr-o societate concurentiala.Defapt ce stie el sa faca? Nimic. Absolut nimic. Stie numai sa combata si sa vocifereze trei cuvinte. E ca un dictionar care are coperti si o pagina. Rasfoiesti coperta, dai prima pagina, inchizi coperta.
In familie este un mic tiran.Sparge cepa cu mana, o innmoaie in sare si plescaind bea ciorba pregatita de consoarta.O mai bate din cand in cand.Asa a vazut el ca da bine.Sa lovesti intr-un om fara aparare.
Trist. Acesta este omul nou.Evgheni Zamiatin a descris in cartea sa “Litsa i Khari “ – Boturi si Fete in traducere, acest tip de sub om, de degenerat. El spunea ca odinioara rusii aveau fete simpatice, perfect normale. Fete care se pot observa in fotografiile facute inainte de revolutia bolsevica, dar care comunismul le-a transformat in boturi, in mutre desfigurate de rautate si brutalitate si de intrigi meschine, al caror aspect tradeaza fara putinta de tagada, propria degradare fizica,morala si spirituala.La fel s-a intamplat si pe meleagurile noastre mioritice.
Acesti lumpeni – proletari, pe care pana si Marx ii dispretuia in scrierile sale, populeaza acum mareata capitala a tarisoarei.
Din acest motiv poate sa fie popular un partid condus de Gigi Becali sau de Vadim Tudor.
De aceea o sa iasa presedinte Adrian Nastase si de aia a stat 10 ani la putere hlizitul de Iliescu, omul nostru din popor.
Pentru ca acest turnator marunt e majoritar intr-o tara ravasita de o experienta cumplita, nemaiintalnita in istorie.
Toata speranta mea este in schimbul de generatii si in ajutorul dat volens – nolens, fortat, de o Europa care isi cauta identitatea si unitatea.Din acest motiv, peste patru ani o sa conteze mai putin cine conduce Romania.
Datorita integrarii.
Si atunci o sa scapam si noi de spectrul turnatorului marunt.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Uite ca nu a iesit Nastase. :)  
Postat de catre Adrian Ilie la data de 2005-05-17 12:41:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE