FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
REMEMBER - Regulile polemicii civilizate*
Text postat de Emanuel Cristescu


În orice polemica stiintifica, sociala sau politica, discutia trebuie sa se rezume la schimbul de idei si numai la acele idei care au contingenta cu problema respectiva.

Partile aflate în polemica folosesc drept argument fie teorii stiintifice, fie fapte concrete din realitate care sunt relevante în ceea ce priveste problema discutata.

Partile nu au dreptul sa aduca în discutie caracterul, temperamentul sau trecutul adversarului, deoarece acestea nici nu infirma, nici nu confirma validitatea ideilor pe care le sustine.

Partile nu au dreptul sa puna în discutie motivele care determina atitudinea ideatica a adversarului, deoarece se abate discutia de la problema în sine.

Etichetarea adversarului prin mentionarea scolii de gândire, clasei sociale, organizatiei profesionale sau partidului politic din care acesta face parte constituie o încalcare a regulilor polemicii si dezvaluie slabiciunea lipsei de argumente.

Într-o polemica civilizata conteaza numai argumentele invocate de adversar ca persoana si nu ca membru al unei scoli sau organizatii. Nu ai dreptate pentru ca esti gânditor materialist, patron sau laburist, ci numai daca argumentele tale sunt convingatoare sau nu.

*stabilite de Universitatea din Oxford în 1890
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  avem colegi iubitori de romanțe, pe mess, mi s-a atras atenția, versul cu pricina face parte din strofa a 3-a

X... cand vei imbatrani..iti vei reaminti
X... va veni randul meu si voi trece si eu
X... in aceeasi rochita-mbracata, din atatea femei, cât au plâns ochii mei
x... n-ai să știi niciodată.

memoria mea, emoționată... s-a rătăcit, dar, uite, există oameni de bine.

mulțumesc X, vezi bine, sunt discretă :)))

ET
:))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-11-01 21:42:56
         
 
  Radu, dragi colegi, bine v-am regasit...:)
De doua zile mă zbat din greu să pot intra pe Europeea.

Mi-ați lipsit. :)

Radu, paginile revistei îți sunt deschise, dacă dorești să scrii pentru revista oamenilor excepționali, mă bucur și mă simt onorată.

Luni, dupa ora 18, sunt în zona Piața Romană, dacă ai timp, ne putem vedea. Revista este în lucru, dar îți pot arăta coperțile și vreo 20 pagini cu articole, foto, etc, realizate de colegii redacției noastre.

povestea toamnei aurii încă de la prima oră a dimineții, întâlnirea noastră pe malul Dâmboviței, în aceeași rochiță-mbrăcată - vorba cântecului :

Parcă ieri te-am văzut
Când m-ai prins cu-n sărut
Parcă ieri a fost ziua aceea
Când de mână m-ai prins
Și cu vorbe-ai aprins
În făptura-mi curată femeia
Cu săruturi fierbinți
Ai știut să mă minți
Și să-mbeți dragostea mea de fată
Din atâtea femei
Cât au plâns ochii mei
N-ai să știi niciodată-

oops.... scriu, și tot scriu... și n-am ajuns la versul cu rochița, dar nu mă las...:))

o clipă, să -mi aprind o țigară și caut prin strofa a 2-a ... mi-a plăcut cum ai scris tu...
citat din textul romanței N-ai să știi niciodată-- revin....

strofa 2......

aaaa.... cum naiba era ? aha...
Când pe străzi, mai apoi
Ne-ntâlneam amândoi
În aceeași rochiță-mbracată...bingo... l-am găsit ! :)))
Tu mă crede de vrei
Ca pe alte femei
la, la, la...


în fine...

D-le Corbu, admirabilă atitudinea dvs. Vă mulțumesc !

p.s Ecsi... pentru întâlnirea trecută, Ionuț Popa a vb cu Ioana și a contramandat întâlnirea, voi fiind ocupați cu ... dar, poate, luni, 3 nov. reușim.

colegial

ET



 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-11-01 21:31:40
         
 
  Sau un veleitar cu apucături de psihiatru? :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-29 20:09:32
         
 
  D-le Corbu,
Voi încerca să fiu scurt:
1.De la 19.10 2008 pînă la 29.10.2008 sunt exact 10 zile
2.O altă dedicație consecventă dintr-un text gorunmanolescian este relevantă "Motto :
Premisă : recheșani se găsesc pe toate drumurile.
Marketingul : arta de a-i găsi" (Poveste de Gorun Manolescu) urmată de comentariul lămuritor:

"Uite ce e, gheorghe și recheșan. Cu semidocții ca tine care le știu pe toate și nu ȋnțeleg nimic, iar asta le ocupă tot timpul, nu pot vorbi decȃt pe limba lor; așa, ca să ȋnțeleagă totuși, deși ȋnțeleg greu și uită repede. Dar, de acum ȋncolo, nu prea mai am treabă cu domnia ta. Așa că, rogu-te, ȋnchide bine ușa pe dinafară (locuțiune adverbială, dacă nu ști). Că vreau să aerisesc și apoi să pun ambipur. Iar dacă te mai văd pe aici, o să consider că este doar clona ta (și aia virtuală). Cȃt despre ce scriu eu (și mai și postez) nu am pretenția că e „literatur㔠(spre deosebire de tine care chiar crezi că ceea ce «produci» mai și este ). Ci mă iau și eu după ce se zice. Și anume, c㠄romȃnu e născut poet”. Și, din cauza asta, mai ales pe internet, se «publică» mai mult decȃt se citește. Internetul ăsta chiar suportă orice. Mai mult decȃt hȃrtia. Punct…și nu de la capăt.
Postat de catre Gorun Manolescu la data de 2008-10-23 20:32:09

3: CV-ul domnului Ion Manole Gorun Manolescu bănuiesc că este relevant pentru valoarea textelor sale; deci nivelul a fost acordat avînd în vedere aceste aspecte!

4. Referirile d-lui Gorun Manolescu se referă la un întreg grup de demenți de pe europeea?

"Care - am orgoliul de a presupune - că i-a produs un fel de «atac de panică» (congenerii săi simt și ei de ce – crizele de demența ȋn grupul respectiv par a rezona). Și pentru că zisa «epigramă» ȋmi era dedicată, am să-l reproduc
...Ȋn ȋncheiere, pe cei cărora l-am provocat insomnii prelungite făcȃndu-i să li se accentueze halucinațiile și delirul sistematizat, ȋi asigur că voi continua să le tulbur rarele clipe de somn care-i mai cuprinde din cȃnd ȋn cȃnd."

Domnule Corbu nu știu de ce, dar am senzația că ați promovat pe site un medic psihiatru cu apucături de veleitar?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-29 19:22:11
         
 
  Am uitat să semnez:

Culturnicul de serviciu (sau ultimul șobolan).

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-29 18:53:25
         
 
  Domnule Cristescu, nu e nicio neînțelegere. Așa înțelege distinsul user, căruia tocmai i-ați ridicat nivelul, să polemizeze. Domnia sa e pamfletar. De elită. Dacă la nivelul 10 avea o astfel de abordare, la noul nivel ne va uimi, cu siguranță.

Știți că n-am obiceiul să mă plîng. Intervenția de față nu e în favoarea mea, ci în sprijinul celor afirmate de Gh.Recheșan. Care, după cum văd, nu prea e crezut.

Aveți, în Administrare, o mostră din ceea ce scrie domnul copac cu nume de poet. Sau viceversa. Textul e la cele cu roșu. Invalidate, adică. Se numește Adio, dar rămîn cu voi: Rilăudid!

Eu îmi rezerv dreptul de a mă apăra singur. Mă simt în stare.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-29 18:52:01
         
 
  Gh. Rechesan,

Userul respectiv a trimis un e-mail, a solicitat nivelul, l-am contactat, i-am expus exigentele site-ului, a fost de acord, mi-a spus ca activeaza de cca 1 luna, am deschis cateva texte si i-am ridicat nivelul. Asa cum am procedat cu orcine a solicitat cresterea nivelului. Nu am avut nicio sesizare si nu am citit toate textele. In plus mi-a trimis si un CV convingator.

Cu referire la textul de mai jos aștept explicații din partea celui care l-a scris, eventual vreau să văd contextul, respectiv punctul său de vedere. Nici nu știu cum să reacționez. Pare incredibil.
Însă trebuie ascultat. Să nu fie vorba de vreo neînțelegere.


"pe europeea sunt 2 culturnici(domnul Bordaș și subsemnatul)2 șobolani care chițcăie speriați că albastra corabie se scufundă(idem), iar epitete gen bre Nechezică, semidoctule, paranoicule, ș.a.semănate cu dărnicie în toate textele sale!Aș prefera să-mi argumentați creșterea de nivel a colegului printr-un afirmație solidă gen:DOMNIA-SA ESTE O SOMITATE A LUMII LITERAR-VIRTUALE ȘI ESTE O ONOARE...etc"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-10-29 17:51:46
         
 
  Radu Stefanescu, orice intalnire cu ecsintescu este memorabila. Din pacate, fiind campanie electorala, timp de o luna, atat eu cat si IBG nu vom avea decat intalniri profesionale.
Nu avem cunostiinta de nicio alta invitatie.
Nu-ti rupe timpul in consecinta. Lasa-l intreg si ocupa-l cat mai productiv cu putinta.
sa fii iubit!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-10-29 15:49:46
         
 
  P.S.S. Textul pe care îmi spuneți să-l aduc la o formă citibilă aparține lui Manolescu Gorun Adio, dar rămȃn cu voi.

Text postat de Gorun Manolescu

26.10.2008
Nu-mi pot permite să-l modific...dar am impresia că ați acordat nivel unui user fără să aveți o impresie clară asupra textelor sale!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-29 14:16:34
         
 
  D-le Corbu,
Mai clar și exact nu puteam să vă redactez(partea cu ilizibilul aparține autorului menționat)! Aveți un șablon la majoritatea semnalărilor userilor:

" Nejustificate procese de intentii imi faci",
așa că voi încerca să fiu direct:userul Gorun Manolescu alias Manole Ion zis și Sextus Empiricus a beneficiat de ridicarea nivelului după o laborioasă activitate de 10 zile pe europeea și după postarea a 9 producții din care jumătate provin de pe alte situri și au o vechime de 2 ani.Comportarea civilizată pe site? Nu vă mai repostez comentariile și "pamfletul"dumnealui, v-aș ruga să rețineți doar atît:pe europeea sunt 2 culturnici(domnul Bordaș și subsemnatul)2 șobolani care chițcăie speriați că albastra corabie se scufundă(idem), iar epitete gen bre Nechezică, semidoctule, paranoicule, ș.a.semănate cu dărnicie în toate textele sale!Aș prefera să-mi argumentați creșterea de nivel a colegului printr-un afirmație solidă gen:DOMNIA-SA ESTE O SOMITATE A LUMII LITERAR-VIRTUALE ȘI ESTE O ONOARE...etc

P.S.NU SOLICIT NICIO CREȘTERE DE NIVEL
Mai mult, cred că voi reflecta la o retragere pentru o perioadă nederminată de pe situl pe care cu imparțialiate îl conduceți!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-29 14:09:41
         
 
  Elena, ce sa povestesc? Evident, n-a existat niciun armistitiu, deci nicio intalnire. Dar daca vrei, pot insaila totusi o mica schita, ceva care incepe cu: "intr-o dimineata aurie de toamna"... ceva care poate macar prefigura vechiul si atat de indepartatul meu vis, acela de a te intalni la o cafea pe malul stang al Dambovitei, intr-o zi superba de octombrie... (mi-ar placea sa tii in mana un exemplar din gazeta XXL si sa vii imbracata in aceeasi rochie lunga, crem, de la prima noastra intalnire, dar nu e obligatoriu).
Nu ma indoiesc nici de cuvantul tau, nici de buna ta credinta, si cred ca nimeni nu se indoieste.
Invitatia de azi ma onoreaza, dar din pacate, in anosta mea agenda de astazi figureaza activitati complet neinteresante, (gen birou, cresa, piata), dar imposibil de amanat.
Astfel ca, imi cer scuze, nu voi putea veni.
Stiu ca aceasta intamplare nefericita ma va indeparta si mai mult de sansa de a face parte din colectivul de redactie al revistei XXL, dar sper ca mai e timp.
As vrea macar, pana atunci, sa ma abonez. Cum pot proceda?

Multe salutari lui ecsi, spune-i te rog ca mi-e tare dor de el, si ca ca odata si-odata sper sa-mi rup din timpul liber pentru o intalnire, sper, memorabila.

va doresc o seara minunata
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-10-29 13:37:52
         
 
  Gheorghe Rechesan

"spre exemplificare iată textul unui autor, care a fost răsplătit pentru exprimarea sa ecoliterară cu augmentarea spectaculoasă a nivelului(după o laborioasă activitate de 10 zile pe europeea și după postarea a 9 producții din care jumătate provin de pe alte situri și au o vechime de 2 ani):"


Nejustificate procese de intentii imi faci.

Nivelul nu reprezintă nici un fel de ierahizare valorică ci accesul al anumite facilități ale site-ului pentru persoanele care respectă regulamentul, au o comportare civilizată pe site, au un număr de creații prin care au confirmat aderența la valorile site-ului ȘI AU SOLICITAT RIDICAREA NIVELULUI. SOLICITAREA O POATE FACE ORCINE SE CONSIDERA INDREPTATIT transmitandu-mi un e-mail la adresa

[email protected]

in care sa specifice datele de contact iclusiv telefonul pentru a-l putea contacta. Din momentul in care are nivelul peste 50 el poate posta direct texte si nu vreau sa am surprize.

Textul pe care mi l-ai pus la dispozitie este de necitit. Adu-l la o forma lizibila.

Daca te intereseaza ridicarea nivelului, (eu parca imi amintesc faptul ca ti l-am ridicat), astept un e-mail cu precizarile respective.

PS: Eu pledez pentru polemica de idei, chiar o incurajez, insa detest atacurile la persoana si cuvintele vulgare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-10-29 12:56:47
         
 
  Taurina,bat-o vina!Nu Pasiphae, ci doar Daphne încolăcită pe un gorun în lipsă de un Laurus Nobilis!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-29 11:49:37
         
 
  GORUN... mă bucur, sincer, că ai rezistat intemperiilor albastre ale căsuței noaste cu poezii EUROPEEA. Aici, aerul proaspăt al cuvintelor face minuni.

Nu uita ! Ti-am mai spus, parcă ?! :))

Pe Europeea intră cine dorește, rămâne cine poate.
Dacă ai primit nivel, înseamnă că ești un adevărat luptăror. Nu degeaba ne-ai amenințat :

" Adio, dar rămân cu voi ":))

Caut un loc pentru un copac, poate dorești să umbrești și prin alte locații:))

colegial

ET

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-29 10:18:38
         
 
  reche_san... să nu fii supărat, ești prea departe de București, te-aș fi invitat și pe tine la întâlnirea noastră, ai tu farmecul tău peste care nu pot trece.

dar un interviu cu tine, despre tine, etc., nu mă las până nu mi-l acorzi.
pregătește-ți materialele, doresc să le filmez, să povestești naufragiul vieții tale, așa cum ne-ai obișnuit, să rămânem iar cu gura căscată, desigur, numai din plăcerea de a -ți asculta basmele cu feți frumoși și ilene sânziene.

sunt sigură că în tine zace, ascunsă, o comoară.
permite-mi să fiu prima exploratoare a luminii spiritului tău neînțeles.

colegial

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-29 10:12:43
         
 
  Domnule Corbu,
Consecvența neobosită prin care apărați principiile polemicii are subtilități a căror sens îmi va rămîne veșnic abscons; spre exemplificare iată textul unui autor, care a fost răsplătit pentru exprimarea sa ecoliterară cu augmentarea spectaculoasă a nivelului(după o laborioasă activitate de 10 zile pe europeea și după postarea a 9 producții din care jumătate provin de pe alte situri și au o vechime de 2 ani):

"Din nefericire pe Europeea sŹ-au oploșit cȃțiva culturnici – puțini dar extrem de virulenți . Care, ȋn «epoca de aur» ȋși făceau veacul prin căminele culturale ale socialismului multilateral dezvoltat. Și care, acum, și-au mutat locuința (fizică) ȋn blocuri dezafectate, sordide. Unde trăiesc ȋntr-o frăție la toartă cu ceea ce nu a fost (ȋncă) deratizat. Și au adus cu ei, ca să nu ȋși uite obȃrșia lor de vătafi care «culturalizau» cu frenezie gospodăriile alea colective, și cȃteva vaci costelive furate de pe acolo. Transformȃndu-le ȋn producătoare de zer literar fetid. Pompȃnd cu zel din cozile bietelor animale ȋnfometate ceea ce consideră ei a fi un nesecat flux de genialitate care să-i propulseze ȋn posteritatea mondială (ba chiar națională). Este, aici, un complex de inferioritate supra-decompensat, patologic, care le alimentează spiritul gregar de proletcultiști rămași fără obiectul muncii, fiind marcat de un infantilism rizibil (care provoacă compasiune); brend «emo», pe care l-au prins din zborul debusolării; avȃnd pretenția că fac «rivoluție» a la Candiano Popescu cȃnd cu republica aia de la Ploiești (au mai găsit și niște «coane eftimițe: ca voi, bobocilor, mai rar!»). Recurgȃnd, ȋn unele com-uri la tot soiul de abjecții mergȃnd pȃnă la atacuri la persoană, chipurile «mascate» de un așa zis «umor», coborȃnd ștacheta ȋn underground; de unde se căznesc, cu un efort considerabil, să ȋmprăștie solul ȋmproșcȃndu-l cu murdăria care le țȃșnește prin toți porii; sol care nu le-o suportă și le-o restituie, făcȃndu-i să rămȃnă mirați, ca proasta-n bȃlci; și apoi să-i apuce, cu ȋntȃrziere, o veselie dementă, arărȃndu-și unul altuia degetul ȋntr-o anumită poziție.

Studiu de caz: mai de curȃnd unul dintre ei, care se consideră «șef de gașcă», s-a apucat să ȋși pună geni(t)alitatea la lucru. Și a comis ceea ce el credea a fi o «epigramă», cu titlul "Metamorfoză cu iz de lignină ( epigramă )". «Producție» care, ȋn urma comentariilor care-l puneau la punct, l-au făcut să-i crească adrenalina demenței la cote alarmante. Dar care i-a provocat, probabil și o clipă de luciditate (se mai ȋntȃmplă), făcȃndu-l să o șteargă de pe sit, ȋmpreună cu com-urile asociate. Din nefericire nu am păstrat «eculubrațiile» (ȋn propria-i exprimare) domniei sale și nici toate com-urile. Totuși, din ȋntrȃmplare, am păstrat comentariul subsemnatului. Care - am orgoliul de a presupune - că i-a produs un fel de «atac de panică» (congenerii săi simt și ei de ce – crizele de demența ȋn grupul respectiv par a rezona). Și pentru că zisa «epigramă» ȋmi era dedicată, am să-l reproduc .

„Te-am scos rău din sărite, gheorghișorule. Pentru că scriai, la com-uri, pe textul meu «Poveste» ce-ți era dedicată ȋn calitate de cititor «captiv»:

„Mai ai două opțiuni, dacă nu suporți comentariile:
1.Să înjuri ca la ușa cortului ( așa cum te-a sfătuit o aplaudacă a eculubrațiilor pe care le scrii)
2.Să închizi caseta comentariilor”.

Văd că ai ales să aplici, cu mȃnuța mătăluță, sfatul care ȋl dădeai subsemnatului:

„1.Să înjuri ca la ușa cortului ( așa cum te-a sfătuit o aplaudacă a eculubrațiilor pe care le scrii)” (vezi „muci ȋn fasole” – citat din «producția-epigramă» ce ȋți aparține)

Ați citit bine „eculubrațiilor”.

Te anunț, așa cum am făcut-o și la „Fără fard” că mă regăsești, ca Sixtus, și pe Hermeneia, la http://www.hermeneia.com/poezie/3862 cu poezia „Trandafirul coasei” (n.b. vezi că și titlul „Fără fard” te invita să-ți pierzi prețiosul tău «tȃmp» (e typo, l-am scăpat, dar nu-l mai corectez), furȃndu-l de la producții proprii semidocte ȋn cadrul cărora le știi pe toate fără să ȋnțelegi nimic și asta, credeam, că ȋți ocupă tot timpul, dar m-am ȋnșelat),

Ȋn plus, te mai anunț că am citit cu atenție „Regulamentul” de pe acest sit și nu am văzut nicăieri că se interzic clonele. Cu o condiție implicită (de bun simț): să nu mă auto-comentez

Și, ȋn final, se dovedește că am avut dreptate cȃnd ți-am transmis:

„Premisă : recheșani se găsesc pe toate drumurile.
Marketingul : arta de a-i găsi.”

Cred că ți-am provocat suficiente insomnii și eforturi ’telectuale ca să nu te mai supun, mai departe, la asemenea delicii. Așa că ȋți promit să nu mă mai repet tot clonȃndu-mă. Dar, dacă nu te astȃmperi, nici nu știi ce te mai așteaptă. Nu e o amenințare. E doar așa, o mȃngȃiere, pe «căpșorul» matale.

Sper să te lecuiești de năravul, mă feresc să zic «masochist» (na, că am zis-o! scuzele mele!) de a-i șicana cu ceea ce crezi matale c-ar fi «umor», pe unii și alții. Dar nu-mi fac, totuși, speranțe deșarte. Pentru că «năravul din fire n-are lecuire».

Prea plecatul dumitale, Gorun Manolescu, care-ți mulțumește că-l citești cu asiduitate nemărginită. Pentru că, ȋn economia asta de piață: «clientul nostru / stăpȃnul nostru»

Te mai aștept, ȋn continuare, pe paginile mele

Manolescu Gorun / Sixtus / Ion Manole / Ionm”

Ȋn ȋncheiere, pe cei cărora l-am provocat insomnii prelungite făcȃndu-i să li se accentueze halucinațiile și delirul sistematizat, ȋi asigur că voi continua să le tulbur rarele clipe de somn care-i mai cuprinde din cȃnd ȋn cȃnd.

Mulțumesc celor care păstoresc acest sit și care au instituit o cenzură suficient de flexibilă pentru a permite fiecăruia dintre cei care hălăduiesc pe aici să spună ce au de spus (pe răspundere proprie) Ca să fie de unde alege.

A fost, pentru mine, un sejur plăcut. Voi continua. „Errare humanum est; perseverare diabolicum „.

S-auzim de bine

Manolescu Gorun

P.S. Pentru a nu mai acorda un avans nemeritat insomniacilor deliranți (care posedă un nivel de peste «10»), voi interzice comentariile la acest text. Numărul accesărilor sper să vorbească de la sine.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-29 10:05:42
         
 
  D-le Emanuel Cristescu, buna dimineata. Nu am prea mult timp la dispozitie, acum, trebuie sa plec iar la BUc, dar vom dezbate pe tema subiectului deschis.

Radu Stefanescu, te rog frumos, detaliază, cum a decurs întâlnirea noastră, inclusiv ce mi-ai propus, dacă mi-ai propus ceva sau nu, ce mi-ai cerut, dacă mi-ai cerut ceva sau nu, mai degrabă spus, absolut totul. Spune-le tu, toate !

Dacă tot afirmi că ne-am întâlnit, și dorești să-ți fac dovada CUVÂNTULUI MEU DE ONOARE, o voi face, Radu.

REPET : EU AM CUVÂNT ȘI DINCOLO DE APARENȚE:)))

COLEGIAL

ET.

RADU, DE LA ORA 18-19 SUNT IN ZONA PIATA ROMANA, TEL 0744 43 42 09. TE INVIT LA O CAFEA, NU MA REFUZA.
I-/AM INVITAT SI PE IOANA BARAC, ECSI SI IONUT POPA, LUCRAM IMPREUNA PENTRU REVISTA MEA SI, DACA DORESTI, ITI OFER O PAGINA, LA ALEGERE, PE CARE S/O SEMNEZI TU, ASA CUM DORESTI. REDACTORII SUNT PLATITI, NU SE LUCREAZA GRATIS.

D-LE EMANUEL CRISTESCU, DACA AVETI TIMP SI NU MA CONSIDERATI PREA INDRAZNEATA, VA ROG CU TOT RESPECTUL, POATE VENITI SI DVS LA O CAFEA, ALATURI DE NOI.

RADU, LEGAT DE INTALNIREA NOASTRA DIN PITESTI, TE ROG MULT, SPUNE ABSOLUT TOT CE-A FOST SI CUM A FOST. VOI CONFIRMA TOT CE SPUI, DACA ESTE ADEVARAT. NUMAI DACA SPUI INTREG ADEVARUL POTI FACE PARTE DIN REDACTIA REVISTEI SI, DE CE NU, SI COLABORATOR AL VIITOAREI EMISIUNII TV LA CARE
COLABORAM MAI MULTI DE PE EUROPEEA.:))

ADEVARUL, RADU, ESTE SINGURUL CARE NE MAI POATE LEGA, ASTA IN CAZUL IN CARE, DORESTI SA FII LEGAT SI DE MINE:))))))) COLEGIAL, DESIGUR :)

VA DORESC O ZI FRUMOASA SI SPER SA VA INTALNESC SI DISEARA.

DACA NU AVETI TIMP, NE REGASIM PE EUROPEEA.
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-29 10:04:08
         
 
  Desi nenascut la Oxford, ci undeva putin mai aproape de Ciorogarla, spre Essex, cum treci dealul, se cuvine sa respect, totusi, regulile universitatii, asa ca mentionez:

Intalnirea a avut loc, dar in clandestinitate, dupa cum relateaza mai jos profesorul Papusa.
In aceste conditii, faptul ca am dezvaluit scopul acesteia justifica pe deplin amnezia doamnei Elena Toma, ba mai mult decat atat, o onoreaza.

Incalcarea ulterioara a armistitiului nu are, in acest context, nicio relevanta.

Profesore Corbu, este evident ca doamna a actionat in legitima aparare. Imi cer scuze, retrag, nu am vazut-o in viata mea. Orice contradictii logice sau semantice din prezenta declaratie sunt impuse de caracterul misterios al naturii umane, supuse greselii.

sorry, guys
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-10-29 07:44:51
         
 
  Regulile Oxford sunt gresite! Intr-o confruntare de idei, cele mai bune argumente sunt cele de ordin afectiv: Ba pe-a ma-tii circarule, nu vezi ca de cand ai participat la gay-fest numai prostii spui? Nu ai participat? Te-am vazu-t eu. Da-ti cuvantul ca nu ai fost. Eeee, da, mersi ce sa spun, ti-ai dat cuvantul... Cuvantul unui fiu de tortionar si al unei femei de moravuri usoare...

In legatura cu discutia de mare importanta de aici: http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=30765
nu pot sa spun decat: da, am fost martor la Pitesti la intalnirea dintre Elena Toma si Radu Stefanescu. Iar la a treia masa din dreapta cum priveai la masa Elenei era domnul Profesor cu Bib Laden. Chiar la 2 mese de Ciciolina cu Patapievici. Sa-si dea toti cuvantul ca nu e asa. Pana atunci, cuvantul meu impotriva cuvantului dvs.

 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-10-29 06:55:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE