FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
În editură
Text postat de Emanuel Cristescu
In editura sunt mai multe comentarii care nu pot fi nici deschise, nici validate, nici invalidate. Aceasta deoarece, cand au fost postate, in fereastra de dialog nu au scris nimic pe primul rand adică imediat langă linia de sus a ferestrei de dialog.

Îi rog pe autori fie să facă modificarea, adică să aducă primul rând din comentariul lor pe primul rând al ferestrei de dialog, fie să le șteargă și să le posteze din nou, conform precizării de mai sus.

Precizarea este valabilă și pentru texte.

Comentariile apartin urmatorilor:

Eugen Bot
Radun Gabor
Petre Mocanu
Eugen Bot
vasile iftime
vasile iftime
alena haiduc
Gheorghe Oncioiu
Magda Gheorghiu
Corneliu Traian Atanasiu
alena haiduc
Mihai VASILE
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Cristescu, acele comentarii sunt inaccesibile, userii neavând posibilitatea de a modifica și nici de a șterge propriile comentarii. Acestea pot fi îndepărtate exclusiv prin ștergerea fizică din baza de date. La fel și textul din editura texte. Vă sugerez să luați legătura cu IT...
Cu stimă, SF
 
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2008-10-28 09:29:16
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu,

Comentariul aspra căruia îmi atrageți atenția nu-mi aparține. El apare, într-adevăr, în pagina textelor mele, ca fiind postat la data de 27.08.2008 și s-a vrut, probabil, a fi o referire la un text al meu publicat pe Europeea la data de 27.03.2008. Ar fi cel puțin hazliu să-mi fi trimis eu mie un comentariu – și acela „defect“ – la o asemenea distanță în timp.
Eu l-am descoperit – cam pe la jumătatea lunii septembrie – în pagina generală de texte. Am încercat să-l deschid, dar în pagina textelor mele nu apărea. Pentru a nu aglomera prima pagină cu un text care mă interesa doar pe mine, v-am trimis un mail în care vă rugam să interveniți la redacție pentru a-l valida. Neprimind niciun răspuns, am postat totuși textul RUGĂMINTE, la care Sandra Filimon mi-a dat lămuririle necesare, cum că respectivul comentariu nu ar conține decât un spațiu gol și numele autorului, deci nu poate fi validat. Puteți citi răspunsul Domniei sale la RUGĂMINTEA mea.
Aceasta fiind situația, eu neputând șterge comentariul, rog redacția să facă acest lucru.

Cu respect,

Gh. Oncioiu
 
Postat de catre Gheorghe Oncioiu la data de 2008-10-27 23:22:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE