FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
PRECIZARE
Text postat de Emanuel Cristescu
Editorii au ca atribuții validarea sau invalidarea textelor propuse de către useri care nu au nivelul necesar care să le permită să posteze direct.

Îi rog să nu mai invalideze texte ale userilor care au nivelul care le permite să posteze direct.

Când li s-a acordat nivelul li s-a conferit încrederea că vor respecta regulile site-ului. Adică, în mare, nu vor ataca persoane și nu vor folosi cuvinte vulgare. Cu mare parte dintre acești useri am vorbit personal și mi-au confirmat că știu regulile site-ului și nu le vor încălca. Dacă o vor face sunt conștienți că mi-au înșelat încrederea și ca atare vor suporta consecința reducerii nivelului astfel încât să nu mai poată posta direct.

Atribuțiile editorilor în situația că useri cu nivel de postare directă încalcă regulamentul este să îi atenționeze civilizat prin comentarii iar dacă nu se conformă să mă sesizeze la adresa de e-mail "[email protected]". Voi analiza imparțial situația și dacă voi constata încălcarea regulamentului voi proceda la reducerea nivelului.

Site-ul respectă dreptul fiecăruia la liberă exprimare, nu are partipriuri și are ca obiectiv promovarea valorilor textuale.

Este un abuz să tot acuzați site-ul de toate relele. Site-ul nu-și asumă rolul de a educa, de a civiliza, de a face pace, etc. decât, poate, indirect sau tangențial. Site-ul este la dispoziția unor oameni maturi, normali, sănătoși și, presupus, responsabili. Eu operez cu prezumția de onestitate și bună-credință.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  typo:"celor pe care i-ai..."  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-19 14:27:02
         
 
  Elena,
Dacă ar trebui să cerem scăderea nivelului tuturor celor cu care te-ai înjurat pe europeea, nu ne-ar ajunge Prima Pagină!Problema ta cu d-l Kosta Vianu, nu e problema mea, domnia-sa nu m-a acuzat de plagiat,pastișare sau antisemitism...
În legătură cu scăderea nivelului tău, calmează-te:nu te lasă d-l Corbu să devii un simplu user, chiar pe tine!Și-apoi, ce s-ar face europeea fără "personalitatea! ta? Pe cine am mai tachina noi, pigmeii? Cine ne-ar mai turna în cap zoaie,declarîndu-ne apoi iubire ecoliterară?

P.S. Mă scuzi că nu mă alătur corului de urători, în situația noastră ar fi o ipocrizie inutilă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-19 14:25:56
         
 
  D-le Ion Corbu... aveti alta mostra de exprimare
multpreaecoliterara, din pacate...

este firesc, cu astfel de comentarii, cititorii sa aiba crampe...

a cerut cineva plecarea de pe site, scaderea nivelului acestui distins domn, care compromite imaginea site+ului ?

cititi si va cruciti.

...................

Cu femei psihopate, care intra pe site numai ca sa racoleze barbati, n-am ce discuta. Te-ai uitat de cate ori apari cu comentarii la un singur text? Ai numarat vreodata de cate ori iti dai poalele peste cap fara sa fi fost invitata s-o faci? Nu te simti jalnica, biata fiinta?
N-ai pic de demnitate? Coalitia mediocritatii si a vulgaritatii e bine tolerata pe Europeea, am inteles asta, dar dumneata depasesti orice masura. Daca nimeni nu-ti da peste bot, te crezi de capul dumitale? Nu ti-e rusine? N-ai un pic de demnitate? De ce te dai in halul acesta in spectacol? Esti cumva securista, ramasa fara obiectul muncii? Astampara-te! Te faci de tot rasul, cucoana! Vezi-ti de nefericirea dumitale. Care este reala. nici o prietenie cu Corbu nu-ti da dreptul sa improsti cu noroi un om ca Rechesan, psihopata diabolica ce esti. Sa-ti fie rusine!
Postat de catre Kosta Vianu la data de 2008-10-13 00:48:49
.....................

rechesan... nu fi trist ca astfel de specimene iti iau apararea. sunt de preferat, eu ! crede-mă ! niciodată nu mi-am permis să mă adresez așa, nu față de tine, nu față de oricine altcineva.

rechesan... fă bine și cere pedepsirea lui kosta vianu... nu suferă comparație. dacă n-o faci, te compromiți.:))

colegial

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-19 12:14:32
         
 
  "în încercarea de a-i apăra imaginea făcută zob de unii colegi, știi povestea, ecsi a fost penalizat și i s-a luat nivelul." - Să fim serioși! Lui Ecsintescu i s-a scăzut nivelul pentru că a murdărit cu înjurături din cele mai spurcate saitul. El poate în continuare scrie doar că trebuie să treacă prin mâinile unor editori care să îi verifice limbajul. Ecsintescu nu a fost penalizat: Ecsintescu a fost doar protejat de Ecsintescu. Faptul că acum Ecsintescu postează de pe contul IBG este un abuz... Desigur, dl Corbu care îl iubește pe Ecsintescu nu va lua nici o măsură dar asta nu înseamnă că acest lucru este corect...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-10-19 09:40:04
         
 
  Sa vorbeasca logica:

1) Primesti scadere de nivel - actiune punitiva pentru a nu mai posta direct.
2) Postezi tot direct, de pe contul cuiva cu nivel de incredere.
3) Conducerea site-ului nu ia nicio masura.

Intrebari: care mai e rolul sanctiunii? Unde e logica masurii de controlare a postarilor si comportamentului userului pedepsit?

Nu vad niciun raspuns rational la aceste intrebari. Eventual pot veni din anumite aspecte pur subiective, din relatiile de prietenie si slabiciunile interumane.



 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-10-19 08:57:36
         
 
  Stan Păpușă, nu te-ai prins !

Ioana acceptă ca ecsi să posteze de pe contul ei pentru că, în încercarea de a-i apăra imaginea făcută zob de unii colegi, știi povestea, ecsi a fost penalizat și i s-a luat nivelul.

Eu consider că gestul ei este cât se poate de fair-play. Căile dragostei, ca și ale Domnului, sunt nebănuite. Frustrarea, însingurarea, lipsa emoțiilor, plăcerilor erotice, etc., transformă animalul din om în simpu obiect, rece, tern, insensibil în fața frumuseții gesturilor, pornirilor din dragoste, pasiune, respect, dorința de a fi alături de omul iubit, când alții îl lovesc... nemeritat.

Asta e filozofie grea, nea Păpușă.
În jocul pe scena vieții, nu te lăsa dirijat doar de trasul sforilor, biată marionetă.
Iubirea cere și aduce jertfe, sacrificii. Nu prea le ai cu astea, bre !

Iubire, bibelou de porțelan ce ești !:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-18 11:57:56
         
 
  Kosta, nici să numeri corect nu mai ești în stare ! În afară de anunțul lansării de carte și un zâmbet intitulat, sugestiv :

Caut investitor în tinerețea bătrâneții mele,

nu am mai postat nimic pe Europeea de ceva vreme.

Kosta, te risipești în cancan.
Decât absurditățile astea, prefer să citesc poeziile tale, chit că sunt scrise ca la clasa-a 4-a.

Relax !

În comentariul din subsolul acestui post, ai repetat numele meu de 3 ori... cifră fatidică.
Te rog, nu doresc să devin obsesia ta:))
Ai grijă. E un abuz !:)))

colegial

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-18 11:48:17
         
 
  Este total incorect sa i se permita unui user cu nivelul scazut sa posteze de pe contul altui user cu nivel de incredere.
Este, practic, o invitatie la incalcarea regulilor. Daca ai nivel scazut, il ai pentru a nu posta direct, nu?
Consider ca ar trebui sa i se scada nivelul si userului care permite postarea de pe contul lui unui user cu nivel scazut.
Cred ca pe site femeile nu trebuie favorizate in niciun fel. Suntem useri si atat. Sau nu?
 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-10-18 08:37:15
         
 
  Nu ai parti-pris-uri? Atunci tolerarea cardasiei tinerilor agramati si a insolentei lor cum o califici? Cum califici pastrarea ca editor a Dimei Miruna care se adreseaza incalificabil lui Ioan Peia, care, de bine-de rau are ce are numai cu ex... cum dracu ii zice? Cum se face ca nu-ti sar in ochi exhibitiile si maimutzareala excesiva a Elenei Toma? Ai numarat de cate ori apare pe o singura pagina? Nu ti se pare suspect ca uneori numai numele ei e pe toata pagina? Ce fel de editori sunt aceia care sterg texte si comentarii fara justificarea minima a gestului?
Tinere european, oricat ai fi dumneata de doct si de civilizat, asemenea gesturi incalificabile te taxeaza in primul rand pe dumneata, insultescu exact dumitale iti strica imaginea, nu mie sau lui Peia, Elena Toma in obrazul dumitale isi arunca laturile, nu in cel al lui Gheorghe Rechesan, un tip absolut civilizat, care n-a coborat tonul la nivelul invectivei NICIODATA, pe cand onorabila dumitale Lenutza a comis-o adesea. Toate se intampla pe pasunea dumitale, stimate om de bine. Adesea, erorile de gramatica pe care postatorii prea grabiti sa se laude cat sunt ei de scriitori, au creat in exterior imaginea unei pagini pe care se permite, ba chiar se glorifica diletantismul, agramatismul, amatorismul. Nu crezi ca e pacat? Nu crezi ca e in defavoarea imaginii dumitale personal? Eu asa cred. Si exact din acest moment te las in plata Domnului, ipocrizia dumitale nu e jucata, e reala, voita, autentica. Ce interese ai, dracu stie. Numai literare si bine intentionate nu sunt, daca tolerezi asemenea specimene si naravurile lor. Cand am atras atentia m-ai etichetat cum ti-a venit la gura. Nu te-ai adresat insa niciodata vitriolant si la fel de vehement lui i...nsulescu, Elenei Toma sau altora. Nu e parti-pris? Io taman asta spun ca e, si multi de aici au observat-o dar de jena, din fals respect sau din alte motive n-au spus-o. Eu nu am ce pierde, oricum plecam, dar te faci de ras, Mare Maestru al Lojii Albastre a Marelui Rit Agramat, Autentic si Acceptat, cum ai putea numi aceasta cardasie. K
 
Postat de catre sters sters la data de 2008-10-18 01:31:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu, mulți sunt cei care caută să facă circ și să se prostească pe acest site care se vrea a fi literar, nu înțeleg de ce nu le scădeți nivelul. Foarte mulți dintre cei care sunt la locul lor, decenți și foarte civilizați au nivelul 10 de 3-4 ani, unii frustrați și glumeți de doi bani au nivelul foarte rdicat. Cu timpul foarte mulți au ales să plece de pe acest site, (bine au făcut) sătui de circul unor măscărici "Europeenizati"  
Postat de catre Danuz Daniel la data de 2008-10-17 19:02:54
         
 
  Liviu:)))), pe bune !
Nu ți se pare că îmi dai prea multă atenție ?
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-17 17:44:11
         
 
  Liviu, vrei să mă provoci, am înțeles !
Vrei să mă provoci, să mă despoi de caracter



? ?






 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-17 17:37:25
         
 
  Liviu, crede-mă, sunt în stare să-ți satisfac orice curiozitate.

Zbor împrăștiat !

Al gaiței !

Liviu, vrei să mă provoci, am înțeles !
Vrei să mă provoci, să mă despoi de caracter, cum o faceți de ceva timp, voi cu mine, tu și rechesan, să justificați, cumva, scăderea nivelului meu.

Liviu, promit, dacă recunoști că asta urmărești, crezându-mă naivă, îți voi da satisfacție. Cum ? Vei vedea. Voi face în așa fel încât să aveți, întemeiat, motiv să cereți scăderea nivelului meu. Până atunci, permite-mi să spun:

nu mă miră nimic din atitudinea ta. dacă nu realizezi, singur, ridicolul în care te scalzi, e trist pentru tine.

Nu mi-am permis să te fac bou, catâr, porc, cioară vopsită. Tu continui să mă jignești, încadrându-te în categoria sus amintită... și asta fără ca eu să fac vreun efort.

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-17 17:30:03
         
 
  Mă intrigă, nu mă fascinează.

Curiozitățile naturii au fost întotdeauna temei de mirare. Cum ar fi femeia cu barbă. Sau vițelul cu două capete. Sau zborul împrăștiat al gaiței.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-17 14:24:37
         
 
  Bordas... si a te ignora imi pare prea mult, dar o fac... andropauza urla in simturile tale, nu te pot invinui !

nu stiam ca te fascineaza miscarile mele:))

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-17 14:19:28
         
 
  Elena Toma, ți-ai reluat mișcarea browniană?

S-a aprins și flacăra imaginației mele. Oricît aș încerca să deslușesc, nu văd decît o zburătoare colorată, care crede că legătura ei cu neamul corvidelor îi dă dreptul să țivlească prin pagini doar pentru simplul fapt că proprietarul se numește Ion Corbu.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-17 13:45:10
         
 
  mama... dar mult timp liber mai au unele persoane.
sunt deja geloasa pe ele!!!
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-10-17 13:24:14
         
 
  ha, ha, ha... cata violenta zace in tine, rechesan !

cum am schitat un mic gest, cum flacara imaginatiei s-a aprins !

asa te vreau, asa te plac... nu te lasa !

:)))

Elohim !

:)))

domnule Ion Corbu... sfiinteasca-se numele dvs:))
va multumim ca ne rabdati.

cu respect:))

ET.
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-17 13:12:31
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu,
Nu aveam intenția să vă solicit să citiți această SCRISOARE DESCHISĂ care a scăpat atenției dumneavoastră, dar insistența celei care a provocat cele mai multe răfuieli pe europeea mă determină să revin:
SCRISOARE DESCHISĂ ( repostare)

Text postat de gheorghe rechesan

Domnule Emanuil Cristescu,
Fac apel la echitatea dumneavoastră pentru a soluționa acuzațiile nefondate de plagiat care mi-au fost aduse, în mod repetat de către Elena Toma; nici pînă astăzi aceste afirmații nu au fost probate, susamintita și-a cerut scuze, dar a reiterat acuzele; citez din articolul „ Made in Liviu Bordaș” postat astăzi 9 octombrie 2008 „preadistinsului plagiator Rechesan Gheorghe, care, departe de originalitate, îngaimă poezii fără noimă, povești de adormit copii, pastișate, la greu, inspirat din vasta literatură virtuală și nu numai.”
La aceste afirmații se adaugă comentarii non-literare:

„zise don Reche_San... dupa ce si-a recitit prozodia cu miresme de levantica:))
ce dreaq, mai, don Reche... vezi-ti, bre, paiul din ochiu` matale... sa fim seriosi.. pai, reciteste-ti poeziile...:)) ai uitat ce ti-a facut Liviu Bordas cand ai pasit pe pajistea albastra ?:))

Doamne, mare ti-e gradina !
mi se face greata cand ma lovesc de sadismul care va caraterizeaza”
Sau aluzii scabroase la intimitate
Rechesan... bună ziua ! Am dormit bine.
Ai avut vise frumoase ?
Nu... erotice, nu, porno. Sunt sigură.

N-ai înțeles nimic, poate simpatia pe care mi-o porți, nedeclarată, te emoționează într-atât încât nu reușești să reții esențialul.

Îți recomand produsele Ganoderma Excel, revigorează"

Dacă toate aceste nu sunt suficient de convingătoare pentru modificarea nivelul celei care le-a scris, vă rog să vă reamintiți decizia în cazul Peia-ecsintescu virtual, în care ultimul a fost sancționat pentru o atitudine similară! Nu cred că sexul, vîrsta sau faima literară a celei în cauză vă pot determina să nu luați o decizie imparțială!
Cu încredere în spiritual ecoliterar
Gheorghe Recheșan

P.S.Deși nu cred că mai era nevoie să semnalez, cred că sunteți de acord că afirmații de tipul:
"reche_SaN:))

apropo... lumea stiintifica a descoperit ca celulele stem pot fi recoltate si din glandele genitate masculine, (mai pe limba romaneasca :) vorbind ) din... testicole, care, o data cu spermatozoizii, produc si celule stem.:)

greucean cum esti... te/ncumeti sa donezi celule stem ?:))

poate asa vii in ajutorul defectiunilor voastre, aveti nevoie, ceva trebuie sa le stagneze evolutia:))
- celulele stem au exact acest rol: nu vindeca, dar... cel putin opresc evolutia bolii de a face reclamatii, de a jigni, etc:)

las/o dreaq de gradinita, tot la grupa mica ai ramas ? pigmeu cum esti, nu ma mai mira nimic:)):))

maturizeaza-te !"

nu au nimic ecoliterar!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-17 13:07:15
         
 
  rechesan,,, citeste, dear... ia si tu o lectie.
poate incetezi cu reclamatiile de tot soiul si incerci sa te integrezi, cu bun simt, intr-o comunitate, care nu este sacul de box al nimanui.

`ete, colea... scrie negru pe alb :
" Site-ul nu-și asumă rolul de a educa, de a civiliza, de a face pace, etc. decât, poate, indirect sau tangențial. Site-ul este la dispoziția unor oameni maturi, normali, sănătoși și, presupus, responsabili. Eu operez cu prezumția de onestitate și bună-credință. "

eu am iesit demult de la gradinita, tu ai ramas tot la grupa mare:)))

reclamatie, reclamatie... bucuria ta !:)

rechesan, nu raspunde malitios, fii rezonabil.
azi, am chef de glume, ai uitat sa zambesti, de cand nu te-am mai atentionat cu ceva:))

nici nu prea mai ai ce scrie, observ !
cand te trageam de urechiuse, mooaaamaaaa... eram MUZA:)
scriai... alternand ANUNT, dupa ANUNT:)))

`ai, mai, stiu ca esti baiat citit, dar abrutizat de viata.

colegial

ET :))

domnule Ion Corbu, respectele mele !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-10-17 12:59:34
         
 
  Ca să nu mai vorbim de gestul incalificabil al prea-distinsei editoare, Miruna M. Duma, care încurajează și protejează astfel de atitudini!...
Să mai pomenesc de sfidarea nerușinată a "precizărilor" domniei-voastre chiar și în cazul de față, cînd userul ecsintescu postează de pe alt cont?

Am înțeles: "IUBIREA" necondiționată față de semen este un act de înaltă umanitate!
Trăiască cine-a murit!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-10-17 11:33:31
         
 
  Batrane,
Unde este, aici, atac la persoana?
Unde este vreo expresie vulgara?
Batranul este ,,paracioasa mica''?
Fac precizarea ca a fi gay nu este o rusine.
ECSINTESCU VIRTUAL
 
Postat de catre I BG la data de 2008-10-17 11:10:26
         
 
  Stimate dle Cristescu,
În conformitate cu noile "precizări" pe care le reiterați aici, considerați că suavele comuri ale userului ecsintescu sunt niște grave abateri de la aceste „precizări”, sau sunt în deplină conformitate cu ele?
Și dacă nu, care-s consecințele?

Iată "precizările" domniei voastre:

"Când li s-a acordat nivelul li s-a conferit încrederea că vor respecta regulile site-ului. Adică, în mare, nu vor ataca persoane și nu vor folosi cuvinte vulgare. Cu mare parte dintre acești useri am vorbit personal și mi-au confirmat că știu regulile site-ului și nu le vor încălca. Dacă o vor face sunt conștienți că mi-au înșelat încrederea și ca atare vor suporta consecința reducerii nivelului astfel încât să nu mai poată posta direct."


Și iată comul Ecsintescu:
„Acel poem reprezenta quintesenta fenomenologica al unui personaj tarat, autorul insa. Am sesizat o paralela intre autorul poemului si Ion Ramaru. Exista destule similitudini. Dupa acest incident parca ai turbat. Ai postat intr-un delirum tremens, tot felul de cretinitati spre deliciul meu personal.
BATRANE,
mai bine golan cu ,,eminenta cenusiu-intunecata'' langa mine decat un nefericit bolnav de mania persecutiei. apropos este ca te oftici...Batranule emo...Ti-ai ars mainile la lumanare?

Auzi, da pana la urma de ce urasti femeile si te comporti cu ele ca un mitocan?
Am intalnit gay care isi vedeau de nefericirea lor...”

 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-10-17 10:59:11
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE