FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
PROPUNERE ARMISTIȚIU
Text postat de Emanuel Cristescu
Din păcate, pentru starea de beligeranță de pe site, astazi sunt blocat toată ziua la facultate.

Rog pe distinșii Gheorghe Recheșan și Elena Toma să facă un armistițiu. Altfel situația riscă să scape de sub control.

Mulțumesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Adriana... mie nu-mi provoci nicio indispoziție, nu fi așa furioasă, e weekend.
Ce mare întrebare a pus Peia, crezi că merită să-ți strici ziua ?
Zâmbește, sweety...
Și d-aia îmi place mie de tine, nu vorbești pe la colțuri și-i arunci omului zoaiele direct perpendicular pe...:))

- sunt în formă, am o bundispoziție de zile mari.
aștept pe simina ion-ioana
sau siminel ionel din Canada
:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-06 08:40:52
         
 
  Ioane, sa nu facem din tantar armasar. Faci niste legaturi ciudate. Am folosit EC in subsolul textului acestui autor. Era evident cui ma adresez. Ce mister? Ce teama? Doar nu am vorbit pe la colturi, am spus in fata ce am avut de spus.
Deci, pe scurt, am scris cu initiale fiindca asa mi-a venit. Niciun mister!
Domnului Cristescu si fiecaruia dintre voi ii voi cere scuze pentru eventualele stari de indispozitie pe care le provoc si voi face asta fie din politete fie pentru ca imi dau seama ca uneori folosesc un ton mai taios decat e cazul in discutie.
Zi buna.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-09-06 08:35:29
         
 
  Simina... e ora 23 si nu mi-ai trimis nici mail, niciun semn de viata.

asta ce vrea sa insemne ?

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-05 23:20:09
         
 
  Simina, ma gandeam ca poti folosi acelasi computer de la care ai postat comentariul de mai jos, pentru a-mi trimite mail cu numele tau real. Eu astept chiar daca nu cred ca vei scrie.

sunt tare nerabdatoare, abia astpt sa/mi scrii !

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-05 19:19:54
         
 
  simina ion... dacă nu mă poți contacta pe mess, trimite-mi un mail pe adresa :

[email protected]

- daca nu ai nimic de ascuns, trimite-mi un mail cu numele tau real. :)

astept.

colegial

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-05 19:06:37
         
 
  simina ion, ia-mi o piatră de pe inima, mă întreb cine ești, îți asociez deja apariția cu o persoană dragă mie, care, nu știu dacă ar avea vreun motiv să se comporte așa cu mine.


am id: cristalcub ... sunt pe mess... te rog. !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-05 18:47:53
         
 
  Elena, n-am nici cea mai mica legatura cu personajele enumerate de tine. Nu scriu de pe proxy, n-am scris niciodata.
Si iti dau cuvantul meu de onoare ca NICIODATA nu ti-am trimis mailuri.
Cu Alice am vorbit pe messenger de doua ori extrem de scurt si subiectul discutiei a fost legat o data de un text de-al ei si a doua oara de un text de-al meu.
Cred c-o sa-ti spun cine sunt, asa ar fi corect din partea mea.
Nu-mi amintesc sa te fi jignit cu ceva in comentariile mele.
In consecinta, te inseli si ma asociezi cu persoane care habar n-am cine sunt.
 
Postat de catre . retras la data de 2008-09-05 18:42:51
         
 
  și tot ha, ha, ha !

cine e micuțul vaida alexandru ? nimeni altul decât distinsul căldăraru.

preadistinse... toate drumurile duc la Roma, cu alte cuvinte.

și dacă la capătul acestor drumuri este un creier diabolic... mă pregătesc de antidot.

ia-ți labele jegoase de pe mine !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-05 18:38:16
         
 
  ha, ha, ha !
- cine e mereu cu ochii pe google să vadă cine a mai scris și pe unde? :)))

- acelasi stil :
- simina ion
- barbu victor
- căldăraru

sau vestita...
C E N A C L I S T A...care mă asasinează pe mail cu tot felul de inepții.

cine scrie de pe proxy, să nu fie găsit ? :)))
barbu victor alias : simina ion, alias căldăraru, alias CENACLISTA...

S C U T E Ș T E - MĂ !

scutește-măăăăăăăă !!!!!!!!!!!

- dacă toate aceste clone sunt ale altui autor, care, de asemenea a ajutat-o pe Alice :)))... ai curajul, uimește-mă !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-05 18:16:28
         
 
  barbu victor... care e minciuna in aceasta poveste, dear ?

- întrebarea mea a fost alta. a susține un adevăt, nu înseamnă circ.
- circ este ceea ce tu încerci să faci, clonă de cioco - lată ce ești.

- sunt calmă și obișnuită cu asemenea reacții, specifice celor care uită de unde pleacă-.
- dacă nu ești o clonă a distinsei Alice Drogoreanu, transmite-i din partea mea salutări.
ai ceva împotrivă sau Alice nu mai poate comunica decât prin intermediari ?
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-05 17:41:00
         
 
  Elena Toma, pui atat de multe intrebari deodata...
Calmeaza-te
Stiu ca e greu cand esti prins cu o minciunica dar asta e...
Nu fa circ
Te inteleg
Relax... cum ziceam
 
Postat de catre ionescu mihai la data de 2008-09-05 16:14:24
         
 
  Și de ce era nevoie de inițiale, iar nu de numele întreg?
E, cumva, un reflex de teamă în fața autorității?
Dumnezeule! dacă aș fi... EC, pe mine, chestia asta m-ar indispune.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-05 12:39:46
         
 
  Autor: barbu victor
Descriere:
Motto: in curs de

Nivel Acces: 10
Pseudonim: peaici

Lista Texte

Nr. Titlu text Categoria Nr. Comentarii Postat la

Lista Comentarii

Nr. Comentariu la textul Postat la
1 . PROPUNERE AR... 2008-09-04
2 . ***... 2008-09-03

..........................

victor barbu... esti o clona inviata special pentru a ma admonesta pe mine...?
cine se ascunde in umbra ta ?

Alice Drogoreanu ? Cumva ?
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-05 12:31:46
         
 
  Peia... EC este domnul Emanuel Cristescu ! :)  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-05 11:40:59
         
 
  barbu victor... ilustre ANONIM.
eu nu am nevoie "să mă bag în seamă"
nu am niciun interes, tot ce fac este pur și simplu.
- celebritatea virtuală mă depășește, o las în grija altora.
- sunt de modă veche, trăiesc în realitate, până una, alta, realitatea îmi asigură existența retribuită pentru activitățile mele.
- degeaba, în virtual, ești apreciat, dacă rămâi veșnic anonim al realității.
dar, uite, nici în virtual nu ești mai cunoscut.
ai apărut, ca ciuperca după ploaie, să dai lecții de viață care te depășesc.

- uimește-ne, cine ești ?
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-05 11:36:02
         
 
  barbu victor...

1. - a reposta un text, și a reposta un text modificat, există vreo deosebire, dacă tot ești vechi, antic și dedemult pe Agonia ?


2. - a posta un text care este trimis în pagina de autor pentru ca ai nivel - 20 si a posta un text pe pagina de texte a site-ului Agonia pentru că iei viața de la 0 și primești iar nivel 0... iar este diferit, nu crezi ?

3 - am dreptul să intervin pe textul meu și dreptul oferit de administrația agonică de a-mi afișa și eu textele în prima pagină, alături de toți ceilalți autori, considerând că revin din exil ?

- am văzut cum alți autori, care, ca și mine, își șterseseră textele, și le-au repostat la revenirea pe site. am crezut că și eu am același drept, la asta se referă dan mihuț.

- UNDE ESTE MINCIUNA MEA ?
- FAPTUL CĂ AM SCHIMBAT TITLUL, CĂ AM MODIFICAT UNELE IDEI ÎN TEXT, CĂ AM DAT ALTĂ INTERPRETARE, CĂ DOREAM SĂ RĂMÂNĂ VECHIUL TEXT ÎN FORMA NOUĂ... NU AM DREPTUL SĂ POSTEZ NOUA VARIANTĂ ?
- CINE A STAT SĂ RECITEASCĂ INTERVENȚIILE PE TEXT, CA SĂ VADĂ MODIFICAREA ? în fine, n-are rost să mai insist.
....................


4.- dacă tot îi cunoști activitatea autoarei Alice Drogoreanu, ( și chiar nu mai doream să revin la acest subiect, dar mă provoci ), ți-a scăpat faptul că a stat vreo doi ani pe site www.poezii.biz, fost www.poezii.ro.
- textele postate pe acel site le avea și în Atelierul agonic.
- după ce a fost acceptată pe Agonia, am sfătuit-o să-și șteargă textele din Atelier, avea o nouă imagine, primise, pentru început, deja nivel 50 :)... trecutul trebuia să moară, viva viitorul. cred că a dispărut și de pe www.poezii.biz.
5. - nu știu ce calitate ai tu, de-ți permiți să-mi faci observație. în afirmațiile mele, nu exista umbră de infatuare, laudă, doar simple amintiri coroborate cu întâmplările prezentului.
- cine ești tu ? ești avocatul ei, te-a delegat s-o reprezinți ? pentru care motiv readuci în discuție numele ei ? care este problema ta ?
- nu e nicio rușine în faptul că Alice a plecat din Atelier, dimpotrivă, am dat-o exemplu în ideea de a arăta că se poate ca autori necunoscuți, să reușească prin talentul lor scos, cumva, la lumină.
- faptul că am fost, o vreme, în umbra ei, nu este motiv de laudă, mi-am dovedit bunele intenții, am justificat de ce nu mă caracterizează ura, invidia, dușmania, întîlnite, la tot pasul, în comentariile altora, care, în loc să ironizeze, ar face ca mine, ar încuraja, ar arată unde și cum mai trebuie cizelat pentru reușitele viitoare.
- nu sunt singura care a fost alături de Alice, nu și-a construit ușor numele de azi pe Agonia. o știe și ea și o știu și cei mulți, care i-au intuit talentul și fiecare a sprijinit-o.

- dacă nu ești clona autoarei, îți recomand să închei acest subiect. nu faci decât valuri care nu-și mai au rostul.

p.s dacă ești așa antic pe Agonia, cum de nu știi nimic despre începuturile ei, de ce nu ai remarcat-o tu, înaintea mea ?

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-05 11:25:20
         
 
  EC?
Cine e EC?
Frate, mult mister p-acilea!
Mulți anonimi, mult echivoc.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-05 09:25:41
         
 
  si bila e mai degraba gri, e deja dimineata, deja m-a imblanzit :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-09-05 06:52:33
         
 
  si am si eu un typo
taman in citat
inconvoaie
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-09-05 06:50:43
         
 
  Domnule EC
in primul rand vreau sa va spun ca eu cred cu tarie in versurile "capul ce se pleaca, sabia nu-l taie/ dar, cu umilinta, lantu-l incovoaie"

in la doilea rand vreau sa va ganditi ca daca ati incurajat apararea textelor unui autor, cu orice pret, ca dovada ca acesta crede in ele, nu trebuie sa va surprinda ca acestia o fac, chiar o fac, fie pt ca ei cred in ele, fie pt a va castiga/ pastra bunavointa- bila neagra pt dvs (stiu, acum, capul meu e sub sabie) watch me :)

in al treilea rand- rog pe rand fiecare parte in conflict, mai mult, fiecare autor de aici, inclusiv eu, sa se puna, nu o data, mereu!, in locul dvs!

Sper ca noaptea sa fie mai inteleapta ca noi

si sa avem o culoare mai senina pe fond
o prezumtie de nevinovatie reala
si multa inspiratie

Europeea!

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-09-05 04:07:44
         
 
  Elena Toma, iar minti!
Stiai foarte foarte foarte bine ca nu ai voie sa repostezi textele pe agonia. Ti se mai spusese de cateva ori inainte de a primi acel raspuns de la Paul Bogdan (datat 05 august 2008).
Uite aici:

stimate editor...
Elena Toma
[01.Jul.08 12:13]
doresc si eu o explicatie, de ce ati trimis aceasta poezie in pagina de autor ? poezia a fost postata pe Agonia, in urma cu doi ani, nu fac decat sa-mi repostez textele, dupa revenirea pe acest site. sunt poezii comentate, stiute, care nu au fost in pagina de autor sau la atelier. se poate sa primesc o explicatie ? va multumesc.

Elena Toma

Si raspunsul:

lămurire
dan mihuț
[01.Jul.08 14:43]
e o regulă a acestui site să nu se reposteze texte. că anumite consecințe vă determină să doriți repostare textelor pe care le-ați retras, nu aveți decât să scrieți un mail și un editor, îm limita timpului disponibil, vă va reposta textele pe poziția inițială. ne cerem scuze, e singura concesie pe care o putem face.

Si al tau:

d-le dan mihuț...
Elena Toma
[01.Jul.08 18:24]
vă mulțumesc pentru informații, îmi sunt de folos !


Deci stiai... ti se mai spusese si inainte


Cat despre Alice Drogoreanu, poate sunt eu mai batut in cap dar sunt sigur ca nu a stat 2 ani prin atelier ci doar o scurta perioada. Si nu te mai lauda atat de parca tu ai fi descoperit toti autorii buni. Nu ai facut altceva decat sa te bagi in seama cu fiecare si sa le lasi zeci de comentarii pentru a fi bagata, la randul tau, in seama. Troc, adica. Ca sa-ti faci vizionari si apoi sa te lauzi cu ele. Daniela Luca mai proceda asa cat a venit pe agonia.

Fiind mai vechi pe acolo, mai stiu si eu cum stau lucrurile. Sunt tanar... doamna... si am memorie...
 
Postat de catre ionescu mihai la data de 2008-09-04 20:33:08
         
 
  Mda, si asta-i adevarat.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-09-04 20:32:18
         
 
  Adriana,
Faza cu "criteriile de valoare" nu ține chiar așa, oricum. Criterii de valoare au și maneliștii, mînca-ți-aș!
Pînă la urmă, valoarea este dictată tot de niște valori selectate de timp și contexte. Să fim serioși: ce criteriu de valoare să aibă un biet începător în ale scrisului?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-04 20:15:18
         
 
  Mie nu-mi prea place să dau nume, am evitat pe cît am putut asta, din două motive simple:
1. Dacă nu ești persoană publică, deci nu ai obligația "oficială", ca să zic așa, să apari în prilm plan, atunci poți reclama dreptul la intimitate. Căci ai stat cuminte în banca ta.

Corolar: Dacă, însă, te afli într-un loc care, prin formatul lui, este de domeniu public, atunci nu ai cum să mai faci pe bosumflatul că cineva și-a permis afrontul de-a te menționa într-un anume context. Nu-ți convine, stai acasă și nu mai fă, nici pe artistul, nici pe harpistul. Asta e. Apără-te, dacă-ți dă mîna, dă cu pumnul, zvîrle cu pietre, dar fără fasoane de mironosiță!

2. De regulă, ar trebui să fii evocat numai în situația în care ești prezent, pentru a-ți face cunoscut punctul de vedere. Eu m-am străduit să respect această regulă, iar dacă nu am făcut-o întotdeauna, a fost din lipsă de sincronizare, cînd am aflat, cu întîrziere, că m-au atacat fel și fel de indivizi de joasă calitate.

Iată de ce am pomenit doar de un sait cu "rezonanțe morbide" și nu de stăpînii lui, prea preocupați de statuile personale și de falsele lor calități literare, și mai puțin de conținutul întreprinderii cu care se împăunează.
Ștăbărie popmpoasă de oameni goi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-04 20:12:05
         
 
  Andrei, fiecare dintre noi are criteriul lui pt valoare. Eu nu zic ca vad mai bine decat tine sau decat altii, doar ca asa vad eu.
Elena, Alice nu m-a rugat nimic. Pur si simplu stiu ca vrea sa fie lasata in pace. Ea nu mai intra aici, nu are rost sa o tot pomeniti. A fost optiunea ei, cred eu ca ar fi elegant sa i-o respectam.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-09-04 20:12:01
         
 
  Adriana, mi-ar fi plăcut să scrie un simplu "salut" chiar Alice.
Dacă ești purtătorul ei de cuvânt, retoric vorbind, transmite-i salutări și din partea mea. Mi-a fost ca o fiică, la vremea când nimeni nu remarcase talentul ei. Am aceleași sentimente față de ea. Nu am scris nimic necuviincios la adresa ei. S-a ajuns la acest subiect, tot galopând printre amintiri. Nu cred că este o rușine a da de exemplu un talent, care, timp îndelungat, nu a fost remarcat, așa cum se întâmplă și cu alți tineri pe Europeea.

Încă o dovadă, unde se poate ajunge, dacă ești înțeles, respectat și îndrumat cu sinceritate.

Eu am fost un simplu pion în ascensiunea ei. După ieșirea de la Atelier, remarcată fiind, autorii de marcă, la vremea aceea, firește, au sărit, care mai de care, s-o corijeze, s-o felicite, unii mai mult, alții mai puțin, până a ajuna Alice cea de azi. Drumul nu i-a fost ușor, dar a reușit. Exact despre reușite discutăm și aici.
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-04 20:05:19
         
 
  Băi, nu poți să frămînți aluatul, fără să-ți rămînă pe mîini coca!
Nu poți să treci prin țigănie, fără să iei puțin "parfum" de șatră!
Hai să nu mai facem pe seraficii, că nu suntem!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-04 19:57:23
         
 
  Dupa parerea mea, Alice Drogoreanu si talentul, nu au nimic in comun. Este parerea mea, iar faptul ca publica pe un site de literatura presupune ca, in mod implicit, si-a asumat statutul de autor supus criticii. Agonia este un site cenzurat in sensul propriu al cuvantului. Paul Bogdan este unul dintre cenzori, iar daca ar avea ceva de castigat , altfel decat prin hranirea agonica a propriului orgoliu, i-as acorda circumstantele pe care, de regula, le acord oricarui individ. Orice comparatii dintre cele doua site-uri se pot face numai prin excluderea acestui drept fundamental al libertatii de exprimare al autorilor, indiferent de numele pe care il poarta. Eu insumi sunt un autor al carui cont a fost suspendat de chiar domnul Paul Bogdan. Vezi link-ul http://www.poezie.ro/index.php/poetry/212396/_Azi_%C3%AEmi_jertfesc_iubita_...
O zi buna tuturor, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-09-04 19:55:15
         
 
  Alice Drogoreanu este un om extraordinar de talentat. Care doreste sa nu i se mai amestece numele in asemenea discutii. Cred ca va puteti sustine cauzele si altfel.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-09-04 19:03:29
         
 
  typo : și asta pentru că nu știam că nu am voie ... bla, bla...:)  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-04 18:57:05
         
 
  CTA... ca fapt divers, motivul pentru care două texte postate în ultima vreme pe Agonia au fost trecute la Atelier este prezentat de d-l Paul Bogdan în comentariul de mai jos.

.........
= avertisment
Paul Bogdan
[05.Aug.08 22:27]
Stimată Doamnă, am început să primim astfel de mailuri:
Dupa cate stiu regulamentul prevede (dintotdeauna) ca NU ai voie sa-ti repostezi textele dupa ce le-ai retras. Exista optiunea "poti modifica"...
La fel de bine stiu ca Elenei Toma i s-a atras atentia de cateva ori sa nu mai faca acest lucru.
Intrebarea mea este: DE CE unora li se admite acest lucru si nu sunt sanctionati (desi au fost atentionati si repeta) iar altii sunt sanctionati si li se trec textele in pagina autor sau chiar le sunt refuzate?
...................

este explicația care mi s-a dat la întrebarea pertinentă : de ce unele poezii îmi sunt trecute la Atelier fără nicio explicație, și asta pentru că nu știam, că nu am voie să-mi repostez texte aprobate în vremea când postam pe Agonia.




 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-04 18:55:35
         
 
  Peia, veșnic malițios, dar îți respect talentul și mă abțin. La ce bun să-ți spun ca nu am avut nicio tangență cu sistemul comunist, care mi-a creat numai necazuri. Ceea ce fac este pur și simplu dorința mea, sinceră, de a mă bucura de succesul semenilor. De aceea nu cunosc invidia, ura, discriminarea, revoltată fiind de ipocrizia, infatuarea, lipsa de originalitate a autorilor care pastișează la greu și-și permit să critice strădania autorilor, invidioși, poate, pe originalitatea lor, lipsa de respect față de progresul la care aspiră fiecare dintre noi.

Peia, las-o moartă ! Devii patetic !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-04 18:46:04
         
 
  După comportament și atitudine, E. T., ești o strălucită reminiscență a comunismului victorios! Numai ăia credeau că talentele se pot însămînța și cultiva, așa, ca și porumbul hibrid, care ajunsese să dea 30 de tone la ha.
Ha, ha!...
...lere!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-04 18:02:52
         
 
  Stau și mă-ntreb dacă nu-i vei fi descoperit tu pe toți autorii de seamă ai literaturii române și nu-i vei fi promovat în prim plan, că, altfel, sucombau prin cine știe ce hrube anonime!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-04 17:43:37
         
 
  typo : de care au nevoie...  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-04 17:10:37
         
 
  Peia !

ceea ce nu știi, eu sunt cea care a descoperit-o pe Alice Drogoreanu și prima care s-a oferit s-o ajute să iasă de la Atelier. Nu o spun cu răutate, dimpotrivă, afirm cu mândrie și asta pentru că, în timp ce Alice zăcea în Atelier de mai bine de doi ani, nimeni, nici chiar tu, habar nu aveai de ea. Am avut bucuria s-o descopăr, tristă, descurajată pe un alt site de literatură. Neștiind că era în Atelier, i-am recomandat să posteze și pe Agonia. Așa am aflat de existența ei. Am încurajat-o, așa cum am făcut și cu alți tineri talentați. Nu pot decât să mă bucur dacă, azi, Alice a ajuns un autor apreciat. Acestea sunt satisfacțiile mele pentru care sunt dispusă la efortul de a vă arăta că nu mă înșel atunci când mă angajez în sprijinul de care au nevoii cei talentați.

Restul e cancan și nu am dispoziție să extrapolez inutil.
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-04 16:53:03
         
 
  E.Toma,
Lucrurile-s elemenrtare, doar tu nu le vezi așa și alți cîțiva ceterași de cartier, care frecați hreanul pe aici!
Atunci cînd un ins talentat și citit, în același timp - musai!, nu trebuie să o spun eu... - apare cu oarece texte, chiar dacă ele nu au alura unor producții convingătoare, la prima citire, un ochi experimentat, adică aflat în treabă cu pricepere și seriozitate, acel ochi detectează imediat capacitatea de a progresa a insului în cauză. Acesta este un fapt banal, iarăși nu trebuie să o spun eu.
Cînd, însă, fel și fel de terchea-berchea, care se vîră și ei în horă, așa, ca tărîțele în terci, vin să agreseze un astfel de spațiu cu aberațiile lor inculte și fade, atunci nu mai e cazul să-l minți și să-i minți pe alții: îi spui, verde, că poluarea lui logoreică este insipidă și obositoare.
Văd că ai adus discuția de Alice Drogoreanu.
1. Alice Drogoreanu a izbit încă de la început cu o mare lejeritate a mînuirii cuvîntului și cu un talent remarcabil, unul dintre cei care a observat acest lucru fiind și eu.
2. Mă folosesc de acest prilej ca să scot în evidență mîrlănia "prietenilor tăi", cărora le duci dorul, și inclusiv propria ta mîrlănie, cînd ați sugerat, ca niște copii cretini, că între mine și Alice Drogoreanu ar fi cine știe ce romanțuri amoroase, o ființă pe care am văzut-o de două ori în viața mea!
Asta e o dovadă că pe voi, literații de ocazie, vă preocupă, mai degrabă, bîrfa afervescentă din spatele spațiului publicabil. Că sunteți niște biete țațe de maidan, care vă vînturați pe aici doar ca să gustați "spirituala hrană" a mîncătorilor de lăptuci, umplute ce gemseișănuri de mahala!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-04 16:29:52
         
 
  CTA... îți stă mai bine în cămașa de noapte, crede-mă !
Spram ca noaptea să-ți fie un sfetnic bun, dar andropauza te afectează și înțeleg.

Prefer să te ignor, la ce bun să-ntind și cu tine pelteaua ?
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-04 16:02:46
         
 
 
Interpretare: faptul că pe două site-uri ți se spune că ai texte incosistente (de atelier) nu înseamnă că ești persecutat (decît dacă suferi de o anume manie). El (faptul) poate fi la fel de relevant ca cel constatat în binecunoscutul sfat: dacă doi oameni îți spun că ești beat, du-te și te culcă.

"nu am știut face față grosolăniilor, mojiciilor de care au dat unii dovadă, eu fiind om de bun simț, neinteresat să întru în dispute aiurea"

Vă asigur că ați reușit. Acum nu numai că știți, dar sînteți deja o profesionistă a grosolăniilor. Halal! Partea a doua a citatului este, evident, doar o minciună pioasă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-09-04 15:49:35
         
 
  Peia, nu am fost ușuită de pe niciun site, eu am plecat pentru că, din necunoștință de cauză, admin mi s-a adresat nepoliticos și am considerat, la acea vreme, să plec pentru a evita eventuale conflicte.

Pe site-ul în discuție, se întâmplau aceleași mașinații, cum unii încearcă să deruleze aici, numai că, pe atunci, la început de drum fiind, în lumea virtuală și, mai ales, într-un atelier literar, ( în condițiile în care abia știam să tastez, darămite să controlez puterea unui calculator, departe de întâmplările mirobolante la care se poate ajunge, pornind din lumea virtuală ), nu am știut face față grosolăniilor, mojiciilor de care au dat unii dovadă, eu fiind om de bun simț, neinteresat să întru în dispute aiurea.

Tocmai de aceea sunt împotriva tacticilor meschine menite să lase același gust amar de care m-am bucurat pe deplin.

Peia, consideră unele texte demne de Atelier. Aici nu avem această opțiune. Sunt autori care, după ani buni petrecuți în Atelierul site-ului Agonia, au ajuns editori, steluțari, un caz relevant este însăși preadistinsa Alice Drogoreanu, care, dupa vreo 2 ani de Atelier agonic, și încă vreo doi trăiți pe prima pagină a site-ului, ajutată de oamenii de bine printre care te bucuri și tu să fii amintit:))))), Alice înstelează pe Agonia.

De ce autorii de pe Europeea să nu aibă aceeași șansă cum a avut și Alice ? Doar pentru că nu există și aici opțiunea Atelier ? Abia este mai bine, câți au interesul să între în Atelier pe Agonia pentru a îndruma pe cineva ? Crezi că Alice își mai amintește de unde a plecat ? Aiurea ! I-a prins bine perioada în Atelier. A evoluat, și-a lărgit sfera relațiilor, și, azi, poftim... când îmi prinde un text, mi-l trimite direct la atelier, drept răsplată pentru bunele-mi intenții din vremurile apuse.:))
Dacă nu ar fi sprijinit-o nume de marcă de pe Agonia, poate și azi ar fi fost tot în Atelier. Dar viața, vezi bine, te învață iar eu sunt pentru progres și pacifism.

Peia, dear !

ET



 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-04 15:37:21
         
 
  Erată:
"Dacă faci referire la "valoarea creativă" a producțiunilor lirice..."
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-04 14:39:09
         
 
  E.Toma,
Mi se pare a fi o ipocrizie gratuită și dezumflată să faci aprecieri laudative la adresa altor administratori de saituri. (De pe unul dintre ele, dacă nu greșesc, ai fost și tu ușuită!)
Din cîte saituri de literatură știu eu, - unul este elitist, și pe bună dreptate, întrucît trebuie să existe un loc în care să nu se dea în stambă toți neaveniții. Doar că, acolo, administratorii sunt schimbați în mod democratic și, din cîte știu eu, toți au avut măsură și bun simț, așa că nu au nevoie de lauda nimănui.
Alt sait, cu rezonanțe morbide în titlu, este administrat de un îngîmfat care se crede Turnul Eiffel, și care nu are deloc principiile pozitive de care pomenești tu. Ăsta se poartă ca un vechil de moșie și ține să-ți amintească, de cîte ori i se scoală, că puțin îi pasă de tine, indiferent cît de înzestrat ai fi și indiferent cîtă energie ai cheltui prin spațiul respectiv, UITÎND - și asta este boală generală! - că fără cei ce ce-și lasă sufletul pe acolo, saitul lui nu ar fi decît o criptă nelocuită. Măcar pe aici, în pofida atîtor frecușuri, nu se procedează de această manieră, - deocamdată! - cu toate că, din cînd în cînd, sunt afișate aceleași afirmații insipide care, dacă nu ar avea decît valoare de bau-bau, ar eșua într-o lamentabilă practică arogantă și dictatorială.

PS:
1.
E.Toma, dacă tu confunzi acest spațiu cu Piața Matache, în care toți tarabagii sunt genii literare, pentru că scriu pe un petec de carton: "ia d-acilea pepeni dulci/și apoi poți să te culci"!, nu ai decît să înființezi tu un sait de caritate, unde să promovezi noile talente, abia ieșite de pe porțile grădiniței - ca potențial, mai altfel zis - și intrate într-un spațiu în care se aspiră, totuși, la a pleca, din start, cu un bagaj decent de abilități și informație pe domeniu. Totuși, unii au trudit ceva vreme în timpul vieții lor pentru a lua în serios, cît de cît, atare îndeletnicire. Culmea e că acești minori ai literelor sunt cei mai gălăgioși și revoltați cînd li se dă cu tifla, ca și cum s-ar fi născut, deja, un fel de mici genii lirice, iar "eștilalți", mai maturi, sunt "nește" cîrcotași de dugheană, care stau de-a curmezișul fulminantei lor cariere.

2.
Cristian Munteanu, simpla afirmație laudativă, relativă al "valoarea creativă!" - (poftim, ce înșiruire de rime!!)- a Elenei Toma, are consistență de zvon, colportat de colo, colo, așa, ca bancurile alea cu Bulă, care se spuneau odată, pe la colțuri de uluci. Dacă faci referire la "valoarea creativă" a producțiunie lirice, de pe aici, ale respectabilei doamne, atunci te anunț, cu mare regret, că ea, această valoare, este nulă și neavenită.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-04 14:36:50
         
 
  Deși apreciez textele domnului Recheșan, țin să precizez că unii dintre noi nu vom ajunge niciodată la valoarea creativă a Elenei Toma!  
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-09-04 13:57:00
         
 
  D-le profesor...

situația nu a scăpat de sub control și nici nu are cum se întâmpla acest lucru pentru că, vă dați seama, jocul de-a grădinița nu poate atinge cote beligerante.
în virtual, nu are ce sări în aer.

doar cuvintele, bietele, ne strivesc, cu toată greutatea lor, în funcție de arta fiecăruia de a le fi prieten.

păi, cum să rămâi indiferent, când pe alt site sunt mii de autori, care își scriu poeziile, cu decență, speranța că vor fi sprijiniți, înțeleși și respectați pentru dragostea, bucuria de a se apropia de poezie și chiar dacă sunt trecuți la Atelier, nimeni nu-și permite să-i trimită la plimbare, așa cum se întâmplă aici ?

cu ce este mai prejos Europeea de înțelegerea administrației altor site-uri, care oferă posibilitate fiecăruia să-și cultive talentul și autorii sunt îndrumați, cu bunăvoință, acordându-li-se libertatea de a decide dacă vor mai rămâne alături de reale talente ?

nu intrăm în ateliere literare pentru a ajunge batjocura celor mai înzestrați, care, în loc să fie exemplu de modestie, tocmai pentru harul, pregătirea pe care o au, își manifestă frustrările ridiculizând.

- De ce Europeea trebuie să fie arena circului, atunci când stângacia își spune cuvântul în creațiile unora dintre noi ?
- De ce trebuie hăituit, alungat cel care, simțindu-se jignit de comportamentul altor anonimi, ca și el, se apără, șocat de nesimțirea, impertinența cu care este atacat ?


Și... chiar așa, rechesan.
Care este numele tău real, dear ?
Faci atâta caz de numele tău, crezi că ești singurul care are un nume aici ?
Toți avem un nume, stimabile. Majoritatea, un nume la fel de necunoscut, ca numele tău, dar care, ca și tine, intrinsec, fiecare se simte lezat, atunci când numele îi este răstălmăcit, împroșcat cu noroi.
Ce te îndreptățește, stimabile, să pui mai mult preț pe numele tău decât pe al celora în care arunci ironia, malițiozitatea, fluturându-ți superioritatea, în loc să dai dovadă de altruism spre binele, imaginea acestui site, care te găzduiește, gratis ?
dar nu pentru a-l compromite, lăsând gust amar în amintirea celor care pleacă, alungați de antagonismul încurajat și de tine ?!
Dacă nimeni nu are curajul decât de a-ți înstela aburii mozaico-palestiniano-caucazieni... sub auspicii demne de invidiat :)) cineva trebuie să-ți amintească și de lungul nasului, dimensiune de care ai cam uitat.

D-le Corbu, cu tot respectul, vă mulțumesc pentru îngăduință.

rechesan, te ignor deși știu că-ți place când te trag de vărful nasului:)) ai nevoie de paradigme de calibru în arta de a spune, susține și promova adevărul.

ET

p.s - luată prin surprindere, am scris, la repezeală, într-o pauză de o țigară. scuze pentru eventuale greșeli...
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-04 11:33:04
         
 
  D-le profesor,
Situația a scăpat de mult de sub control, din moment ce apar pe site astfel de comentarii:

"distinse virtual... care e numele tău real ?

pe neogen ești cunoscvut 6Kal... Șacalul, ți-ai pus acolo mecla aia cu dinții lipsă, față de om nebun. așa circulă zvonul pe neogen, că tu ai fi 6Kal, la naiba, m-a înfiorat figura aia de om nebun.

numele tău real, rechesan, care este ? "

rechesan...

spui tu :

O privire lucid-obiectivă asupra realitășii europeice!
Postat de catre gheorghe rechesan la data de 2008-09-03 22:51:50

hahaha... păi, care altă realitate, baby, ți-ar mai accepta textele _ noroc cu Europeea, albastră, cum e... te primește, gratis.

Mă întreb, dacă o editură s-ar oferi să te publice, gratis, ai avea curaj să lansezi și în realitate poveștile tale afumate cu iz oriental ?

Pun pariu, NU !

aceasta este realitatea, rechesan... mai albastră decât albastrul:))

dacă pe Europeea sunt 4-5 care-ți ridică osanale, realitatea arunca cu ouă clocite în poveștile tale."

Din respect pentru dumneavoastră și pentru acei cîțiva colegi care au o părere contrară celor afirmate mai sus, sunt de acord să o ignor pe Elena Toma.

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-04 08:19:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE