FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Elena Stefan
La multi ani tuturor membrilor!

Pentru la anul un site mai atragator, variat, cu mai multe facilitati si evident mai performant informatic. Si poate mult asteptata revista TIPARITA.

Pentru creatori numai opere frumoase si chiar capodopere. Si sa aiba mai mult timp pe care sa-l dedice creatiei.

Cat mai multe lansari.

Mai multe comentarii, analize, etc si daca se poate mai putina .... encomiastica.

Pentru polemisti directii noi, idei cat mai generoase si mult fair play.

Epigramistii sa-nfloreasca si ei pe site.

Pentru cei pasionati de literatura cu vulgaritati....alte situri.

La anul si la multi ani.

PS. De la Sache si Camelia astept o invitatie.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mi-au placut toate urarile facute de tine:) bine ar fi sa se poata indeplini si as mai aduga una de la mine:
- sa ne fereasca Dumnezeu de bisericutele stelutarilor de care suntem satui de prin alte spatii viruale

La multi ani si tie Elena:)
drag - Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-01-03 10:12:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Elena draga, ma refeream la texte personale, o proza acolo, o poezie. Nu se poate sa nu fi incercat si tu cindva. Hai, ceva de la sertar.

Imi exprim din nou parerea si anume ca ai ceva de pe vremea lui Ceausescu in tine.:-)
Si nu numai tu. Sincer, e suficient ca le arati luna celorlalti. Eu sint deja pe Marte :-) ..e viata acolo, stiai?

La Multi Ani, stii ca esti febletea mea, daca nu ai fi tu aici, ar fi trist.

Cu drag,

Balaurul ecolog.:-)
 
Postat de catre Joe King la data de 2006-01-02 21:30:47
         
 
  "...si cine sint aia pasionati de literatura cu vulgaritati?"

Mai sunt probabil unii cu astfel gusturi insa ei nu evolueaza pe europeea. Oricum, tu nu mai faci parte dintre ei. Nici ecsintescu. Vad ca voi ati devenit "ecologisti" de baza.

Urare de "rahat" ? Asta ai vazut tu in urarile mele ?
Mi-ai adus aminte de o gluma in care medicul psihiatru ii prezenta unui pacient tot soiul de figuri geometrice, linie, dreptughi, cerc, etc si-l intreba ce vede. Pacientul vedea in toate scene avand conotatii sexuale. Dupa un numar de astfel de teste, revoltat, pacientul se adreseaza doctorului: asculta doctore, mata esti obsedat sexual ?

Ce te face sa crezi in incompatibilitatea mea cu secolul 21? Judeci, mai corect ar fi iti dai silinta sa judeci insa esti departe. Iti lipsesc multe: informatii, metodologie, logica, etc. Esti in eroare usere. Mai incearca. dar cu prudenta. Adevarul asteapta, numai minciuna se grabeste.

Declin invitatia de a veni in mediul tau proxim.

Am scris deja doua texte - comentarii ale unor poeme aparute pe site. Tu ca de obicei esti pe dinafara. Incerci sa fii malitios si nu te prinde. Decat sa-ti pierzi vremea cu fleacuri, si uneori sa ma obligi si pe mine, ca in cazul de fata, sa-mi pierd vremea raspunzand unor probleme off topic, mai bine ai scrie ca ai talent. Asteptam sa te intalnesc pe site cu lucrari consistente insa tu .....

Parca ti-am mai spus: eu incerc sa-ti arat luna iar tu nu vezi decat firul de praf de pe unghia degetului cu care iti arat misteriosul astru. De, ce sa-i faci, fiecare este fericit cum poate si el...
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2006-01-02 12:23:03
         
 
  Vai Elena, si cine sint aia pasionati de literatura cu vulgaritati?

Nu poti sa rezisti in fata vulgaritatilor?
Esti cumva ultra religioasa sau secolul 21 nu a ajuns inca la tine? De ce urarea asta de rahat?
Te simti o barosana de europeea? :-)

Daca nu te invita Sache sau Camelia, te invit eu, la un film erotic si vulgar. :-) daca-mi trimiti o poza cu tine, depinde.:-)

Pe cind un text de la tine? sa deschizi cu el anul 2006?

 
Postat de catre Joe King la data de 2006-01-02 09:38:05
         
 
  La multi ani si tie, Elena. Si eu imi doresc ce e mai bun pentru europeea, intrucat o cunosc de 'mic copil' si stiu ca are un potential deloc neglijabil.
Si eu astept de la europeea mai multe comentarii nu atat elaborate cat centrate ceva mai strict pe texte, si nu pe socializarea dintre membri..doresc mai multa analiza si profunzime in comentarii, pentru ca acestea sa fie cu adevarat constructive.
Desigur, mai multe facilitati ale site-ului sunt oricand binevenite insa nu cred ca asta este foarte important, pana la urma valoarea consta in nivelul literar al textelor si ...de ce nu, in calitatea umana a membrilor. Se poate face treaba buna si cu resurse modeste. Zic eu. :)


 
Postat de catre l;'l da la data de 2006-01-01 17:18:44
         
 
  La multi ani cu sănătate, să vă dea Domnul tot ce doriți...

Cît despre PS...sunt de acord cu Elena. Că mamă-mamă ce poftă de dans am. Nu stiu ce-i cu mine...:)
 
Postat de catre Name Old la data de 2005-12-31 14:28:58
         
 
  La multi ani Elena si sa ne dea Dumnezeu multa minte si inspiratie in tot ceea ce facem. Iar pentru Europeea, viata lunga, intalniri publice, si revista cartonata.

Am retinut PS-ul - vei fi prima invitata :)
Sache&Cami
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2005-12-31 11:32:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE