FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Paty (5)
Text postat de George (Dumitru) Corbeanu
Prima noastră plecare împreună a fost imediat după sesiune, la Sinaia. Colonelul, om influent, apreciind că nu picasem nici un examen din cele două date, ne făcuse rost de un sejur de zece zile într-o bază a armatei care practica prețuri de nimic. Noaptea dinaintea plecării am petrecut-o la mine, făcând repetiția generală. Goi, sub plapumă, ne puneam problema dacă putem rezista fără să facem sex, amândoi în aceeași cameră de hotel, cu duș și prosoape curate la orice oră, ghiftuiți de grătarele la prețuri derizorii. De fapt problema era doar pe jumătate pusă, pentru că o privea numai pe ea, nu și pe mine, care consideram în adâncul meu că din contră, de ce să rezistăm, mai ales că aveam duș și prosoape curate la orice oră. Dar, în timp ce o mângâiam tandru pe sexul care începuse să i se umezească, încercând cu disperare să-mi înlocuiesc mâna cu altceva - însă lovindu-mă de fiecare dată de respingerea ei fermă -, întrebându-mă cum de reușea să se stăpânească și de ce o făcea, am asigurat-o sincer că o să rezistăm, să stea liniștită, zece zile nu e mult, nu o să-i fac nimic, că doar nu am de ce.
Odată ajunși acolo ne-am dat seama că n-o să ne abținem orice s-ar întampla, așa că nu prea mai avea rost să ne chinuim. Și doar trecuseră câteva luni, deci îi prezentam destulă încredere de acum. Adică nu risca să o părăsesc imediat după, mai ales dacă îmi oferea bucațele mici, să nu mă satur din prima, ci să tânjesc de fiecare dată după mai mult. În concluzie, iată-ne în pat, încercând din răsputeri s-o facem. Cum nerăbdarea mea își atinsese cotele cele mai înalte, m-am repezit ca un uliu asupra despărțiturii care promitea atât de multe, fără să țin însă cont că aveam să fiu pe un teren arid, secetos, fără umezeală. Drept urmare pielea ce-mi acoperea capul penisului se intinse cu atâta furie încât crăpă pe alocuri lasând în urma o usturime îngrozitoare și firicele de sânge.
Asta a fost tot ce s-a întâmplat acolo la munte, restul de nouă zile și jumătate petrecându-ni-le cuminți, față în față într-un bar sau pe cărările abrupte ce străbăteau versanții, în drumeții obositoare. Descoperisem plăcerea drumurilor prin pădure, magia naturii care ne învăluia cu o atmosferă misterioasă. Frunzele ruginii erau înghețate pe jumătate și acoperite cu fărâme de zăpadă, ca niște bucățele de vată uitate printe pomi. Firicele de mușchi verzi-maronii se ițeau de după coaja vreunui brad secular aratându-ne, obosite, nordul. Rădăcinile, martore mute ale schimbărilor perpetue a scoarței terestre, își scoseseră spinările curbate la suprafață, împletindu-se, întretăindu-se, într-un năvod de fire groase, ca niște șerpi gigantici gri închis, însufletiți parcă de orice adiere a vântului. Îmi plăcea să merg cu capul pe spate, să pătrund cu privirea printre crengile încârligate ca miriade de degete descărnate ce ne împresurau într-o îmbrătișare veșnică, în căutarea fragmentelor de cer. Era vreme frumoasă, chiar daca era în februarie. Soarele își arunca razele spre noi cu furie, împrăștiind o lumină lăptoasă, care cobora printre frunze, crengi și coroane, ca o ceață sticloasă, lăsând o urmă aproape imperceptibilă de albastru cu reflexe argintii. Liniștea era totală, apăsătoare, spartă doar de respirațiile noastre îngreunate de efortul urcușului. Din când în când ne întâlneam cu grupulețe de turiști care coborau vertiginos pe serpentine, grăbiți să se întoarcă în oraș înainte de apusul soarelui. Atunci și noi acceleram ritmul, dar în sens opus, să ajungem cât mai repede la țintă. Acolo, abia trăgându-ne suflul, ne întindeam pe pământul rece și priveam cerul. De obicei începea să se însereze și nori cenușii se mișcau amenințători, întâlnindu-se undeva, deasupra noastră, ostili unii altora.
Seara ne-o petreceam la restaurant, mâncând cu poftă întreținută de aerul tare, de munte, apoi, în cameră, cădeam rupți, iar dorința se transforma într-un somn greu, fără vise. Orice încercare de explorare vaginală sfârșea în gemete de durere din partea mea și în priviri dezamăgite către tavanul înalt și gălbejit, din partea ei. Cu toate astea în acea perioadă bagajul meu de cunoștinte se mări considerabil. Văzând că de intrat nu se poate intra, chiar dacă crăpătura se lărgea generoasă și umedă de la anticoncepționalele locale chinezești, prietena mea s-a gândit să nu stea cu mâinile în sân și, între drumeții, a început să-mi studieze anatomia. Îndeletnicire presărată cu observații extrem de utile, cum ar fi că membrul meu, în cea mai măiestuoasă erecție a sa, tot nu întrecea în lungime pe cel al fostului ei prieten, Adi, matematicianul. Eram pe aproape, îmi mai lipseau câțiva centrimetri. În plus al lui era puțin curbat, ca un iatagan turcesc. După acele câteva zile, simțeam că îl cunosc pe acest stimabil individ mai ceva ca pe mine. Îi știam toate părțile intime, descrise picant, în comparație cu ale mele. De pildă sfârcurile sale erau mai mari și mai rotunde iar când se întăreau, deveneau aproape obraznice, că nu te puteai abține să nu le muști ușor. Dinții de jos îi erau drepti, nu ca ai mei încălecați, buzele erau mai tari și părul pubian mai des și parcă mai scurt. Totuși eu aveam picioare mai frumoase, drepte, aproape feminine nu strâmbe, crăcănate ca ale lui. Și fundul s-ar putea spune că îmi era puțin mai bombat, blugii parcă se mulau mai bine.
Înghițeam informațiile gratuite ce mi se ofereau cu un nod în gat, zâmbindu-i frumos, încercând chiar să par curios, întrebându-mă când o să pună capăt acestor momente penibile. Luară într-un târziu sfârșit, în ajunul plecării. Am răsuflat ușurat.
La puțin timp după sosirea noastră în București, a trebuit să mă duc acasă, în orașul meu natal. Pe vremea aceea purtam un început de plete, încercând să afișez un aer rebel. Speram că așa devin mai interesant pentru fetele cu care aș putea intra în contact.
Mergeam cu un grup de prieteni spre un club-bar în care de obicei (dar asta noi nu aveam de unde să știm) se strângeau rock-erii. Nu știu de ce, dar aceștia au călcat pe coadă niște de băiețași “de cartier” de la marginea Constanței, care au jurat să se răzbune. În consecință, orice persoană cu părul puțin mai lung decât un nivel acceptabil care se îndrepta spre acel bar sfârșea prin a fi cotonogită. Cum locația clubului era la intrarea Parcului Tăbăcăriei iar afară deja se înserase binișor, noi, prinși în mijlocul unei conversații din acelea contradictorii care nu ducea nicăieri, nu am dat nici cea mai mică atenție indivizilor care păreau a sta pașnici pe bănci. Cu atât mai rău, caci ne-am trezit culcați la pământ și loviți din plin cu lanțuri grele pe spate și pe fund și cu vârfurile bocancilor în cap. Norocul meu a fost că purtam o geacă dintr-o imitație proastă de piele care se dovedi însă destul de rezistentă, atenuând astfel majoritatea loviturilor. Ceea ce m-a facut să urlu de durere a fost doar o bucata de lanț poposind pe buca stângă, lasându-și urma impregnată acolo pentru luni întregi. Cât despre hematoamele de pe cap, nu pot spune decât că mă dureau îngrozitor în momentele in care mă scremeam pe toaletă.
Ceilalți prieteni ai mei au suferit mai mult, unul ajungând la spital cu arcada șiroind de sânge iar celălalt, care era fată, culegându-și dintele din fața de pe jos, luată, în furia salbatica a atacatorilor, drept băiat. Așa că distracția noastră s-a spart înainte de a începe, iar eu m-am întors la București ca un martir al revoluției sociale generate de divergența opiniilor privind ritmurile muzicale. Tot atunci am aflat că asemenea bătăi erau mai degrabă o tradiție de familie, din ceea ce mi-a povestit tatăl meu, cu zâmbetul pe buze. Și el pățise așa ceva la vârsta tinereții. Ceea ce reuși el și eu nu, a fost mutilarea unuia dintre vrăjmași, constând în mușcarea până la sânge a degetului mic de la o mână, dovadă de extremă barbăție ce și-a pus amprenta asupra vieții lui viitoare.
Întâmplarea aceasta avu morala și consecințele ei. Paty, impresionată până la lacrimi, mai ales de urma mov-trandafirie a semnului lasat de lanț de pe fundul meu, mă consolă cât de mult putu, cu o așa noblețe sufletească, încât ne trezirăm întinși pe canapea, eu peste ea, într-o copulare dezlănțuită. De data aceasta nu am întămpinat nici o stăvilă, drumul era neted și ud, mișcarea de dute-vino continuă și gâfâielile sacadate. Am ținut-o aproape douăzeci de minute în aceeași poziție, apăsându-mi tot corpul peste al ei. Într-un final mă plictisisem, obosisem și mă năclăia sudoarea. Că să termin mai repede mi-am închipuit că aveam de a face cu un fotomodel ciocolatiu sau o actriță preferată. Odată lucrul încheiat, m-am așezat pe spate privind tavanul, mândru de performanța mea.
- Mai vreau, am auzit-o dintr-odată.
Se stârnise.
- No că acum nu mai pot, i-am zis maimuțărându-mă. Lasă-mă să mă hodinesc putin, că ai scos untul din mine.
- Dar era așa de bine, de ce te-ai oprit, nu trebuia să te oprești.
M-am oprit că obosisem ca dracu. Și pentru că oricât aș fi continuat să împing, nu mai simțeam altceva decât o durere la baza sculei, ca și când cineva ar fi legat-o cu o sfoară și o smucea cu o răutate perversă.
- Păi dacă ești așa frumoasă…, i-am zis mângâind-o pe obraz. Nu am avut ce face, am terminat fără voia mea.
După ce am facut un duș, revenit în pat, am întrebat-o cât am putut de blând, însă cuprins de o curiozitate aproape femeiască, de ce mă mințise, de ce îmi spusese că nu o făcuse cu nimeni până acum.
- Păi nu am vrut să-ți faci cine știe ce părere despre mine, îmi spuse ea serioasă, aprinzându-și o țigară.
- Cum adică?
Eram nedumerit.
- Păi ce ai fi crezut tu dacă ai fi știut că m-am culcat cu Adi? Cum m-ai mai fi privit? Ca pe o ușuratică, nu-i așa?
Ciudată gândire mai avea.
- Te-aș fi privit că pe un om normal. Nu e nimic ușuratic aici. Așa cum te privesc și acum. Numai că acum văd și o mare doză de nesinceritate iar încrederea mea în tine scade. Cine știe câte mi-ai mai ascuns?
- Nu ți-am mai ascuns nimic, se repezi ea să-mi spună. Absolut nimic, crede-mă. Nu am mai facut nimic cu nimeni, în afara lui Adi. Mă crezi nu-i așa? Și începu să plângă.
Nu-mi plăcea că plângea, mă enerva la culme. Îmi venea să mă ridic și să o las acolo, cu țigara pe jumătate fumată în mâna, cu ochii înrosiți și rimelul scurgându-se grotesc pe obrajii umeziți de lacrimi. Dar nu am făcut-o, mi-era lehamite, știam că nu nu voi face față vreunei scene patetice. Așa că i-am zis că o cred.
Apoi m-am întors cu spatele și am adormit fără nici o grijă.
Începând din acea seară, viața noastră sexuală se îmbunătăți considerabil. Mă socoteam fericit, mă felicitam pentru răbdarea de care dădusem dovadă în tot acest timp. O făceam de fiecare dată când rămânea peste noapte. Adesea începeam ceva chiar și ziua, dar ca de obicei, nu duceam nimic la bun sfârșit. Niciodată nu am înțeles frica aceasta a ei pentru zi. Numai noaptea îmi dădea mână liberă, mă lăsa să o mângâi pe tot corpul apoi să o pătrund. Lumina o speria, ideea că aș putea să o văd toată, goală, o făcea să dea înapoi, să mă oprească la jumătate, excitat și nervos, șoptindu-mi “așteaptă până disearㅔ. Pesemne considera că numai întunericul poate dizolva în misterul și măreția sa semnificația actului în sine. Numai el putea înghiți liniile trupurilor noastre, numai el ne putea reduce la stadiul de ființe fără carapace, fără ascunziș. Sau poate că numai el, în nemărginita lui înțelegere, ne putea ascunde toate imperfecțiunile, transformându-ne în ceva fără formă.
Totuși, erau zile în care Paty deborda de dorință, așa că mă stârnea în public, pe holurile facultății, pe stradă, în metrou. Îmi băga mâna în buzunarele rupte ale pantalonilor, în mijlocul mulțimii, și începea să-mi masese penisul. Apoi se lipea de mine languroasă spunându-mi că nu mai poate, că vrea să mă simtă înăuntru, dur și mare. Își alegea momentele și locurile cele mai nepotrivite pentru astfel de scene. Culcată pe pervazul unei ferestre din holul facultății, începea să tremure conducându-mă spre nasturii blugilor care îi stăteau gata a pleznească de încordare. În cofetăriile din Piața Romană, cu o mână fuma, aparent degajată, pe când cu cealaltă mă atingea, își încârliga degetele printre nasturii mei, mă lăsa să o apas între picioare în timp ce, calm, îi ceream chelneriței două beri și o prăjitură. În tramvai mi se punea în brate și se freca de piciorul meu, cu ochii închiși, ingnorând lumea din jur, totul. Nu mai existau decât ea și genunchiul meu ascuțit, rupt de corpul părinte, izolat în spațiu și timp, însuflețit de dorința ei, contopindu-se cu ea, mulându-i-se pe pulpele fierbinți.
În fiecare din aceste situații transfigurarea era totală, reușind să ne înălțăm deasupra realității corporale, într-un spațiu guvernat de dorință reprimată, de frisoane înșelătoare, de electrizări la intensitate maximă. Era mai frumos decât orice lucru dus până la capăt, era incitant, frustrant, era ca un joc de-a șoarecele și pisica, joc devenit realitate, realitate devenind dorință, vârtej al hormonilor înnebuniți, al spermatozoizilor ametiți și a ovulelor pulsânde, nefecundate încă. Era fărâma de absolut, singura la care omul poate ajunge, era marea trecere, era o picătură de moarte, un strop de viață, ambele îngemănându-se în nonmaterie, pe care o purtam în noi, care ne purta în ea, posedându-ne, înlănțuindu-ne, închistându-ne. Era mărginire și nemărginire, haos abisal și ordine universală. Era contracție, dilatare, puls furibund, cascadă de globule roșii și albe, tremur încandescent, durere voluptoasă. Era totul și nimic.
Asta până când a apărut Luluță….
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Gina, multumesc pentru rabdare in lectura, si mai ales pentru comm. Comentariile voastra (tu, vero, radu, etc) sunt foarte constructive si va multumesc pentru asta. De obicei nu ma intereseaza prea mult ce a placut in textul meu, ma intereseaza mult ce NU a placut.

Asa cum am zis si lui radu, copularea o pastrez. Insa o sa omor perfectul simplu din paragraful acela.

Legat de pielea aceea - hm, cred ca m-am aruncat cam departe. O sa reformulez. E posibil, asta sunt sigur, dar nu stiu daca am nimerit eu cuvintele potrivite pentru a descrie ce am vrut. Asa ca... ori reformulez, ori suprim! A inceput sa imi placa sa tai din text, cu toate ca initial ma doare, doar e ca si copilul meu...

Multumesc pentru increderea acordata. Dupa ce termin toate capitolele pe care le am in minte, am sa revin asupra intrgului text tinannd cont de tot ce mi-ati scris.

George
 
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2008-09-25 10:05:51
         
 
  Radu - "suna a reclamatie facuta la politie de un tip ultragiat in metrou de o pensionara cu inclinatii perverse" - haha, asta mi-a placut. Ai dreptate! Am sa revin asupra paragrafului astuia. "Copularea" o pastrez, chiar daca nu ti-a palcut, insa o sa scap de perfectul simplu de acolo.

Acum, ce zic aici nu incearca sa fie o justificare, doar, poate o explicatie a ceea ce am vrut sa fac - am vrut sa expun experienta personajului masculin dintr-o perspectiva detasata, adica timpul povestirii este destul de indepartat de timpul actiunii. Nu am vrut ca paragraful acesta sa denote erotism, ci mai degraba sa prezinte fapte. Banuiesc ca nu mi-a iesit taman ok :) dar... mergem inainte, procesul creatiei este unul complex si presupune multe cizelari. Stii tu.

Cu prietenie

George
 
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2008-09-25 09:58:04
         
 
  nici pe mine nu m-a incantat aceasta postare:

George-D,

incep cu paragraful adus de radu-stef: 'avu', 'putu', 'copulare dezlantuita', 'noblete sufleteasca'... etc. - nu stapanesti scrierea!

'Drept urmare pielea ce-mi acoperea capul penisului se intinse cu atâta furie încât crăpă pe alocuri lasând în urma o usturime îngrozitoare și firicele de sânge.'


no' asta, 'mo' lasat total 'confuza'! - nu zic ca nu-i 'posibil', insa, nu ai reusit sa doar 'initiezi' cele detalii!"

'Dar nu am făcut-o, mi-era lehamite, știam că nu nu voi face față vreunei scene patetice. Așa că i-am zis că o cred.
Apoi m-am întors cu spatele și am adormit fără nici o grijă.'

cred!

nu-i de lepadat fragmentul asta! trebuie doar sa-l poti inchega! - merita!

stiu ca o sa-i dai de capat! nu dispera!

te citesc in continuare,

asta just!

regards,

goia




 
Postat de catre nula nada la data de 2008-09-24 23:08:07
         
 
  George, sincer, nu-mi place episodul de azi

''Întâmplarea aceasta avu morala și consecințele ei. Paty, impresionată până la lacrimi, mai ales de urma mov-trandafirie a semnului lasat de lanț de pe fundul meu, mă consolă cât de mult putu, cu o așa noblețe sufletească, încât ne trezirăm întinși pe canapea, eu peste ea, într-o copulare dezlănțuită. De data aceasta nu am întămpinat nici o stăvilă, drumul era neted și ud, mișcarea de dute-vino continuă și gâfâielile sacadate.''

genul asta sobru si scrobit de erotism imi evoca, nu stiu de ce, prima lectie comunista de educatie sexuala de prin clasa a VI-a, urmata de filmul alb-negru suedez ''Printesa'', eveniment cu totul memorabil pentru mintea mea de copil: dupa aproape o ora jumatate in care nu s-a intamplat nimic interesant, (n-am vazut nici macar o glezna, or noi cu speranta asta veniseram acolo), in final baietii dau niste grosplanuri cu o nastere in direct, intr-o baie de sange; (evident ca efectul obtinut a fost cel scontat, adica mi-a pierit orice chef sa mai trag cu coada ochiului in vestiarul fetelor la ora de sport, si crede-ma, ca nu numai mie).

A trecut vreun an pana ne-am revenit!

vorba asta ''copulare''... scuza-ma...

''începea să-mi masese penisul'' - exista mii de alte moduri in care poti sa faci chestia asta sa semene a literatura; asa, suna a reclamatie facuta la politie de un tip ultragiat in metrou de o pensionara cu inclinatii perverse

si ''urma mov-trandafirie a semnului '' - e cam pleonastica

''stăvilă'' - typo, si mai sunt

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-09-24 22:12:41
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Elena, tot respectul pentru nea Gheorghe! stie el ce zice...

Iti stau la dispozitie pentru orice intrebare ;)

GD
 
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2008-09-24 19:52:14
         
 
  / aici, imi amintesti de nea Gheorghe, un nene din satul in care am copilarit, povestea, la o barfa:) o intamplare si s-a exprimat chiar asa:)

"Și pentru că oricât aș fi continuat să împing, nu mai simțeam altceva decât o durere la baza sculei"
......

punctat elegant:))

" Că să termin mai repede mi-am închipuit că aveam de a face cu un fotomodel ciocolatiu sau o actriță preferată." :))
....

oh, God ! aprecieri pentru sinceritate.
toti barbatii fac la fel:))
cred ca... si femeile ?!? :))ca o nemarginire, haos abisal in aceasta oranduire universala.

*

lecturat cu interes, placere, scrierea ta. as avea multe intrebari, dar ... data viitoare:))

sa vedem ce minuni face Lulută

colegial

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-24 18:16:24
         
 
  Paty, number five! Mai electrica ca oricand...  
Postat de catre George (Dumitru) Corbeanu la data de 2008-09-24 17:41:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE