FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisul de mîntuială
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Nicolae mă invită din nou pe site-ul său. Am scris acest lucru cînd m-a invitat și m-a urecheat prima oară.

*

Nicolae și-a făcut un site personal pe care l-a deschis și altor doritori. A făcut invitații, asta-i procedura tehnică. Și a mai dat și un ultimatum, cine nu o face pînă la un anume termen, va fi șters din analele site-ului.

Site-ul, cum ați aflat de la dînsul, are un titlu care m-a speriat - Mîntuirea prin scris. E unul nu am dat curs invitației pentru că vreau să mor nemîntuit. Nicolae, într-un comm pe acest site, cu forța sa morală de nestăvilit, m-a tras de urechi pentru că l-aș fi refuzat. Nuanța e doar că n-am dat curs și n-am reacționat în nici un fel.

Pentru dînsul însă a nu-l onora cu prezența este un afront și reacționează cam așa: pune la gazeta de perete pe cei care nu s-au supus somațiilor cînd au fost chemați la audieri.

Dacă o persoană, după ce totuși a acceptat invitația, nu mai vrea să fie prezentă la desfășurarea de forțe (morale, bineînțeles) este afișată la rubrica COMENTARII CE TREBUIE CUNOSCUTE

DANA BANU la textul "Eugenia Reiter spune "Nu" (nicolae)":

"trist și urât acest material al dumneavoastră.
mă văd nevoită să renunț la a mai posta aici texte sau comentarii.
sunt dezamăgită."

De ce renunță dînsa? Pentru că inchizitorul a mai urechiat pe cineva pentru același delict pe care l-am comis și eu, nu a acceptat invitația. Ce face Nicolae? Dă în vileag corespondența infamantă:

Corespondenta deschisa inainte de posteritate:

Reiter Eugenia:

"Nici macar nu stiu daca faci misto sau nu. Daca da, nu inteleg motivul; daca nu, atunci imi permit sa te intreb de cand am devenit eu "autor valoros" din punctul tau de vedere? Ca nu-mi amintesc decat contrariul de cate ori faceai referire la textele mele. O seara frumoasa"

Tudor Nicolae :

"nu mai mi-amintext exact ce ti-am scris ca am curatat sendul.
e, asta nu intelegeti voi, creatorii buni. daca va spune cineva o parere critica, gata, va suparati. daca m-am oprit la textul tau am vrut sa te ajut. si eu nu ajut decat pe cineva care are sanse sa ajunga undeva. cioflingarii, ii citesc odata si pa. daca urmaresc un autor inseamna ca-i daruiesc timpul meu. acuma, ce vreti voi, sa-l dam jos pe Eminescu si sa va cocotam in locul lui?
Daca te-ai invatat cu laudele, sa fii sanatoasa, inseamna ca esti multumita cu cat esti. eu cu cat sunt mai dur cu cineva, cu atat e mai bun. e o practica de bun simt. iar cei care accepta sa se modifice permanent, care tin seama de pareri, evolueaza.
tu iti strici frumusete de poeme la final cand o dai in personal si te plangi ca vai, am fost parasita si sufar!
vezi ca te invit din nou. poate nu vii!

Eugenia Reiter:

"multumesc, dar nu.
atitudinea asta de "expert" pe care o afisezi ma indispune. nu sunt obisnuita doar cu laudele, am acceptat de foarte multe ori ajutorul si sfaturile si am modificat unde a fost cazul dar... ajutorul il accept doar de la cei care sunt mai talentati decat mine. tu nu te incadrezi printre ei.

si nu ma plang ca "vai" am fost parasita si sufar.
chiar sufar
am fost "parasita" de sotul meu care a murit in bratele mele si-ale copilului nostru intr-un accident de circulatie.

te rog sa nu ma mai deranjezi"


Nu-mi rămîne decît să vă invit pe site-ul în care forța morală își dă în petec. Mă bucur că măcar nu i-am dat material lui Nicolae ca să mă poată încondeia la gazeta sa de perete.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE