FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Adina Ungur
La kilometrul 0 al capitalei Ardealului, în inima oraºului se aflã undeva în subsolul unei clãdiri cu faþada, în stilul secessionului vienez, un loc al intrunirilor culturale, numit Polul Cultural.




Amplasamentul în centrul istoric al oraºului este cum nu se poate mai potrivit, pentru cã unde s-ar putea afla polul cultural dacã nu la kilometrul 0 al oraºului?
Si iata ca in decurs de aproximativ trei sau patru ani de la infiintare, Polul Cultural Clujean isi mentine activitatea si ramane locatia care va promova cultura ºi evenimentele importante din Cluj. Iata de ce acest subsol luminos al Librariei Universitatii va fi întotdeauna o bunã alegere a celor care vor dori sã cunoascã sau cei ce doresc sã se prezinte ca entitate spiritualã prin intermediul artei sau a literaturii în oraºul nostru.



O salã împãrþitã în trei intrânduri, intimã, curatã, luminoasã, care impreunã cu primitoarea-i gazdã, doamna Mariana Enache, îi aºteaptã pe clujeni sau pe cei ce sunt în trecere prin oraº, cu expoziþii, lansãri sau târguri de carte, vernisaje sau pur ºi simplu întruniri culturale.
Începând de la vitrina librãriei in care se promoveaza evenimentele culturale ºi pânã la prezentarea ºi impresiile de dupã evenimente, Polul Cultural isi propune sa sprijine si sa incurajeze literatura, cultura, arta sau evenimentele in bransa, din orasul Cluj-Napoca.



Iatã cum un lucru aparent neînsemnat, însã cu o importanþã majorã, locatiile sau spaþiile culturale pot deveni primitoare ºi iatã de ce, fiecare eveniment petrecut aici, la care am participat a rãmas în amintirea mea ca generând impresia incantarii a fiecarui eveniment reusit.


Adina Ungur
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Draga Sorin,

daca esti in data de 28 decembrie prin Cluj-Napoca, esti invitatul meu (nostru) la un eveniment cultural - lansare de carte, petrecut la Polul Cultural - Libraria Universitatii.

Imediat urmeaza sa aduc si detaliile acestei surprize.

Adina Ungur
 
Postat de catre Adina Ungur la data de 2005-12-22 01:36:04
         
 
  Adina, libraria Universitatii este intotdeauna vizitata de mine atunci cand vin in Cluj. Si nu numai. Ce dor mi-ai facut de orasul de pe Somes.

Cu stima,
st
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2005-12-19 09:16:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE