FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Stimată Raluca Dumitrescu
Text postat de george savu
Simată Raluca Dumitrescu,
apelez la dumneavoastră pentru că vă văd mai hotărîtă, mai energică în a pune piciorul în prag și punctul pe “i”. Eu sînt un moșulică simpatic și îndrăgostit de Europeea mai mult chiar decît de European Drinks. De ce cred că o să-mi săriți în ajutor și o să-mi risipiți neliniștile care mă frămîntă de aproape o săptămîmă? Simt că sînteți o adevărată doamnă, iar eu care stau permanent sub papucul nevestei, încep și închei fiecare zi cu rugăciunea „doamnele-ajută!” Iar dacă sînteți domnișoară, atunci ferice de bărbatul pe care o să-l aveți pe inventar, pentru că va deveni un bărbat de succes.
Iată, dar, problema mea: Mi-a fost invalidat un text. El se intitula „Sînt zeul ce (parvine) în taină...” și îl găsiți în Lista textelor mele. Explicațiile privind invalidarea, oferite de către Liviu S. Bordaș, mi se par insuficiente. Am schițat doar profilul literar al unui autor recunoscut pe sait (ARS) și am însăilat o vagă previziune în manieră pamfletistă. Am recitit cu atenție regulamentul saitului și nu cred că textul meu poate fi încadrat la segmentul „atac la persoană”, decît cu un mare subiectivism editorial. Astăzi, mi-a fost invalidat (sau ignorat) un comentariu referitor la un alt text „Rond(el)ul Roman”, al aceluiași ARS (nivel de acces 100) Și nici măcar nu i-am taxat aberația monstruoasă (citez): „Doar Eminescu-mbracă fondul /În soare cald și armonie/ Cînd revărsa o rază, BLONDUL....(aldinele-nota mea).
Ba observ și o oarecare alterare a accesului meu pe sait (cînd sînt logat, cînd nu sînt logat), dar nu vreau să par paranoic, am și așa destule metehne.
Acum, vă întreb: De ce? Oare pe acest sait nu sînt permise decît comentarii critice de genul: „Oau, ce text!; Vot, Vero!; Splendid, minunat!” . Ating cumva o rană necicatrizată, deranjez un VIP literar?
În comparație cu multe comentarii ale recentului scandal (în care bășcălia, bălăceala și răscolirea europubelelor ar intimida chiar și personajele din Cuțarida), textele și comentariile mele ar trebui să vă apară pertinente.
Aștept răspuns. În caz contrar mă voi adresa asociației de proprietari, voi ignora culoarea roșie a semafoarelor și voi ajunge pînă la Băsescu. Așa, să știți!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Miruna,(incantata de cunostinta si eu) pana la urma a ramas ca in lift, intre etaje, nu?
Intr-o zi poate imi vei explica ce aveam de pierdut cand pledam pentru un principiu fundamental, pentru ca despre un principiu vorbesc eu.
Postulatul lui Zexe: Orice exceptie de la aplicarea unui regulament invalideaza regulamentul ...
Pentru ca stiu ca nu tu ai facut gestul de a invalida textul cu pricina si pentru ca m-ai amuzat cu aceasta incercare timida de a pune batista pe tambal, din spirit de echipa, voi inceta sa mai comentez in subsolul acestui text.
Imi dau seama ca este inutil sa discutam, atat timp cat sentnimentul apartenentei la grupul din care faci parte este mai puternic decat un exercitiu de logica elementara.
Respectele mele, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-05-15 11:56:34
         
 
  "ati tabarat ca leii pe rondelul bietului baiat, infometatilor de cultura:):) ( glumesc, nu aveti dvs atata foame ):)noroc ca "ineptiile" tanarului sunt apreciate pe alte site-uri " (Elena Toma)


... am citit ceva peste 20 ...ca timpul mi-e limitat... singurele care au comm sunt cele de mai jos... lectura placuta...



http://www.poezie.ro/index.php/poetry/1781696/Sunt_zeul_ce_în_taină..._(XC)

http://www.poezie.ro/index.php/personals/1782667/Aforisme

http://www.poezie.ro/index.php/poetry/1783045/Pseudosonet_de_lehamite

http://www.poezie.ro/index.php/poetry/1780770/Să_murdăresc_eu_țara...(LXXXVI)

http://www.poezie.ro/index.php/poetry/1779226/Încăleca_pe-o_urmă..._(LXXXII)

http://www.poezie.ro/index.php/poetry/1779226/Încăleca_pe-o_urmă..._(LXXXII)

 
Postat de catre ... carcotash la data de 2008-05-15 09:50:55
         
 
  Toată noaptea am citit Legea 8 din 96 și am ajuns la concluzia că sînt un infractor. Și încă nu s-a vorbit nimic de Convenția de la Berna (aceea referitoare la criminalii de război literar). Oare o să sfîrșesc precum Miloșevici?. Acum, să aștept să mă aresteze, sau mai bine să mă predau eu, pentru că "remușcările mă chinuiesc".
Elena Toma ar putea să mă ascundă o vreme în garsoniera ei, dar am înțeles că are și un motan care și-a marcat teritoriul, deja. Dacă mai am prieteni pe acest sait, îi rog să mă viziteze la prison.
P.S. Să-mi aduceți Mărășești cu filtru (le găsiți la boutiqul din cartierul meu) și cîteva pastile de Prostenal. Prostamolul nu-mi place la gust! Mulțumesc cu anticipație. A, și un CD cu înregistările emisiunii "Iartă-mă", știți voi care, aia cu Raluca.
 
Postat de catre george savu la data de 2008-05-15 07:01:49
         
 
  noapte bună, pe mâine !

 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 23:21:31
         
 
  "Comportamentul dumitale de pana acum dovedeste grave scapari de etica si unele modificari ale perceptiei echilibrate a realitatii".
- zice don Kosta
...................

Realitatea prezentata de mine semnala instelarile de grup, ( grup din care faceti parte,) micile dialoguri pe care le aveti pe mess, (nu numai cu mine, candva) :))consultatiile pe care le mai oferiti si dvs., chiar gratuit:) presupun :)) Multumesc pentru cartea pe care ati lansat-o la Buzau, v-am citit cu placere .


"Fantasme. Imaginatie scapata de sub control." K.Vianu

Cred ca si eu, pana sa numere cineva silabele si sa ajunga la concluzia ca scrieti intr-o rima perfecta:)) mai ceva ca la gradinita:), erati un mielusel, acum ati capatat curaj:)) Nu mai vedeti decat ce vi se spune. Cine va comenteaza textele si p`ale cui texte sunt comentariile dvs?
Sa fim seriosi. Aaa... dar aveti dreptate, nu puteti citi ineptiile oricui, numai p`ale reprezentantilor micutei haite la care ati aderat si va permiteti sa jigniti, sa insultati, fantasme sunt si acestea, stimate domn K ?:))

Culcati-va, don K.

tot o benevola :))

Vai de viata noastra, ce ati ajuns intr-un an de zile de cand ati ajuns pe aici:)) aveti coltiiplini de venin, mai ceva ca cobra, cu cacofonie cu tot:))Nici nu constientizati, stimabile, cat de departe sunteti de barbatul amabil si de bun simt care erati la inceput. Va citesc comentarii, misturile de duzina. Pretindeti ca sunteti intelectual ? Halal !:)

vi s-au urcat galbenul stelelor la cap si nici macar nu ati inteles ca asa ati fost "ademenit", sa faceti front comun cand un numarator de silabe striga " shoo... pe el/ea si invers:)))

sa fim seriosi.

don savel, scuze, bre, dar nu ma indur sa-l las nedumerit pe don K, voi, buzoienii, sunteti oameni cu personalitate, principii, dar cred ca numai pana la un moment dat:))

Elena Toma

scuze pentru typo. daca exista, nu mai am rabdare sa reciresc, nu ma mai lasa piticul:))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 23:12:21
         
 
  eu as alege sa fim mai prietenosi unii cu altii, si sa bata scotienii  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-14 23:04:17
         
 
  Domnule Stefanescu,

din cele 2 posibilitati enuntate, alegeti Domnia voastra pe cea care va favorizeaza.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-05-14 22:59:15
         
 
  Raluca, sunt 2 posibilitati:

1. am fost editor pe site, si tu incalci in acest moment regulamentul, facand public acest lucru

2. nu am fost, si in acest caz inseamna ca eram o persoana importanta fara ca macar sa am habar

P.S. domnule Corbu, spuneti-mi ce trebuie sa fac, eu nu vreau sa fiu editor...

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-14 22:52:55
         
 
  Domnule Stefanescu,
raspunsul meu era adresat Domnului Savu.

Pentru Domnia voastra raspunsul este: argumentele invalidarii le stiti prea bine, de pe vremea cand evoluati ca editor pe acest site. Nici nu trebuie sa vi le mai explic...

Nu am de gand sa mai revin cu alte explicatii.
Nici aici, nici in alt topic.
Iar Domnia voastra (si aici ma refer la Radu Stefanescu) va (trebui a) intelege acest lucru. Cand incepi sa numeri secundele, da, timpul iti devine pretios. Foarte pretios.

Toate cele bune!
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-05-14 22:45:48
         
 
  Nu te mai adresa, doamna, daca te impresionam in asemenea hal( cine om fi noi, aceia!). Oricum efectul e nul. Comportamentul dumitale de pana acum dovedeste grave scapari de etica si unele modificari ale perceptiei echilibrate a realitatii. Fantasme. Imaginatie scapata de sub control. Nici macar utilizate in scop literar. Ar fi scuzabil. Culca-te. Un benevol.  
Postat de catre sters sters la data de 2008-05-14 22:45:36
         
 
  typo: integral :)), va dati seama, cand ma adresez domniilor dvs., imi tremura mana, gandul, prietenii stiu de ce :)))  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 22:37:47
         
 
  Domnilor, si eu am postat intergal un text pentru a reusi sa ma fac inteleasa si a fost invalidat. Ce atata frectie la picior de lemn ? legea-i lege pentru toti:) Motiv pentru care "ciocu`mic", vorba doamnei din PD, aflat la conducere la vremea perlei distinsei pediste:))
(sper ca stiti de gluma) :)

don savu, cu adanc respect pentru creatiile domniei voastre, preaorbite de raza "blondului" din rondelul lui Ionut Popa, blondul acela e soarele, bre :))

maimuta de matase :)

ati tabarat ca leii pe rondelul bietului baiat, infometatilor de cultura:):) ( glumesc, nu aveti dvs atata foame ):)noroc ca "ineptiile" tanarului sunt apreciate pe alte site-uri, aici nu mai au loc, lumina raspandita de preadistinsele, preamaretiile voastre a dat in orbu` gainii, etc:)

cu pretuire
Elena Toma

muscati si voi, dar mai cu masura, mai lasati si pentru alta ocazie:))

pfff...
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 22:35:54
         
 
  Pe rand, o sa raspund:

1. Andrei Florian,(incantat de cunostinta: miruna)/...

Aduc in discutie punctul 1, enuntat de tine:

1. Editorul a procedat conform regulamentului si in acest caz va trebui sa invoce articolul din regulament care ii justifica gestul.

Si daca adaug celor spuse de tine partea de "stare de necesitate" - ca o dorinta de aplanare a oricarui conflict cu efect comun, ideea de regulament isi pierde "circumstantial valoarea"/...

Insa o recastiga prin chiar inlaturarea "textului inflamator"/...

In nume personal si dupa aceasta perioada de "avalansa non-literara", am facut acest demers/...

Ai dreptate:"...daca dorim sa filozofam pe marginea acestui subiect, o tinem pana dimineata"

Si ma opresc aici/...

Si daca ne oprim aici, Andrei Florian, nu o sa pierdem nimic/...

2. Ioan Peia:

"Emy ma intreaba ce a mai scris Peia pe Europeea. Baby pufneste in ras. ,,Iar sunt vrajitoare si vulva nesatula’’? Miruna ne spune ca asa ,,nebun’’ n-a vazut in viata ei."

Postat: Ecsintescu.

(Ioan Peia)

Este prima data cand citesc cele de mai sus/...

Nici nu ma mir, nici nu o sa incerc sa explic/...

Nici macar nu ma simt responsabila/...

Imi pare rau/...

La buna citire/...

P.S Nu o sa mai revin pe acest text/...


 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-14 22:34:46
         
 
  primul argument cade, Raluca

ai aflat de asta de abia ieri, de la domnul Corbu (pe vremea cand refuzai sa invalidezi un text al Elenei Toma, care ma cita integral, fara acordul meu, evident)

iar textul domnului George Savu a fost invalidat acum fix o saptamana
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-14 22:31:08
         
 
  Buff! Ai trantit-o! Cum altfel putea Gigi Savu să demonstreze inepția crasă a acelui textuleț dacă nu-l arăta în toată splendoarea lui? Eu zic, asa, ca un om matur si responsabil cum ma pretind, sa gasesti iute, Mirunica tata, da' iute de tot, o alta motivatie, asta este de rasul curcilor, deoarece reproducerea textului in integralitatea sa aici ar fi fost daunatoare daca nu s-ar fi specificat numele onoratului autor. Crezi ca Legea 8/1996 e facuta de Dumnezeul Juristilor? Sau crezi "cento per cento" ca ne aflam intr-un caz de incalcare flagranta? In ce fel a fost prejudiciat autorul?
Oricum ar fi, asa cum zicea si domnul Florian, nu sunt avocatul lui Gigi Savu ci numai prietenul lui. Dar matale ai mai dat si anțărț dovezi de crasă implicare emoțională în intervențiile asupra textelor. Acum înțeleg exact de ce te menține MML (Marele Maestru Lemnos) pe post de editor cu drepturi discreționare (de satrap): esti subiectivă! Ca și mine, de altfel, dar eu sunt prieten cu Gigi, deci, e scuzabil oarecum. Mare si ciudata e gradina Domnului Emmanuel, Dumnezeul Mititel. Iar Miruna e in ea.K
 
Postat de catre sters sters la data de 2008-05-14 22:26:33
         
 
  Asa este domnule Savu ?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-05-14 22:14:52
         
 
  Unul dintre motive (daca tot s-a invocat zilele acestea dreptul de autor):
textele invalidate (text + comentariu) ale domnului Savu incalca Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, reproducand integral scrierile unui alt autor.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-05-14 22:08:28
         
 
  "Emy ma intreaba ce a mai scris Peia pe Europeea. Baby pufneste in ras. ,,Iar sunt vrajitoare si vulva nesatula’’? Miruna ne spune ca asa ,,nebun’’ n-a vazut in viata ei."

Postat: Ecsintescu.

Mă înșel eu sau Miruna aceea, din text, se suprapune peste Miruna editoarea?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-14 21:45:35
         
 
  Doamna Miruna, in opinia mea nu exista prea multe variante. Ori, daca dorim sa filozofam pe marginea acestui subiect, o tinem pana dimineata si tot nu rezolvam problema.
Daca o luam metodic vom descoperi ca avem urmatoarele posibilitati de analiza:
1. Editorul a procedat conform regulamentului si in acest caz va trebui sa invoce articolul din regulament care ii justifica gestul.
2. Editorul a gresit in acest caz, asa cum bine a remarcat Radu, si va trebui sa reposteze textul domnului Savu, chiar daca nu considera ca este necesar sa-si ceara si scuze.
3. Ramane ca in gara, dar in acest caz justificarile de ordin etic, despre care aminteati cu evlavie, trebuiesc inlaturate si inlocuite cu o fraza de genul ... "Editorul valideaza sau invalideaza textele userilor dupa cum vrea muschiul lui."
Credeti ca puteti opta pentru una dintre variante ? Daca puteti opta in nume personal si nu in numele echipei de editori, consider ca spiritul de echipa nu poate sa stea in fata unei judecati corecte, dictata de constiinta.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-05-14 21:43:41
         
 
  Mai bine sa o luam ecologic

(la o adica si speologic): ce-ar fi sa-l revalidezi, Miruna?

mi-ar placea sa-i pot oferi o stea

daca nu se poate, lasa-ne sa facem o mica incursiune speologica in intimitatea subiectivitatii unui editor, lasa-ne sa-i patrundem tainele mestesugului

sa-i zicem emisiunii ''din tainele naturii''

asa sa-i zicem
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-14 21:43:32
         
 
  Sa o luam cronologic:

1. Ioan Peia,

este adevarat ca am citit si prima data "acuzatia" :"...evaluări jignitoare la adresa persoanei mele,..."/...

Nu am raspuns fiindca nu am stiut/ nici atunci/ nici acum la ce anume te referi/...

Daca ai timpul si dorinta sa explici, promit ca sunt aici si o sa comentez/...


2. Andrei Florian,

o alta intrebare: ce este situl?

Daca o sa-ti raspunzi: "n" autori cu "n" :aplecari, crezuri, puncte de vedere' educatie, talent, motivatie, caracter, obiectivism-subiectivism, aroganta, defulare, refulare si mai exista /si/ un etc : o sa intelegi variatiunea de "sensuri si analize" toate aduse ca o medie spatiului in care, un editor, trebuie sa activeze si sa promoveze ideea de "atelier literar"/...

Si nu este usor/...

Atat pentru acum/...



 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-14 21:18:50
         
 
  Eu nu acuz zite-ul, doamne fereste, eu acuz cenzorii. Exact aici apare eroarea pe care o fac editorii, se confunda cu site-ul. Observati unde apare confuzia?
Draga doamna, editorii nu trebuie sa judece calitatea textelor dupa propriile lor grile valorice. Editorii trebuie sa constate daca textul contine vulgaritati, sau daca fac nota unei abateri de la regulament. Atat.
Restul facem noi userii ordinari.
Cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-05-14 21:01:13
         
 
  Stimată domniță Miruna,
Pentru că apăreți acum, aici, în deplinătatea grației voastre și spre marea satisfacție a empatiei mele, îmi permit să mă folosesc de acest ademenitor prilej pentru a vă ruga sfios să-mi răspundeți la o întrebare: de cînd vă permiteți domnișoria-voastră să faceți evaluări jignitoare la adresa persoanei mele, în cercul de prieteni în care vă consumați abilitățile administrative de editor? Face, cumva, parte acest exercițiu de admirație spontană din atît de solicitantele domniței-voastre sarcini de serviciu de volintir?
Pun această legitimă întrebare a doua oară, căci, prima dată, v-ați făcut că trece acceleratul de Focșani către Ciulnița, prin gara Taban, și, din pricina atît-de-cunoscutului efect Dopller, nu ați reușit să interceptați interpelarea mea mai sus re-citată!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-05-14 21:00:47
         
 
  ma bag si eu in vorba, de la peluza, cu opinie de simplu cetatean: ambele texte ale lui George Savu sunt excelente, si nu cred ca cel incriminat trebuia invalidat

a fost, evident, o eroare (umana)

daca opinia mea conteaza
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-14 20:53:57
         
 
  Andrei Florian,

revin si consider ca george savu o sa ne ierte /...

Revin cu o intrebare referitoare la paragraful:

"Sunt impotriva oricarei forme de cenzura in arta (nu este prima oara cand imi sustin punctul de vedere cu privire la cenzura),..."

(A.F)

Daca "europeea" este un sit "acuzat" de cenzura, de ce acest cuvant apare si reapare sub forma de text ori comentariu?

(Si mi-e greu sa cred ca romanul nu a simtit ori nu intelege semantica cuvantului!)

Uite ca am revenit/...

La buna citire/...



 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-14 20:38:37
         
 
  "Doamna Miruna, daca acesta este pasajul pentru care editorul cu pricina a invalidat textul domnului George Savu, aflati de la mine ca nu a avut motive serioase."

(Andrei Florian)

Exista un "context" al acestei invalidari/...

"Sunt impotriva oricarei forme de cenzura in arta (nu este prima oara cand imi sustin punctul de vedere cu privire la cenzura),..."

(A.F)

Si eu sunt impotriva oricarei forme de cenzura/...

"Din cate inteleg, echipa editorilor nu face echipa cu userii ordinari, asa cum sunt si eu. Anume, e pacat ca din cauza parerii domnului Savu sa plece un editor din echipa editorilor. "

(A.F)

Aici sunteti in necunostinta de cauza/...

Editorul mentionat nu a plecat din cauza Domnului Savu/...

Am revenit cu acest comentariu din dorinta de a invalida ideea :"...echipa editorilor nu face echipa cu userii ordinari..."

Daca acesti "useri ordinari" nu ar exista/ nu ar exista situl pe care unii responsabil contribuie literar, altii "abuziv" non-literar/...


"Voi pregati un material despre unul dintre editori, si voi demonstra cat se poate de argumentat ca are tendinte fascistoide. Ce veti face doamna editor ? ... "

(A.F)

Daca scrierea este pertinenta si argumentata, daca justifica atat motivatia cat si dorinta de dezbatere, sunteti invitatul autorilor/...

"Ce poate fi mai jenant decat argumentul invocat de dumneavoastra? "

(A.F)

Postarile "non-literare" intr-un spatiu literar, chiar daca numit "atelier"/...

Interventia mea nu este sfidatoare/...

Trebuie sa ma credeti pe cuvant/...

La buna citire/...


P.S Cu tot respectul, pentru autori: nu o sa mai revin pe acest text/...

Doresc sa citesc din postarile literare/...

 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-14 20:11:16
         
 
  Doamna Miruna, daca acesta este pasajul pentru care editorul cu pricina a invalidat textul domnului George Savu, aflati de la mine ca nu a avut motive serioase. Orice forma de cenzura, cu atat mai mult in arta, in orice forma de exprimare a ei, este o crima efectuata de catre cenzorul care nu intelege actul artistic. In cazul de fata, domnul George Savu isi exprima nedumeririle, nemultumirile sau frustrarile intr-un mod pamfletar. Nu cred ca mai este cazul sa definim pamfletul ca specie literara.
Sunt impotriva oricarei forme de cenzura in arta (nu este prima oara cand imi sustin punctul de vedere cu privire la cenzura), si nu vreau sa se creada ca sunt avocatul domnului Savu, sau a operei sale. Dimpotriva, as fi putut sa-i combat cu argumente decente orice forma de indecenta, cu conditia ca textul sau sa fie adus la cunostinta noastra. Acest mic colt de literatura nu poate fi si valoros daca nu este liber de cenzura.
Cenzorul cu pricina (pentru ca nu pot sa-i spun editor) este mai catolic decat papa si a facut din calitatea sa de editor o prelungire a propriei sale neputinte de a accepta diversitatea de opinii si dreptul fiecaruia dintre noi de a ne exprima liber.
Nu as fi intervenit daca raspunsul dumneavoastra nu ar fi avut aceasta nota sfidatoare "Intre un gest etic cu adresare comuna (Emanuel Cristescu) si un "comentariu pertinent" (george savu), editorul a ales partea de etic" si "in schimb s-a "pierdut" un editor din echipa/ Spiritul de echipa este un liant necesar".
Din cate inteleg, echipa editorilor nu face echipa cu userii ordinari, asa cum sunt si eu. Anume, e pacat ca din cauza parerii domnului Savu sa plece un editor din echipa editorilor.
Voi pregati un material despre unul dintre editori, si voi demonstra cat se poate de argumentat ca are tendinte fascistoide. Ce veti face doamna editor ? ... din considerente etice veti alege sa-mi invalidati textul doar pentru a pastra echipa editorilor intacta? asta numiti spirit de echipa ?
Ce poate fi mai jenant decat argumentul invocat de dumneavoastra?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-05-14 19:28:18
         
 
  "Tuturor membrilor Europeea și cititorilor acesteia le doresc să uite de necazuri, să fie mai buni, mai toleranți, mai iertători însă intransigenți, ecoliterar vorbind.
Sărbătorile pascale să ne aducă pace și liniște în suflete și, de ce nu? pe site.
Un gând frumos în special pentru românii care se află departe."

Emanuel Cristescu- (felicitare de "Paste" adresata membrilor "europeea")


"Nici nu mã mai întreb cum a primit Ionuþ nivelul de acces 100, pentru cã ºtiu. A cotizat înainte de Paºtele catolic cu mielul care apare pe genericul saitului din sãptãmîna premergãtoare Paºtelui ortodox. Dar ºi mielul priveºte cu jale la compunerile sale. Uitaþi-vã, cum pe zi ce trece, iarba rãu se ofileºte, el mai rãu slãbeºte ºi îºi ridicã botiºorul, scîrbit de mirosul de ouã stricate."

george savu - (fragment preluat din textul - comentariu, invalidat)


Intre un gest etic cu adresare comuna (Emanuel Cristescu) si un "comentariu pertinent" (george savu), editorul a ales partea de etic/...


Textul - comentariu invalidat, semnat de george savu, facea referire la un alt autor al sitului/...

La avalansa de texte si comentarii "non-literare" din ultima perioada, atat editorii cat si autorii au fost supusi unui "maraton" din care nimeni, absolut nimeni nu a avut de castigat/...

In schimb s-a "pierdut" un editor din echipa/...

Spiritul de echipa este un liant necesar/...

Niciun editor nu invalideaza texte sau comentarii din subiectivism/...

Este momentul ca fiecare sa priveasca obiectiv si sa analizeze contributia adusa sitului : atat pozitiva cat si mai putin pozitiva/...

Daca tot se vehiculeaza ideea de "mister" ori de "ban cazut pe dunga", de data aceasta aveti dreptate/...

Editorii inca privesc "banul cazut pe dunga"/...

Asteptam curiosi si facem pariuri: cap - ori pajura/...

Cine este nemultumit de aceasta interventie - sa "arunce cu ouale urat mirositoare"/...

P.S 1 Dupa fiecare "Paste" obisnuiam sa pastram ouale cele mai frumoase intr-un cos. Nici nu prindeau miros nici nu-si pierdeau din culoare/....

*

Stimate george savu,

semafoarele sunt "pe verde"! Asa, sa stiti!

La buna citire/...




 
Postat de catre dima.m miruna la data de 2008-05-14 18:40:20
         
 
 
Rămîne cum a căzut banul - pe dungă!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-14 16:02:30
         
 
  Eu nu am detectat la el urme de malitiozitate sau de indarjire crancena impotriva cuiva.
Kosta

Cu alte cuvinte, un bleg cumintel... :))))))

Glumesc, Kosta. Parerea ta ma onoreaza. Multumesc.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-05-14 10:22:14
         
 
  George,
Liviu Bordas nu este editor, din cate stiu. Explicatiile sale erau date numai din bunavointa de a lamuri o nedumerire, exact asa cum precizeaza. Eu nu am detectat la el urme de malitiozitate sau de indarjire crancena impotriva cuiva. Cat priveste situatia editorilor Europeei, aici ai dreptate. Unii din ei sunt partinitori si chiar suspect de patimasi, lucru pe care, oricat l-ar semnala cineva, nu va reusi sa-l schimbe. Prietenii stiu de ce. Si mai este cineva, nu spui cine, persoana importanta, care stie, tace si stie el ce face, asa cum ii sta bine oricarui personaj misterios si nu prea. El este singurul vinovat de toata tarasenia. De cumetriile de pe site, de aberatiile care se produc cu textele unora, de calitatea slaba a editorilor, de calitatea textelor, de tot. Singura calitate a acestei insailari este aceea ca permite tuturor frustratilor, printre care cu onoare ma mai prenumar si eu o vreme, sa-si posteze elucubratiile in vazul public, fara nici o rusine sau teama de pedeapsa. Asadar, tot raul este spre bine si nu ai de ce sa te ofilesti. Iar de la editori, indiferent cine ar fi ei, nici o nadejde. Ei urmeaza cu strictete stindardul, iar acela e dus cu cinste de marele stegar, fie-i numele in veci pomenit la loc de cinste si virtute. Eu n-am obosit in veac a-i exprima respectul meu cel mai focos pentru felul in care stie sa fie roman si european in acelasi timp, lucru aproape imposibil, in opiniunea mea. Sanatate mintala si multa bafta iti doresc, tie si tuturor postatorilor. K
 
Postat de catre sters sters la data de 2008-05-14 10:10:05
         
 
  "Și nici măcar nu i-am taxat aberația monstruoasă (citez): „Doar Eminescu-mbracă fondul /În soare cald și armonie/ Cînd revărsa o rază, BLONDUL....(aldinele-nota mea)."
Text postat de george savu

... poate ca tocmai d-aia...
... poate ca ar fi trebuit sa ...
 
Postat de catre ... carcotash la data de 2008-05-14 09:25:05
         
 
  George, ceea ce am postat eu referitor la invalidarea textului cu pricina nu erau explicatii. Nu era si nu e de datoria mea sa dau explicatii. Trebuia s-o faca editorul care a invalidat pozitia ta critica. Eu imi exprimam doar regretul ca textul a fost scos din pagina, cautand totodata argumentele pe care si-a intemeiat editorul pozitia.

Textul tau era pertinent.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-05-14 09:20:20
         
 
  de la roman trecuși la poezie
te-ncearc-al naibii greu talent
de-o aripă te prinse și pamfletul
cum se numeste preamaritul ?
savu de`l george evident:)))
.............
nea georgele, te invit la o cafea cu frisca, bre ! (_)~ si un trabuc :) ---~

maimuta de matase:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 07:47:35
         
 
  nea georgele, ce naiba, bre ! :))
te-apucă parodia, acușic`, la bătrânețe:)
In loc sa stai, cumințel, în izmenuțe, lângă cine ți-e drag, pierzi vremea scriind parodii si "rondeluțe"

maimuta de matase:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 07:39:52
         
 
  Subscriu!
Cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-05-14 02:25:24
         
 
  Exceptional text.
Oau si notre respect.
Exista un fenomen interesant. Editorii manifesta sentimente de satrap transformandu-se in vechilii textelor. Plus ca titlul de editor in virtual da bine in CV-ul real.

Solicit functia de editor. Vreau sa intru in casta. Sa cenzurez ca sa fiu ferice in imparatia stelelor si sarac in duhul criticilor pure de ratiuni ecoliterare.

Spuneti-mi ce trebuie sa fac. Ca fac. VREAU SA FIU EDITOR PE EUROPEEA.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-05-14 01:13:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE