FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
APEL
Text postat de Sabina Datcu
Celor implicati in conflictul din ultimele zile:
- Radu Stefanescu
- Elena Toma
- Cristian Vasiliu
- Mirela Lungu
- etc

va reamintesc ca acesta este UN ATELIER LITERAR, si nu un mediu in care sa va rezolvati conflictele PERSONALE.

Nu mai implicati editorii, prin atitudini copilaresti (de gradinita)- vezi: editorii sa stearga comentariul lui X, editorii sa nu stearga textul X - in acest conflict! Si, mai mult, NU VA MAI BATETI JOC DE TIMPUL LOR!

Este un ULTIM APEL referitor la acest subiect!
Incepand cu ora 18:00, TOATE TEXTELE SI COMENTARIILE CE NU AU LEGATURA CU LITERATURA VOR FI INVALIDATE!
Fara alte explicatii.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Radule, stii cum faci matale ?:))
Exemplific prin acest banc :))

Prin oceanul Pacific:)) trecea un vapor :))Unul dintre pasageri ii arata capitanului ca pe o insulita este o femeie, care sare si da din maini:))
Il intreaba pe capitan:
- Cine-i femeia ?:)))
- Nu stiu, dar de ficare data cand trecem pe aici se bucura nespus :)
:))

Taman cand sa-ti scrii si tu numele real: DESARTACIUNE, pfff, ti se balbaira literele, nebunatice, ca tine, sweety:))

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-16 12:39:23
         
 
  typo: desertaciune (deh, emotia)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-15 15:57:50
         
 
  spre deosebire de gloriosul meu omonim, Niccolo,/ eu ma-nvart inca de colo-colo, in cautarea unui loc linistit, unde intentionez sa ma retrag, pentru a-ti putea scrie in tihna mii si mii de poezele, mami

ca si predecesorul meu, nici eu nu-mi voi mai recapata gloria apusa, dar iubirea ta ma consoleaza pe deplin...

restul e desrtaciune...

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-15 15:57:06
         
 
  ok ! atunci, un Radu machiavelic:))
nu-mi faceam probleme ca nu ai sti cine a fost Niccolo Machiavelli:)

"Machiavelli a fost destituit din funcție și arestat pentru scurt timp, fiind învinuit de o presupusă conspirație împotriva noii puteri. După eliberarea sa, s-a retras pe un domeniu de lângă Florența, unde și-a scris cele mai importante lucrări. În ciuda încercărilor sale de a câștiga încrederea casei de Medici, nu și-a a recâștigat niciodată poziția înaltă pe care o deținuse în cadrul guvernului. "

ai fost editor, tradatorule:)) si mie nu mi-ai spus ! cum sa mai credem in tine ?:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-15 14:29:51
         
 
  recunosc, am postat scrisorica mea pe cache-ul google, iarta-ma, am gresit

te iubesc

machiaveli (sic)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-14 20:35:42
         
 
  Machiaveli:)) Radu Stefanescu:) stiam eu ca nu intamplator ai scris tu acea scrisoare deschisa si tot nu intamplator ai inchis comentariile, sa nu te pot face de doi lei pentru cele scrise acolo:))Perfidia te-a indemnat sa te razbuni pentru adevarul spus despre tine, te multumeste ? Ai razbunat-o pe ML ?:)) Radu, deja esti patetic ! Ai lungit pelteaua, uitand ca discuti cu o femeie cerebrala, care are alte prioritati decat "vrajelile si aburelile" tale ieftine. Ti-ai facut un serviciu, vor vedea si altii calitatea personajului Radu Stefanescu. Cumva trebuie sa ramai si tu "nemuritor":)) Si cum altfel, la anii tai ?:)) Ai postat pe google scrisoarea ta deschisa, si CV se speriase, cum ti-a disparut scrisoarea, cand de fapt totul a fost premeditat:)). Nici macar nu stiu cine esti, habar nu am si nu ma interesezi:) Jalnicule :))
Succes, stii bine, cu o floare nu se face primavara. Activitatea mea de-o viata, improscata cu noroi de un ilustru anonim, iti dai seama !

Lauda-te, faptele tale te caracterizeaza. Poate si faptul ca nu am marsat la toate provocarile tale si te-am tratat cu indiferenta te-a determinat sa mi te legi de coada, biata tinichea !

Elen Toma :)

P. S imi provoci sila, nu ma confunda cu doamnele de pe Neogen care sunt innebunite dupa poeziile tale. stii bine, pentru mine au valoare de cuplete pentru brigazile artistice:))
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 18:00:33
         
 
  Radu Stefanescu, nu mi-ai raspuns: care e logica scrisorii deschise pe care mi-ai adresat-o, existand deja o pagina pe care ne "disputam "?:)) Si tu si preadistinsul Cristi Vasiliul v-ati inchis, brusc, paginile dupa aparitia comentariului pertinent al d-lui Gigi Duru:)/. Nu mai putin inteligenta a fost disparitia paginii maestrului Cristi Vasiliu, taman cand Gigi Duru, sigur, ar fi revenit, avand in vedere ca in comentariul domniei sale fusesera adresate niste intrebari preferatei tuturor ML.:)

Whatever, Radu, ptiu , ptiu, sa nu te deochi:))
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 16:52:23
         
 
  scuze pentru typo, sfidati talentul, vietile voastre, numai, in fine, ma opresc aici !

Multumiri, tuturor !
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 16:20:07
         
 
  Unicul adevar este cel sustinut de mine : sunteti in aceeasi gasca, "haita" cum am denumit-o asta vara, va instelati textele reciproc, colaborati inte voi, umiliti, ignorati, ironizati, sfiati talentul autorilor care cred in competenta voastra si asteapta de la voi indrumarile spre adevarata poezie.

Restul e cancan, vorba reclamei.

Nu mai faceti pe victimele, subiectul discutiei era cel semnalat mai sus, nicidecum viatile voastre, cumetriile, amicitiile, potlogariile cuiva. Adevarul este demonstrat prin propriile voastre fapte, afirmatii, nuami cine nu vrea nu-l vede, intelege, etc.

In afara de caterinca de doi lei, "replici" violente prin exprimari nedemne de autori ai "creatiilor literare" :))ce sa asteptam de la voi, preadistinsilor ?:)) Mi-am pierdut timpul degeaba, adevarul nu se vrea acceptat. Dati-va stele, raze de soare, luna si ce mai vrea muschiul vostru:), alungati autorii de pe Europeea, cum ati facut si pana acum semanand teroarea, nimeni nu are curajul sa va infrunte.

Domnule Ion Corbu, stimata Raluca Dumitrescu, am incercat, pe cat posibil, sa evit acest scandal. Liviu Bordas si Sandra Filimon au insitat, m-au conditionat, am semnalat ceea ce era, cu adevarat, important, tristetea pe care multi o incearca, umiliti prin atitudinea unor autori care au instaurat teama pe acest site ! Dar discutia a degenerat voit, ajungandu-se la aberatii. Cei care nu fac parte din gastile existente, nu au drept la replica, nu au cui spune cum nu le sunt validate comentariile, nu au cui sesiza ironiile din comentariile nominalizatilor, si asta pentru ca nu scriu pe placul lui x & y, desi fiecare autor are dreptul sa se exprime, liber si neconditionat.

Va multumesc pentru ca mi-ati oferit prilejul de a aduce in atentia dvs., probleme care determina autorii sa plece, scarbiti, de pe Europeea, saturati de intreaga mascarada.

Rudy Valentino, ai avut dreptate. Am pierdut pentru ca sunt o pacifista si nimeni dintre voi nu a avut curajul sa-mi fie alaturi pentru a-mi sustine intentiile de bine. Cum tu esti mentorul preamaritilor Radu Stefanescu & Cristi Vasiliu, bucura-te, fii mandru de atitudinea ucenicilor tai :))

Vai de noi !

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 16:14:29
         
 
 
Titlul unuia din textele anexe la războiul de vreo cinci zile este "A fi sau a nu fi ... SF"

Deslușesc două înțelesuri majusculelor SF

- science fiction
- slujitor fidel

Cine mai încearcă?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-05-14 16:09:27
         
 
  Cât de grotesc este dansul Elenei Toma pe mormântul ADEVARULUI și al BUNULUI SIMȚ!

Dezamagit de prestatia editorilor, care pun căluș celor acuzați și mânjiți, și permit în continuare Elenei Toma să-și facă numărul și să deverse din urdorile caracterului ei în subsolul acestui "APEL" - declarație de forță!

Cristian Vasiliu

P.S. Radu cred că înțeleg senzația quijotească în fața morilor de vânt. Am făcut însă ceea ce trebuia și am conștiința împăcată că am aparat adevărul și reputația unor oameni. Cu toate că textul meu a fost scos de pe sait sunt convins că nimeni cu pune la îndoială cuvântul lui Cristian Vasiliu, al lui Radu Ștefănescu, al lui Al Trep, al Mirelei Lungu. Și după cum ai văzut lumea știe și din trecut cine este Elena Toma și cât cântăresc cuvintele ei.

PS2 Este ultimul meu comentariu pe acestă temă.
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-14 15:49:02
         
 
  Lenutza, n-ai priceput, totul e pentru tine si doar pentru tine... in masura in care o sa mai fie posibil, voi reveni si cu alte sfaturi, stai aproape...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-14 15:33:29
         
 
  Cristian Vasiliu, cetatene,

demersul tau justitiar privind textele invalidate va primi sprijin, cu certitudine, doar din partea lui don Quijote, in persoana, desi ma tem ca in acest mileniu e putin ocupat, dar cine stie, eu zic sa mai astepti

multumesc si eu, de la peluza, d-nei R. Dumitrescu, amabila noastra colega, pentru eleganta desavarsita cu care tace, si pentru posibilitatea pe care ne-a dat-o sa conversam aici, deschizand acest topic, astfel incat imundele noastre doleante sa nu mai jeneze nici o ureche sensibila (si evident, ocupata cu alte treburi mult mai importante)

cele foarte bune, prieteni
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-14 15:29:31
         
 
  Cristi Vasiliu, singuri v-ati pus pe tapet vietile particulare, de ajuns fiind sa va fie citite textele si colaborarile sunt intelese de la sine. Mai sunt si altii care gandesc, nu numai voi, marii maestri, ca sa-l parafrazez pe Rudy Valentino.

P.S - sunt in pauza de cafea si tigara, nu veniti si voi ? Raluca s-a saturat de prezenta noastra:)), iesiti la iarba verde:)) s-a dat drumul la islaz:)

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 13:05:35
         
 
  Raducu, sweety, multumesc de grija ce-mi porti.
Interesant diagnostic ai gasit editorilor ! :)
Numai imaginatia poate atinge realitati altora inadmisibile:))

maimuta de matase:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 13:02:44
         
 
  Se datoreaza unei iritatii a pielii din jurul anusului, insotite de dorinta de a se scarpina. Intensitatea mancarimilor creste datorita umezelii sau presiunii. Atunci cand este deosebit de intens, pruritul anal provoaca dureri insuportabile si senzatii de arsura.

Scarpinarea nu face decat sa inrautateasca lucrurile. Tratamentul consta in bai locale
caldute, care sa nu irite pielea. De asemenea, hartia igienica poate fi inlocuita cu
servetele umede. Aplicarile locale de cortizon crema pot reduce inflamatia si pruritul, desi
utilizarea indelungata de cortizon poate afecta pielea. Daca pruritul anal persista, trebuie
consultat medicul pentru a se identifica cauza. (DEFINITIE SI TRATAMENT PRURIT ANAL)

Lenutza, mami, ai grija de tine
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-14 12:09:57
         
 
  "Pe motivul ca dreptul tau este stramb"
Dreptul la liberă exprimare nu poate fi strâmb. Eu nu ți-am negat nici ție, Elena Toma, acest drept.
Tu l-ai folosit ca să minți, să denigrezi, să bârfești, să răscolești vieți particulare. Eu l-am folosit ca să aduc adevărul la lumină. TU ai folosit acest drept într-un mod "strâmb" dar eu nu ți-l neg. Articolul tău a fost scos pentru că reproducea textul altui coleg!

Cristi

PS Revin! Care este motivul pentru care editorii au invalidat textul postat de Cristian Vasiliu?
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-14 11:33:14
         
 
  Pe motivul ca dreptul tau este stramb :))
Dixit
Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 10:15:59
         
 
  De ce a fost invalidat textul semnat de Cristian Vasiliu! Acest text este un articol și respectă în totalitate regulamentul saitului. Este o demonstrație de forță și un abuz din partea editorilor! La fel și textul semnat Radu Ștefănescu!
Dle Corbu! Pe pe motiv mi se răpește dreptul la exprimare?!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-14 10:14:15
         
 
  typo, micuț & nebunatic:))  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 10:00:33
         
 
  Radu, mon amour ! :) cum zarisi matale taman comentariul meu ?:)
Stiu eu ca ti-e dor de mine, de asta ma si tot inciti, ma pui la zid, doar, doar,iti mai dau oleaca de atentie:)) recunoaste, cat n-am mai intrat eu pe pagina ta, te-ai plictisit numai cu stelele date de "colaboratorii" CV & ML. numai ce-ti scriam eu in comm avea sarea si piperul care-ti trebuie, micul si nebunatic ce - "mi" esti :)

maimuta de matase:)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 09:59:37
         
 
  Lenuto, mami, iar te-ai trezit cu noaptea-n cap, iar iti tropaie hormonii prin tartacutza...

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-14 08:16:38
         
 
  Atelier literar?
Atunci avem nevoie de toți autorii.
Să demoleze ori să clădească, dar să se implice.
În activități literare, nu în wrestling.
De ce nu se renunță la grupulețe, în favoarea unei familii "europeea"?

Eu mă simt frustrat când salut și nu mi se răspunde. Sunt mărunt. Știu. Dar nu este un motiv să fiu ignorat.
Sunt fidel acestui site și nu mă voi "sinucide"; aștept!
Lucrurile se vor așeza, sunt convins!
Respect.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-05-14 08:04:59
         
 
  Pfff.. am pierdut bijuterie de texte - ma refer la textele multpreadistinsilor Radu Stefanescu si Cristian Vasiliu. Capodopere, nu altceva !

Bine ca au disparut, erau o pata neagra pe preaalbul, imaculatul nume al nominalizatilor.

Dixit
Elena Toma
.......
P.S iac`asa:) Scriu si eu Dixit, nu numai CV si ML.
Radu, nu scrii si tu DIXIT ?:))

Raluca, esti o finutza, pe bune, ai miros de primavara spre vara si iti doresc sa infloresti dupa sufletul si inima ta:)
Ti-ai facut pomana cu preadistinsii ! AMIN ! :)

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-14 07:35:08
         
 
  De ce a fost invalidat textul semnat de Cristian Vasiliu! Acest text este un articol și respectă în totalitate regulamentul saitului. Este o demonstrație de forță și un abuz din partea editorilor! La fel și textul semnat Radu Ștefănescu!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-05-13 23:08:05
         
 
  Pentru rigoare, am fost informat în drum spre casă, după o noapte aproape nedormită că Elena Toma a reprodus în integralitate un text aparținând lui Radu Ștefănescu. Procedeul este incorect și ILEGAL ( Convenția de la Berna și Legea 8) Pot fi reluate scurte pasaje cu indicarea sursei. Atât. Restul numai cu acordul autorului.

De aceea nu am ezitat și am spus să invalideze textul respectiv.

Mulțumesc Raluca Dumitrescu și Veronica Mitroi pentru aplicarea regulamentului Europeea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-05-13 21:54:10
         
 
  Raluca Dumitrescu, textul postat anterior de catre d-na Elena Toma a fost invalidat cu acordul si la cererea d-lui E. Cristescu, deoarece a fost considerat de catre DUMNEALUI ca fiind NEREGULAMENTAR! Daca tu contesti decizia luata, te rog sa-i prezinti Domniei sale speta spre studiu.
Consider ca restul afirmatiilor facute la adresa mea sunt nedemne de un coleg editor.
Cu toatea acestea, nu voi pretinde "scuze" sau "probe", ci doar inchiderea subiectului.

VAYA CON DIOS!

 
Postat de catre Veronica Mitroi la data de 2008-05-13 19:55:25
         
 
  Raluca Dumitrescu, in linkul mentionat de tine e o parodie scrisa de mine; dedesubt se afla textul parodiat, ca de obicei

care e problema???

o rugaminte: calmeaza-te...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-13 19:33:47
         
 
  erata: a  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-05-13 19:10:25
         
 
 
Radu Stefanescu & Veronica Mitroi,
va las spre studiu un precedent de postare integrala al textului unui alt autor:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=25288

Cat priveste analiza a ceea ce s-a intamplat, cred ca ar fi mai bine ca aceasta sa se faca de chiar Domniile voastre.
Judecati-va propriile cuvinte, atitudini, ganduri, etc, si, cum am inteles ca aveti numerele de telefon, adresele de mail, ID-urile de messenger, spalati-va lucrurile murdare in alt spatiu decat intr-un atelier literar!

Din acest moment, comentariile si textele ne_literare vor fi invalidate. Aceasta masura NU incalca dreptul la libera exprimare, ci este o masura luata din respect pentru ceea ce inseamna LITERATURA.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-05-13 19:02:26
         
 
  typo: insultata, Raluca  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-13 16:20:29
         
 
  si cererea mea este perfect regulamentara, avand in vedere ca distinsul coleg Radu Stefanescu si-a inchis comentariile pe pagina scrisorii deschise pe care mi-o adreseaza, text in care sunt jignita, inslutata, umilita, fara sa imi pot apara numele si demnitatea. Va rog, stimata Raluza Dumitescu sa analizati si sa procedati in consecinta ! As putea acuza de hartuire pe Vasiliu si Stefanescu, obligandu-ma sa raspud pe toate paginile in care sunt blamata, insultata pentru ca am cerut sa se faca lumina intr-o situatie creata tot de domniile lor cu buna stiinta !

Elena Toma
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-05-13 16:19:52
         
 
  cererea mea a fost perfect regulamentara, Raluca (te vei convinge ulterior)

mai cred ca plasarea mea pe prima pozitie in acest top este complet nejustificata; am fost acuzat, m-am aparat, si am s-o fac in continuare ori de cate ori voi fi atacat de Elena Toma, ale carei comentarii, cred eu, ar fi trebuit evaluate in acelasi mod

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-13 16:11:12
         
 
  sustin. pe bune, las glumele la o parte, dar cand vine cineva aici pe site si vede c...rile astea, fuge mancand pamantul. chiar nu inteleg ce provoaca atata placere aruncatul de noroi. faceti domnii editori o sectiune speciala pentru ei, caci in curand devine ceva gen postul acasa tv:) sunt oameni remarcabili care au ramas pe site si sunt sufocati de certuri inutile. sunt curios daca se va tine cont si mai mult daca atat, daca se vor tine de cuvant editorii(sau daca fac front comun)  
Postat de catre stefan ciobanu la data de 2008-05-13 16:01:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE