FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curățarea site-ului
Text postat de Sabina Datcu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  sorry: chalenge:) uffffffffff  
Postat de catre I BG la data de 2007-12-07 01:31:00
         
 
  uitasem sa-ti urez bine ai venit:) previzibil dar e ok.


...
 
Postat de catre I BG la data de 2007-12-07 01:30:07
         
 
  peia, bâști


calduraru, asa mai merge, daca tot a venit vorba de schimbarea strategiei. devenise bleah. doar ca p este o arma maleabila si prea usor de manipulat. not a big chalange. try with an overwhelmin' one. show me how stong u r. could u play the piano without fingers? try this & u'll be good. not the best, just good.

in alte conditii am fi putut face o buna echipa. asta-i viata... c u

...
 
Postat de catre I BG la data de 2007-12-07 01:26:15
         
 
  Va rog, pe amandoi, sa folositi messengerul sau mailul pentru a continua aceasta discutie. Daca nu va cunoasteti adresele de mail, folositi google. Sunt sigura ca el vi le va furniza.

Multumesc pentru intelegere.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-12-06 23:21:01
         
 
  Sictir, madam! Oi fi fiind tu ceva bulibașă p-acilea, dar dacă-ți închipui că mă sperii pe mine cu farafastîcuri d-astea muierești, de pe malul Dîmboviței, te cam înșeli amarnic! Întinde-te la cașcaval și ai să vezi ce o s-o iei în freză! Să-i ameninți pe oricare dintre 'multii... tăi... amanti', nu pe mine. Vrei, cumva, să mă prezantu la tribunalul ăla cu care-i ameninți pe oricare-ți turtește fesul, cu cevașilea poze interesante și înregistrări aidoma? Poate noul tău amant vrea să-ți audă altourile în do major? Chiar mă crezi tîmpit?  
Postat de catre ioan peia la data de 2007-12-06 22:04:39
         
 
  pentru toti membrii europeea care au avut probleme de ''fishing'', ''scams'', etc., iata cum functioneaza legea canadiana in sit fraudelor pe internet. nu se joaca!

http://www.ccmostwanted.com/report/report2.htm


...
 
Postat de catre I BG la data de 2007-12-05 23:12:00
         
 
  peia, tu mai trage fermoarul la buzite. esti out of question from now. n-ai fost niciodata in discutie si imi pare rau ca esti ultimul care a aflat asta. daca nu aveai adresa mea de mess puteai sa o ceri la unul din multii mei amanti si sa ma intrebi ce si cum, nu sa te arunci in canal de dragul sobolanilor. pana una alta, te invit sa incerci sa gasesti ceva dovezi pentru afirmatiile facute. am si textele si comentariile tale, si martori. ca tot am treaba pe la tribunal zilele astea...
a propos, ca tot iti plac dezvaluirile, vom initia curand seria ‘’toxiinfectii pe siteurile literare’’. fii pe faza !:) o sa te distrezi tare. promitem. va contine multe poante usturatoare, asa cum iti plac tie, bardule.

asadar, calduraru cretinu' (iata ca v-am aflat si al doilea nume), pana va faceti rost de alte adrese de proxy pentru a intra pe europeea, bandajati-va incheieturile manutelor ca sa va apere de viitoarelor bataturi. va amintiti ca v-am promis si manichiura cu ciocanelul de snitele, ca sa puteti sa apasati mai bine pe taste. m-ati cautat si in gaura de sarpe, mi-ati citit si rastalmacit fiecare cuvintel scris pe undeva. de atata timp, ar fi trebuit sa ma cunoasteti suficient de bine ca sa intelegeti ca nu voi renunta vreodata la a va vedea face to face, impreuna cu toti pe care i-ati amenintat si manipulat in numele meu. v-am avertizat inca de pe scenarista ca m-am plictisit de mereu aceleasi si aceleasi mailuri, messuri si comentarii idioate si ca, macar de dragul unei lupte frumoase, sa mai schimbati strategia. imi pare rau ca nu ati fost la nivelul asteptarilor. va multumesc, totusi, pentru 3 lucruri importante: am invatat sa nu-mi mai pese de privirea celorlalti, vorba lui sartre, mi-am cunoscut prietenii si dusmanii virtuali si reali dar, mai ales, l-am cunoscut pe traian, care m-a sprijinit neconditionat.

inca o data multumiri domnului corbu si administratorului siteului europeea si lui traian, pentru ajutorul acordat.

...si, caldurarule, ne-am strambat de ras la ultimele mailuri de azi, alea cu banca. ma iubesti tare tare, nu ?! uite, pe europeea poti intra cu proxy ala din arizona, ca nu-l stiam. ce zici ?! sau il stiu si pe-ala ?! ma uit... :)
 
Postat de catre I BG la data de 2007-12-05 21:18:28
         
 
  Cîtă ipocrizie! Acum, că a tulburat apele și a văzut că-i groasă, face pe serafica...
Un lucru nu am înțeles: ce hram poartă barac pe aici, dacă, la CEREREA EI SPECIALĂ!! s-a dat curs acestei exigențe! E, cumva, vreo... sub-șefă și ea? Dar ce o să mai facă de acum anonimus-icsulescus, cu o mie de pseudo și de foncții, dacă nu o să mai poată sări la gîtul cui i se năzare, cînd i se tulbură mințile de alcohol...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2007-12-05 15:22:43
         
 
  f bine, felicitari Raluca, felicitari Ioana!

e bine

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-12-05 00:00:00
         
 
  si multumesc si celor care au pus stelele.

sa ne intoarcem la literatura, deci.
 
Postat de catre I BG la data de 2007-12-04 19:32:48
         
 
  multumesc, raluca. viata privata nu a prea fost prezenta la comentarii, caci sunt putini care stiu, cu adevarat, viata privata a cuiva, doar ce se spune, ce se barfeste, ce se banuieste, sau ce este lasat sa se inteleaga. oricum, ce trebuia sa se intample s-a intamplat, asa ca va multumim si voua si domnului corbu pentru ajutor. ne-a fost de real folos. scuze pentru exploziile de invective pe mm patrat pe care ati avut ocazia sa le cititi la comentarii. nu am vrut sa zgandarim orgoliile si vanitatile nimanui. am vrut doar sa rezolvam o problema care numai asa se putea rezolva.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2007-12-04 19:30:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE