FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Substituiri
Text postat de Ritta Cleopatra Coman
Sper ca exista pe undeva un medicament care sa ma imbolnaveasca regulat de melancolie si sti cand? Doar atunci cand e 23 03 2008, o zi de primavara…sau toamna tarzie? Stai sa ma gandesc….In fine, sa nu-mi obosesc gandirea mea opaca.
De-ar ploua mai rimat, caci nu are nici o noima, iar noroiul nu oglindeste mai nimic, doar tipatul disperat al umanitatii in regres si a zambetului calcat in picioare.


Va propun un exercitiu pentru dezvoltarea uimirii : incercati sa simtiti cum vi se unesc buzele sau, ceva mai complicat, atuci cand visati sa incercati sa va spuneti in vis «nimic nu-i real, e doar un vis ». Ia vedeti, reusiti ? Daca da, puneti mana pe telefon, sunati-ma si spuneti-mi «Ritta, am simtit ca exist ! » Doar acum ?
Ati trait intr-o mocirla a destinului, in care nu se contura nimic, nici macar inedita barfa sau minciuna care ne contamineaza aerul pe care il respiram.
Pentru cine ai trait atunci pana acum ? Pentru viata ? Acum poti spune ca viata traieste pentru tine, fara sa te mai feresti de infailibila putere a cuvantului.
Nu va uitati la stele cand va vorbesc, incercati sa auziti aceste propozitii cu raza medie de actiune dar cu grad superior de reactie, care nu fac altceva decat sa va reaminteasca cum trebuie sa inventati. Deci, cand vor fi medicamente PROdepresie sa ma anuntati.
Am facut diabet de la atata fericire!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE