FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
SONDAJ
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


Politica închiderii ochilor este caracteristica funciară a românului. De aceea o și recomandă Marele Maestru din Hyde Park. Este mizerabil ceea ce ți se întîmplă, fii demn ca mine, fă-te că nu vezi, fă-te că faci, că facem literatură. Nu faci decît să scîrțîi pe hîrtie, noi, aici, te lăsăm să crezi că ești literat. Taci și-nghite. Merită.

În acest context, vreau să pun o întrebare simplă referitoare la acest așa numit atelier literar. Iat-o:

Cum v-au ajutat, v-au stimulat, v-au îndrumat în activitatea dv. literară comentariile murdare pe care le-ați primit din partea lui ecsintescu?

(N-aș vrea să-mi scape contribuția sa, e adevărat paradoxală, la viața literară și vreau să-i dibuiesc resorturile ascunse. Vă rog deci să vă mărturisiți sincer ajutîndu-i și pe cei ce nu reușesc să perceapă miraculoasa lui contribuție la progresul vostru literar.)

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Se vede că lucrați de-o vreme cu vaginescu spirtual! Deformație profesorală.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-23 12:41:51
         
 
  Bioetica, sorry

Da ce-i cu sondorul ăsta p-aci? Sau oi fi nimerit la obstetrică sau...
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-03-23 12:33:45
         
 
  Bioetca spune ca un medic, psiholog, etc. nu are dreptul sa divulge informatiile pe care le afla, indiferent cum, despre un pacient. Asta dacă nu este simplu deținător de diplomă.

Daca nu este medic, psiholog, etc Doru Lubov calomniază persoane nu discută texte.

Lipsa prințipurilor ne omoară.

Cum ar da-o tot prost iese draga C.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-03-23 12:28:49
         
 
 

Domnule Doru Lubov, am luat notițe pe care i le pot oferi și domnului Corbu. Am să fac totul ca să-i procur bibliografia. Steluțele sînt sigur pentru acest comentariu deosebit și reprezintă o dovadă că pe acest site mai există și cititori inteligenți și dornici de adevăr limpede exprimat.

Voi adăuga doar cîteva modeste continuări la ceea ce este deja o analiză mai mult decît obiectivă a fenomenului fenomenalului autodidact:

Domnul Ecsintescu se hrănește cu energiile negative pe care le provoacă pe site prin comentariile sale sfidătoare, care anihilează orice potențial creator în colegii săi.

Și care îi anihilează și dînsului acel potențial. Potența de care dă dovadă în textele pe care le produce este doar una glandulară, seminală, ejaculatorie. Filtrele cerebrale care participă la procesul creator și îmbogățirea pe care producțiile sale ar putea-o obține prin accesul în zonele supramedulare îi sînt inaccesibile. Zorul de care dă dovadă l-au restrîns la un singur gen și procedeu sărăcăcios, realmente meschin de a scrie.

Aș mai adăuga și faptul că are o personalitate totalmente instabilă și o stimă de sine oscilantă, total dependentă de faptul că îi poate sau nu seduce pe ceilalți. Este un cerșetor de atenție, de apreciere, de iubire și, cînd nu primește ce își dorește, trece imediat la represalii. Suferă de insuportabila necesitate de a place oricui, oriunde, oricînd. Ca toți cei care vor să rezolve și cred cu obstinație că totul se poate soluționa la o bere.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-22 16:04:36
         
 
  Domnule Lubov, interesant articolul postat de dumneavoastra. Insa vreau sa va aduc in atentie ca nu este vorba de descurajarea lui Ecsintescu. Cel putin, eu nu doresc asta. Eu cred in potentialul uman si in revelatie, dincolo de ingradirile, incadrarile psihologice. Atata timp cat exista ceva bun intr-un om, trebuie sa i se dea o sansa. Sansa care vine din partea domnului Cristescu este noul regulament. Acest nou regulament poate fi un proces de lunga durata, poate fi o terapie literara, asta daca se doreste nu inlocuirea vaginului si penisului cu puncte puncte, trucuri copilaresti de altfel, ci trecerea la o etapa mai rafinata si mai elevata a exprimarii gandului si simtamintelor. Domnul Cristescu este om ca si noi si are slabiciunile sale. Poate pe undeva, domnul Cristescu a avut unele experiente si a gasit un level catre next level care sa-i aduca ceva de valoare in viata. Poate ca sistemele utopice cu care jongleaza si repet, faptul, ca nu este un om de litere, un creator, l-au facut sa se alieze sufleteste cu cei care se cauta, poate, pe drumul acesta al literaturii.
Insa stau si ma intreb, dintre toti cei de pe acest site, cati si-au propus sa fie mai mult decat simpli useri, decat versificatori, cati sunt constienti de propriile capacitati, posibilitati, cati sunt frustrati si invidiosi, cati se vor alia cu Ecsintescu numai pentru ca e mult mai usor a contesta.
Solutia e simpla, regulament brici, oameni brici care sa-l aplice, si lucrurile se vor rezolva de la sine. Succes tuturor.
 
Postat de catre Snowdon King la data de 2008-03-22 15:47:42
         
 
  Părerea mea este că domnul Ecsintescu nu se pricepe la literatură, la critică literară, la arta lecturii. Îmi pare un autodidact, un cititor care s-a lansat în multe domenii ale cunoașterii, cu o anumită panoramare a orizontului ideilor, dar fără ca eforturile sale să conducă la o reală cultură generală, profundă și solidă, care i-ar fi permis o apropiere reală de ceilalți scriitori și cititori de pe site-urile literare.

Probabil eforturile sale au fost subminate de anumite blocaje psihologice, poate frustrări, dezamăgiri, traume, crize existențiale, inhibiții în viața reală, iar pe internet se defulează pentru ca să-și afirme personalitatea insuficient developată. În mod sigur comentariile sale nu ajută pe nimeni, sunt doar atacuri la persoană menite să tulbure, să jignească, să destabilizeze.
Domnul Ecsintescu se hrănește cu energiile negative pe care le provoacă pe site prin comentariile sale sfidătoare, care anihilează orice potențial creator în colegii săi.

Din punct de vedere psihologic, personalitatea domnului Ecsintescu se înscrie în tipologia manipulatorului pervers de caracter.

Iată portretul-robot al acestui tip de manipulator, așa cum este creionat de psiholoaga Isabelle Nazare-Aga: conflictual, puțin acceptat de anturaj, intransigent, critic, exagerat în reacții, violent în limbaj, nu admite nicio critică, nerăbdător, imatur, dominator, amenințător, distrugător al armoniei sociale, fără scrupule, megalomaniac, vulgar în exprimare, predispus spre perversiuni sexuale, negator al realității celuilalt, umilitor al emoțiilor celorlați, destabilizant, confuzionant.

Părerea mea este că domnul Ecsintescu nu mai poate să-și schimbe firea la această vârstă, nici măcar prin psihoterapie, deoarece aceasta ar presupune o disponibilitate și o hotărâre de a se schimba sub modelajul psihoterapeutului pe care domnul Ecsintescu nu o va avea niciodată, deoarece nu știe să se comporte altfel.

Acest proces de refacere a sinelui, de reconstrucție a eu-lui strivit, de re-dezvoltare armonioasă a palierelor psihosomatice este dureros, solicitant, de durată, necesitând o investiție masivă de timp, bani, energie sufletească, relaționare cu psihoconsilierul, exact ceea ce domnul Ecsintescu nu poate să facă. Îi este mult mai ușor să destabilizeze scriitorii de internet. Îi pare mai amuzant, mai facil.

Concluzia mea este că domnii Peia, Caragea, Atanasiu și ceilalți își pierd timpul încercând să îl descurajeze pe domnul Ecsintescu. Domnul Ecsintescu fiind după toate probabilitățile tipul manipulatorului caracterial nu poate fi demoralizat prin oponență directă, pentru că tocmai asta îl hrănește, tocmai furia adversarilor îi dă motive de a trăi.

Domnii citați mai sus ar trebui să lectureze cu toată atenția cartea psiholoagei Isabelle Nazare-Aga, "Manipulatorii sunt printre noi", Editura Niculescu, București, 2003, și să adopte strategiile anti-manipulare detaliate în carte, pe viitor, dacă mai doresc să aibă de a face cu domnul Ecsintescu. Dacă nu, acest circ jalnic care aduce deservicii literaturii de internet va continua la nesfârșit. Atâția autori de valoare pleacă scârbiți...
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2008-03-22 11:10:32
         
 
  da, e super, ce m-au mai ajutat commurile de pe site-uri... bla, bla, haideti, domnule Atanasiu, ca puneti problema gresit!  
Postat de catre daniel d marin la data de 2008-03-22 11:08:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE